quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef Ienemini het volgende:
wat een nacht.... vannacht begon het om 2 uur te krampen om half 5 verloskundige gebeld, tja het kan een blaasontstekking zijn. Na veel steggelen bij de doksterassistente zojuist mag ik om half 12 bellen voor de uitslag....
Verloskundige toch nog maar net gebeld en kom zo even langs om te kijken of er enige ontsluiting is... ben benieuwd
Dat hadden wij gisteravond ook. En zomaar ineens viel er een naam die we beiden leuk vinden. Dus is een grote kanshebber.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:23 schreef Lujaxa het volgende:
goedemorgend trouwens... niet veel geslapen, heb steeds moeten denken aan onze zoon en hoe we die gaan noemen
Ik heb hetzelfde. Ik ben 4 weken echt niet normaal zo misselijk geweest. Sinds eergisteren ineens niet meer. In eerste instantie schrok ik daar wel een beetje van omdat ik onbewust ging denken dat het allemaal wel eens mis zou kunnen zijn. Gelukkig had ik inmiddels al op meerdere plaatsen gelezen dat die misselijkheid inderdaad zomaar ineens weg kan zijn (om vervolgens net zo plotseling weer terug te komen). Dat gecombineerd met het feit dat mijn borsten nog steeds niet meer in mijn bh passen en gewoon pijnlijk gevoelig zijn heeft me wel min of meer gerustgesteld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin vindt het raar dat ze opeens geen bijwerkingen meer voelt, ze was eerst vaak misselijk, soms pijn in haar buik en de afgelopen 2 dagen heeft ze hier helemaal geen last meer van.
Ik had dit ook. De eerste 7 weken ontzettend misselijk enzo, en van de een op andere dag nergens last van. Toen naar de dokter geweest, echo gehad en een kloppend hartje gezienquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef ProjSkippy het volgende:
M'n vriendin vindt het raar dat ze opeens geen bijwerkingen meer voelt, ze was eerst vaak misselijk, soms pijn in haar buik en de afgelopen 2 dagen heeft ze hier helemaal geen last meer van.
Je gaat er zelf dus van uit dat het nog minimaal 11,5 uur gaat duren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Lekker puh !!! aanstaande mamas hebben altijd gelijk...
Success!! *duim duimquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Lekker puh !!! aanstaande mamas hebben altijd gelijk...
Hier kregen we de eerste keer ook geen uitgebreide inspectie hoor. Werden wat vragen gesteld en een lijstje afgevinkt en that's it.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet![]()
zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben
hier bij beiden hetzelfde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet![]()
zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben
Ik doe nu voor de tweede week mee. Ik was wel nerveus dat ik inderdaad op de avond dat de "plasmevrouw" (zoals mijn vriend haar noemde) langs kwam ineens niet meer positief zou testen. Maar gelukkig wel gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Vanaf nu doe ik mee met Moeders voor Moeders! En ook hier was de test nog steeds positief.
Net als welkomstcadeau een armband gehad.
Ik heb geen last van die geur gek genoeg...ik heb last van morsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef Jipster het volgende:
Ja echt he die geur.. ik heb wel echt een lief vriendje, hij doet soms voor mij de maatbeker leeggieten in de fles als ik echt enorm sta te kokhalzen![]()
![]()
Fijn cleany! ik laat de nijnen keutels en nijnen haren alvast liggen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
En als je lekker in bad gaat , of douche? Ze zeggen wel eens dat als je da doet, dat echte wee-weeen dan doorzetten en het anders wegtrekt... Maar goed, mijn naam is haas, ik heb daar zelf geen ervaring mee...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ja het blijft maar zeuren pijn, beweegt iedere keer. maar kan me niet voorstellen dat dit weeen zijn.
Och man, ik was daar de vorige keer zo gehamerd op ook. En mijn kraamhulp heeft toen even uit de doeken gedaan in wat voor huishoudens ze ooit kwamquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Fijn cleany! ik laat de nijnen keutels en nijnen haren alvast liggen!![]()
Ik heb toch hekel aan schoonmaken dus dat komt goed uit hahahahahah
die heb ik dus allemaal wel opgezogen vanochtend (zelfs onder de bank...ja ja...nogal stoffig daar)...maar ja af en toe moet je dat toch doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Fijn cleany! ik laat de nijnen keutels en nijnen haren alvast liggen!![]()
Ik heb toch hekel aan schoonmaken dus dat komt goed uit hahahahahah
Zoals Takkembah zegt, probeer te douchen, kijk of dat helptquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ja het blijft maar zeuren pijn, beweegt iedere keer. maar kan me niet voorstellen dat dit weeen zijn.
En met een beetje pech komen straks ineens goeie weeen en dan weet je niet wat je overkomt. En daarna mag je lekker persen. Vond ik zo lekker bij de eerste (bij de tweede niet hoeven persen), eindelijk kon je iets doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
Zou niet teveel luiers inslaan als ik jou was. Straks kan je kleine meid niet tegen Pampers of lekken ze bij haar heel erg door!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef Juud79 het volgende:
Wow Ienemini, er lijkt toch iets te gaan gebeuren, spannend zeg!
Ik heb vandaag maar eens even een voorraad Pampers ingeslagen, maat 1 heb ik maar een pak van in huis, eerst maar eens zien hoe groot ze is. Maat 2 en 3 heb ik een flink aantal van ingeslagen, die moeten in ieder geval wel passen. Ik koop Pampers gewoon in de reclame en anders haal ik Kruidvat, dat lijkt me de beste deal...
Zo cute van die mini luiers....
Misschien "voor" weeen (zegt de leekquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ik kon niet eens zelf persen, mijn lichaam deed dat wel voor me. kon ook echt niets tegenhouden, ik noemde het ook echt 'van onderuit kotsen' met zo'n loeikracht zo'n golf van boven naar benedenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En met een beetje pech komen straks ineens goeie weeen en dan weet je niet wat je overkomt. En daarna mag je lekker persen. Vond ik zo lekker bij de eerste (bij de tweede niet hoeven persen), eindelijk kon je iets doen
nou tegen mij gilden ze, MAAR JE HEBT NOG MAAR 6 CM.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef mefke79 het volgende:
KD en dan zeggen ze ook heel vrolijk: effe niet persen, nog effe wachten...Wat nou wachten, ik doe niets, gaat vanzelf!
Van onderuit kotsen. Mooie beeldspraak, die houden we erin! : Dquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kon niet eens zelf persen, mijn lichaam deed dat wel voor me. kon ook echt niets tegenhouden, ik noemde het ook echt 'van onderuit kotsen' met zo'n loeikracht zo'n golf van boven naar benedenik wist niet wat me overkwam yo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |