Ja alles was eruit en ik had zo'n honger!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:18 schreef Phaidra het volgende:
Nee, ik ben ook niet zo'n haringfan.
Beterschap Perruche! Dapper dat je direct weer 2 boterhammen durft te eten.
Ik probeer het wel. Maar ik ben echt geen fan, zeker niet van echte 'vissige' vis. In restaurants bestel ik het soms, maar dan alleen zalm of een witvis. Thuis hooguit viscuisine ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Sowieso visbrrrrr, dat heb ik nooit (willen) leren eten
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Sowieso visbrrrrr, dat heb ik nooit (willen) leren eten
Bestaat er ook biologische visquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
Force feeden!
Goed dat je zalm noemt, heb ook nog een pak liggen.
Ik dacht dat jij vegetariër wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef Probability het volgende:
Snap niet dat je vist niet kan lusten, 't vriendje lust geen gerookte zalm!
Ik ben geen vegetarier, maar eet geen vlees en wel vis, omdat ik vlees (over het algemeen) niet lekker vind en vis welquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef MarMar het volgende:
oh wait whut, visetende vegetarier?
* MarMar quote nirvana en nu goed:
Its okay to eat fish cause they don't have any feelings
Ik ben wel benieuwd eigenlijk waarom vis wel en andere beesten niet, niet flauw bedoeld, oprecht benieuwd.
Ik ken heel veel vegetariërs die vis eten hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef MarMar het volgende:
oh wait whut, visetende vegetarier?
* MarMar quote nirvana en nu goed:
Its okay to eat fish cause they don't have any feelings
Ik ben wel benieuwd eigenlijk waarom vis wel en andere beesten niet, niet flauw bedoeld, oprecht benieuwd.
Dan ben je pescotariër.. En wss ook ovo-lactovegetariërquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetarier, maar eet geen vlees en wel vis, omdat ik vlees (over het algemeen) niet lekker vind en vis wel.
Ik had sojayoghurt als ontbijt jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
Je kan tegenwoordig niets meer eten, alleen gekookte groenten en wilde vis en biologische soja.
En wildquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef Perruche het volgende:
Je kan tegenwoordig niets meer eten, alleen gekookte groenten en wilde vis en biologische soja.
Maar er bestaan ook koeien die gewoon gras eten en buiten komen die je vervolgens op kan eten hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ken heel veel vegetariërs die vis eten hoor
Geen bio-industrie enzo, alhoewel dat bij vissen ook lang niet altijd meer opgaat geloof ik....
Ik ben niet zo van de hokjes. Maar goed, ik eet inderdaad vis, heel af en toe eieren en soms zuivel (maar geen melk en weinig kaassoorten)quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan ben je pescotariër.. En wss ook ovo-lactovegetariër
+1 waarheid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En wildik zou niet eens zoveel moeite hebben met een eerlijk zelfgeschoten haas of hert ofzo. Zou het zelf niet willen schieten, maar you snap me
Maarja, dan gaat het evenwicht in de natuur eraan als iedereen het zelf zou moeten schieten natuurlijk.
Meh, ik heb gewoon een probleem met de leefomstandigheden van de dieren, en ook met de walgelijk grote vleesconsumptie van heel veel mensen.
Ja dacht ik al, ik wilde namelijk nog toevoegen dat ik dus ook niet echt een probleem heb met biologisch vlees, dat koop ik dan ook voor mn vriendquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef MarMar het volgende:
ben het helemaal met jullie eens LB en Perr!
Yup. Biologisch is als het spul zo natuurlijk mogelijk leeft en bio voeding krijgt, wilde vis is wat voer betreft niet officieel biologisch, maar wel weer ok. Beetje definitiekwestie.quote:
En wat ben je als je wel vlees eet en geen vis? Want dat ben ik dan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan ben je pescotariër.. En wss ook ovo-lactovegetariër
Of echte varkensquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef MarMar het volgende:
Maar er bestaan ook koeien die gewoon gras eten en buiten komen die je vervolgens op kan eten hoor
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef conleche het volgende:
D: gestoofd varkensvlees (Sigme's big) van het bot gesneden en dan in een wrap met rauwkost en chilisaus.
een carnivoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat ben je als je wel vlees eet en geen vis? Want dat ben ik dan!
wel alleen omdat ik geen vis lust, maar goed, dat vergeten we ff
Carnitariërquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een pietlut.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
qftquote:
en de vis die het meest bedreigd is, geloof ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
qft
overigens: tonijn bijvoorbeeld (verse) smaakt echt helemaal niet naar 'vis', heeft ook een vlezige structuur... is héél gezond en echt heel lekker, mits goed bereid.
Laatst bij topchef hadden ze echt 8 van die grote tonijnen liggen, dan wil i het gelijk niet meer eten. /hypocriet. Vanavond ga ik wel vis eten, gekocht bij de bio winkelquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en de vis die het meest bedreigd is, geloof ik.
Ik denk zomaar dat ze niet helemaal serieus is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)lesbische_au_pa.html
"Ze moet dik, lelijk en lesbisch zijn". Sjonge, wat een generaliserend kutwijf met d'r paardenbek![]()
.
Sowieso zou ik me als ik haar man was nu even achter de oren krabben, wegens dit wantrouwen.
Goed huwelijk heb je dan jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
"Ze moet dik, lelijk en lesbisch zijn". Sjonge, wat een generaliserend kutwijf met d'r paardenbek![]()
.
Sowieso zou ik me als ik haar man was nu even achter de oren krabben, wegens dit wantrouwen.
Wantrouwen, ach... Verstandiger dan een jong huppelend strak wulps blond ding in huis te halen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |