nee vrouwen overdrijven nooit op dat gebiedquote:
nu niet, ik heb ze weggesneden met een scapel laatstquote:
QFTquote:
Ja. Overigens, ik denk dat ik zo even ga edittenquote:
Ik ookquote:
Is goedquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Overigens, ik denk dat ik zo even ga editten
Wil jij dat dan ook doen?
en anders je eigen vriend wel!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
Mijn zwager gaat me zo ontzettend adoreren vanavond
Nachos con todos, guacamole, taco's en burrito's met diverse vulling....
Het is ook veelquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is goed
Maar het klonk wel als best veel voor me, want mij bmi is 15
nee gewoon bij Muck blijven wonen want die zorgt met goed voedsel dat ik aankomquote:
Ik maak een keer pasta voor jequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee gewoon bij Muck blijven wonen want die zorgt met goed voedsel dat ik aankom
En anders bied ik me graag aan bij elke KSC-er te komen eten.
Gewoon, een kilo of 10 erbij, ofzo.quote:
Je hoeft niets te zeggen, ik had het niet tegen jouquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat wil je dat ik zeg dan
vrouwne en hun geneuzel over hun lichaam
Als ik alleen maar groei wordt mijn bmi nog lagerquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook veel
En jij bent nog niet uitgegroeid, gup
Jij krijgt vast nog wel heupen enzo hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik alleen maar groei wordt mijn bmi nog lager
ver onder landelijk gemiddelde--> uitgegroeid, gewoon hollands glorie -->topsport, jeejquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:25 schreef Yuki het volgende:
Bmi van rond de 25 --> bmi van bijna 0 --> bmi onder de 20 --> bmi van ruim 30 --> bmi van 26
Jeeej voor jojo'en
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft niets te zeggen, ik had het niet tegen jou
quote:
rightquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwne en hun geneuzel over hun lichaam
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ver onder landelijk gemiddelde--> uitgegroeid, gewoon hollands glorie -->topsport, jeej--> versplinterde enkel, hallo kont! --> ernstig ziek, eh, kont, dat hoeft nou ook weer niet -->verrek, je schildklier werkt nog maar voor 30%, hallo tentfabriek, mag ik een broek bestellen? --> pilletjes, hello curves, long time no see --> total meltdown, voeten, hallo? Zijn jullie daar?
johquote:
Oh, dat hoeft van mij niet zo heel nodig eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij krijgt vast nog wel heupen enzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |