Zoals Takkembah zegt, probeer te douchen, kijk of dat helptquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ja het blijft maar zeuren pijn, beweegt iedere keer. maar kan me niet voorstellen dat dit weeen zijn.
En met een beetje pech komen straks ineens goeie weeen en dan weet je niet wat je overkomt. En daarna mag je lekker persen. Vond ik zo lekker bij de eerste (bij de tweede niet hoeven persen), eindelijk kon je iets doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ja het blijft maar zeuren pijn, beweegt iedere keer. maar kan me niet voorstellen dat dit weeen zijn.
Zou niet teveel luiers inslaan als ik jou was. Straks kan je kleine meid niet tegen Pampers of lekken ze bij haar heel erg door!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:02 schreef Juud79 het volgende:
Wow Ienemini, er lijkt toch iets te gaan gebeuren, spannend zeg!
Ik heb vandaag maar eens even een voorraad Pampers ingeslagen, maat 1 heb ik maar een pak van in huis, eerst maar eens zien hoe groot ze is. Maat 2 en 3 heb ik een flink aantal van ingeslagen, die moeten in ieder geval wel passen. Ik koop Pampers gewoon in de reclame en anders haal ik Kruidvat, dat lijkt me de beste deal...
Zo cute van die mini luiers....
Misschien "voor" weeen (zegt de leekquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
ik kon niet eens zelf persen, mijn lichaam deed dat wel voor me. kon ook echt niets tegenhouden, ik noemde het ook echt 'van onderuit kotsen' met zo'n loeikracht zo'n golf van boven naar benedenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
En met een beetje pech komen straks ineens goeie weeen en dan weet je niet wat je overkomt. En daarna mag je lekker persen. Vond ik zo lekker bij de eerste (bij de tweede niet hoeven persen), eindelijk kon je iets doen
nou tegen mij gilden ze, MAAR JE HEBT NOG MAAR 6 CM.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef mefke79 het volgende:
KD en dan zeggen ze ook heel vrolijk: effe niet persen, nog effe wachten...Wat nou wachten, ik doe niets, gaat vanzelf!
Van onderuit kotsen. Mooie beeldspraak, die houden we erin! : Dquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kon niet eens zelf persen, mijn lichaam deed dat wel voor me. kon ook echt niets tegenhouden, ik noemde het ook echt 'van onderuit kotsen' met zo'n loeikracht zo'n golf van boven naar benedenik wist niet wat me overkwam yo
Ik had meer een mental picture over 30 paarden die persweeen tegen probren te houdenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Van onderuit kotsen. Mooie beeldspraak, die houden we erin! : D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Ik ben toen met Jochem uiteindelijk naar het ziekenhuis gegaan omdat ik buikpijn had. Gewoon stomme buikpijn die ik niet weg kreeg (midden in de nacht, dus douchen niet gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef Ienemini het volgende:
misschien heeft ze wel een mes in dr rug gehad? volgens mij bedoelde ze het gewoon als gemene steken...idd denk niet dat het makkelijk is om uit te leggen maar ik heb het aan haar gevraagd hoe ze zich toen voeldequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Kleurdoos het volgende:
alsof ze ooit een mes in r rug heeft gehad
zelfs als je het meemaakt kan je nog niet uitleggen hoe t voelt
Ja, die van mij waren maar geldig t/m 15 Mei, echt ^&*&. Ik moest ze dus wel nu gebruiken, anders had ik ook gewoon gewacht. Stom he?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef mefke79 het volgende:
Susie, je kan steunkousen overwegen..niet sexy, niet mooi, niet heel fijn...maar men wat ben ik blij dat ik het gedaan heb deze keer. En jullie moeten de hele zomer nog door he...er komt een punt dat dat vocht niet meer wegtrekt na een nachtje..
Juud, ik gebruik die bonnen wel na de geboorte. Ik heb hier 1,5 pak liggen in maat 1 en zie verder wel. Heeft mijn man ook wat te doen die eerste week
joh!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
misschien heeft ze wel een mes in dr rug gehad? volgens mij bedoelde ze het gewoon als gemene steken...idd denk niet dat het makkelijk is om uit te leggen maar ik heb het aan haar gevraagd hoe ze zich toen voelde
tja...je commentaar op wat ik zei was ook zoiets van duh? dus ik dacht ik leg het uit voor gevalletje dat....quote:
Echt hequote:
Misschien maak je zelf een klein rekenfoutje in de wekentelling? Het was immers nacht toen je aan het rekenen sloeg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh spannend hier. Zet hem op dames!!!
Ik lag vannacht weer eens wakker en lag zo eens te denken. Met de 20 wk echo melden ze dat de metingen preices op 2o wk en 4 dagen uit kwamen. Precies hoever ik was. Dit was eigenlijk meer een gokje van de vlos aan de hand van verschillende metingen bij de 6 en 9 weken echo. maar dat klopte toen al niet omdat ik halverwege december een positieve test had. Maar na de 20 wk echo zal het wel kloppen. Maar hoe kun je dan in vredesnaam halverwege december een goeie test hebben terwijl ik eind december zwanger ben geworden? Snap er werkelijk niks van!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |