*hapquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
*schuift vet visje naar Tink in de hoop dat vandaag een goede dag is*
Nou ja, ligt er een beetje aan hoeveel muesli en of het volle kwark is? En aan de hoeveelheid avondeten. Het is in ieder geval niet veel te weinig, da's zeker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Goodbye het volgende:
Wie kan zeggen of mijn lijstje te weinig is (of juist niet)? Kwam er toevallig op toen ik met collega's sprak en die vonden dat ik te weinig at!
O: bakje kwark met muesli
T: 2 boterhammen chocopasta (kleine boterhammen, zaandammertje)
L: 2 van diezelfde boterhammen met achterham
T: appel, banaan, 2 crackers kaas
D: rijst, kip, groente, chicken tonight sausje
T: bakje yoghurt oid
Die eten vier normale boterhammen en nog wat extra's tussendoor. Maar ik keek er zo raar van op dat ze dat weinig vond, dus ik had even jullie mening nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Perruche het volgende:
GB, beetje extra salade of soep bij je lunch ofzo lijkt mij prima.Maar niets mis mee. Wat eet je collega dan?
Wel magere kwark, maar een goede bak. Denk dat dat ontbijt op ongeveer 200-250 kcal uitkomt? Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, ligt er een beetje aan hoeveel muesli en of het volle kwark is? En aan de hoeveelheid avondeten. Het is in ieder geval niet veel te weinig, da's zeker.
Wat rot! Heb je de twee boterhammen wel binnen kunnen houden? Sterkte!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef Perruche het volgende:
Ik voel me een partij slapnet even mijn powersmoothie gemaakt...
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat rot! Heb je de twee boterhammen wel binnen kunnen houden? Sterkte!
Feli!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Rituals het volgende:
Ik kom even binnenvallen.
Ik ben aangenomen! Geld verdienen![]()
![]()
.
DM.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Feli!
Wat ga je doen, want dat heb ik ff gemist.
Ik dacht een verborgen talent te hebben ontdektquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Tatoeages zetten is ook geen doe-het-zelf werk Perr
Puik bijbaantjequote:
Ik zou lekker op de bank gaan liggen en daar niet meer vanaf komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
Goffer en net mn duim klem. Wat een baggerdag
Bij afwezigheid van Maria: kusje op maakt beterquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
Goffer en net mn duim klem. Wat een baggerdag
Take home wil niet per sé zeggen dat het minder werk isquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
welterusten!![]()
Yay, net mededeling gehad dat er een tentamen in een take home exam is veranderd. Dus dat houdt in dat ik maar 2 'echte' tentamens heb deze periode, de rest is take home exam of mondeling
Dat zeg ik toch ook nergens? Ik weet alleen dat ik er blij mee benquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Take home wil niet per sé zeggen dat het minder werk isHoewel ik ze altijd wel relaxed vond.
Bestaat uit het schrijven van een essay of kleinere essaysquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb nog nooit een take home tentamen gehad, wat is daar het nut vanik vond open-boek tentamens bij statistiek ook al zo dom, gewoon het boek nadoen
*boksquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:53 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb nog nooit een take home tentamen gehad, wat is daar het nut vanik vond open-boek tentamens bij statistiek ook al zo dom, gewoon het boek nadoen
Nee, maar wel een normale manier van toetsing van kennisquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:55 schreef Blurred86 het volgende:
is helemaal geen tentamen dus in principe?
oh en congrats Rituals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |