dat bewijst alleen maar dat hij dus erg gewild isquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en de vis die het meest bedreigd is, geloof ik.
Wat een slecht verhaal zeg. Ze denkt zeker 'grappig' te zijn. En inderdaad, it takes two to tango. Mijn vriendje kan geeneens dansen, is dat ook weer een zorg minderquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)lesbische_au_pa.html
"Ze moet dik, lelijk en lesbisch zijn". Sjonge, wat een generaliserend kutwijf met d'r paardenbek![]()
.
Sowieso zou ik me als ik haar man was nu even achter de oren krabben, wegens dit wantrouwen.
Nee, dat weet ik wel, maar ze noemt die drie dingen wel in één ademquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:49 schreef MarMar het volgende:
Overigens zegt ze hier helemaal niet mee dat alle lesbisch dik zijn he lieve vik
Actrice, Bowien uit GTST.quote:
Dat zijn gewoon de eisen die ze aan de au pair stelt. Ik zou d'r een bochel bij willen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel, maar ze noemt die drie dingen wel in één adem.
Gigantisch geil ding!quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gigantisch geil ding!RawrrrSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef anna82 het volgende:
En inderdaad, it takes two to tango. Mijn vriendje kan geeneens dansen, is dat ook weer een zorg minder
Iets met vertrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Serieus, waarom is het zo not-done om een onaantrekkelijke au pair te willen? Je haalt toch ook geen kilo's snoep in huis als je aan de lijn doet? Dan kom je ook niet in de verleiding.
Ik las het als "voor de eerste keer in m'n leven ben ik blij!"quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Mini. het volgende:
Wat gaan jullie weer hard.
Vanochtend 10km gefietst in ongeveer 35 minuten, voor de eerste keer ben ik best blij!
Ik denk dat die Charly het niet van de au pair moet hebben als hij buiten de deur wilquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Serieus, waarom is het zo not-done om een onaantrekkelijke au pair te willen? Je haalt toch ook geen kilo's snoep in huis als je aan de lijn doet? Dan kom je ook niet in de verleiding.
In de sportschool of buiten? Wel goed dat je weer aan het bewegen gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef Mini. het volgende:
Wat gaan jullie weer hard.
Vanochtend 10km gefietst in ongeveer 35 minuten, voor de eerste keer ben ik best blij!
In de rest van je leven is dat ook niet echt een werkbare strategie, dus het zou jammer zijn als je het daarvan moet hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Sowieso, wie zegt dat de betreffende au pair geïnteresseerd is in de man des huizes, maar dan nog: als je je man niet vertrouwt met een andere vrouw in huis, waarom ben je dan nog bij hem?quote:
Daarbij, van veel neuken wordt je niet dik! Nou ja, de au pair dan misschien weer welquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
Eens. Maar misschien zijn wij wel naïef of ouderwets ofzo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sowieso, wie zegt dat de betreffende au pair geïnteresseerd is in de man des huizes, maar dan nog: als je je man niet vertrouwt met een andere vrouw in huis, waarom ben je dan nog bij hem?
Naar de universiteit, lekker buiten dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
In de sportschool of buiten? Wel goed dat je weer aan het bewegen gaat
Van veel neuken ga je wel taalfouten makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarbij, van veel neuken wordt je niet dik! Nou ja, de au pair dan misschien weer wel
Bovendien, ik neem aan dat manlief ook niet veel thuis is als ze een au pair nodig heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sowieso, wie zegt dat de betreffende au pair geïnteresseerd is in de man des huizes, maar dan nog: als je je man niet vertrouwt met een andere vrouw in huis, waarom ben je dan nog bij hem?
Blijkt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
van veel neuken word je ook niet automatisch slank
De theorie is leuk. Maar als je lange dagen maakt op je werk en er soms zonder make-up best vermoeid uitziet, hoe leuk is het dan als er een fris hupsend ding door je huis loopt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik fiets altijd naar het werk, 2 x 7 of 8 km, heerlijk vind ik dat!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Naar de universiteit, lekker buiten dus.
Ik heb niet bijgelezen maar voel je je weer beter vandaag?
ja maar, het is niet altijd rozengeur en manenschijn. En als je nou net een dipje hebt in je relatie en je haalt temptation island (quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:20 schreef MarMar het volgende:
Als het goed is, is bij een relatie die wat langer duurt de band wat dieper dan een onopgemaakt vermoeid gezicht kan doen vergeten..
Als het goed is dus..
my two pennies.
Of in elk geval een van mijn voorwaarden voor uberhaupt een relatie willen hebben/houden...
Scherp!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bovendien, ik neem aan dat manlief ook niet veel thuis is als ze een au pair nodig heeft.
Briljante deductie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van veel neuken ga je wel taalfouten maken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van veel neuken ga je wel taalfouten maken.
Aww!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik maak zelden taalfouten, dusss.
Laatst maakte je wel twee taalfouten... Heb je ons iets te vertellen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik maak zelden taalfouten, dusss.
Mij teveel werk, laat ik liever aan Vik over!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |