quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef Ienemini het volgende:
wat een nacht.... vannacht begon het om 2 uur te krampen om half 5 verloskundige gebeld, tja het kan een blaasontstekking zijn. Na veel steggelen bij de doksterassistente zojuist mag ik om half 12 bellen voor de uitslag....
Verloskundige toch nog maar net gebeld en kom zo even langs om te kijken of er enige ontsluiting is... ben benieuwd
Dat hadden wij gisteravond ook. En zomaar ineens viel er een naam die we beiden leuk vinden. Dus is een grote kanshebber.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef Lujaxa het volgende:
goedemorgend trouwens... niet veel geslapen, heb steeds moeten denken aan onze zoon en hoe we die gaan noemen
Ik heb hetzelfde. Ik ben 4 weken echt niet normaal zo misselijk geweest. Sinds eergisteren ineens niet meer. In eerste instantie schrok ik daar wel een beetje van omdat ik onbewust ging denken dat het allemaal wel eens mis zou kunnen zijn. Gelukkig had ik inmiddels al op meerdere plaatsen gelezen dat die misselijkheid inderdaad zomaar ineens weg kan zijn (om vervolgens net zo plotseling weer terug te komen). Dat gecombineerd met het feit dat mijn borsten nog steeds niet meer in mijn bh passen en gewoon pijnlijk gevoelig zijn heeft me wel min of meer gerustgesteld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin vindt het raar dat ze opeens geen bijwerkingen meer voelt, ze was eerst vaak misselijk, soms pijn in haar buik en de afgelopen 2 dagen heeft ze hier helemaal geen last meer van.
Ik had dit ook. De eerste 7 weken ontzettend misselijk enzo, en van de een op andere dag nergens last van. Toen naar de dokter geweest, echo gehad en een kloppend hartje gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin vindt het raar dat ze opeens geen bijwerkingen meer voelt, ze was eerst vaak misselijk, soms pijn in haar buik en de afgelopen 2 dagen heeft ze hier helemaal geen last meer van.
Je gaat er zelf dus van uit dat het nog minimaal 11,5 uur gaat duren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Lekker puh !!! aanstaande mamas hebben altijd gelijk...
Success!! *duim duimquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Hier kregen we de eerste keer ook geen uitgebreide inspectie hoor. Werden wat vragen gesteld en een lijstje afgevinkt en that's it.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet![]()
zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben
hier bij beiden hetzelfde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet![]()
zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben
Ik doe nu voor de tweede week mee. Ik was wel nerveus dat ik inderdaad op de avond dat de "plasmevrouw" (zoals mijn vriend haar noemde) langs kwam ineens niet meer positief zou testen. Maar gelukkig wel gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Vanaf nu doe ik mee met Moeders voor Moeders! En ook hier was de test nog steeds positief.
Net als welkomstcadeau een armband gehad.
Ik heb geen last van die geur gek genoeg...ik heb last van morsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef Jipster het volgende:
Ja echt he die geur.. ik heb wel echt een lief vriendje, hij doet soms voor mij de maatbeker leeggieten in de fles als ik echt enorm sta te kokhalzen![]()
![]()
Fijn cleany! ik laat de nijnen keutels en nijnen haren alvast liggen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
En als je lekker in bad gaat , of douche? Ze zeggen wel eens dat als je da doet, dat echte wee-weeen dan doorzetten en het anders wegtrekt... Maar goed, mijn naam is haas, ik heb daar zelf geen ervaring mee...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ja het blijft maar zeuren pijn, beweegt iedere keer. maar kan me niet voorstellen dat dit weeen zijn.
Och man, ik was daar de vorige keer zo gehamerd op ook. En mijn kraamhulp heeft toen even uit de doeken gedaan in wat voor huishoudens ze ooit kwamquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Fijn cleany! ik laat de nijnen keutels en nijnen haren alvast liggen!![]()
Ik heb toch hekel aan schoonmaken dus dat komt goed uit hahahahahah
die heb ik dus allemaal wel opgezogen vanochtend (zelfs onder de bank...ja ja...nogal stoffig daar)...maar ja af en toe moet je dat toch doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Fijn cleany! ik laat de nijnen keutels en nijnen haren alvast liggen!![]()
Ik heb toch hekel aan schoonmaken dus dat komt goed uit hahahahahah
Zoals Takkembah zegt, probeer te douchen, kijk of dat helptquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ja het blijft maar zeuren pijn, beweegt iedere keer. maar kan me niet voorstellen dat dit weeen zijn.
En met een beetje pech komen straks ineens goeie weeen en dan weet je niet wat je overkomt. En daarna mag je lekker persen. Vond ik zo lekker bij de eerste (bij de tweede niet hoeven persen), eindelijk kon je iets doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
Zou niet teveel luiers inslaan als ik jou was. Straks kan je kleine meid niet tegen Pampers of lekken ze bij haar heel erg door!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef Juud79 het volgende:
Wow Ienemini, er lijkt toch iets te gaan gebeuren, spannend zeg!
Ik heb vandaag maar eens even een voorraad Pampers ingeslagen, maat 1 heb ik maar een pak van in huis, eerst maar eens zien hoe groot ze is. Maat 2 en 3 heb ik een flink aantal van ingeslagen, die moeten in ieder geval wel passen. Ik koop Pampers gewoon in de reclame en anders haal ik Kruidvat, dat lijkt me de beste deal...
Zo cute van die mini luiers....
Misschien "voor" weeen (zegt de leekquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ik kon niet eens zelf persen, mijn lichaam deed dat wel voor me. kon ook echt niets tegenhouden, ik noemde het ook echt 'van onderuit kotsen' met zo'n loeikracht zo'n golf van boven naar benedenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En met een beetje pech komen straks ineens goeie weeen en dan weet je niet wat je overkomt. En daarna mag je lekker persen. Vond ik zo lekker bij de eerste (bij de tweede niet hoeven persen), eindelijk kon je iets doen
nou tegen mij gilden ze, MAAR JE HEBT NOG MAAR 6 CM.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef mefke79 het volgende:
KD en dan zeggen ze ook heel vrolijk: effe niet persen, nog effe wachten...Wat nou wachten, ik doe niets, gaat vanzelf!
Van onderuit kotsen. Mooie beeldspraak, die houden we erin! : Dquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kon niet eens zelf persen, mijn lichaam deed dat wel voor me. kon ook echt niets tegenhouden, ik noemde het ook echt 'van onderuit kotsen' met zo'n loeikracht zo'n golf van boven naar benedenik wist niet wat me overkwam yo
Ik had meer een mental picture over 30 paarden die persweeen tegen probren te houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Van onderuit kotsen. Mooie beeldspraak, die houden we erin! : D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Ik ben toen met Jochem uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan omdat ik buikpijn had. Gewoon stomme buikpijn die ik niet weg kreeg (midden in de nacht, dus douchen niet gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
misschien heeft ze wel een mes in dr rug gehad? volgens mij bedoelde ze het gewoon als gemene steken...idd denk niet dat het makkelijk is om uit te leggen maar ik heb het aan haar gevraagd hoe ze zich toen voeldequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
alsof ze ooit een mes in r rug heeft gehad
zelfs als je het meemaakt kan je nog niet uitleggen hoe t voelt
Ja, die van mij waren maar geldig t/m 15 Mei, echt ^&*&. Ik moest ze dus wel nu gebruiken, anders had ik ook gewoon gewacht. Stom he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef mefke79 het volgende:
Susie, je kan steunkousen overwegen..niet sexy, niet mooi, niet heel fijn...maar men wat ben ik blij dat ik het gedaan heb deze keer. En jullie moeten de hele zomer nog door he...er komt een punt dat dat vocht niet meer wegtrekt na een nachtje..
Juud, ik gebruik die bonnen wel na de geboorte. Ik heb hier 1,5 pak liggen in maat 1 en zie verder wel. Heeft mijn man ook wat te doen die eerste week
joh!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel een mes in dr rug gehad? volgens mij bedoelde ze het gewoon als gemene steken...idd denk niet dat het makkelijk is om uit te leggen maar ik heb het aan haar gevraagd hoe ze zich toen voelde
tja...je commentaar op wat ik zei was ook zoiets van duh? dus ik dacht ik leg het uit voor gevalletje dat....quote:
Echt hequote:
Misschien maak je zelf een klein rekenfoutje in de wekentelling? Het was immers nacht toen je aan het rekenen sloeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh spannend hier. Zet hem op dames!!!
Ik lag vannacht weer eens wakker en lag zo eens te denken. Met de 20 wk echo melden ze dat de metingen preices op 2o wk en 4 dagen uit kwamen. Precies hoever ik was. Dit was eigenlijk meer een gokje van de vlos aan de hand van verschillende metingen bij de 6 en 9 weken echo. maar dat klopte toen al niet omdat ik halverwege december een positieve test had. Maar na de 20 wk echo zal het wel kloppen. Maar hoe kun je dan in vredesnaam halverwege december een goeie test hebben terwijl ik eind december zwanger ben geworden? Snap er werkelijk niks van!!
Ik heb graag dat je mee telt. Heb net al even op ene andere site uitgerekend en daar kwam uit dat mijn vruchtbare dag 24 dec was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Misschien maak je zelf een klein rekenfoutje in de wekentelling? Het was immers nacht toen je aan het rekenen sloeg.
Heb je anders de datum van de 20wk echo en de datum waarop je uitgerekend zou zijn? Dan ga ik even met je meetellen.
sorry als ik te bemoeizuchtig ben, zo bedoel ik het niet
Gisteren hebben we een introductie bijeenkomst gehad, ging vooral over algemene informatie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Ienemini het volgende:
Cyntia wat wordt er verteld in zn borstvoedingscursus??
Had me wel aangemeld word ik een dag van te voren opgebeld, waren 7 vrouwen hebben er 4 afgemeld ging het niet door... latere cursussen waren allemaal eind mei of je moest er een eind voor reizen....
Ja daar zit hem hem dus. Dat is al maanden daarvoor geweest. Sinds de bevalling van de jongste is dat nooit helemaal goed meer geweest. Die was eind oktober of begin november.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:26 schreef Susie het volgende:
Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?
Ah ok.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja daar zit hem hem dus. Dat is al maanden daarvoor geweest. Sinds de bevalling van de jongste is dat nooit helemaal goed meer geweest. Die was eind oktober of begin november.
Oh nee het maakt mij niks uit hoor. Maar vind het gewoon raar dat we dus al een goeie test hadden terwijl ik volgens de echos dan nog niet eens zwanger was. En het was ook nog eens zo;n test met tijdsindicator erop en die gaf 3+ aan wat dus betekend dat ja dan 5 weken zwanger zou zijn. Haha. Tis gewoon vaag allemaal!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah ok.
Dan misschien een stomme vraag hoor... maar maakt het heel veel verschil? Behalve dat je dus misschien eerder gaat bevallen omdat jezelf denkt dat je dus al verder bent?
Als ik vanaf 30 april 20 weken terug ga tellen kom ik op 11 december. Dat zou best wel eens kunnen kloppen met het half december twee streepje piesen, toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik heb graag dat je mee telt. Heb net al even op ene andere site uitgerekend en daar kwam uit dat mijn vruchtbare dag 24 dec was.
Ik ben uitgerekend op 17 september. 30 april was ik 20 weken!!
fijn dat echo goed was en ook een zoon bij jullie...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef Aoraki het volgende:
Ienemini wat spannend! en veel succes!
Hier een goede 20-weken echo gehad! We zijn helemaal opgelucht!
Ennnnnnn, we krijgen weer een jongetje!!! We zijn zoooo gelukkig.
Ja zo zou het wel kunnen ja. Maar ik heb ff gekeken. Eerste positieve test was 12 december. Dat was gewoon met streepjes. De tweede test was 15 december dat was met tijds ding erop.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als ik vanaf 30 april 20 weken terug ga tellen kom ik op 11 december. Dat zou best wel eens kunnen kloppen met het half december twee streepje piesen, toch?
Dan kan ik niets anders bednaken dan dat je het even aan de expert (lees: je vlos of de echoscopiste) moet vragen. Voor mij wordt het verder ook gokken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja zo zou het wel kunnen ja. Maar ik heb ff gekeken. Eerste positieve test was 12 december. Dat was gewoon met streepjes. De tweede test was 15 december dat was met tijds ding erop.
Maar 20 weken zwanger betekent ongeveer 18 weken geleden bevrucht. Dat klopt dat toch gewoon?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toevallig was mijn eerste dag van de laatste menstruatie 12 december, was mijn eisprong op 26 december, was ik op 1 mei 20 weken en ben ik 18 september uitgerekend.
Zo zat het in ieder geval bij mij. Ik kon niet op 12 december 2 streepjes piesen want er was nog geen eisprong geweest.
gewoon van die instappersquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:24 schreef Susie het volgende:
Wat fijn Aoraki!
Ienemini niet meer gemeld hier?
@Mefke; ik overleg het morgen even met de vk. En nee, niet charmant nee, ben juist wat blij met dit weer. Niet al te warm, maar wel dat je slippers kunt dragen. Vraag me dan af wat voor schoenen ik aan kan doen met steunkousen? Ik wacht morgen iig even af en vanavond met de benen weer op een kussen slapen.
Dat klopt, maar ze rekenen altijd die 2 weken extra erbij, er wordt geteld vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar 20 weken zwanger betekent ongeveer 18 weken geleden bevrucht. Dat klopt dat toch gewoon?
niet schieten als ik onzin uitkraam, heb slecht geslapen, zit al bijna 3 uur op mijn werk tabelletjes met elkaar te vergelijken en heb dus dansende cijfertjes voor mijn ogen...
Ja precies. We zijn tegelijk uitegeteld (ok 1 dag verschil). Dan is het toch raar dat zo vroeg al een goeie test had. Volgende week toch maar eens na vragen bij de vlos. Want zo zit er namelijk nog best wel verschil in de tijd dat ik uitgeteld ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toevallig was mijn eerste dag van de laatste menstruatie 12 december, was mijn eisprong op 26 december, was ik op 1 mei 20 weken en ben ik 18 september uitgerekend.
Zo zat het in ieder geval bij mij. Ik kon niet op 12 december 2 streepjes piesen want er was nog geen eisprong geweest.
En als het bij haar niet kan kna het bij mij ook niet. We schelen 1 dag aan elkaar!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef SummerBreeze het volgende:
Dat is dus precies wat ik bedoel. bij de echo op 1 mei was je 20 weken zwanger (dat komt uit op 11 december). Dat zou dus ongeveer de eerste dag laatste menstruatie zijn. Bevruchting 18 weken voor 1 mei (dus 2 weken na 11 december --> 25 december). Dan klopt het bij jou toch dat je op 12 december niet twee streepjes kon plassen?
Of begrijp ik jouw eerste post hierover gewoon niet? Dat kan heel goed hoor, zoals ik al aangaf, ik heb nogal last van alzheimer light door slaapgebrek, duf werk en de algehele zwangerschapsdemetie.
Ohja, oeps, gaat niet lekker hier... Mijn excuses.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En als het bij haar niet kan kna het bij mij ook niet. We schelen 1 dag aan elkaar!!
Hebben we bij Leander ook gehad. Bleek gelukkig achteraf gewoon een meetfoutje te zijn. Succes ermee in ieder geval!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Morgen een afspraak in het ZKH, bij de 3D echo zag de echo dame dat een niertje iets groter was dan normaal. Dit hoeft niets te betekenen maar wil het toch graag zeker weten. Het andere niertje kon ze niet zien omdat de baby geen zin had om anders te gaan liggen
Oeh, over dat 'breast crawling' moet je inderdaad echt het een en ander opzoeken! En dit is misschien ook interessant voor je om te lezen, over intuïtief voeden. Ik vond het zó irritant dat de verpleegkundigen en de kraamhulp bij Ivan indertijd mijn borst vastgrepen en Ivan er met geweld tegenaan duwden. Bij Lena zagen ze dat ik ervaring had en lieten ze me gewoon m'n gang gaan. Dat was veel fijner! Lekker de hele dag de tijd nemen om te oefenen in plaats van op gezette momenten de baby dwingen om goed te happen en te drinken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gisteren hebben we een introductie bijeenkomst gehad, ging vooral over algemene informatie.
Waarheden/onwaarheden, samenstelling moedermelk en hoe deze steeds aangepast wordt op de behoefte van het kindje, korte introductie over het aanleggen en dat het geen pijn mag doen. Volgende week krijgen we informatie over wat er eventueel fout kan gaan en hoe je dit op zou kunnen lossen. Tussendoor laat ze veel foto’s en filmpjes zien. Ze raadde aan om “breast crawling” op te zoeken op youtube. Hier ben ik nog niet aan toe gekomen. Gaat over het natuurlijk verloop na de bevalling, het kindje gaat dan vanaf de navel van de moeder op zoek naar de borst om voor het eerst te drinken.
Ik wil ook weer niet doen alsof het rozegeur en maneschijn is. Ik vond het voeden zelf ook wel hard werken, pijnlijk, frustrerend en onzeker. Het heeft me de tweede keer erg geholpen om me erop in te stellen dat mijn hoofdtaak was om te voeden en tussendoor zoveel mogelijk te slapen. Als je een realistisch beeld hebt van wat het voeden is of kan zijn dan wordt het denk ik makkelijker om te genieten, de kleine handjes vast te houden, over het bolletje te aaien, het gezichtje te bestuderen. Echt heel geweldig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Dankje Claudia! Hier heb ik wat aan![]()
Stiekem heb ik er al zoveel zin in om heerlijk knus te gaan voeden![]()
Spannend! Hopen dat je kleintje zich snel laat zien!quote:
kon je nog stappen???quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:46 schreef mefke79 het volgende:
Lujaxa, dit is met 32 weken. Later kon ik alleen nog in mijn teva's (ik kan namelijk niet op slippers lopen) en waren zelfs deze schoenen echt te klein.
Zo dik ben ik altijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:54 schreef Kleurdoos het volgende:
eindelijk een babybuik? ik vind juist dat jouw buik heeeel erg hard gaat
Oehh njee, goss..sorry, helemaal vergeten weer! Ik ren nu naar boven!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Spannend! Hopen dat je kleintje zich snel laat zien!
Had je ondertussen nog naar de maten van het bedje kunnen kijken? *nieuwsgierig is*
Top! Zag het net staanquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:11 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Oehh njee, goss..sorry, helemaal vergeten weer! Ik ren nu naar boven!
edit: antwoord in t kamertjestopic!
Mefke, ik denk dat je een foutje maakt, ik moet ook dinsdag alweer op controle hoor.. Mag nu elke week...quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:07 schreef mefke79 het volgende:
Zo Krijtlijk, dat is lekker snel!
Ieniminie en Tankgirl, succes!
Jee, L'tiekje wat hoef je pas laat weer terug zeg. Ik moet gewoon dinsdag al weer. Om de week nu dus. Vind ik ook prima hoor.
Ik ben gewoon gaar vandaag. Ben met man en kind opgestaan, half zeven dus. Toen zij vertrokken weer in bed gaan liggen (7.30 uur) en geslapen tot 10 uur. En nu nog moe. Snap er niets van, maar durf nu niet meer te gaan slapen, zul je zien dat het vanavond niet meer lukt.
