Ik doe nu voor de tweede week mee. Ik was wel nerveus dat ik inderdaad op de avond dat de "plasmevrouw" (zoals mijn vriend haar noemde) langs kwam ineens niet meer positief zou testen. Maar gelukkig wel gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef ProjSkippy het volgende:
Vanaf nu doe ik mee met Moeders voor Moeders! En ook hier was de test nog steeds positief.
Net als welkomstcadeau een armband gehad.
Ik heb geen last van die geur gek genoeg...ik heb last van morsenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef Jipster het volgende:
Ja echt he die geur.. ik heb wel echt een lief vriendje, hij doet soms voor mij de maatbeker leeggieten in de fles als ik echt enorm sta te kokhalzen![]()
![]()
Fijn cleany! ik laat de nijnen keutels en nijnen haren alvast liggen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef cleany het volgende:
vandaag kwam de kraamverzorger ons met een bezoekje verblijden...m'n vrouw verwachtte een uitgebreide inspectie, maar die kwam niet![]()
zei ik zo:"heb je alles in het huis voor niets zo netjes gemaakt". dat kon ze niet zo goed hebben
En als je lekker in bad gaat , of douche? Ze zeggen wel eens dat als je da doet, dat echte wee-weeen dan doorzetten en het anders wegtrekt... Maar goed, mijn naam is haas, ik heb daar zelf geen ervaring mee...quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ja het blijft maar zeuren pijn, beweegt iedere keer. maar kan me niet voorstellen dat dit weeen zijn.
Och man, ik was daar de vorige keer zo gehamerd op ook. En mijn kraamhulp heeft toen even uit de doeken gedaan in wat voor huishoudens ze ooit kwamquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Fijn cleany! ik laat de nijnen keutels en nijnen haren alvast liggen!![]()
Ik heb toch hekel aan schoonmaken dus dat komt goed uit hahahahahah
die heb ik dus allemaal wel opgezogen vanochtend (zelfs onder de bank...ja ja...nogal stoffig daar)...maar ja af en toe moet je dat toch doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Fijn cleany! ik laat de nijnen keutels en nijnen haren alvast liggen!![]()
Ik heb toch hekel aan schoonmaken dus dat komt goed uit hahahahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |