abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96641811
je eigen post quoten is ook niet echt nodig :+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96641860
17 mei is een leuke dag om jarig te zijn :Y En je mag dan ook nog eens de vlag uithangen :D w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96642567
Wat gaaf die einddata's! Iig komen er nieuwe beebjes aan en ik ben zooooooo benieuwd :D

Wat doen jullie om de tijd te doden? (Voor de LLM's dus..)
Misschien kan ik vast wat tips opdoen :D
pi_96642803
JAJAJAJAAJ er is hier iets in beweging......
Verloskundige is geweest, 2 tot 3 cm ontsluiting. Heeft ook maar meteen gestript
en nu is het afwachten, mocht er mogen niets zijn, gaat ze nog een keer strippen...
De kramp is constant, kan ook beter lopen of staan dan dat ik ga zitten.

Kramp kon ook zijn omdat het nog niet is ingedaald. Dokter net gebeld en is geen blaasontstekking. was wel bloed in de urine aangetroffen maar dat is nu niet zo raar....

OOOOO SPANNNEND !!!!!
pi_96642829
en Takkembah is ook al bijna...straks komen ze allemaal op de zelfde dag :P

oh...ik zie net het berichtje van Ieneminie...spannend! :%
pi_96642847
sanne ben beetje aan het lezen, internetten maar vooral aan het rondlopen dan is de kramp beter te hanteren. Denk dat ik straks een film ga kijken ofzo....
pi_96642918
Oeh Ienemini, spannend!! Ik hoop voor je dat de kleine niet meer al te lang op zich laat wachten (als is het maar omdat die kramp zo vervelend is (lijkt me))
pi_96643166
ja is niet echt fijn... maar ben blij dat het spontaan is gebeurd en met een beetje geluk wordt het thuis geboren...wordt er ook onrustig van.
pi_96643280
Ienemini, wat goed!!! Nog effe en je hebt je ukkie vast! O+ Succes meid, hopelijk zet het strippen de boel flink in gang...
pi_96643423
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Lekker puh !!! aanstaande mamas hebben altijd gelijk...
pi_96644129
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Je gaat er zelf dus van uit dat het nog minimaal 11,5 uur gaat duren?
pi_96644175
Spannend Ienemini!!!! Succes :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:34:59 #38
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_96644214
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
Success!! *duim duim
pi_96644285
Oooeeeh Ienemini :% :% :% Zet hem op!
pi_96644320
Ienemini, succes, en zet hem op!
pi_96644322
jeeeh Ienemini wat goed!! Spannend!! Succes!!
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:37:37 #42
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96644323
spannend Ienemini!!! succes alvast vandaag :) ik ben heeeeeel benieuwd!

Poppedein; wat fijn dat je collega je morgen gaat strippen (als het dan nog nodig is tenminste ;))..

en dOry; misselijkheid is vervelend, maar toch echt echt echt zwanger he? ;)

hier 25 weken; en nog steeds moe moe moe, en net mijn zieke dreumes weer in bed gelegd. Denk dat ik zelf ook zo nog weer ga liggen... probeer alle rust te pakken die ik kan krijgen....
(morgen en overmorgen weer late dienst namelijk).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:05:12 #43
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96645413
Take_A_Picture na de 14de week krijg ik ook een vruchtwaterpunctie, die 4 weken daarna is er een kleine kans op een miskraam.
Dus ik ga gewoon hopen dat de uitslag goed is en het daarna ook goed gaat. Dan zit ik alweer in week 18 ongeveer, en dan kan ik eens gaan genieten ;)

Miss Jones, thanks

Tweeoogje :o ik hoop ook voor je dat je er geen gewoonte van maakt om buiten je ontbijtje eruit te gooien

Ienemini ik voel me verder goed en dikkig :9 Maar ben nog steeds blij dat ik nu zo om de anderhalve week een echo krijg. Moet er steeds van overtuigd worden dat het blijf zitten geloof ik ;)
Maar misschien kan ik op dit moment beter vragen hoe jij je voelt ;)

Beessie Jen, dat geeft weer hoop.

Ohwww Ienemienie *O* *O* *O* spannendddddddddd *O*
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:09:16 #44
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96645558
Leniminiiiiiii actie in de tent :D *O*, spannend joh, lekker thuis zitten en genieten van je weeen ;)

Tankgirl, fijn dat je een einddatum hebt. Geeft toch een gevoel van rust!

Mijn volgende afspraak is ook 17 mei en mag dan kiezen om gestript te worden (indien mogelijk dan he).

Poppedein, jij hebt jouw mannetje gewoon voor het weekend, ik weet het zeker :P ;)

Timejumper nog een jompeltje *O*, wat een geschiedenis inderdaad.

BJ doe je een beetje rustig aan? Voor zover mogelijk dan he :*

Juud LLMetje!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96645613
*O* Spannend Ienie!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96645691
*O* joehoe actie Ienemini *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96646057
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet :?

zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben :D
  woensdag 11 mei 2011 @ 13:29:44 #48
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96646403
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet :?

zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben :D
Hier kregen we de eerste keer ook geen uitgebreide inspectie hoor. Werden wat vragen gesteld en een lijstje afgevinkt en that's it.

Nu, de 2e keer, een telefoongesprek van 10 min.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96646437
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:

hier bij beiden hetzelfde.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96646469
ja hier ook kraamverzorgster kwam, nam het boekje met je door duurde ongeveer 3 kwartier en toen was ze weer weg... Rond de 8 ste maand nam ze nog telefonisch contact op of er nog veranderingen waren opgetreden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')