ooeh sexy een plankquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft van mij niet zo heel nodig eigenlijk
Pfffftttquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ver onder landelijk gemiddelde--> uitgegroeid, gewoon hollands glorie -->topsport, jeej--> versplinterde enkel, hallo kont! --> ernstig ziek, eh, kont, dat hoeft nou ook weer niet -->verrek, je schildklier werkt nog maar voor 30%, hallo tentfabriek, mag ik een broek bestellen? --> pilletjes, hello curves, long time no see --> total meltdown, voeten, hallo? Zijn jullie daar?
dat dacht ik ook toen ik 15 wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Menselijke fluitbekzeenaaldenquote:
Plank nou ook weer niet, maar ik wil nog wel normale broeken aankunnenquote:
Of je het nou wil of niet, als je ze krijgt houd je ze niet tegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrouwmenschquote:
Als ik de donor kan zijn!quote:
ja de ontwerpers houdenb nml vast geen rekening met vrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Plank nou ook weer niet, maar ik wil nog wel normale broeken aan kunnen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Menselijke fluitbekzeenaaldeneen beter eerbetoon is er niet
ga eens koken johquote:
ik moest vet hard lachen om d ezelfspot, goed omschrevenquote:
Zeer brede heupen zitten gelukkig niet in de familiequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of je het nou wil of niet, als je ze krijgt houd je ze niet tegen
Nee, echt niet!
je bent van de melkboerquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeer brede heupen zitten gelukkig niet in de familie
Kleine dunne mensjes zoals mij trouwens ook niet![]()
NEEquote:
mja, toen ik (achteraf onnodig) anti-depressiva voorgeschreven kreeg, knapte mijn lijf daar niet echt van op zeg maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
PfffftttBalen voor je zeg!
Bij mij liep het allemaal samen met, laten we zeggen, psychisch (on)welzijn.
Zou je ajb de tweede BMI eruit willen editten?
Die hebben ze hier niet.quote:
Ja, dat doet wonderen voor je lijf!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, toen ik (achteraf onnodig) anti-depressiva voorgeschreven kreeg, knapte mijn lijf daar niet echt van op zeg maar
En sorry, maar editten gaat lastig mobiel...
met mijn telefoon is het behoorlijk lastig helaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat doet wonderen voor je lijf!
Euhm... Dat valt wel mee toch?
ik zal de krant vast bellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
NEE
Ik ga stofzuigenen denk maar niet dat me tegen kunt houden
niet meer neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |