Je gaat er zelf dus van uit dat het nog minimaal 11,5 uur gaat duren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Lekker puh !!! aanstaande mamas hebben altijd gelijk...
Success!! *duim duimquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Lekker puh !!! aanstaande mamas hebben altijd gelijk...
Hier kregen we de eerste keer ook geen uitgebreide inspectie hoor. Werden wat vragen gesteld en een lijstje afgevinkt en that's it.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet![]()
zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben
hier bij beiden hetzelfde.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet![]()
zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |