In veiligheid gebrachtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
http://bd.nl/nieuws/tilbu(...)n-op-scooter-1.87167
[..]
Zo gaat het dus bij mij in de buurt
ik zo mn haren uitspoelen, vanavond de schaar in mn haarquote:
pannenkoekenquote:
Zo je verveelt je niet dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goedgoed!
Ben sinds gister weer vrij gezellig, het is lekker weer, veel te leren, veel instrumenten te bespelen, veel papieren om te betekenen, het gaat z'n gangetje!
En hoe staat het daar?
neequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, maar daarvan was je toch wel op de hoogte?
does niet zo gemeen jijquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg aub dat dit een grapje is
Hij heeft dat minimaal 4588565690x gezegd hier
mja die straat is 1 en al tokkie en buitenlandse zut.quote:
Ik was ook een tijdje weg, het gaat wel..quote:
PeZu gedraagt zich niet naar zijn leeftijd, dus wij passen wel bij elkaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vorig jaar een (zeer kortstondige) relatie gehad met iemand die ruim 11 jaar ouder was dan ik. Verschil in levensfase was toch wel erg te merken. Dat vind ik lastig.
Maarja, als je daar samen mee om kan gaan, is een leeftijdsverschil ook niet erg
Ik doe niet gemeen, maar hij heeft het gewoon zooo vaak gezegdquote:
echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zo je verveelt je niet dusIk heb ook altijd veel te leren en ik moet nog steeds gitaargodin worden, maar zitten en chillen blijft toch vaak aantrekkelijker
Verder gaat het best okee met mij, nog bezig met mijn studie en verder ga ik mijn gang een beetje. De zaken lopen thans redelijk op rolletjes
Ik ben nu druk bezig met m'n intussen al niet heel erg nieuwe elektrische Squier Strat, maar heb sinds weken ook weer eens m'n violen uit het stof geblazen, en ik fiedel dag in dag uit!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zo je verveelt je niet dusIk heb ook altijd veel te leren en ik moet nog steeds gitaargodin worden, maar zitten en chillen blijft toch vaak aantrekkelijker
Verder gaat het best okee met mij, nog bezig met mijn studie en verder ga ik mijn gang een beetje. De zaken lopen thans redelijk op rolletjes
weet ik veel, hij gedraagt zich niet erg als een puber.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe niet gemeen, maar hij heeft het gewoon zooo vaak gezegd
Hoe oud dacht je dan dat ie was?
Prima toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
PeZu gedraagt zich niet naar zijn leeftijd, dus wij passen wel bij elkaar![]()
Hoe oud schatte/dacht je dan dat ik was?quote:
Hoor ik van zo enorm veel mensen op FOK! dat ik het vaak moet herhalen, om mensen er aan te herinneren, of om het even duidelijk te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
weet ik veel, hij gedraagt zich niet erg als een puber.
]
Ohquote:
Nee dat was mijn fokimago aan het woord, stiekem doe ik keiveel weet jequote:
Wil je een eerlijk of een leuk antwoord?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe oud schatte/dacht je dan dat ik was?
21quote:
Doe maar alle tweequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een leuk antwoord?
35quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een leuk antwoord?
op een forum is het gewoon moeilijk om leeftijd te schattenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoor ik van zo enorm veel mensen op FOK! dat ik het vaak moet herhalen, om mensen er aan te herinneren, of om het even duidelijk te maken
In de liefde wel volgens mijquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
weet ik veel, hij gedraagt zich niet erg als een puber.
]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Minimaal 20,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |