wat doe ik dan hehquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
PeZu gedraagt zich niet naar zijn leeftijd, dus wij passen wel bij elkaar![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In de liefde wel volgens mijIk hossel die bitsjes alsof het kamerplantjes zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik neuk aarde.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
wanneer dat danquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oh
[..]
Nee dat was mijn fokimago aan het woord, stiekem doe ik keiveel weet je
en dan mijquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Minimaal 20,Wow, dat had ik niet verwacht, weet je ook precies waarom je het zo inschatte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch soms wel leuk om te horen, dat ik me niet altijd puberig gedraag![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Als jij niet kijktquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als jij niet kijktAnders ga je maar dingen van me verwachten enzo, dat zou voor niemand leuk worden
FOK!en tijdens je werkquote:
Geen idee, had van RN juist wel het idee dat ze wat 'jonger' was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wow, dat had ik niet verwacht, weet je ook precies waarom je het zo inschatte?
Toch soms wel leuk om te horen, dat ik me niet altijd puberig gedraag![]()
ik kan het ook niet helpenquote:
RN is toch 7 ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen idee, had van RN juist wel het idee dat ze wat 'jonger' was.
Van jou totaal niet
Waarom zou je anders op fok zittenquote:
jij bent er ook niet meer zo vaak hoorquote:
dan is het ook onzichtbaar als ik wel kijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als jij niet kijktAnders ga je maar dingen van me verwachten enzo, dat zou voor niemand leuk worden
ik werk nietquote:
Harder je best doen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
ik kan het ook niet helpen
Nu wel weer meer.... hihi, maar ik heb er alleen maar onder werktijd gezeten, niet anders..quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij bent er ook niet meer zo vaak hoor
Fok!ken op locatiequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan is het ook onzichtbaar als ik wel kijk
[..]
ik werk niet
mja thuis zit je nooit op internetquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Nu wel weer meer.... hihi, maar ik heb er alleen maar onder werktijd gezeten, niet anders..
Alleen online met gamenquote:
Nijner is gewoon altijd vrolijk, en post altijd gezellig mee, ik ga misschien wat dieper in op bepaalde opmerkingen, of praat met wat duurdere woorden, of ik kijk anders op bepaalde dingen, ik weet het niet! Mensen hier op FOK! krijgen gewoon snel de indruk dat ik veel ouder ben dan ik in werkelijkheid benquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen idee, had van RN juist wel het idee dat ze wat 'jonger' was.
Van jou totaal niet
nee pauzequote:
hebben wij niks aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |