quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef Ienemini het volgende:
wat een nacht.... vannacht begon het om 2 uur te krampen om half 5 verloskundige gebeld, tja het kan een blaasontstekking zijn. Na veel steggelen bij de doksterassistente zojuist mag ik om half 12 bellen voor de uitslag....
Verloskundige toch nog maar net gebeld en kom zo even langs om te kijken of er enige ontsluiting is... ben benieuwd
Dat hadden wij gisteravond ook. En zomaar ineens viel er een naam die we beiden leuk vinden. Dus is een grote kanshebber.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef Lujaxa het volgende:
goedemorgend trouwens... niet veel geslapen, heb steeds moeten denken aan onze zoon en hoe we die gaan noemen
Ik heb hetzelfde. Ik ben 4 weken echt niet normaal zo misselijk geweest. Sinds eergisteren ineens niet meer. In eerste instantie schrok ik daar wel een beetje van omdat ik onbewust ging denken dat het allemaal wel eens mis zou kunnen zijn. Gelukkig had ik inmiddels al op meerdere plaatsen gelezen dat die misselijkheid inderdaad zomaar ineens weg kan zijn (om vervolgens net zo plotseling weer terug te komen). Dat gecombineerd met het feit dat mijn borsten nog steeds niet meer in mijn bh passen en gewoon pijnlijk gevoelig zijn heeft me wel min of meer gerustgesteld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin vindt het raar dat ze opeens geen bijwerkingen meer voelt, ze was eerst vaak misselijk, soms pijn in haar buik en de afgelopen 2 dagen heeft ze hier helemaal geen last meer van.
Ik had dit ook. De eerste 7 weken ontzettend misselijk enzo, en van de een op andere dag nergens last van. Toen naar de dokter geweest, echo gehad en een kloppend hartje gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin vindt het raar dat ze opeens geen bijwerkingen meer voelt, ze was eerst vaak misselijk, soms pijn in haar buik en de afgelopen 2 dagen heeft ze hier helemaal geen last meer van.
Je gaat er zelf dus van uit dat het nog minimaal 11,5 uur gaat duren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Lekker puh !!! aanstaande mamas hebben altijd gelijk...
Success!! *duim duimquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Lekker puh !!! aanstaande mamas hebben altijd gelijk...
Hier kregen we de eerste keer ook geen uitgebreide inspectie hoor. Werden wat vragen gesteld en een lijstje afgevinkt en that's it.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet![]()
zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben
hier bij beiden hetzelfde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet![]()
zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |