PeZu, ouwe snoepert!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Meer dan een decennium iig
hallow gekke meneerquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
koekoek, de gek uit brabant is ook weer thuis
FluitMondOceaanSpeldje!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
Meer dan een decennium iig
12 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
[..]
Waarom in jouw geval?
zit je in de koelkast danquote:
Alles kanquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja net![]()
maar dan was het -20 en + 30 geweest dat kan niet hoor
quote:[..]
ik deed het van de week nog
Stiekem heb ik altijd al veehouder willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Joysa heeft ook zo'n ouwe snoepertquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
12 jaar![]()
ik vind namelijk doelgericht op zoek gaan naar een vrouw tamelijk kansloos
hallo zomervogelquote:
Ik "zoek" het toch maar weer wat meer in mijn eigen leeftijdscategoriequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
12 jaar![]()
11 toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
12 jaar![]()
Daar loop je vast wel een keer tegenaan inddquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik "zoek" het toch maar weer wat meer in mijn eigen leeftijdscategorie
Famous Man!quote:
* Crazy-M ook niet, ook niet opzoek, loop wel weer ergens een keer tegen aanquote:
nik zoek niet dus kan er niks aan doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik "zoek" het toch maar weer wat meer in mijn eigen leeftijdscategorie
bijna 12 hoorquote:
Goedgoed!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Famous Man!
Hoe staat het leven vandaag de dag?
11 jaar en vier maanden dacht ikquote:
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar loop je vast wel een keer tegenaan indd![]()
Hoeveel + of - valt nog binnen de marge![]()
?
Dat wordt geboortedata postenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
11 jaar en vier maanden dacht ik
Deed ik ook niet hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
OngetwijfeldNu alleen nog wederzijds gevoel tegenkomen
En ik heb niet echt grenzen. Hoewel jonger me eigenlijk niets lijktAls mijn droomman 12 jaar ouder is, dan wijs ik hem niet af. Maar ik zal zelf niet snel iemand benaderen die meer dan 6 jaar ouder is dan ik.
het is 11 jaar en 4 maanden maar op een punt is het qua geboortejaar 12 jaarquote:
en die vraagt ...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een naam TT, niet zo zuren jij
Inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M ook niet, ook niet opzoek, loop wel weer ergens een keer tegen aan
blijft eeuwig maagd!quote:
Vorig jaar een (zeer kortstondigequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Deed ik ook niet hoorMaar soms gebeurt zoiets gewoon.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
InderdaadEn als je gaat zoeken word je volgens mij vrij wanhopig
ik ben dan ook gewoon een klein kind in principequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig jaar een (zeer kortstondige) relatie gehad met iemand die ruim 11 jaar ouder was dan ik. Verschil in levensfase was toch wel erg te merken. Dat vind ik lastig.
Maarja, als je daar samen mee om kan gaan, is een leeftijdsverschil ook niet erg
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb in de tweede met een meisje gehad die precies even oud als mij was, ook op 22 juli 1996 geboren
Dus eigenlijk is FBZ de oudere in jullie relatie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben dan ook gewoon een klein kind in principe
Zo gaat het dus bij mij in de buurtquote:Toen de ambulance en politie arriveerden stonden er naar schatting 50 tot 75 nieuwsgierige mensen rond het slachtoffer. De scooter was al in 'veiligheid' gebracht door iemand, want het voertuig was nergens meer te bekennen.
neequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is FBZ de oudere in jullie relatie?
Jup, maar daarvan was je toch wel op de hoogte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |