abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:02:55 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96622480
Het vorige deel : [Gezond Slank] #1463: met knokkie en gnotsjie

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:03:38 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96622550
Parkietjes kunnen heul goed kroelen! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:06:37 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96622822
Vinnik ook Maria, heb ook een liever plaatje gevonden O+.

Net drie kwartier op de hometrainer geploeterd, onderwijl een aflevering House gekeken. Morgen weer RPM, net als gister. Whoppa.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96622936
Zo, bijgelezen! :* voor Perrke! Sudderen is niet goed, heb ik ook altijd veel te lang gedaan.
Maar ik moet zeggen, ik had een keer enorm smerige couscous gemaakt en mijn ex bleef beweren dat het heel goed te eten was O+ terwijl ik dus ook half lag te brullen omdat het echt wel mislukt was.

Vond het alleen minder de dag erna toen hij weigerde om het weg te gooien _O- (dat heb ik hier toen nog verteld).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:08:08 #5
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96622958
ik viel net de trap op, ouch :'(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:08:13 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96622967
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vinnik ook Maria, heb ook een liever plaatje gevonden O+.

Net drie kwartier op de hometrainer geploeterd, onderwijl een aflevering House gekeken. Morgen weer RPM, net als gister. Whoppa.
Nawww O+

En way to go! *O*
pi_96622971
Oeh mijn eerste naamtopic! En nog wel zo'n lieve!

O+
pi_96622999
200 gram kwijt trouwens :7 Ik had niet gedacht dat het een meetbaar verschil zou zijn, wel dus :D
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:08:38 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96623005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:08 schreef Blurred86 het volgende:
ik viel net de trap op, ouch :'(
Koesje op maakt beter! :*
pi_96623057
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef Syrena het volgende:
Zo, bijgelezen! :* voor Perrke! Sudderen is niet goed, heb ik ook altijd veel te lang gedaan.
Maar ik moet zeggen, ik had een keer enorm smerige couscous gemaakt en mijn ex bleef beweren dat het heel goed te eten was O+ terwijl ik dus ook half lag te brullen omdat het echt wel mislukt was.

Vond het alleen minder de dag erna toen hij weigerde om het weg te gooien _O- (dat heb ik hier toen nog verteld).
:D die van mij heeft dingen ook wel eens opgegeten en dan de volgende dag "dat was eigenlijk best vies :@ ".

En oeps, blurred, hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik kijk een programma waar ze in Estland zijn O+. the memories.
pi_96623325
*O* voor mini!

Net een 2 handen roze cadillacs op :@ maar het was wel :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96623554
Best knap Blurred! *kusje op*

en nog maar een knuf voor perr..

En verder denk ik wel een boel, maar dat ga ik niet neerplempen. Mocht je wel prijs stellen op mijn mening dan mag je me gerust pm-en.

x
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:16:52 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96623771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D die van mij heeft dingen ook wel eens opgegeten en dan de volgende dag "dat was eigenlijk best vies :@ ".

En oeps, blurred, hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik kijk een programma waar ze in Estland zijn O+. the memories.
Dat zegt de mijne altijd meteen heel subtiel tijdens/na het eten :+ "Het is niet vies ofzo... *veelbetekenende stilte met ietwat theatrale bedachtzame blik* maar het zal niet m'n favoriet worden".
pi_96623796
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef MarMar het volgende:
Best knap Blurred! *kusje op*

en nog maar een knuf voor perr..

En verder denk ik wel een boel, maar dat ga ik niet neerplempen. Mocht je wel prijs stellen op mijn mening dan mag je me gerust pm-en.

x
Ik stel dat altijd op prijs ;) maar weet niet of ik nu kan/ga reageren want ben nu wel moe :)
pi_96623925
Oh Syrena, ik ging vandaag dus stuccen en I suck at stuccen :D Ik had ook mezelf hier en daar gestuct. Nu is het heel hobbelig en bobbelig, maar goed genoeg voor ons. Ga het morgen nog even proberen te schuren. Wel leuk om een keertje te doen! Maar het is niet aan te raden mij in te huren.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:19:17 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96623997
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat zegt de mijne altijd meteen heel subtiel tijdens/na het eten :+ "Het is niet vies ofzo... *veelbetekenende stilte met ietwat theatrale bedachtzame blik* maar het zal niet m'n favoriet worden".
:')

Wij hebben wel eens gehad dat een van ons wat had gemaakt, ik weet echt niet meer wie of wat, en dat we een hap namen... zo twijfelend kauwend... "wat vind jij ervan?".... "nou.. ik vind het niet zo lekker geloof ik"...."nee...ik ook niet... eigenlijk is het best vies"... "eh ja". En het dan wegkieperen en shoarma halen :').
pi_96623999
quote:

[..]

Of zoals mijn vader tegen mijn moeder: "Eh. Dit hoef je voor mij niet te maken..."
(wel nadat drie gevraagd is wat ie ervan vindt)
pi_96624018
Quote ipv edit
pi_96624222
geeft niet, maar oke.. als je het echt op prijs stelt..

Ik heb een soort van motto voor mezelf gekregen (met heus ook genoeg flops tussendoor) van "als je genoegen neemt met minder, krijg je nooit meer".
Daarbij ben ik wel een tamelijk trots en temperamentvol persoontje en zou zo'n overtrokken reactie op zoiets kleins voor mij echt reden zijn om volledig klaar te zijn met iemand en toen kwam de maar: maar ik denk dat als bij iets kleins een grote reactie komt er meer aan de hand is. Iets waar jullie allebei niet over praten, maar wat jullie allebei wel voelen.. time to sit down and talk.. my two pennies.

en nog maar een *knuf* erbij
pi_96624236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef anna82 het volgende:
Oh Syrena, ik ging vandaag dus stuccen en I suck at stuccen :D Ik had ook mezelf hier en daar gestuct. Nu is het heel hobbelig en bobbelig, maar goed genoeg voor ons. Ga het morgen nog even proberen te schuren. Wel leuk om een keertje te doen! Maar het is niet aan geraden mij in te huren.
Oh crap :D Ik ben namelijk best wel een perfectionist jooooh, neeee, jij?!?!?! en dan ook nog eens ongelofelijk ongeduldig.

Dus als ik een poging ga wagen, dan doe ik dat in mijn eentje en in het diepste geheim. Anders gaan er dooien vallen oO< Bijschuren zou al moeilijk worden, ik ben allergisch voor stof :') (niet alleen als er huismijt inzit, maar echt alle stof).
pi_96624237
Slapen. Moe. Tot morgen allemaal O* :W
pi_96624282
trusten perr :*
pi_96624286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:22 schreef Perruche het volgende:
Slapen. Moe. Tot morgen allemaal O* :W
Trusten! :*
pi_96624315
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef anna82 het volgende:
Oh Syrena, ik ging vandaag dus stuccen en I suck at stuccen :D Ik had ook mezelf hier en daar gestuct. Nu is het heel hobbelig en bobbelig, maar goed genoeg voor ons. Ga het morgen nog even proberen te schuren. Wel leuk om een keertje te doen! Maar het is niet aan te raden mij in te huren.
Erg hobbelig? Want dat spul van alabastine is geniaal om het glad te krijgen maar dan moet je niet meer dan een paar cm verschil hebben ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96624318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef MarMar het volgende:

Ik heb een soort van motto voor mezelf gekregen (met heus ook genoeg flops tussendoor) van "als je genoegen neemt met minder, krijg je nooit meer".
Daarbij ben ik wel een tamelijk trots en temperamentvol persoontje en zou zo'n overtrokken reactie op zoiets kleins voor mij echt reden zijn om volledig klaar te zijn met iemand en toen kwam de maar: maar ik denk dat als bij iets kleins een grote reactie komt er meer aan de hand is. Iets waar jullie allebei niet over praten, maar wat jullie allebei wel voelen.. time to sit down and talk.. my two pennies.

Ja. Ik was ook zo maar nu niet meer. Maar bedankt voor je 2 cent ;) Ik ga er maar eens een nachtje over slapen... :*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:23:41 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96624349
Goede nacht Prusj!
pi_96624843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Erg hobbelig? Want dat spul van alabastine is geniaal om het glad te krijgen maar dan moet je niet meer dan een paar cm verschil hebben ;)
Oh nee, het gaat zeker niet om meerdere cm's! Thanks, zal eens kijken bij de bouwmarkt morgen :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:32:31 #28
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_96625177
Zoo! Mijn eerste dag zit er op!
O: 2 lijnzaadcrackers met muisjes (jaa morgen wordt het wat anders ;) ) kop thee en kop lauw water
T: banaan, 1 kop thee
L: magere yoghurt met appel
T: ontbijtkoek en 1 pepermuntje :9 en 2 koppen thee
D: bietjes, gekookte aardappelen, en kipfiletstukjes
T: 1 glas chocomel van optimel en 2 koppen thee en 1 speculaasje
Vriendlief heeft gezondigd met 1 glas cola en bakje chips! ;(

Op naar morgen!!
~ Bonito La Risa ~
pi_96627793
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef MarMar het volgende:

ik had het niet beter kunnen zeggen...

Inclusief de knuffel :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96628113
De trein gaat zo weer!
We zijn uiteindelijk indiaas gaan eten bij ganesh, lekker en snel als de chinees, daarna concert was leuk :s)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:10:28 #31
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96628212
lekker, indiaas :9 naar welk concert ben je geweest puff?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:19:46 #32
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96628884
Hoi. Wat is goed gezelschap fijn. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? dinsdag 10 mei 2011 @ 23:20:30 #33
70532 loveli
N
pi_96628923
*bijlezen gaat*
crap in = crap out
pi_96629024
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Wat is goed gezelschap fijn. O+
O+ O+
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:25:24 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96629178
Jemig Perruche, ik hoop dat je goed slaapt vannacht!
Zijn een hoop wijze woorden gezegd hier, ik kan me er alleen maar bij aansluiten :Y

Ewelina, wat voor leuk gezelschap? :9
quote:

[..]

You stole my boyfriend! :o _O-
pi_96629190
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef Blurred86 het volgende:
lekker, indiaas :9 naar welk concert ben je geweest puff?
Gorki :)

Ewelina wil ons vast iets vertellen!

Per, lastig joh. Gelukkig zijn er hele goeie dingen gezegd.
  Vis een optie? dinsdag 10 mei 2011 @ 23:38:20 #37
70532 loveli
N
pi_96629939
Sterkte Per!
crap in = crap out
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:40:13 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96630051
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ewelina wil ons vast iets vertellen!
Ik ben heel benieuwd! Maar ik ga het morgen lezen, ik ben bekaf!
Aan mijn lijstje kunnen overigens nog een tweede bord bobotie en 2 glazen cola worden toegevoegd :') Ik rammel de hele dag van de honger, terwijl ik niks minder eet dan normaal.... one of those days I guess :?
pi_96630112
Perruche :*. Slaap lekker.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_96631070
:W groetjes vanaf de laan van NOI!
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 00:07:53 #41
70532 loveli
N
pi_96631383
:W
crap in = crap out
pi_96631570
Hoi! Ik vind De laan van NOI een toffe naam.

Nu ik weet dat ik kan oefenen voor mijn IQ-test voorzie ik nachtelijke sessies vol analogieën, syllogismen, figuurreeksen en cijferreeksen, starting now!
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:39:06 #43
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_96632457
Ik heb avond gegeten met 8 paaseitjes :(. Laat werken en 'ik weet niet wat' met vriendje heeft slechte gevolgen!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_96632775
Heel slecht sjaapje! Je moet hard werken, dan moet je ook goed voor je lijf zorgen!

Zo. Nu ga ik verder slapen (was al begonnen in de metro). Trusten zij-die-nog-niet-slapen!
pi_96635525
Mogge!
Flink gesnoozed, maar nu ben ik er dan toch uit.
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:35:09 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96635600
En mijn trein hobbelt net het station uit :s).
pi_96635702
en ik stap zo op m'n ijzeren ross. Nog een paar uurtjes werken voordat m'n ouders komen!
pi_96635741
en ik zo op de motor O+

de zon schijnt O+ *O*
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:54:51 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96635775
w00t? Record! In 16 minuten naar Den Haag en de tram stond er nog *O*.
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 07:57:58 #50
70532 loveli
N
pi_96635818
En ik lig lekker nog voor pampus op bed. Weekend FTW!
crap in = crap out
pi_96635906
Mogge!

Hondenren 1.7 heeft het gehouden, Hond2 zat om half zeven nog ín de ren. Volgens mij is het een kruising stabij/chimpansee, alle voorgaande ochtenden is ze rond een uur of zes ontsnapt.
Vanacht onweerde het flink hier (met regen *O* ), maar de honden hebben niet gepiept.
Kortom: alwéér een hele nacht geslapen.

Vandaag nog even wat zand opruimen van onze graafwerkzaamheden gister, buiten dat weinig plannen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96636065
Goeiemorgen!

Ik stap zo ook eens op de fiets, voor de verandering. 10km, ben benieuwd hoe dat gaat...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96636133
Morning :o

Mijn avondeten is gisteren gewijzigd in 5 volkoren crackers met beleg en toen bedacht ik dat ik ook nog maar wat groente moest eten, dus ongeveer 300 gram spinazie gegeten. Dusssss, vanavond maar even normaal eten _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96636234
o hai!
Hebben jullie nog recepten voor iets met spinazie a la creme?

Ik heb dus een tijdje geleden de verkeerde zak spinazieblokjes meegenomen: a la creme in plaats van gewoon :') En dat gebruik ik dus eigenlijk nooit... maar weggooien is ook zo stom, want het is een 1,5 kilo zak.
Ja doei.
pi_96636300
:z :z :z
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:46:00 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96636446
Huu spinazie a la creme. Nee geen recepten dus :').

En goeiemorgen. Gisteren was een slopende dag, vandaag voel ik me opgewekter :). Even een mailtje tikken, havermout eten en dan hardlopen :). En vanmiddag brieven schrijven!
Niet meer actief op Fok!
pi_96636447
mogguh
pi_96636486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Viking84 het volgende:

En goeiemorgen. Gisteren was een slopende dag, vandaag voel ik me opgewekter :). Even een mailtje tikken, havermout eten en dan hardlopen :). En vanmiddag brieven schrijven!
:* ik hoop zo dat je snel wat vindt! Probeer het overigens ook eens bij woningcorporaties. Wellicht niet in een functie met huurderscontact, maar er zijn ook andere functies! :o
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:49:52 #59
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_96636535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Viking84 het volgende:

Klinkt als een goede planning! Ik vind het zo knap hoe jij een goed ritme vast kunt houden. Zodra ik een week vrij heb, lukt me dat al niet meer :')

Perr, lastige situatie hoor, kan me voorstellen dat je het lastig vindt om een knoop door te hakken.. En zoals je zelf al zei, niet kiezen is ook een keuze... Maar het is wel belangrijk dat je gelukkig kunt zijn in je relatie madame!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_96636616
Mogguh!

Vik, wat cali al zei ^O^

progje, jij mede-nerd O+ :D

Mo, wat dacht je van spinazie a la creme, met aardappelen en een slavink? (ouderwets eten smaakt vaak ook nog wel hoor :P)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96636657
Bedankt V1z... maar ehm.. nee :+ dat eet ik écht niet :@

ik denk dat ik 't maar gewoon weg gooi -O-
Ja doei.
pi_96636697
Maar spinazie is zo goed voor je! :X
quote:
• Spinazie bevat behoorlijk wat ijzer. IJzer is belangrijk voor de vorming van rode bloedlichamen en het zuurstoftransport in het lichaam. Een ijzertekort kan bloedarmoede veroorzaken.
• Spinazie is rijk aan de mineralen kalium, calcium, fosfor en magnesium.
• Spinazie is zeer rijk aan vezels!
• Spinazie bevat behoorlijke hoeveelheden vitamine E, A en foliumzuur [vit. B11 EU] [vit. B9 VS].
• Spinazie bevat antioxidanten zoals luteïne, zeaxanthine en caroteen (vit. A).
• Spinazie bevat belangrijke spoorelementen. Naast ijzer ook koper, zink, jodium en selenium.
• Spinazie is caloriearm.
• Spinazie verhoogt de weerstand.
• Spinazie vergroot lichamelijke prestaties.
• Spinazie helpt kanker voorkomen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:59:40 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96636720
En, het fameuze studentenprakje?

Pasta, spekjes, champignons en dan een laag spinazie a la creme eroverheen?

At ik vaak voor ik ging stappen! Goede bodem :7.
pi_96636770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:* ik hoop zo dat je snel wat vindt! Probeer het overigens ook eens bij woningcorporaties. Wellicht niet in een functie met huurderscontact, maar er zijn ook andere functies! :o
En niet onbelangrijk: een goede CAO. *)
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:03:16 #65
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96636795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:

:N geef het dan gewoon aan iemand die het wel lust!
Ik vind spinazie a la creme alleen lekker als pastasaus met ham en champignons en ui en heel veel knoflook :9 studentenrecept :7
moet je wel lekkere spinazie a la creme kopen en niet dat allergoedkoopste spul in kilozakken :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:03:54 #66
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_96636807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En niet onbelangrijk: een goede CAO. *)
He vertel jij eens wat over je leuke gezelschap? Dat ging vast niet over je poezels??
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_96636808
mogguh!

Sterkte Per :* in een vorig leven heb ik 7 jaar een relatie gehad, waar ik na 4 jaar eigenlijk al wist dat het niet goed was...heb 3 jaar nodig gehad om er een streep onder te zetten :') :X Dus I feel your pain.

Gisteraaf mijn auto voor 3 uur op Noordereiland gezet, kom ik terug is mijn autoruit gewoon kapotgeslagen (niet door), maar of er is een bowlingbal of een dude van 100 kg op terechtgekomen. En natuurlijk geen briefje niks :') Ik was/ben er goed ziek van.

Lijstje:

Heel de waslijst die ik eerder gepost had naar binnen gewerkt. Maaltijd in de ochtend viel tegen, voelde me ontzettend vol. Eind van de middag had ik dan wel gierende honger. Vanaaf ook sporten, ben benieuwd :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:03:58 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96636810
oh en goedemorgen :+
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:04:11 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96636816
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als wat dan? Kopieermeisje? :').

Voor mij bestaan er maar twee soorten banen: schrijven/redigeren of inpakken/schoonmaken/kofffie zetten etc :').

Ik heb echt het gevoel dat ik een hoop over het hoofd zie :').

En jullie zijn lief :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_96636824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Maar spinazie is zo goed voor je! :X

[..]

ja, spinazie, gewone normale spinazie O+

en ik ken niet zoveel mensen die het wel lusten/willen.
Ja doei.
pi_96636838
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voor mij bestaan er maar twee soorten banen: schrijven/redigeren of inpakken/schoonmaken/kofffie zetten etc :').

Nee, er zijn zoveel meer dingen! Zal ik mijn detacheringsmevrouw eens vragen of ze eventueel iets voor je heeft? Of weet waar je kunt beginnen? :)
Ja doei.
pi_96636855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, spinazie, gewone normale spinazie O+

en ik ken niet zoveel mensen die het wel lusten/willen.
zoals XM zegt, als studentenprak...offe: http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=spinazie+ala+creme
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:05:56 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96636860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!

Gisteraaf mijn auto voor 3 uur op Noordereiland gezet, kom ik terug is mijn autoruit gewoon kapotgeslagen (niet door), maar of er is een bowlingbal of een dude van 100 kg op terechtgekomen. En natuurlijk geen briefje niks :') Ik was/ben er goed ziek van.

Ik las het op facemook ja. Dat is mooi klote zeg.
pi_96636876
en blegh, nadat ik uit m'n oude huis ben gegaan is daar een collega ingetrokken. Komt die net naar me toe, bijna zonder hoi te zeggen: je hebt niet goed schoongemaakt. Ja, man, ik kon niet goed schoonmaken want jouw spul stond overal toen ik eruit trok. Bah, ik kan daar zo van balen..
pi_96636952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!

Sterkte Per :* in een vorig leven heb ik 7 jaar een relatie gehad, waar ik na 4 jaar eigenlijk al wist dat het niet goed was...heb 3 jaar nodig gehad om er een streep onder te zetten :') :X Dus I feel your pain.

Lijstje:

Heel de waslijst die ik eerder gepost had naar binnen gewerkt. Maaltijd in de ochtend viel tegen, voelde me ontzettend vol. Eind van de middag had ik dan wel gierende honger. Vanaaf ook sporten, ben benieuwd :Y
Ik was het niet! :@ Wel flink klote...
pi_96636985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:54 schreef V1z0R het volgende:

progje, jij mede-nerd O+ :D
:D

Yep programeer (soms) nog in C++ en C#
pi_96637001
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

He vertel jij eens wat over je leuke gezelschap? Dat ging vast niet over je poezels??
Dat was een heel goede vriend van me, tegen wie ik even al mijn zorgen kon spuien. O+ Was even heel erg fijn.
pi_96637008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:

Ik gooi het wel in quiches. Is dat niks?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96637015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Afdeling communicatie, teksten schrijven, website bijhouden etc?
pi_96637020
Balen aurum! -O-
pi_96637022
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik gooi het wel in quiches. Is dat niks?
Hm... wellicht? Heb je een receptje?
Ja doei.
pi_96637024
Aurum wat kut van je auto!
pi_96637032
Spinaziesoep! Met paling of gerookte kip. Maar dan moet je wel die van iglo hebben alle andere is viesss
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:14:09 #84
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96637045
dat is een goeie ja sigme! Lekker :9 en je kunt er een hoop spinazie in kwijt!
pi_96637047
AH Huismerk voordeelzak blokjes :+
Ja doei.
pi_96637072
Balen aurum... Dat het per ongeluk gebeurt is één, maar wat een hork ben je als je vervolgens wegloopt zonder een briefje achter te laten :X .

Mo, het enige eetbare dat ik kan bedenken met spinazie a la creme is stamppot. Dan proef je het niet zo :P .

Vik, er worden in deze tijd ook weer nieuwe docenten gezocht he. Of wil je dat écht niet meer?
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:15:46 #87
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96637079
Mo: met blauwe kaas en walnoten, of met ham en champignons en plakjes tomaat er op. Nu heb ik zin in quiche! :Y)
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:17:26 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96637112
Quiche :9

Oi volgens mij is het kortebroekenweer! En ik heb vanmiddag 3 afspraken staan, twee voor skripzi en 1 voor werk! woeiwoei. Alleen niet hendig dat Docent me niet heeft gemaild waar ik moet wezen, ondanks dat ik hem dat 2x gevraagd heb :') Nouja gelukkig is het altijd in 1 gebouw, dus dan maar zoeken :')
pi_96637125
Spinazie a la creme als pastasaus :9
pi_96637126
Er stond in een oude Alllerhande een recept voor een hartige taart met verkruimeld Allisonbrood als bodem, dat leek me best lekker en het is natuurlijk een stuk beter dan dat vette bladerdeeg!
pi_96637134
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:11 schreef progje het volgende:

[..]

Yep programeer (soms) nog in C++ en C#
Had je al eens gezegd inderdaad. Vandaar ook het leuke antwoord :')
pi_96637153
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hm... wellicht? Heb je een receptje?
Oh, ik ben niet zo van de receptjes. Deze lijkt me wel aardig? http://www.ah.nl/recepten/recept?id=555344

Een ander recept dat ik wel eens echt volgens de beschrijving heb gemaakt was ook wel leuk, maar dan moet ik even spitten. Moment.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:23:21 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96637244
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, er zijn zoveel meer dingen! Zal ik mijn detacheringsmevrouw eens vragen of ze eventueel iets voor je heeft? Of weet waar je kunt beginnen? :)
Ja! Graag! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_96637292
hey Blurred! Jij bent facebookvrienden met iemand waar ik vroeger bij m'n ouders altijd muziek mee maakte! Eva S.!
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:25:37 #95
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_96637304
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
en blegh, nadat ik uit m'n oude huis ben gegaan is daar een collega ingetrokken. Komt die net naar me toe, bijna zonder hoi te zeggen: je hebt niet goed schoongemaakt. Ja, man, ik kon niet goed schoonmaken want jouw spul stond overal toen ik eruit trok. Bah, ik kan daar zo van balen..
Wat een hork :') dat hij/zij lekker even zelf poetst. Of is diegene van plan nooit schoon te maken? In that case moet je je er al helemaaaaaaaaaaal niks van aantrekken want dan is het toch een vetvlek.

If all else fails: zak brownies voor de deur zetten en in de fik steken. Zelfde effect, maar niemand kan zeggen dat je smerig bent *).
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:26:00 #96
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96637313
Dat zo weinig mensen hier spinazie a la creme lekker vinden :?

Daar heb ik nou mn halve studententenbestaan op geleefd :') met tortellini :9 Of inderdaad een hartige taart van maken. Ik doe dat altijd met zo'n pak koopmans, of ik maak zelf het deeg, veel beter idd dan bladerdeeg!
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:26:15 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96637320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat een hork :') dat hij/zij lekker even zelf poetst. Of is diegene van plan nooit schoon te maken? In that case moet je je er al helemaaaaaaaaaaal niks van aantrekken want dan is het toch een vetvlek.
If all else fails: zak brownies voor de deur zetten en in de fik steken. Zelfde effect, maar niemand kan zeggen dat je smerig bent *).

Eens 8-)
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:26:21 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96637325
quote:
:D!
pi_96637352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja! Graag! :).
Ik heb net contact met haar, zal 't wel eens even vragen straks!

quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Spinazie a la creme als pastasaus :9
ja, dat vind ik dus echt fiesssss :')

Lijstje, overigens:

O: grote kom bran flakes met volle yoghurt
T: roggebrood met pindakaas
L: 'nicoise' met sperzieboontjes, 2 gekookte eitjes en tonijn met een mayo-citroensapdressing
T: 2 appels
D: groentensoep met ballen en vermicelli + broodje
T: glaasje rode wijn
T: nog 'iets'
Ja doei.
pi_96637355
quote:

[..]

ach ja, tis wat jammer. We hebben samen verhuisd, en toen heb ik me de hele dag aan haar ge-ergerd omdat ik al het werk deed en zij niets, maar daar heb ik toen niets van gezegd, onder het motto de lieve vrede bewaren. En zij doet dat blijkbaar niet, daar moet ik toch eens wat van leren. Ik denk altijd ' ach, laat maar zitten' ...maar misschien moet ik dat eens laten..
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:27:54 #101
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96637360
quote:

[..]

_O- _O- _O-

Mouse to tha rescue! B-)
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:29:21 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96637393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:26 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zo weinig mensen hier spinazie a la creme lekker vinden :?

Daar heb ik nou mn halve studententenbestaan op geleefd :') met tortellini :9 Of inderdaad een hartige taart van maken. Ik doe dat altijd met zo'n pak koopmans, of ik maak zelf het deeg, veel beter idd dan bladerdeeg!
Ja, dat. Wij eten nu meestal nog a la crème zelfs :@.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:29:38 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96637401
Zie net een tweet:

Scientists discover what's wrong with male brain: on the left side, there's nothing right and on the right side, there's nothing left.

:').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:31:40 #104
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96637456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:
hey Blurred! Jij bent facebookvrienden met iemand waar ik vroeger bij m'n ouders altijd muziek mee maakte! Eva S.!
haha, it's a small world! Zij heeft 1 jaar dezelfde studie als ik gedaan maar is daarna wat anders gaan doen.. Vond ik best jammer want ik kon het goed met haar vinden :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:32:15 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96637477
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Zie net een tweet:

Scientists discover what's wrong with male brain: on the left side, there's nothing right and on the right side, there's nothing left.

_O-
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:32:31 #106
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96637484
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ach ja, tis wat jammer. We hebben samen verhuisd, en toen heb ik me de hele dag aan haar ge-ergerd omdat ik al het werk deed en zij niets, maar daar heb ik toen niets van gezegd, onder het motto de lieve vrede bewaren. En zij doet dat blijkbaar niet, daar moet ik toch eens wat van leren. Ik denk altijd ' ach, laat maar zitten' ...maar misschien moet ik dat eens laten..
herkenbaar! Wel vervelend dat het zo loopt nu..
pi_96637513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

herkenbaar! Wel vervelend dat het zo loopt nu..
ach ja, tis ook klaar nu. Ik blijf alleen met een vervelend gevoel zitten, en daar moet ik mezelf even overheen zetten..
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:33:25 #108
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96637519
quote:
Zie net een tweet:

Whehehehehehe. :') _O-
pi_96637540
Zo, dat was zoeken.
quote:
theelepel olijfolie
60ml slagroom
125 gram geraspte kaas liefst met een pittige smaak
80 gram champignons in plakjes
50 gram bloemkool
een snufje basilicum
paprikapoeder naar smaak.
gemalen zwarte peper
2 eieren licht geklopt
200 gram restjes gaar kippevlees naar keuze
1/2 pakje diepvriesspinazie of klein potje potje HAK van rond de 220 gram.

1 Verwarm de oven voor op 160 graden

2. Olie de bodem en zijkanten in een van een quichvorm met een doorsnede van 24 cm.

3. Verwarm in een pannetje de slagroom op een middelhoogvuur. laat de slagroom niet koken. Haal de pan van het vuur en roer er snel de geraspte kaas door. Voeg als de kaas is gesmolten de champignons,bloemkool,basilicum,paprikapoeder en peper toe.

4. Laat het mengsel 5 minuten afkoelen en voeg de eieren,kip en spinazie toe. Roer na elke toevoeging het geheel goed door.

5. Schenk het mengsel in de quichevorm en bak deze 45 tot 50 minuten in de oven tot de quiche stevig is.

(bron) Het heller kookboek pagina 54

Gezonde onbijtquiche

Het is heel handig om dit in te vriezen en dit te eten bijvoorbeeld als lunch op je werk. Je kunt het namelijk zowel koud als warm eten.
Ik vond het nog iets beter met de quichevorm belegd met plakjes rauwe kam vóór het mengsel erin te doen, en met een deel van de kaas in (dunne) plakjes bovenop. Daardoor heeft het geheel wat meer "korst" en is het iets beter transporteerbaar.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:34:54 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96637572
quote:
11s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat. Wij eten nu meestal nog a la crème zelfs :@.
Als ik diepvriesspinazie heb, is het ook a la crème ja, maar ik at het vroeger soms wel 3x in de week, dat doe ik niet meer :') En ik heb verse spinazie 'ontdekt', erg lekker om te wokken of in een lasagna :9 het enige jammere is dat je tanden er zo raar van gaan voelen :?
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 09:35:19 #111
70532 loveli
N
pi_96637586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
o hai!
Hebben jullie nog recepten voor iets met spinazie a la creme?

Ik heb dus een tijdje geleden de verkeerde zak spinazieblokjes meegenomen: a la creme in plaats van gewoon :') En dat gebruik ik dus eigenlijk nooit... maar weggooien is ook zo stom, want het is een 1,5 kilo zak.
In a la creme zit vaak E621, kwam ik achter. Mocht je de quiche lekker vinden: eet smakelijk. Weet je niet wat je ermee moet doen, dan is voor 1 keer weggooien toch ook niet erg?

Ben geen voorstander van eten weggooien (ontbijtkoek valt niet onder eten), ben ook geen voorstander van eten omdat je het anders weggooit.

Speaking of weggooien... denk dat ik m'n paaseitjes ga weggeven ;)
crap in = crap out
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:36:49 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96637625
Oh sigme, that reminds me; ik heb je post gisteren over die bakjes nog gezien hoor, dankjewel!
En dit quiche recept sla ik ook op :9
pi_96637647
quote:
Zie net een tweet:

;(
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 09:39:25 #114
70532 loveli
N
pi_96637698
Balen _aurum_! Ben je goed verzekerd? Autoruiten van oude auto's zijn relatief makkelijk zelf te vervangen (al ze in rubber zitten, niet als ze verlijmd zijn).
crap in = crap out
pi_96637712
Dat quicherecept is koolhydraatarm en calorierijk - je kan het natuurlijk een beetje aanpassen. Ik vond het wel een leuk resultaat geven, een quiche zonder korst.
Persoonlijk vond ik kip erdoor wat lafjes, ik heb 'm wel gemaakt zonder vleesvulling, of met rauwe hamblokjes, en dat vond ik beter. Handvol cashews is vast ook goed.
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 09:40:22 #116
70532 loveli
N
pi_96637722
quote:
Love you! _O- _O-
crap in = crap out
pi_96637742
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef sigme het volgende:
Zo, dat was zoeken.

[..]

Ik vond het nog iets beter met de quichevorm belegd met plakjes rauwe kam vóór het mengsel erin te doen, en met een deel van de kaas in (dunne) plakjes bovenop. Daardoor heeft het geheel wat meer "korst" en is het iets beter transporteerbaar.
dank je!

*mailt naar zichzelf*
Ja doei.
pi_96637875
Spinaziesoep maken is ook lekker! :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96637985
ja, maar dat lijkt me dan weer niet zo lekker met a la creme :') maar dat kan aan mij liggen.

Ben er gewoon niet zo'n grote fan van, maar zal die quiche eens proberen. Als dat niets is dan is 't einde spinazie!
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:50:39 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96638050
Uren van de waarheid! Ik hoop op een goeie dag vandaag oO< Ya chao Slankies!
pi_96638153
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uren van de waarheid! Ik hoop op een goeie dag vandaag oO< Ya chao Slankies!
succes Chica! :*
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:00:00 #122
148689 Muis006
pi_96638363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat Mootje zegt :Y
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:02:59 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96638452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Als ik diepvriesspinazie heb, is het ook a la crème ja, maar ik at het vroeger soms wel 3x in de week, dat doe ik niet meer :') En ik heb verse spinazie 'ontdekt', erg lekker om te wokken of in een lasagna :9 het enige jammere is dat je tanden er zo raar van gaan voelen :?
Wij eten ook meestal verse hoor, maar als het diepvries is, is het wel a la crème :').
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 10:03:59 #124
70532 loveli
N
pi_96638484
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

crap in = crap out
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:04:21 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96638503
Succes Maria!

waarvoor eigenlijk? :@
Niet meer actief op Fok!
pi_96638513
Ik ben vergeten wat er is, Indiaantje. :@ Maar wat het ook is: succes!!
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 10:05:55 #127
70532 loveli
N
pi_96638555
Iets met scriptie. Zo niet, dan ben ik het ook vergeten.
crap in = crap out
pi_96638689
Yesterday:
O: gekookt eitje, 2 crackers met filet americain en rode ui
L: dubbele boterham met ertussen: boter, kaas, gerookte kipfilet, marmelade
T: volle kwark met citroensap, mango en aardbei
T: wodka, katjang
D: vegetarische Toscaanse carré, of Spinazie/kaasburger met paprikarauwkostmix in een wrap met groentenmie
T: glas coolbest light

Heute:
O: 2 rozemarijncracker met filet Américain en rode ui, gekookt eitje
L: 2x geroosterd brood bij een salade van: cherrytomaatjes, paprikarauwkost, rode ui, geitenkaas en olijfolie.
T: volle kwark met citroensap en diepvriesfruit (mango/aardbei)
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: gestoofd varkensvlees (Sigme's big) van het bot gesneden en dan in een wrap met rauwkost en chilisaus.
pi_96638772
De rib-eye was op Co? :P

Oh, en Maria succes ^O^
pi_96638862
quote:
13s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik was het niet! :@ Wel flink klote...
I LOL'd :')

Ik ga zo maar carglass bellen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_96639158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:39 schreef loveli het volgende:
Balen _aurum_! Ben je goed verzekerd? Autoruiten van oude auto's zijn relatief makkelijk zelf te vervangen (al ze in rubber zitten, niet als ze verlijmd zijn).
ik heb een auto van de zaak, dus alles is afgedekt. Alleen ik vind het gewoon zo aso dat iemand wat sloopt en gewoon wegloopt :(

worst case scenario is dat ik eigen risico moet betalen, maar dat weet ik pas als het gebeurd is.
pi_96639217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik heb een auto van de zaak, dus alles is afgedekt. Alleen ik vind het gewoon zo aso dat iemand wat sloopt en gewoon wegloopt :(

worst case scenario is dat ik eigen risico moet betalen, maar dat weet ik pas als het gebeurd is.
ja, bah zeg... hoe haal je het in je hoofd... :{w maargoed, dat is normaal tegenwoordig blijkbaar -O-
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:32:36 #133
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96639374
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, bah zeg... hoe haal je het in je hoofd... :{w maargoed, dat is normaal tegenwoordig blijkbaar -O-
Helaas wel -O-
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:42:38 #134
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96639713
Afspraak met de decaan volgende week, brrrrrrrrr :X
pi_96639999
Goedemorgen!

Kusjekroel komt wel van pas:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendje was wel heel lief, voor hij naar zijn werk ging kwam ie nog even bij me liggen en gisteravond hebben we ook nog goed gepraat. En ik heb hem verteld dat ie de volgende keer moet zeggen "kom we gaan uit eten" :P
pi_96640036
Verder:

Spinazie a la creme :9 gewoon zo uit de kom, zoals Vaaaizor zegt met gekookte aardappeltjes en een stukje vlees of een kaasburger, ook lekker!

En aurum wat ruk van je auto, hopelijk krijg je het vergoed zonder dat je eigen bijdrage moet betalen!
pi_96640273
goedemorgen :*

Aurum wat vervelend! Raar hoe lomp mensen soms zijn.

@perr fijn om te lezen! :*

lijstje:

O: boterham kipfilet
T: cappuccino, beschuitje 20+ kaas
L: boterham zure haring, rauwkost
T: appel
D: broccoli, champignons, nootjes, aardappeltje
T: yoghurt met 2 kiwi's

De D van gister werd toch nog witlof uit de oven O+
pi_96640412
Netjes lijstje weer MarMar.

Zo, alles is er uit (fysiek :') ) en net weer 2 boterhammen erin, voel me helemaal leeg, fysiek en geestelijk :D
pi_96640446
Netjes als altijd MarMar! Alleen, zure haring op brood? Zoute oke, maar zure lijkt mij niet echt je-van-het... :D
pi_96640473
sowieso, zure haring ;( huuu ;( :P
Ja doei.
pi_96640498
Zure haring op de hutspot is :9
pi_96640506
Jeetje, mooie confronterende reactie van iemand...
Ik heb het verhaal van hoe het afvallen de afgelopen twee jaar gegaan is in een blog vertaald (hebben de facebookers vast al gespot) en kreeg op een andere site de reactie "In ieder geval houd je genoeg van jezelf"

Klopt ook, ik heb dit geflikt en ik blijf dit doen omdat ik het mezelf gun. Mooie gewaarwording om daar even bewust van gemaakt te worden.
pi_96640560
Haring ;( nog nooit gehad maar het lijkt me echt vies!
pi_96640565
lol zure haring, dat was bij ons thuis vroeger delicatesse op brood :P (ik kom uit een gezin waar smack door de macaroni ging...)
Dat is de enige "zonde" die ik heb bewaard en volgens mij vind ik het zo lekker omdat het me doet denken aan de woensdagmiddagen als ik thuis kwam uit school als kind en de tafel gezellig gedekt was en mijn mams en paps nog gezellig waren met elkaar.
Jeugdsentiment O+
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:06:32 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96640596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:05 schreef Perruche het volgende:
Haring ;( nog nooit gehad maar het lijkt me echt vies!
Ik 1x en dat heb ik na 2x kauwen weer uitgespuugd :@

*ril*
pi_96640663
Haha! Ik spuug bijna nooit iets uit, wat er el dicht bij in de buurt kwam maar wat ik niet deed omdat ik op bezoek was en k het zelf wilde proeven, was pate! Zo een van de albert heijn. Heb er snel een grote slok thee achteraan genomen :')
pi_96640693
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:08 schreef Perruche het volgende:
Haha! Ik spuug bijna nooit iets uit, wat er el dicht bij in de buurt kwam maar wat ik niet deed omdat ik op bezoek was en k het zelf wilde proeven, was pate! Zo een van de albert heijn. Heb er snel een grote slok thee achteraan genomen :')
En dan met de tranen nog in je ogen zeggen dat het lekker was? :P
pi_96640707
verse nieuwe haring O+ met uitjes O+
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:13:34 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96640863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
verse nieuwe haring O+ met uitjes O+
Ja O+ Heerlijk, zeker met augurk er ook bij.
pi_96641020
getver
Ja doei.
pi_96641085
Nee, ik ben ook niet zo'n haringfan :N .

Beterschap Perruche! Dapper dat je direct weer 2 boterhammen durft te eten.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:19:01 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96641115
Sowieso vis ;( brrrrr, dat heb ik nooit (willen) leren eten :N
pi_96641215
oh men, vis is zo lekker!
Maar jah, behalve escargots en oesters vind ik eigenlijk alles lekker mits het goed is klaargemaakt..
pi_96641261
O+ O+ O+ vis O+ O+ O+
Ja doei.
pi_96641318
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:18 schreef Phaidra het volgende:
Nee, ik ben ook niet zo'n haringfan :N .

Beterschap Perruche! Dapper dat je direct weer 2 boterhammen durft te eten.
Ja alles was eruit en ik had zo'n honger!
pi_96641328
Oh en dankjewel :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:24:28 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96641375
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik probeer het wel. Maar ik ben echt geen fan, zeker niet van echte 'vissige' vis. In restaurants bestel ik het soms, maar dan alleen zalm of een witvis. Thuis hooguit viscuisine ofzo :').
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 11:24:36 #158
70532 loveli
N
pi_96641378
Haring

crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 11:25:13 #159
70532 loveli
N
pi_96641413
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
:'(
crap in = crap out
pi_96641519
Snap niet dat je vist niet kan lusten, 't vriendje lust geen gerookte zalm :o!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 11:28:01 #161
70532 loveli
N
pi_96641545
Force feeden!

Goed dat je zalm noemt, heb ook nog een pak liggen.
crap in = crap out
pi_96641653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
Force feeden!

Goed dat je zalm noemt, heb ook nog een pak liggen.
Bestaat er ook biologische vis :?!
pi_96641681
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef Probability het volgende:
Snap niet dat je vist niet kan lusten, 't vriendje lust geen gerookte zalm :o!
Ik dacht dat jij vegetariër was :?
pi_96641765
oh wait whut, visetende vegetarier?

* MarMar quote nirvana en nu goed:

Its okay to eat fish cause they don't have any feelings

Ik ben wel benieuwd eigenlijk waarom vis wel en andere beesten niet, niet flauw bedoeld, oprecht benieuwd.
pi_96641825
Pescotarier, toch?
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:34:09 #167
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_96641834
brr haring ook niet aan mij besteed. Vis zowieso niet echt.

Ben idd ook wel benieuwd, mijn mams is ook vegetarisch maar eet geen vis hoor.

vriendlief heeft gisteren gezondigd zonder mij, wat voelde ik me goeeed! *)

Vanavond de geweldige brocolli op het menu. Ga het voor het eerst koken haha
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:34:29 #168
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96641850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef MarMar het volgende:

Ik ben wel benieuwd eigenlijk waarom vis wel en andere beesten niet, niet flauw bedoeld, oprecht benieuwd.
Ik ben geen vegetarier, maar eet geen vlees en wel vis, omdat ik vlees (over het algemeen) niet lekker vind en vis wel oO<.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:34:32 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96641851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef MarMar het volgende:

Ik ken heel veel vegetariërs die vis eten hoor :Y

Geen bio-industrie enzo, alhoewel dat bij vissen ook lang niet altijd meer opgaat geloof ik....
pi_96641874
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij vegetariër was :?
Dan lust ik nog wel vis, ik eet het alleen niet :s)
pi_96641917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik ben geen vegetarier, maar eet geen vlees en wel vis, omdat ik vlees (over het algemeen) niet lekker vind en vis wel oO<.
Dan ben je pescotariër.. En wss ook ovo-lactovegetariër
pi_96641920
Je kan tegenwoordig niets meer eten, alleen gekookte groenten en wilde vis en biologische soja.
pi_96641938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
Je kan tegenwoordig niets meer eten, alleen gekookte groenten en wilde vis en biologische soja.
Ik had sojayoghurt als ontbijt ja :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:37:36 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96641994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
En wild :Y ik zou niet eens zoveel moeite hebben met een eerlijk zelfgeschoten haas of hert ofzo. Zou het zelf niet willen schieten, maar you snap me :')
Maarja, dan gaat het evenwicht in de natuur eraan als iedereen het zelf zou moeten schieten natuurlijk.

Meh, ik heb gewoon een probleem met de leefomstandigheden van de dieren, en ook met de walgelijk grote vleesconsumptie van heel veel mensen.
pi_96641996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik ken heel veel vegetariërs die vis eten hoor :Y

Geen bio-industrie enzo, alhoewel dat bij vissen ook lang niet altijd meer opgaat geloof ik....
Maar er bestaan ook koeien die gewoon gras eten en buiten komen die je vervolgens op kan eten hoor :)

Dan zou ik toch meer pleiten voor biologisch vlees dan voor alleen vis. Doe ik zelf ook overigens en ik hoop dat steeds meer mensen het gaan doen zodat de biologische veeteelt ook kan groeien.
Vechten tegen de bierkaai wellicht, maar dat was mijn afvalrace ook, dus stug volhouden is altijd het devies ;)
pi_96641997
Verder ben ik met rituals, ik vind vlees vaak niet lekker dus eet het niet. Maar als ik het wel lekker vind eet ik het wel. Easy peasy. Vanavond boodschappen doen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:37:42 #177
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96641998
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de hokjes. Maar goed, ik eet inderdaad vis, heel af en toe eieren en soms zuivel (maar geen melk en weinig kaassoorten)
pi_96642016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

En wild :Y ik zou niet eens zoveel moeite hebben met een eerlijk zelfgeschoten haas of hert ofzo. Zou het zelf niet willen schieten, maar you snap me :')
Maarja, dan gaat het evenwicht in de natuur eraan als iedereen het zelf zou moeten schieten natuurlijk.

Meh, ik heb gewoon een probleem met de leefomstandigheden van de dieren, en ook met de walgelijk grote vleesconsumptie van heel veel mensen.
+1 waarheid.
pi_96642039
ben het helemaal met jullie eens LB en Perr!
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:39:10 #180
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96642065
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef MarMar het volgende:
ben het helemaal met jullie eens LB en Perr!
Ja dacht ik al, ik wilde namelijk nog toevoegen dat ik dus ook niet echt een probleem heb met biologisch vlees, dat koop ik dan ook voor mn vriend :Y
pi_96642081
Nog 1 topchef en dan ga ik douchen.
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 11:39:36 #182
70532 loveli
N
pi_96642083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Bestaat er ook biologische vis :?!
Yup. Biologisch is als het spul zo natuurlijk mogelijk leeft en bio voeding krijgt, wilde vis is wat voer betreft niet officieel biologisch, maar wel weer ok. Beetje definitiekwestie.

Tilapia en panga is kort door de bocht zooi en weinig bio, kweekzalm is ook een apart geval. Vissen eten kleine omega-3 rijke garnaaltjes en spul, en als wij zalm eten krijgen wij weer omega's. Kweekzalm krijgt soms visafval als voer om aan de omega's te komen.

Sommige oceaanvis wordt gekweekt in een grote drijvende kooi in de oceaan. Dus oceaanvis betekent niet dat het geen kweekvis is.

Zou me niet te veel van de definitie aantrekken, maar goed kijken wat je wilt eten en waar je wilt dat het vandaan komt. Veel vis is tegenwoordig gecertificeerd duurzaam, dat kan ook een pre zijn.
crap in = crap out
pi_96642139
Staat vaak op MSC of dolfijn vriendelijk...
pi_96642179
Dolfijn vriendelijk heeft met de manier van vangen te maken (geldt voornamelijk voor tonijn geloof ik) en niet met hoe de vis gehouden is dacht ik!
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:42:07 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96642187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef Probability het volgende:

[..]

En wat ben je als je wel vlees eet en geen vis? Want dat ben ik dan! *O*

wel alleen omdat ik geen vis lust, maar goed, dat vergeten we ff :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:42:54 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96642210
Ik ben nog steeds niet goed uitgeslapen, merk ik. Echt een beetje zo'n halfslaap/halfwaaktoestand. En ik heb geen zin in eten, vanavond, dus ik vrees het ergste :X.

Iig zo even twee boterhammen met eitjes eten.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 11:42:59 #187
70532 loveli
N
pi_96642216
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef MarMar het volgende:
Maar er bestaan ook koeien die gewoon gras eten en buiten komen die je vervolgens op kan eten hoor :)
Of echte varkens :9 :Y)
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef conleche het volgende:
D: gestoofd varkensvlees (Sigme's big) van het bot gesneden en dan in een wrap met rauwkost en chilisaus.
crap in = crap out
pi_96642219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef V1z0R het volgende:
De rib-eye was op Co? :P

Ja, maar snel weer nieuwe halen, want dat kan niet natuurlijk. :P
pi_96642228
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

een carnivoor.

Ik eet wel vlees en wel vis, maar niet altijd. Hier in Zweden is het biologische vlees nog niet zo hip, maar het is altijd lokaal vlees, en ik leef onder de steen dat ik denk dat het lokale vlees beter verzorgd wordt. Maar, ik eet niet elke dag vlees!
pi_96642231
quote:

[..]

Carnitariër :P?
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 11:44:33 #191
70532 loveli
N
pi_96642266
quote:

Een pietlut.
crap in = crap out
pi_96642332
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Een pietlut.
qft 8-)

overigens: tonijn bijvoorbeeld (verse) smaakt echt helemaal niet naar 'vis', heeft ook een vlezige structuur... is héél gezond en echt heel lekker, mits goed bereid.
Ja doei.
pi_96642357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

qft 8-)

overigens: tonijn bijvoorbeeld (verse) smaakt echt helemaal niet naar 'vis', heeft ook een vlezige structuur... is héél gezond en echt heel lekker, mits goed bereid.
en de vis die het meest bedreigd is, geloof ik.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:47:05 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96642390
http://www.spitsnieuws.nl(...)lesbische_au_pa.html

"Ze moet dik, lelijk en lesbisch zijn". Sjonge, wat een generaliserend kutwijf met d'r paardenbek :r :').

Sowieso zou ik me als ik haar man was nu even achter de oren krabben, wegens dit wantrouwen :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_96642417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Of echte varkens :9 :Y)

[..]

die zijn ook tof ja :)
pi_96642419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Laatst bij topchef hadden ze echt 8 van die grote tonijnen liggen, dan wil i het gelijk niet meer eten. /hypocriet. Vanavond ga ik wel vis eten, gekocht bij de bio winkel :)
pi_96642441
quote:
13s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:

"Ze moet dik, lelijk en lesbisch zijn". Sjonge, wat een generaliserend kutwijf met d'r paardenbek :r :').

Sowieso zou ik me als ik haar man was nu even achter de oren krabben, wegens dit wantrouwen :{.
Ik denk zomaar dat ze niet helemaal serieus is. :P

Of ze heeft Rebecca Loos in gedachten. Dat kan ook. :+
pi_96642447
quote:

Goed huwelijk heb je dan ja :')
pi_96642466
Overigens zegt ze hier helemaal niet mee dat alle lesbisch dik zijn he lieve vik :*
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 11:50:10 #200
70532 loveli
N
pi_96642488
quote:

Wantrouwen, ach... Verstandiger dan een jong huppelend strak wulps blond ding in huis te halen.
crap in = crap out
pi_96642490
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat bewijst alleen maar dat hij dus erg gewild is O-) :P
Ja doei.
pi_96642491
quote:

Wat een slecht verhaal zeg. Ze denkt zeker 'grappig' te zijn. En inderdaad, it takes two to tango. Mijn vriendje kan geeneens dansen, is dat ook weer een zorg minder ;)

Beterschapjes Perruche!
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:50:13 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96642492
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:49 schreef MarMar het volgende:
Overigens zegt ze hier helemaal niet mee dat alle lesbisch dik zijn he lieve vik :*
Nee, dat weet ik wel, maar ze noemt die drie dingen wel in één adem :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96642494
Wie is het uberhaupt ook al weer :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:50:53 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96642516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef Perruche het volgende:
Actrice, Bowien uit GTST.
En ze speelde zelf een lesbo in ONM, herinner ik me nu ineens _O-.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 11:51:15 #206
70532 loveli
N
pi_96642531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik wel, maar ze noemt die drie dingen wel in één adem :P.
Dat zijn gewoon de eisen die ze aan de au pair stelt. Ik zou d'r een bochel bij willen.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 11:51:52 #207
70532 loveli
N
pi_96642556
Carrieremogelijkheden als au pair!
crap in = crap out
pi_96642558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef Perruche het volgende:
Gigantisch geil ding!
SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:52:17 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96642580
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gigantisch geil ding!
SPOILER: NSFW
Rawrrr :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96642633
de gezichtsuitdrukking! :')!
Ja doei.
pi_96642659
en dan vergeef je het haar zo he vik ;)
Iedereen doet wel eens domme uitspraken, gelukkig wordt het niet van iedereen online gepleurd of doen we het zelf en is er ergens een deleteknop ;)
Denk inderdaad een mislukte poging tot grappig zijn en wie weet niet eens van haar maar van de "journalist".

nice picture trouwens viz, doe dat es vaker O-)
pi_96642675
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
de gezichtsuitdrukking! :')!
:{w alsof ik daar naar kijk :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:54:52 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96642714
Ik zit hier echt te proesten om dat gezicht _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_96642738
lol
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:56:12 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96642768
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef anna82 het volgende:
En inderdaad, it takes two to tango. Mijn vriendje kan geeneens dansen, is dat ook weer een zorg minder ;)
_O-
pi_96643247
oh we gaan trouwens een moestuintje maken van onze voortuin :D Staat de hele dag zon op en we hadden helemaal geen zin in een tuin die alleen voor de show is en wat nog werk kost ook. Aarbeien, frambozen en rabarber, dat is in elk geval het eerste plan :D
pi_96643259
Lijkt mij wel lachen als Tanja er dan vervolgens met de lesbische au pair vandoor gaat... >:)
Voer voor een romannetje :9~
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 12:09:03 #218
70532 loveli
N
pi_96643285
Serieus, waarom is het zo not-done om een onaantrekkelijke au pair te willen? Je haalt toch ook geen kilo's snoep in huis als je aan de lijn doet? Dan kom je ook niet in de verleiding.
crap in = crap out
pi_96643299
Wat gaan jullie weer hard. :)

Vanochtend 10km gefietst in ongeveer 35 minuten, voor de eerste keer ben ik best blij!
Everything has changed
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:10:10 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96643329
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Serieus, waarom is het zo not-done om een onaantrekkelijke au pair te willen? Je haalt toch ook geen kilo's snoep in huis als je aan de lijn doet? Dan kom je ook niet in de verleiding.
Iets met vertrouwen :?
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 12:10:43 #221
70532 loveli
N
pi_96643354
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Iets met vertrouwen :?
Kat, spek.
crap in = crap out
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:10:53 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96643356
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Mini. het volgende:

Vanochtend 10km gefietst in ongeveer 35 minuten, voor de eerste keer ben ik best blij!
Ik las het als "voor de eerste keer in m'n leven ben ik blij!" :'( :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96643378
quote:
Ik denk dat die Charly het niet van de au pair moet hebben als hij buiten de deur wil ;)
Maar goed, gewoon een ongelukkige uitspraak waar de Spits geen enkele moeite mee had om dat even uit te vergroten natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 11-05-2011 12:35:58 (typo) ]
pi_96643382
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Mini. het volgende:

In de sportschool of buiten? Wel goed dat je weer aan het bewegen gaat :)
pi_96643424
quote:
In de rest van je leven is dat ook niet echt een werkbare strategie, dus het zou jammer zijn als je het daarvan moet hebben.

Vik: nee, zo erg is het gelukkig niet. :D Eerste keer in tijden dat ik zo'n stuk fiets, dus.
Everything has changed
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:13:49 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96643444
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Kat, spek.
Sowieso, wie zegt dat de betreffende au pair geïnteresseerd is in de man des huizes, maar dan nog: als je je man niet vertrouwt met een andere vrouw in huis, waarom ben je dan nog bij hem?
pi_96643472
Jemig, als ik een au-pair zou willen (lees: kunnen betalen :P ) dan ging het mij erom of hij/zij goed met de kinderen was.
Niet kat-spek, maar zelfvertrouwen en vertrouwen in de relatie..

Ik heb ook gewoon vrienden en vriendinnen die er niet onappetijtelijk uit zien, daar duik ik heus niet meteen op als ze langskomen en mijn man er niet is.. Zou ook een beetje gek zijn om daar niet meer mee om te gaan'zonder partner erbij omdat ze knap zijn.. kunnen zij ook niets aan doen :P
pi_96643475
quote:
Daarbij, van veel neuken wordt je niet dik! Nou ja, de au pair dan misschien weer wel :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:14:39 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96643477
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Sowieso, wie zegt dat de betreffende au pair geïnteresseerd is in de man des huizes, maar dan nog: als je je man niet vertrouwt met een andere vrouw in huis, waarom ben je dan nog bij hem?
Eens. Maar misschien zijn wij wel naïef of ouderwets ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_96643506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

In de sportschool of buiten? Wel goed dat je weer aan het bewegen gaat :)
Naar de universiteit, lekker buiten dus. :)

Ik heb niet bijgelezen maar voel je je weer beter vandaag?
Everything has changed
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:15:27 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96643515
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Daarbij, van veel neuken wordt je niet dik! Nou ja, de au pair dan misschien weer wel :P
Van veel neuken ga je wel taalfouten maken :Y) .
Niet meer actief op Fok!
pi_96643560
quote:

[..]

Bovendien, ik neem aan dat manlief ook niet veel thuis is als ze een au pair nodig heeft.
pi_96643564
van veel neuken word je ook niet automatisch slank

O-)
pi_96643572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
van veel neuken word je ook niet automatisch slank

O-)
Blijkt? :D
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 12:18:11 #235
70532 loveli
N
pi_96643624
quote:
De theorie is leuk. Maar als je lange dagen maakt op je werk en er soms zonder make-up best vermoeid uitziet, hoe leuk is het dan als er een fris hupsend ding door je huis loopt?

Vertrouwen is prima, randvoorwaarden zijn ook prima. Iedereen kan in verleiding komen, zonder verleidingen in de buurt wordt dat lastiger.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 12:19:59 #236
70532 loveli
N
pi_96643681
* loveli herinnert zich de blikken nog van een vroegere buurman (keurig getrouwd met 2 kinderen) als 'ie net een beetje aan de alcohol had gelurkt
crap in = crap out
pi_96643714
Als het goed is, is bij een relatie die wat langer duurt de band wat dieper dan een onopgemaakt vermoeid gezicht kan doen vergeten..

Als het goed is dus..

my two pennies.

Of in elk geval een van mijn voorwaarden voor uberhaupt een relatie willen hebben/houden...
pi_96643760
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Mini. het volgende:

[..]

Naar de universiteit, lekker buiten dus. :)

Ik heb niet bijgelezen maar voel je je weer beter vandaag?
Ik fiets altijd naar het werk, 2 x 7 of 8 km, heerlijk vind ik dat!

En ja het gaat beter, maar ben wel ziek :') nou ja morgen weer volle bak!
pi_96643826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:20 schreef MarMar het volgende:
Als het goed is, is bij een relatie die wat langer duurt de band wat dieper dan een onopgemaakt vermoeid gezicht kan doen vergeten..

Als het goed is dus..

my two pennies.

Of in elk geval een van mijn voorwaarden voor uberhaupt een relatie willen hebben/houden...
ja maar, het is niet altijd rozengeur en manenschijn. En als je nou net een dipje hebt in je relatie en je haalt temptation island ( :') ) in huis, dan is een fout sneller gemaakt.

We blijven mensen natuurlijk O-)

Kortom: ik ben het denk ik wel eens met Loveli.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:24:58 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96643847
Ik ben dan misschien naïef, maar ik sluit me bij MarMar aan :Y
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:25:09 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96643856
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef lezzer het volgende:

[..]

Bovendien, ik neem aan dat manlief ook niet veel thuis is als ze een au pair nodig heeft.
Scherp! :D
pi_96643954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Briljante deductie! :P
pi_96644162
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:39:49 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96644390
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Briljante deductie! :P
En ik maak zelden taalfouten, dusss :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:41:46 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96644459
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aww!
pi_96644956
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Laatst maakte je wel twee taalfouten... Heb je ons iets te vertellen? :P
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 13:02:33 #247
70532 loveli
N
pi_96645311
*schuift vet visje naar Tink in de hoop dat vandaag een goede dag is*
crap in = crap out
pi_96645654
voor taalfouten heb ik een backspacetoets :P
pi_96646144
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:12 schreef MarMar het volgende:
voor taalfouten heb ik een backspacetoets :P
Mij teveel werk, laat ik liever aan Vik over! :D
pi_96647392
te veel.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:01:31 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96647753
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
*schuift vet visje naar Tink in de hoop dat vandaag een goede dag is*
*hap
* neemt ook nog een hapje rauwkost

dag is solala.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96648288
Wie kan zeggen of mijn lijstje te weinig is (of juist niet)? Kwam er toevallig op toen ik met collega's sprak en die vonden dat ik te weinig at!

O: bakje kwark met muesli
T: 2 boterhammen chocopasta (kleine boterhammen, zaandammertje)
L: 2 van diezelfde boterhammen met achterham
T: appel, banaan, 2 crackers kaas
D: rijst, kip, groente, chicken tonight sausje
T: bakje yoghurt oid
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:14:04 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96648320
Lijkt mij ruim voldoende, maar ja :').
pi_96648369
GB, beetje extra salade of soep bij je lunch ofzo lijkt mij prima.Maar niets mis mee. Wat eet je collega dan?
pi_96648412
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Goodbye het volgende:
Wie kan zeggen of mijn lijstje te weinig is (of juist niet)? Kwam er toevallig op toen ik met collega's sprak en die vonden dat ik te weinig at!

O: bakje kwark met muesli
T: 2 boterhammen chocopasta (kleine boterhammen, zaandammertje)
L: 2 van diezelfde boterhammen met achterham
T: appel, banaan, 2 crackers kaas
D: rijst, kip, groente, chicken tonight sausje
T: bakje yoghurt oid
Nou ja, ligt er een beetje aan hoeveel muesli en of het volle kwark is? En aan de hoeveelheid avondeten. Het is in ieder geval niet veel te weinig, da's zeker.
pi_96648423
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Perruche het volgende:
GB, beetje extra salade of soep bij je lunch ofzo lijkt mij prima.Maar niets mis mee. Wat eet je collega dan?
Die eten vier normale boterhammen en nog wat extra's tussendoor. Maar ik keek er zo raar van op dat ze dat weinig vond, dus ik had even jullie mening nodig :D
pi_96648482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja, ligt er een beetje aan hoeveel muesli en of het volle kwark is? En aan de hoeveelheid avondeten. Het is in ieder geval niet veel te weinig, da's zeker.
Wel magere kwark, maar een goede bak. Denk dat dat ontbijt op ongeveer 200-250 kcal uitkomt? Geen idee eigenlijk.

En dit avondeten is echt mijn guilty pleasure, dus da's ook een goed bord vol :P

Nouja, thanks in ieder geval! O+
pi_96649198
Ik heb B&J ijs gekregen van mijn collega en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om nee te zeggen. Dat maakt mijn lijstje tot:

O: kwark met banaan, bosbessen en havermout
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen 30+ kaas met komkommer
T: bakje B&J-ijs
S: evy les 15
B: klussen in onze pied-a-terre
D: een nader te bepalen Italiaans gerecht
pi_96649401
net mijn niçoise op, nog een flinke bult over. Misschien voor T straks, of anders aan collega uitdelen :P
Ja doei.
pi_96649431
Ik voel me een partij slap :o net even mijn powersmoothie gemaakt...
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:50:16 #261
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96649845
Ik kom even binnenvallen.
Ik ben aangenomen! Geld verdienen *O* w/ *O* .
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:51:29 #262
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96649891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef Perruche het volgende:
Ik voel me een partij slap :o net even mijn powersmoothie gemaakt...
Wat rot! Heb je de twee boterhammen wel binnen kunnen houden? Sterkte! :*
pi_96649942
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat rot! Heb je de twee boterhammen wel binnen kunnen houden? Sterkte! :*
Ja :Y Heb nu 2 boterhammen en een smoothie op, en ben mn kamer aan het verbouwen :') het is alleen geen succes geloof ik :P
pi_96649976
En ik heb met net geprikt aan de kalligrafeer-pen van vriendje :') wat een dag.
pi_96650056
Tatoeages zetten is ook geen doe-het-zelf werk Perr ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:57:33 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96650172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Rituals het volgende:
Ik kom even binnenvallen.
Ik ben aangenomen! Geld verdienen *O* w/ *O* .
Feli! *O*

Wat ga je doen, want dat heb ik ff gemist :@.
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:59:45 #267
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96650257
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Feli! *O*

Wat ga je doen, want dat heb ik ff gemist :@.
DM.
pi_96650274
Ow, over Rituals post heen gekeken :{

Maar feli dus! *O*
pi_96650358
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Tatoeages zetten is ook geen doe-het-zelf werk Perr ;)
Ik dacht een verborgen talent te hebben ontdekt :@

Feli Rituals!!
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:03:12 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96650364
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Rituals het volgende:

[..]

DM.
Puik bijbaantje :Y.
pi_96650416
Mijn inspriatie/werkzin is echt niet aanwezig vandaag :')!
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:07:04 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96650525
:W vanaf station Laan van NOI :D.
pi_96650979
Goffer en net mn duim klem. Wat een baggerdag :')
pi_96651231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
Ik zou lekker op de bank gaan liggen en daar niet meer vanaf komen :*
Feli Rituals!! Lekker centjes verdienen om je nieuwe huis in te richten :9 w/
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:28:17 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96651324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
Bij afwezigheid van Maria: kusje op maakt beter :*

Rituals, gefeliciteerd!! *O*
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 15:31:16 #276
70532 loveli
N
pi_96651431
*O*
crap in = crap out
pi_96651501
:D haha! ik ben mn huis aan het verbouwen, ik kan niet stilzitten geloof ik. Maar het is niet zoals ik wil! Nou ja.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:33:42 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96651533
Oh men, zitten knikkebollen in de randstadrail en ben nu helemaal duf :').
pi_96652072
welterusten! :P

Yay, net mededeling gehad dat er een tentamen in een take home exam is veranderd. Dus dat houdt in dat ik maar 2 'echte' tentamens heb deze periode, de rest is take home exam of mondeling _O_
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:48:07 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96652135
Ja, dank je. Val ik zo in slaap bij de fysio :').
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 15:48:24 #281
70532 loveli
N
pi_96652149
Lekker toch?
crap in = crap out
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:51:42 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96652303
Gefeli Rituals! *O*.

Take home exams O+. En dan lekker met een medestudent die veel beter is in dat vak overleggen :9.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:51:53 #283
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96652310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
welterusten! :P

Yay, net mededeling gehad dat er een tentamen in een take home exam is veranderd. Dus dat houdt in dat ik maar 2 'echte' tentamens heb deze periode, de rest is take home exam of mondeling _O_
Take home wil niet per sé zeggen dat het minder werk is :X Hoewel ik ze altijd wel relaxed vond.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:52:43 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96652344
Er hoeft geen accent aigu op de se :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:53:13 #285
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96652368
ik heb nog nooit een take home tentamen gehad, wat is daar het nut van :? ik vond open-boek tentamens bij statistiek ook al zo dom, gewoon het boek nadoen :')
pi_96652381
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Take home wil niet per sé zeggen dat het minder werk is :X Hoewel ik ze altijd wel relaxed vond.
Dat zeg ik toch ook nergens? Ik weet alleen dat ik er blij mee ben :)
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:54:03 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96652403
Heerlijk, maar gezien de pijnlijkheid van de gemiddelde behandeling helaas ook vrij onwaarschijnlijk.

Had vanavond RPM gepland, maar was ff fysio vergeten. Dus het wordt hometrainer denk ik.
pi_96652419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb nog nooit een take home tentamen gehad, wat is daar het nut van :? ik vond open-boek tentamens bij statistiek ook al zo dom, gewoon het boek nadoen :')
Bestaat uit het schrijven van een essay of kleinere essays :) bij ons in ieder geval. Dus niet een 'tentamen met gewone vragen' zeg maar :)
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:55:25 #289
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96652445
is helemaal geen tentamen dus in principe?

oh en congrats Rituals *O*
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:56:20 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96652496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef Blurred86 het volgende:
*boks

Ik heb 2x een open boek tentamen gehad en verder gewoon traditionele tentamens.

Take home lijkt me raar, eigenlijk :').
pi_96652533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:55 schreef Blurred86 het volgende:
is helemaal geen tentamen dus in principe?

oh en congrats Rituals *O*
Nee, maar wel een normale manier van toetsing van kennis :) in Hull zijn ook veel vakken die afgesloten worden met essays :) _O_

is bij ons ook vrij normaal, heb altijd wel een vak dat afsluit met een THE :)
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:59:26 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96652636
Ik heb wel een take home tentamen gehad met vragen. Volgens mij haalde niemand lager dan een 8,5 toen :') (was voor het specialisatiecollege taalkunde, ik had een 9 *))
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:01:07 #293
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96652706
ik heb wel een paar vakken gehad die werden afgesloten met een verslag ipv een tentamen, maar dan noemden we dat dus niet een take home tentamen :P
pi_96652769
wij ook niet, wij noemen het een take home exam :+
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:03:18 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96652804
Pfff :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:03:59 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96652849
potato / potatoe
pi_96652854
te makkelijk :')!
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:05:39 #298
148689 Muis006
pi_96652929
_O-
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:06:11 #299
78654 Viking84