quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef anna82 het volgende:
En inderdaad, it takes two to tango. Mijn vriendje kan geeneens dansen, is dat ook weer een zorg minder
Iets met vertrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Serieus, waarom is het zo not-done om een onaantrekkelijke au pair te willen? Je haalt toch ook geen kilo's snoep in huis als je aan de lijn doet? Dan kom je ook niet in de verleiding.
Ik las het als "voor de eerste keer in m'n leven ben ik blij!"quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Mini. het volgende:
Wat gaan jullie weer hard.
Vanochtend 10km gefietst in ongeveer 35 minuten, voor de eerste keer ben ik best blij!
Ik denk dat die Charly het niet van de au pair moet hebben als hij buiten de deur wilquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Serieus, waarom is het zo not-done om een onaantrekkelijke au pair te willen? Je haalt toch ook geen kilo's snoep in huis als je aan de lijn doet? Dan kom je ook niet in de verleiding.
In de sportschool of buiten? Wel goed dat je weer aan het bewegen gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Mini. het volgende:
Wat gaan jullie weer hard.
Vanochtend 10km gefietst in ongeveer 35 minuten, voor de eerste keer ben ik best blij!
In de rest van je leven is dat ook niet echt een werkbare strategie, dus het zou jammer zijn als je het daarvan moet hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Sowieso, wie zegt dat de betreffende au pair geïnteresseerd is in de man des huizes, maar dan nog: als je je man niet vertrouwt met een andere vrouw in huis, waarom ben je dan nog bij hem?quote:
Daarbij, van veel neuken wordt je niet dik! Nou ja, de au pair dan misschien weer welquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Eens. Maar misschien zijn wij wel naïef of ouderwets ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sowieso, wie zegt dat de betreffende au pair geïnteresseerd is in de man des huizes, maar dan nog: als je je man niet vertrouwt met een andere vrouw in huis, waarom ben je dan nog bij hem?
Naar de universiteit, lekker buiten dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
In de sportschool of buiten? Wel goed dat je weer aan het bewegen gaat
Van veel neuken ga je wel taalfouten makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarbij, van veel neuken wordt je niet dik! Nou ja, de au pair dan misschien weer wel
Bovendien, ik neem aan dat manlief ook niet veel thuis is als ze een au pair nodig heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sowieso, wie zegt dat de betreffende au pair geïnteresseerd is in de man des huizes, maar dan nog: als je je man niet vertrouwt met een andere vrouw in huis, waarom ben je dan nog bij hem?
Blijkt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
van veel neuken word je ook niet automatisch slank
De theorie is leuk. Maar als je lange dagen maakt op je werk en er soms zonder make-up best vermoeid uitziet, hoe leuk is het dan als er een fris hupsend ding door je huis loopt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik fiets altijd naar het werk, 2 x 7 of 8 km, heerlijk vind ik dat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Naar de universiteit, lekker buiten dus.
Ik heb niet bijgelezen maar voel je je weer beter vandaag?
ja maar, het is niet altijd rozengeur en manenschijn. En als je nou net een dipje hebt in je relatie en je haalt temptation island (quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:20 schreef MarMar het volgende:
Als het goed is, is bij een relatie die wat langer duurt de band wat dieper dan een onopgemaakt vermoeid gezicht kan doen vergeten..
Als het goed is dus..
my two pennies.
Of in elk geval een van mijn voorwaarden voor uberhaupt een relatie willen hebben/houden...
Scherp!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bovendien, ik neem aan dat manlief ook niet veel thuis is als ze een au pair nodig heeft.
Briljante deductie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van veel neuken ga je wel taalfouten maken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van veel neuken ga je wel taalfouten maken.
Aww!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik maak zelden taalfouten, dusss.
Laatst maakte je wel twee taalfouten... Heb je ons iets te vertellen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik maak zelden taalfouten, dusss.
Mij teveel werk, laat ik liever aan Vik over!quote:
*hapquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef loveli het volgende:
*schuift vet visje naar Tink in de hoop dat vandaag een goede dag is*
Nou ja, ligt er een beetje aan hoeveel muesli en of het volle kwark is? En aan de hoeveelheid avondeten. Het is in ieder geval niet veel te weinig, da's zeker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:13 schreef Goodbye het volgende:
Wie kan zeggen of mijn lijstje te weinig is (of juist niet)? Kwam er toevallig op toen ik met collega's sprak en die vonden dat ik te weinig at!
O: bakje kwark met muesli
T: 2 boterhammen chocopasta (kleine boterhammen, zaandammertje)
L: 2 van diezelfde boterhammen met achterham
T: appel, banaan, 2 crackers kaas
D: rijst, kip, groente, chicken tonight sausje
T: bakje yoghurt oid
Die eten vier normale boterhammen en nog wat extra's tussendoor. Maar ik keek er zo raar van op dat ze dat weinig vond, dus ik had even jullie mening nodigquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:15 schreef Perruche het volgende:
GB, beetje extra salade of soep bij je lunch ofzo lijkt mij prima.Maar niets mis mee. Wat eet je collega dan?
Wel magere kwark, maar een goede bak. Denk dat dat ontbijt op ongeveer 200-250 kcal uitkomt? Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, ligt er een beetje aan hoeveel muesli en of het volle kwark is? En aan de hoeveelheid avondeten. Het is in ieder geval niet veel te weinig, da's zeker.
Wat rot! Heb je de twee boterhammen wel binnen kunnen houden? Sterkte!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:39 schreef Perruche het volgende:
Ik voel me een partij slapnet even mijn powersmoothie gemaakt...
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat rot! Heb je de twee boterhammen wel binnen kunnen houden? Sterkte!
Feli!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Rituals het volgende:
Ik kom even binnenvallen.
Ik ben aangenomen! Geld verdienen![]()
![]()
.
DM.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Feli!
Wat ga je doen, want dat heb ik ff gemist.
Ik dacht een verborgen talent te hebben ontdektquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:54 schreef V1z0R het volgende:
Tatoeages zetten is ook geen doe-het-zelf werk Perr
Puik bijbaantjequote:
Ik zou lekker op de bank gaan liggen en daar niet meer vanaf komenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
Goffer en net mn duim klem. Wat een baggerdag
Bij afwezigheid van Maria: kusje op maakt beterquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Perruche het volgende:
Goffer en net mn duim klem. Wat een baggerdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |