Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

toch niet dat plooi ballon rokjequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een rokje, twee leggings, twee tassen () en drie pakken snoetenpoetsers
![]()
Voor nog geen 20 euro
Naaisquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een rokje, twee leggings, twee tassen () en drie pakken snoetenpoetsers
![]()
Voor nog geen 20 euro
Gordijnen zijn al schoonquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schone gordijnen![]()
nu de kozijnen nog maar ik wil ook de voorradkast deuren maken en de openslaande deur en het tuin huisje en nog wat vuilnis verzamelen en klaar zetten en en en ...ik ben al zo moe
Wel een beetje om jezelf denken hequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schone gordijnen![]()
nu de kozijnen nog maar ik wil ook de voorradkast deuren maken en de openslaande deur en het tuin huisje en nog wat vuilnis verzamelen en klaar zetten en en en ...ik ben al zo moe
koelquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef MPG het volgende:
Action?
Wel eerst de prijzen vergelijken hoor: http://check.fok.nl!
spamquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef MPG het volgende:
Action?
Wel eerst de prijzen vergelijken hoor: http://check.fok.nl!
http://fok.beslist.nl/products/r/kleding+rek/quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koel
ik zoek een kleding rek, waar vind ik dat ?
als het klaar is heb ik pas rustquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
koel
ik zoek een kleding rek, waar vind ik dat ?
fok beslist kende ik nog nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier.
http://fok.beslist.nl/pro(...)505130/r/kledingrek/
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:46 schreef Solique het volgende:
[..]
http://fok.beslist.nl/products/r/kleding+rek/
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier.
http://fok.beslist.nl/pro(...)505130/r/kledingrek/
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het klaar is heb ik pas rust![]()
anders kan ik echt niet stil zitten
Maar een keertje wat rustiger aan, is misschien ook niet zo raar hoor. Niemand heeft er iets aan als je volledig instort door vermoeidheid straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van een beetje klussen stort wok heus niet in hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar een keertje wat rustiger aan, is misschien ook niet zo raar hoor. Niemand heeft er iets aan als je volledig instort door vermoeidheid straks.
Nee maar van week in week uit buffelen en poetsen en klussen en wassen en strijken en ... en ... en ... misschien welquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
van een beetje klussen stort wok heus niet in hoor
Een beetje? Dan heb jij hem nog niet zien schoonmaken hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
vorige week 5 dagen 14 uur per dag als een malle geklust etc etc ik leef ook nog hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee maar van week in week uit buffelen en poetsen en klussen en wassen en strijken en ... en ... en ... misschien wel![]()
...
Hij moet ook af en toe relaxen, samen met sym een biertje drinken ofzo.
echte mannen kunnen datquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een beetje? Dan heb jij hem nog niet zien schoonmaken hoor
ja als het klaar is goed?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar een keertje wat rustiger aan, is misschien ook niet zo raar hoor. Niemand heeft er iets aan als je volledig instort door vermoeidheid straks.
een beetje niet nee maar.....quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog een biertje gedronkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee maar van week in week uit buffelen en poetsen en klussen en wassen en strijken en ... en ... en ... misschien wel![]()
...
Hij moet ook af en toe relaxen, samen met sym een biertje drinken ofzo.
schoon is ie he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een beetje? Dan heb jij hem nog niet zien schoonmaken hoor
kabouter klus is er niks bij ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja als het klaar is goed?
[..]
een beetje niet nee maar.....
[..]
ik heb gisteren nog een biertje gedronken
en de hogedrukspuit uitgegravenen daarna mijn biertje op gemaakt
![]()
das toch bijna goed
[..]
schoon is ie he?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Ladylike het volgende:
Auto gemaakt
mannen die handig zijn
Mn zus is nu met een vent die niet eens weet wat teflon tape is
omdta dat iedereen dat gas tape noemtquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Ladylike het volgende:
Auto gemaakt
mannen die handig zijn
Is dat niet dat spul dat eigenlijk geen tape is omdat het geen gomkant heeft, en je in de gasslang stopt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef Ladylike het volgende:
Auto gemaakt
mannen die handig zijn
dit dus denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat niet dat spul dat eigenlijk geen tape is omdat het geen gomkant heeft, en je in de gasslang stopt?
tevens ook geschikt voor waterquote:
en als het nu voor een wateraansluiting is?quote:
eindelijk, na bijna een jaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo auto is weer gedaan![]()
hij loopt weer super rustig en hij lekt ook geen water meer
Pics van jou in plooi ballon rokjequote:
iddquote:
Nja die termostaat was ook maar 15 euroquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
en een nieuw reservoir koste maar 43 euro bij de volvo garage
maar zoals we het gemaakt hadden werkte het ook primaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja die termostaat was ook maar 15 euro
en hoiik zag je edit wel
een grote omgedraaide Squote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens![]()
want dit ziet er niet uit natuurlijk
[ afbeelding ]
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens![]()
want dit ziet er niet uit natuurlijk
[ afbeelding ]
loodgieters noemen het ook gastapequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tevens ook geschikt voor water
(maar niet altijd andersom)
[..]
en als het nu voor een wateraansluiting is?
Nouja zegquote:
dat durven ze omdta het hun vak isquote:
Tss denken zeker dat ze verstand ervan hebbenquote:
de doerakkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tss denken zeker dat ze verstand ervan hebben
gastapequote:
Ik heb teflon tape die ik niet op gasleidingen mag gebruiken, dus dat is echt geen gastapequote:
dan heb je kut tapequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb teflon tape die ik niet op gasleidingen mag gebruiken, dus dat is echt geen gastape
(tis het natuurlijk wel, maar ik doe ff lekker lastig)
het was wel errug dunne teflon jaquote:
game zequote:
liever een vrouw met rokje ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:30 schreef wel.o.k het volgende:
lekker, ze zijn de luchtbehandeling aan het maken en de elektronica zit precies boven mijn bureau....
elk kwartier krijg ik een trapje met een lelijke vent erop op mijn bureau
you never knowquote:
ikke niet in elk gevalquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heeft C-M wel liever een man op zijn bureau.
heb ik voor jequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik, voor mijn overhemden, pantalons en pakken
jij hebt echt allesquote:
en dan gebeurt er niksquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt echt alles![]()
wij MOETEN trouwen![]()
jij hebt alles, ik kan alles
hoe zat het ook alweer......quote:
zover was ik nog niet met denkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe zat het ook alweer......
ik woon in bij een man van wie ik zijn overhemden heb gestreken en zijn onderbroeken gevouwen![]()
dus zo vreemd is die vraag niet
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
jij hebt echt alles![]()
wij MOETEN trouwen![]()
graagquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik 'm zondag maar meenemen dan?
je bruidsjurkquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik 'm zondag maar meenemen dan?
peper snuivenquote:
Eerder een drukke middag om alles op tijd af te krijgen voordat het vanmiddag weekend isquote:
Heb nog een broodje glas-in-lood-worst.quote:
anders kaap ik de Volvoquote:
alleen als ie gloeiend heet isquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb nog een broodje glas-in-lood-worst.
spuckzuquote:
het watquote:
Van de Volvo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders kaap ik de Volvo![]()
ik hoop wel dat ik de schroeven nog kan vinden
Muckiequote:
mwoa, hij is voor wok dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
anders kaap ik de Volvo![]()
ik hoop wel dat ik de schroeven nog kan vinden
quote:
dan sla ik over en dan pak ik wel een bevroren fruitsnack, ijsjes van puur fruitquote:
trouwjurk, te groot geworden!quote:
Nieuw, gaaf en handig.quote:
Ah, speelkwartier dus weer begonnenquote:
ja maar ben je gevallen danquote:
Dan had de tweede het bijna goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef Muck het volgende:
Ik heb voor het eerst in twee jaar mijn lenzen weer eens in en mensen zien wel dat er iets anders is, maar wat....
"heeee, naar de kapper geweest?"
"heb je kleurlenzen in? Zo blauw waren ze toch niet?"
"zit je make-up anders?"
Ik was al eerder uit hoorquote:
ja, maar het zijn doodnormale lenzenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik reageer alleen als dat van jou komt hoor
+af natuurlijkquote:
languit op de straat want ze zag de stoeprand te laatquote:
hoe vaak eet jij wel geen tosti'squote:
quote:
nou, ik trouwde toen ik net 3 maanden mama was, ik mag toch hopen dat er dan wat af is nuquote:
oh, dat is ook wel iets voor mij jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
languit op de straat want ze zag de stoeprand te laat
ooh zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
nou, ik trouwde toen ik net 3 maanden mama was, ik mag toch hopen dat er dan wat af is nu![]()
(is dus ook zo)
weet ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dat is ook wel iets voor mij ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Prille liefde?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt echt alles![]()
wij MOETEN trouwen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
Zeg Muck met je blauwe ogen, weet je wat ik heb?omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ik zit momenteel onder de blauwe plekken en krassen en wondenquote:
Tweenegentien bij Actionquote:
zinken bak bij ikea of een shovel?quote:
Jij deej het niet zeggen enzoquote:
actionquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tweenegentien bij Action![]()
Die lelijke glittergesp knip ik er wel af![]()
Foto komt als ik thuis ben, ja?
een mini muckje shovelquote:
Ik dacht die slaapt wel even.. kan ik ook even op de bank... 10 minuten... hij was wel klaar met slapenquote:
Ohai!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hooooi !!Net terug van klant. Lang geleden dat ik nog eens op locatie was
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een mini muckje shovel
Voor Koen, van de kringloopwinkel
Samen met nog een geel karretje (ik ken al die namen nietbehalve die rooie dan)
[..]
Ik dacht die slaapt wel even.. kan ik ook even op de bank... 10 minuten... hij was wel klaar met slapen
coolquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een mini muckje shovel
Ahja...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beterschapsknuf voor Koenen sterkteknuf voor zijn mama
Dat is wel minder, knuffquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een mini muckje shovel
[..]
Ik dacht die slaapt wel even.. kan ik ook even op de bank... 10 minuten... hij was wel klaar met slapen
Ja! Die zag ik voorbij vliegen vanaf mijn werkplekquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Muck het volgende:
Oh ja, lezen
Ohhhh, een zeppelin boven Utreg
Heldquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja...
Dan ga ik de handdoeken van Marijke maar opvouwen, die zijn inmiddels ook droog
stof ze wokquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten en in pakken![]()
operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
ik moest even twee keer kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja! Die zag ik voorbij vliegen vanaf mijn werkplek
Bis Later Wokquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga afsluiten en in pakken![]()
operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Tof! Stuur m eens hier langsquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Muck het volgende:
Oh ja, lezen
Ja ik ook de makkelijkste namenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:12 schreef Muck het volgende:
[..]
cool
Ik ken Muck (duh...) Rolly en Bob en dan houdt het ook wel weer op
Ik zie niks hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:13 schreef Muck het volgende:
Oh ja, lezen
En wat doet ze voor dat bedrag? Een taart bakken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook de makkelijkste namen
Je kostte trouwens maar 30 cent
* DaMart kijkt richting Utrecht...quote:
De echte Muck is niet te koop natuurlijk...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat doet ze voor dat bedrag? Een taart bakken?.
ben je al thuiisquote:
dat juist goedquote:
Hij moet nodig slaapie doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
Moe? Nee joh, hoe kom je erbij
[ afbeelding ]
Hij dacht daar anders over hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die moet nodig een slaapie doen
Wat kjoet
Hij valt dalijk vanzelf wel in slaapquote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij valt dalijk vanzelf wel in slaap
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OhKinderen
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hij is wel cute aan het zingen nu
![]()
Ik snap mijn kind echt niet![]()
Tijd voor een appel!quote:
yuki blootjequote:
Klonk? Ben jij dat?quote:
Nee, tussen de singlesquote:
Nope, het klinkt zelfs niet als Klonkquote:
De laatste keer dat ik keek nietquote:
ja want als het uit is moet je zo snel mogelijk vervanging zoeken?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben sinds gister ook een actief poster in Singles slowchat, uiteraard.
Als je 14 bent welquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want als het uit is moet je zo snel mogelijk vervanging zoeken?
logisch hoe ouder hoe moeilijkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je 14 bent wel!
Griep'n wat je griep'n kan!
Nee hoorquote:
Ofcourse, en ik kan ook onmogelijk buiten FOK! een meisje vinden, want het is algemeen bekend dat meisjes een post aantal boven de 22.000 zeer aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja want als het uit is moet je zo snel mogelijk vervanging zoeken?
realzeusquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor
In Singles was jij al 800 keer afgebrand omdat je over Koen praat, ik al 3000 keer omdat ik ziek ben en MPG had de RealZeus-behandeling gekregen
Da's echt een baasquote:
Whaoh! Dan ben ik bijna viervoudig aantrekkelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ofcourse, en ik kan ook onmogelijk buiten FOK! een meisje vinden, want het is algemeen bekend dat meisjes een post aantal boven de 22.000 zeer aantrekkelijk vinden
De RZ-behandlingquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor
In Singles was jij al 800 keer afgebrand omdat je over Koen praat, ik al 3000 keer omdat ik ziek ben en MPG had de RealZeus-behandeling gekregen
je bedoelt anthonyzeusquote:
quote:
Geen idee wat singles met een slow chat willen bereiken, maar het zal welquote:
quote:
Laatst nog een hele relquote:
Half jaar geleden in ONZ in ieder geval welquote:
Ja. Met elkaar compleet afbranden als dagelijks hoogtepuntquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen idee wat singles met een slow chat willen bereiken, maar het zal wel
Gewoon gezelligheid dus
Da's altijd leuk, alle koos vriendloosjes die elkaar af gaan zeiken, terwijl ze niet zien hoe erg ze eigenlijk zelf zijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Met elkaar compleet afbranden als dagelijks hoogtepunt
The fake Manquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben sinds gister ook een actief poster in Singles slowchat, uiteraard.
De users met de grootste bek en de heftigste flame zijn m.i. wel het meest triest jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's altijd leuk, alle koos vriendloosjes die elkaar af gaan zeiken, terwijl ze niet zien hoe erg ze eigenlijk zelf zijn
Nou, wat er leuk is aan elkaar afzeiken, zegquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's altijd leuk, alle koos vriendloosjes die elkaar af gaan zeiken, terwijl ze niet zien hoe erg ze eigenlijk zelf zijn
Soms is dat best wel eens leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, wat er leuk is aan elkaar afzeiken, zeg.
Helemaal niks, IMO, maar veel andere FOK!-ers komen hier alleen om iedereen en alles af te kraken, da's ook zo'n beetje het idee van [KLB]quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, wat er leuk is aan elkaar afzeiken, zeg.
Soms wel. Als duidelijk is dat het een geintje blijft.quote:
Ja daar heb je een puntquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms wel. Als duidelijk is dat het een geintje blijft.
Dagelijks serieus flamen, daar is de lol snel af hoor
Nieuw, hip, tof, gaaf en handigquote:
hij heeft hie rook nog even gepost maar dat was snel voorbijquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Laatst nog een hele rel![]()
Maar ik vind hem eigenlijk best wel lief, dus geen kwaad woord over RZ/KTP van mij
Ik haat users die elkaar afzeikenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Users die elkaar afzeiken en de nieuwe pricecheck feature op http://check.fok.nl.
Ik ben helemaal geen modjequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat je een modje bent
I know.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij heeft hie rook nog even gepost maar dat was snel voorbij
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
I know.
Maar nu is hij volgens mij heel happy
Ah zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen modje.
Alhoewel, ik mod wel eens in FB, en achter de schermen, maar das een ander verhaal.
Zo'n wonder is dat toch ook weer niet?quote:
Als ik een modje was, zou er wel [ moderator ] naast mijn naam staanquote:
Heerlijk! Geniet ervanquote:
Wil je met me trouwen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Zojuist een sacho collega blij gekregen met 1 zin in een mail.
Jij kan ook geen topics sluiten?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik een modje was, zou er wel [ moderator ] naast mijn naam staan... Maar volgens mij staat daar iest anders.. en ik heb ook geen blauw kleurtje
...
Goed bezigquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Solique het volgende:
Zojuist een sacho collega blij gekregen met 1 zin in een mail.
Ik ken hem alleen als een wat triestig persoon...quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo'n wonder is dat toch ook weer niet?
Hij heeft een vriendin![]()
quote:
Heb mijn momentenquote:
nu maar hopen dat ze niet lek gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo'n wonder is dat toch ook weer niet?
Hij heeft een vriendin![]()
Hij zat heel lang niet zo lekker in z'n vel idd. Maar hij heeft nu een vriendin en ik zie alleen maar hele blije posts van hem op Facebook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen als een wat triestig persoon...
Maare vriendin? Helemaal niet meegerkregen..
Ow jawel. Maar ik kan ook nog eens users bannenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow jawel. Maar ik kan ook nog eens users bannen.
Van de frontpage
Wat tof voor hemquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij zat heel lang niet zo lekker in z'n vel idd. Maar hij heeft nu een vriendin en ik zie alleen maar hele blije posts van hem op Facebook.
Op Fok! heb ik 'm niet meer gezien
ik ben super liefquote:
Oh echt?quote:
spionquote:
Ik moet wel, je negeert mijn fobogroetquote:
ooh ja mijn mail staat niet openquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik moet wel, je negeert mijn fobogroet
Bovendien kan ik je hier beter in de gaten houdenquote:
ik ben vaker niet dan wel op fokquote:
ben je thuis en is alles klaar voor onze verwennerij van straksquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bovendien kan ik je hier beter in de gaten houden
Omdat dat tellertje stuk isquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Aantal FP-reacties 0 »
Waarom staat er 0, als ik al wel reacties heb geplaatst?
Nou de dinges blijft nog wel even goed en verder hebben we alles al in huis tochquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je thuis en is alles klaar voor onze verwennerij van straks
Ge-wel-digquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:24 schreef Yuki het volgende:
"You have to realize what you're asking, because money doesn't grow on trees."
"Yes it does. It's paper."![]()
Vrouwen die hun partner 'in de gaten houden''quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bovendien kan ik je hier beter in de gaten houden
* MPG pakt een shotgun en reist af naar W.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed bezig.
Kun je dat van mij ook even af komen maken?.
ff verse bacon halen misschien de rest is er welquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou de dinges blijft nog wel even goed en verder hebben we alles al in huis toch
jij hebt liever dat je partner andere mannen in de gaten houdtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrouwen die hun partner 'in de gaten houden''....
Hobo with a shotgunquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG pakt een shotgun en reist af naar W.
En nee, ik ben geen hobo![]()
Ik moet ook maar eens kijken of er iemand mee naartoe wilquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hobo with a shotgun
Ik moet nog even bedenken met wie ik daar naartoe ga
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens kijken of er iemand mee naartoe wil...
Lijkt me best de moeite waard die film.
Haiquote:
Het woord 'partner' gebruikenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrouwen die hun partner 'in de gaten houden''....
Doe ik dagelijksquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het woord 'partner' gebruiken
Klinkt zo zakelijk. Ik noem de mijne meestal 'lief'quote:
Het is hier toch potjandubbeljtes geen vraagbaak!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:33 schreef Selub het volgende:
Ik heb een vraagje hoe verrander je je icon voor je naam
Ik heb zn blauw msn poppetje ik wil verranderen hoegaatdat?
Ik heb geen liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Klinkt zo zakelijk. Ik noem de mijne meestal 'lief'
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:34 schreef Selub het volgende:
Ik heb zn blauw msn poppetje ik wil verranderen hoegaatdat?/?
En dat heb je al gevraagdquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:34 schreef Selub het volgende:
Geslacht invullen in je profiel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:34 schreef Selub het volgende:
Ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |