abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96738156
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef Ienemini het volgende:
ga ik lekker toch nog gelijk krijgen met 12 mei. En iedereen zei dat het in april geboren werd....
Lekker puh !!! aanstaande mamas hebben altijd gelijk...
ik moest m even quoten :P
pi_96738169
Is het al spetember }:| We hebben gisteren zoveel leuke, lieve, kleine kleertjes gekocht O+ Nu kan ik niet wachten tot onze kleine man ze aan kan hebben.

Dames kom op, vandaag is jullie dag!!!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96738185
menicole, even over je sig he?

wie van de 2 is het mooie kind in je gezin? :P

en nog 13 dagen en dan mag ik hel veel kleren gaan kopen, heel heel heeeel heeeeeeeeel heeeeeel veele
pi_96738197
kleurdoos je hebt gelijk, ik hebt te hard gejuicht... Ik dacht woensdag 2, 3 cm ontsluiting, nu gaat het beginnen... En nu ligt de boel stil....Maar we gaan er komende tijd tegen aan....
pi_96738210
Ienemini, heb je geen sms-buddy? Veel succes vandaag. :* Spannend!

Krijtlijk, wat een ontzettend mooi meisje! Gaaf haar inderdaad.

He verdorie, Poppedein. Jammer dat het (nog) niks heeft gedaan. Vandaag is inderdaad een mooie dag om te bevallen, exact 1,5 jaar na Ivans geboorte. Hij is ook op vrijdag de 13e geboren. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96738222
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
menicole, even over je sig he?

wie van de 2 is het mooie kind in je gezin? :P

Ze zijn allebei mooi op hun eigen manier O+
pi_96738225
ik ben dan ook een aanstaande mama en al een mama, dus ik heb altijd ietsje meer gelijk :P
pi_96738255
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ze zijn allebei mooi op hun eigen manier O+
dat kan toch niet? je zegt dat er maar 1 mooi kind .. :P
pi_96738258
misschien domme vraag weet niet wat het is, claudia
pi_96738278
iemand die je smst als je bevallen bent, dan hoeven wij niet zo lang te wachten op nieuws omdat jij natuurlijk naar je babay moet staren :P
pi_96738331
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat kan toch niet? je zegt dat er maar 1 mooi kind .. :P
Maar er staat niet bij op welke manier mooi :P Een heeft een mooi koppie ander mooi karakter :D En dan niet verder vragen want meer keuzes kan ik niet maken hoor ;) En dan hbe ik er straks 3. Tijd voor iets aders dan maar!!
pi_96738381
idd, snel je sig veranderen in: 'er zijn maar 3 mooie kinderen op de wereld en ik heb ze alle 3 en jullie zijn lame, bitches'
pi_96738719
Mijlpaal!

Vandaag ben ik 13 weken zwanger *O*

Poppedein het kan nog! Gewoon op bed gaan liggen en persen. Misschien werkt het :7
Oeh! Takkembah ook 40 weken! Ga maar naast Poppedeintje liggen *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96738832
Oehh ja Takkembah, dat lijkt me ook wel gezellig! 8-)

Vlindur *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_96738847
Hoi dames

nog geen verse baby's.. ze ze op dames ^O^

joepie *O* voor de mijlpalen

Hier ook al leuke spulletjes gekocht... maar moet nog véél gaan shoppen :P heb nieuwe maxicosi nodig, nieuw relaxje, nieuw beddengoed, want heb alles in het roze _O- en héél véél kleertjes want ook dat hadden we allemaal bijna in roze _O- maar is altijd leuk shoppen voor baby en kindjes hé.. want die moeten ook wat nieuwe spulletjes ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:34:18 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96738882
Hoe is het met Tankgirl?

Die zag ik gisterochtend voor het laatst!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:34:34 #292
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96738892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
idd, snel je sig veranderen in: 'er zijn maar 3 mooie kinderen op de wereld en ik heb ze alle 3 en jullie zijn lame, bitches'
_O- _O-

Krijtlijk wat een mooi poppetje O+
en daarbij nog mooie donkere haartjes, ik ben verliefd ;)

Xaban en vriendin/vrouw Gefeliciteerdddddd *O*

Ienemini dat blijft maar duren ;) ik hoop voor je dat het nu snel komt.

En dan nog poppedein en takkembah die ons in spanning laten :+

Ik heb gisteravond de nekplooimeting gehad, die was 2 millimeter. Op zich dan wel goed geloof ik.
Vandaag of morgen krijg ik de uitslag in combinatie met mijn bloedonderzoek. Dus toch een beetje spannend.
Maar allereerst was ik nog blij dat hij leefde :D blijft toch raar. Die miskramen hebben toch meer inpact gehad dan ik dacht geloof ik. Kan het nog steeds moeilijk geloven dat "hij" het nu wel doet ;)
Ook was er een neusbotje te zien.
Ik ben benieuwd naar de uitslag maar ben nu alweer heellll blij dat het kindje het gewoon goed doet.
Wonderbaarlijk blijft het toch :+
Rayen 2½ jaar!
pi_96738923
Het is en blijft een wonder timejumper ik denk dat véél dat hier wel kunnen beamen
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_96738980
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:16 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat vind ik dan ook weer zo sneu want ik zie zoveel meer leuke kindjes O+

We gaan straks als lief thuis is leuk behang uitzoeken voor de babykamer enzo O+
pi_96738996
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:34 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond de nekplooimeting gehad, die was 2 millimeter. Op zich dan wel goed geloof ik.
Vandaag of morgen krijg ik de uitslag in combinatie met mijn bloedonderzoek. Dus toch een beetje spannend.
Maar allereerst was ik nog blij dat hij leefde :D blijft toch raar. Die miskramen hebben toch meer inpact gehad dan ik dacht geloof ik. Kan het nog steeds moeilijk geloven dat "hij" het nu wel doet ;)
Ook was er een neusbotje te zien.
Ik ben benieuwd naar de uitslag maar ben nu alweer heellll blij dat het kindje het gewoon goed doet.
Wonderbaarlijk blijft het toch :+
Wat heerlijk dat je m weer hebt zien bewegen, en fijn dat de nekplooi mooi klein was! Dat zegt in jouw geval meer dan de uitslag van je bloed, omdat de leeftijdsfactor daarin nou eenmaal een belangrijke rol speelt. Mag ik trouwens gewoon heel nieuwsgierig vragen waarom je voor de combitest bent gegaan terwijl je toch al zeker weet dat je ook een vruchtwaterpunctie wil?
pi_96739364
Ienemini, schiet niet echt op zo hè }:| ... Kan me voorstellen dat je geduld nu zo ongeveer op begint te raken...

Xaban en wederhelft, gefeliciteerd! (ik heb er volledig overheen gelezen gisteren, mijn excuses :@ )

Vlindur 13 weken mijlpaal *O* ! Congrats!

Takkembah 40 weken!!! Nog een jompel-moment!

Poppedein, jammer dat het strippen niet veel/niks gedaan heeft voor je... Vandaag mocht je weer of heb ik dat verkeerd gelezen?

TimeJumper, een dunne nekplooi, goed nieuws dus!

Vandaag rustdag hier. Heb besloten vandaag alles op mijn tempo te gaan doen, wat dus momenteel betekent dat madame nog rustig in haar pyama op de bank ligt ;) ! Ik zie wel wat er vandaag uit m'n handen komt.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:57:40 #297
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_96739492
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:38 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Wat heerlijk dat je m weer hebt zien bewegen, en fijn dat de nekplooi mooi klein was! Dat zegt in jouw geval meer dan de uitslag van je bloed, omdat de leeftijdsfactor daarin nou eenmaal een belangrijke rol speelt. Mag ik trouwens gewoon heel nieuwsgierig vragen waarom je voor de combitest bent gegaan terwijl je toch al zeker weet dat je ook een vruchtwaterpunctie wil?
Mag je natuurlijk vragen hoor ;)
Toen ik hierover in gesprek was met de verloskundige gaf ik aan dat ik het heel eng vond het risico van een eventuele miskraam bij een vruchtwaterpunctie, ook al is die nog zo klein.
Aan de andere kant, wil ik net als iedereen natuurlijk geen gehandicapt kind. En vandaag de dag zijn de mogelijkheden daar om dat te onderzoeken.
Tsja en daar blijft het wringen, om een beslissing te nemen. :{
Mijn vriend wil haast absoluut die vruchtwaterpunctie, die wil ik ook wel, maar als het "slecht" uitpakt. Dat is de horror. Wat dan?
Ik moet er niet aan denken om de zwangerschap af te breken omdat Down is geconstateerd. Aan de ander kant (ik hoop dat ik niemand beledig of pijn doe) kan ik er ook niet aan denken om een kind met Down te krijgen.

Daarom uiteindelijk besloot ik om die combitest te doen, stel dat daaruit komt je hebt kans van 1 op 1500 of zo. Dat ik (en mijn vriend) dan uiteindelijk afzie van de vruchtwaterpunctie.
Eigenlijk vind ik het een onmogelijke keuze.
Stel je ondergaat die vruchtwaterpunctie en je hoort net bij die paar procent die daarvan een miskraam krijgt. Ik denk niet dat ik daar nog overheen kom (en zeker als achteraf blijkt dat met het kindje niks mis is)
Soms zou ik een struisvogel willen zijn, niks weten van de onderzoeksmogelijkheden en gewoon zwanger zijn.
Maar ja, dat klinkt wel heel naief :D

Ik blijf het gewoon heel moeilijk vinden, en omdat ik zo zat te twijfelen zei die verloskundige nou doe niet moeilijk maar doe dan gewoon eerst die combitest en bekijk het vanaf daar weer.

Dus ik blijf wisselen de ene week weet ik zeker dat ik een vruchtwaterpunctie wil, zeker gezien mijn leeftijd. De andere week denk ik weer , nahhhh ik wacht mooi de uitslag eerst af.
Degene die de meting deed, zei dat tegenwoordig de combitest zeer betrouwbaar is, (terwijl ik op internet toch weer anders had gelezen)
Ik wacht het gewoon maar effe af.
Rayen 2½ jaar!
pi_96739588
Het IS ook ontzettend moeilijk die keuze! Je klinkt in ieder geval ontzettend weloverwogen en ik hoop dat de uitslag van de combitest jullie het extra zetje in de rug geeft naar de juiste keuze!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:02:18 #299
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96739642
TimeJumper; wat fijn dat je goede uitslagen hebt gehad en jullie echo nog steeds goed was! en het lijkt me zo moeilijk om te durven geloven en durven genieten als het al zo vaak fout is gegaan....
:* maar deze blijft plakken hoor!

Vlindur 13 weken!!! :* *O* toch alweer bijna het 1e trimester voorbij hoor!!!

Ienemini ook nog steeds geen kindje joh? dan wens ik je vandaag enorm veel succes met de inleidiing etc.. *O* :* zet hem op!!

Poppedein een enorme :* voor jou.. toch een tegenvaller dat het strippen niets heeft uitgehaald. En je wilt natuurlijk zo ontzettend graag je mannetje ontmoeten en samen genieten..
en heuj; die filet americain moet morgen op! dussuh.... lief klein broertje van Lena; kom gezellig eens ff buitenspelen??? :*

en is het een trend aan het worden hier? allemaal de 40 weken halen??
Takkembah; mijlpaal!!!! *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96739699
Ja BJ :+ Doe je mee?? :*

hahahahahha en ik hou van jullie alleen al omdat jullie steeds exact onthouden tot wanneer mijn filet Americain houdbaar is O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')