Over die steunkousen. Het went vanzelf hoor. En het houdt me stukken mobieler dan de vorige keer, dus ik vind het prima. Het is het verschil tussen dit
[ afbeelding ]
en normale voeten. Enne, als ik ze nu even een dagje of twee niet aan heb, dan worden m'n voeten ook meteen weer dik. Dus ik trek ze gewoon aan. Ik kan nu ook gewoon mijn eigen schoenen aan, de zwarte schoenen die ik daar op de foto heb staan kan ik nu niet aan, veel te groot.
Ik mocht ook gewoon volgende week woe of don terugkomen als ik dat zelf prettig vond, maar wat haar betreft ook die ma erop. En ik voel me prima, meisje doet het goed, bloeddruk was gezakt, allemaal tekenen dat het goed gaat voorlopig, dus ik heb er zelf voor gekozen om het op die maandag te plannen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:54 schreef mefke79 het volgende:
Juud, waarom hoef jij dan pas zo laat weer terug? L'tiekje en ik moeten wel om de week...
Wellicht overbodig, maar heb je ook iets van een kussen of verhoging onder je voeteneind 's nachts? Dan kan het vocht namelijk makkelijker teruglopen je benen in.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:26 schreef Susie het volgende:
Ik kijk het in ieder geval nog even aan. (Eigenwijs ben ik) En anders idd even naar de huisarts. En die benen van Huup kan ik me nog herinneren ja, die kon hele mooie trappetjes op d'r scheenbenen maken!
Dat kan ik me wel voorstellen, al heb ik er minder 'last' van dan dat jij hebt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef mefke79 het volgende:
Ienemini, pfff, jammer zeg dat het niet doorzet. Ik hoop dat je vannacht wel wat kan slapen. Pak anders gerust wat paracetamol he (als het geen echte weeën zijn zakken ze af en zijn het dat wel, dan komt het er toch wel doorheen). Succes!
Juud, pf, dat zou ik dus echt niet durven, zo lang geen controle. Stom eigenlijk, vorige keer vond ik het onzin die controles en ook nu zie ik niet echt wat de meerwaarde is, maar het is eerder een gevoel ofzo.
O en dingetjes kopen vrolijkt meestal wel op..maar zelfs daar had ik geen zin in. Ik heb gewoon zin in mijn eigen leventje terug enzo..
Dat doe ik idd Juud en helpt wel. Vanmiddag met de benen op de bank gelegen en het is nu al vele malen minder!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wellicht overbodig, maar heb je ook iets van een kussen of verhoging onder je voeteneind 's nachts? Dan kan het vocht namelijk makkelijker teruglopen je benen in.
Het loopt overdag dan sowieso wel weer terug, maar je begint dan weer met wat minder dikkere voeten en enkels...is mij verteld.
Ik heb er gelukkig geen last van, kan zelfs mijn ringen nog om.
WOW, wat een moppie!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef krijtlijk het volgende:
En hier de beloofde foto.![]()
[ afbeelding ]
Maar wat wil je nu precies?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Zana het volgende:
bedankt voor de reacties, ik ben er bang voor dat het een dagenlange strijd wordt door het inleiden, maar heb ook het gevoel dat ik mij nu ga weerzetten en dat dit ook niet helpt een bevalling op gang te brengen, ben waarschijnlijk een controlefreak en heb moeite alles uit de hand te geven
de meeste moeite heb ik ook nog met de onderzoeken, snel een echo met weinig uitleg, bloeddruk meten, die ze bij mij maar moeilijk kunnen bepalen blijkbaar en dan van arm of apparaat verwisselen,
de sneltests in de urine op eiwit en glucose zijn soms niet goed geweest, maar geven ze hetzelfde monster in het lab is de volgende keer niets aan de hand als ze de resultaten bekijken, ook zijn ze nooit duidelijk wat nu een bloeddrukwaarde van 90-95 zegt, je hebt ook steeds weer iemand anders en die loopt dan onverwacht de kamer uit om met "de gyn" te overleggen, nu ja het is niet anders, even doorbijten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Zana het volgende:
ik heb best veel bevallingsverhalen gelezen, maar iedere vrouw reageert ook weer anders erop, ik weet wel zo ongeveer wat de methoden zijn, maar weet niet wanneer ze nu wel ervoor kiezen en wanneer juist niet, krijg zo langzaam zelfs de indruk dat het te maken heeft met de bezetting van de ziekenhuisbedden en dat het niet te lang mag duren, het rare is namelijk dat ik mij nog best wel goed voel en niet het gevoel heb dat ik er veel last van heb van de hogere bloeddruk en elk ingrijpen op dit moment nog als "niet natuurlijk" ervaar
Wat een mooi popje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef krijtlijk het volgende:
En hier de beloofde foto.![]()
[ afbeelding ]
Zaterdag weer dan..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
He ships Poppedein, dat is balen!
Wie weet komt het nog....wanneer is de volgende poging evt?
balen Poppedein!! En have fun in the bedroom!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:29 schreef Poppedein het volgende:
Hmmm...mijn collega heeft me net gesript en itt vorige keer bij Lena geloof ik nu niet dat het wat gaat doen, t was amper pijnlijk te noemen en mn buik en vliezen reageerden nergens op...afwachten maar dus.. wel een beetje een domper so far geloof ik...
Ff goed prostaglandingesen maar dan
ik moest m even quotenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
Ze zijn allebei mooi op hun eigen manierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
menicole, even over je sig he?
wie van de 2 is het mooie kind in je gezin?
dat kan toch niet? je zegt dat er maar 1 mooi kind ..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ze zijn allebei mooi op hun eigen manier
Maar er staat niet bij op welke manier mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat kan toch niet? je zegt dat er maar 1 mooi kind ..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
idd, snel je sig veranderen in: 'er zijn maar 3 mooie kinderen op de wereld en ik heb ze alle 3 en jullie zijn lame, bitches'
Dat vind ik dan ook weer zo sneu want ik zie zoveel meer leuke kindjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
idd, snel je sig veranderen in: 'er zijn maar 3 mooie kinderen op de wereld en ik heb ze alle 3 en jullie zijn lame, bitches'
Wat heerlijk dat je m weer hebt zien bewegen, en fijn dat de nekplooi mooi klein was! Dat zegt in jouw geval meer dan de uitslag van je bloed, omdat de leeftijdsfactor daarin nou eenmaal een belangrijke rol speelt. Mag ik trouwens gewoon heel nieuwsgierig vragen waarom je voor de combitest bent gegaan terwijl je toch al zeker weet dat je ook een vruchtwaterpunctie wil?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de nekplooimeting gehad, die was 2 millimeter. Op zich dan wel goed geloof ik.
Vandaag of morgen krijg ik de uitslag in combinatie met mijn bloedonderzoek. Dus toch een beetje spannend.
Maar allereerst was ik nog blij dat hij leefdeblijft toch raar. Die miskramen hebben toch meer inpact gehad dan ik dacht geloof ik. Kan het nog steeds moeilijk geloven dat "hij" het nu wel doet
![]()
Ook was er een neusbotje te zien.
Ik ben benieuwd naar de uitslag maar ben nu alweer heellll blij dat het kindje het gewoon goed doet.
Wonderbaarlijk blijft het toch
Mag je natuurlijk vragen hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:38 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je m weer hebt zien bewegen, en fijn dat de nekplooi mooi klein was! Dat zegt in jouw geval meer dan de uitslag van je bloed, omdat de leeftijdsfactor daarin nou eenmaal een belangrijke rol speelt. Mag ik trouwens gewoon heel nieuwsgierig vragen waarom je voor de combitest bent gegaan terwijl je toch al zeker weet dat je ook een vruchtwaterpunctie wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |