Nawwwquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vinnik ook Maria, heb ook een liever plaatje gevonden.
Net drie kwartier op de hometrainer geploeterd, onderwijl een aflevering House gekeken. Morgen weer RPM, net als gister. Whoppa.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef Syrena het volgende:
Zo, bijgelezen!voor Perrke! Sudderen is niet goed, heb ik ook altijd veel te lang gedaan.
Maar ik moet zeggen, ik had een keer enorm smerige couscous gemaakt en mijn ex bleef beweren dat het heel goed te eten wasterwijl ik dus ook half lag te brullen omdat het echt wel mislukt was.
Vond het alleen minder de dag erna toen hij weigerde om het weg te gooien(dat heb ik hier toen nog verteld).
Dat zegt de mijne altijd meteen heel subtiel tijdens/na het etenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef Perruche het volgende:
[..]die van mij heeft dingen ook wel eens opgegeten en dan de volgende dag "dat was eigenlijk best vies
".
En oeps, blurred, hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik kijk een programma waar ze in Estland zijn. the memories.
Ik stel dat altijd op prijsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef MarMar het volgende:
Best knap Blurred! *kusje op*
en nog maar een knuf voor perr..
En verder denk ik wel een boel, maar dat ga ik niet neerplempen. Mocht je wel prijs stellen op mijn mening dan mag je me gerust pm-en.
x
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zegt de mijne altijd meteen heel subtiel tijdens/na het eten"Het is niet vies ofzo... *veelbetekenende stilte met ietwat theatrale bedachtzame blik* maar het zal niet m'n favoriet worden".
Of zoals mijn vader tegen mijn moeder: "Eh. Dit hoef je voor mij niet te maken..."quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zegt de mijne altijd meteen heel subtiel tijdens/na het eten"Het is niet vies ofzo... *veelbetekenende stilte met ietwat theatrale bedachtzame blik* maar het zal niet m'n favoriet worden".
Oh crapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef anna82 het volgende:
Oh Syrena, ik ging vandaag dus stuccen en I suck at stuccenIk had ook mezelf hier en daar gestuct. Nu is het heel hobbelig en bobbelig, maar goed genoeg voor ons. Ga het morgen nog even proberen te schuren. Wel leuk om een keertje te doen! Maar het is niet aan geraden mij in te huren.
Trusten!quote:
Erg hobbelig? Want dat spul van alabastine is geniaal om het glad te krijgen maar dan moet je niet meer dan een paar cm verschil hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef anna82 het volgende:
Oh Syrena, ik ging vandaag dus stuccen en I suck at stuccenIk had ook mezelf hier en daar gestuct. Nu is het heel hobbelig en bobbelig, maar goed genoeg voor ons. Ga het morgen nog even proberen te schuren. Wel leuk om een keertje te doen! Maar het is niet aan te raden mij in te huren.
Ja. Ik was ook zo maar nu niet meer. Maar bedankt voor je 2 centquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef MarMar het volgende:
geeft niet, maar oke.. als je het echt op prijs stelt..
Ik heb een soort van motto voor mezelf gekregen (met heus ook genoeg flops tussendoor) van "als je genoegen neemt met minder, krijg je nooit meer".
Daarbij ben ik wel een tamelijk trots en temperamentvol persoontje en zou zo'n overtrokken reactie op zoiets kleins voor mij echt reden zijn om volledig klaar te zijn met iemand en toen kwam de maar: maar ik denk dat als bij iets kleins een grote reactie komt er meer aan de hand is. Iets waar jullie allebei niet over praten, maar wat jullie allebei wel voelen.. time to sit down and talk.. my two pennies.
en nog maar een *knuf* erbij
Oh nee, het gaat zeker niet om meerdere cm's! Thanks, zal eens kijken bij de bouwmarkt morgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Erg hobbelig? Want dat spul van alabastine is geniaal om het glad te krijgen maar dan moet je niet meer dan een paar cm verschil hebben
ik had het niet beter kunnen zeggen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef MarMar het volgende:
geeft niet, maar oke.. als je het echt op prijs stelt..
Ik heb een soort van motto voor mezelf gekregen (met heus ook genoeg flops tussendoor) van "als je genoegen neemt met minder, krijg je nooit meer".
Daarbij ben ik wel een tamelijk trots en temperamentvol persoontje en zou zo'n overtrokken reactie op zoiets kleins voor mij echt reden zijn om volledig klaar te zijn met iemand en toen kwam de maar: maar ik denk dat als bij iets kleins een grote reactie komt er meer aan de hand is. Iets waar jullie allebei niet over praten, maar wat jullie allebei wel voelen.. time to sit down and talk.. my two pennies.
en nog maar een *knuf* erbij
You stole my boyfriend!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gorkiquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef Blurred86 het volgende:
lekker, indiaasnaar welk concert ben je geweest puff?
Ik ben heel benieuwd! Maar ik ga het morgen lezen, ik ben bekaf!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Viking84 het volgende:
Huu spinazie a la creme. Nee geen recepten dus.
En goeiemorgen. Gisteren was een slopende dag, vandaag voel ik me opgewekter. Even een mailtje tikken, havermout eten en dan hardlopen
. En vanmiddag brieven schrijven!
Klinkt als een goede planning! Ik vind het zo knap hoe jij een goed ritme vast kunt houden. Zodra ik een week vrij heb, lukt me dat al niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Viking84 het volgende:
Huu spinazie a la creme. Nee geen recepten dus.
En goeiemorgen. Gisteren was een slopende dag, vandaag voel ik me opgewekter. Even een mailtje tikken, havermout eten en dan hardlopen
. En vanmiddag brieven schrijven!
quote:• Spinazie bevat behoorlijk wat ijzer. IJzer is belangrijk voor de vorming van rode bloedlichamen en het zuurstoftransport in het lichaam. Een ijzertekort kan bloedarmoede veroorzaken.
• Spinazie is rijk aan de mineralen kalium, calcium, fosfor en magnesium.
• Spinazie is zeer rijk aan vezels!
• Spinazie bevat behoorlijke hoeveelheden vitamine E, A en foliumzuur [vit. B11 EU] [vit. B9 VS].
• Spinazie bevat antioxidanten zoals luteīne, zeaxanthine en caroteen (vit. A).
• Spinazie bevat belangrijke spoorelementen. Naast ijzer ook koper, zink, jodium en selenium.
• Spinazie is caloriearm.
• Spinazie verhoogt de weerstand.
• Spinazie vergroot lichamelijke prestaties.
• Spinazie helpt kanker voorkomen.
En niet onbelangrijk: een goede CAO.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik hoop zo dat je snel wat vindt! Probeer het overigens ook eens bij woningcorporaties. Wellicht niet in een functie met huurderscontact, maar er zijn ook andere functies!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt V1z... maar ehm.. needat eet ik écht niet
![]()
ik denk dat ik 't maar gewoon weg gooi
He vertel jij eens wat over je leuke gezelschap? Dat ging vast niet over je poezels??quote:
Als wat dan? Kopieermeisje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik hoop zo dat je snel wat vindt! Probeer het overigens ook eens bij woningcorporaties. Wellicht niet in een functie met huurderscontact, maar er zijn ook andere functies!
ja, spinazie, gewone normale spinaziequote:
Nee, er zijn zoveel meer dingen! Zal ik mijn detacheringsmevrouw eens vragen of ze eventueel iets voor je heeft? Of weet waar je kunt beginnen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als wat dan? Kopieermeisje?.
Voor mij bestaan er maar twee soorten banen: schrijven/redigeren of inpakken/schoonmaken/kofffie zetten etc.
Ik heb echt het gevoel dat ik een hoop over het hoofd zie.
En jullie zijn lief.
zoals XM zegt, als studentenprak...offe: http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=spinazie+ala+cremequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, spinazie, gewone normale spinazie
en ik ken niet zoveel mensen die het wel lusten/willen.
Ik las het op facemook ja. Dat is mooi klote zeg.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Gisteraaf mijn auto voor 3 uur op Noordereiland gezet, kom ik terug is mijn autoruit gewoon kapotgeslagen (niet door), maar of er is een bowlingbal of een dude van 100 kg op terechtgekomen. En natuurlijk geen briefje niksIk was/ben er goed ziek van.
Ik was het niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Sterkte Perin een vorig leven heb ik 7 jaar een relatie gehad, waar ik na 4 jaar eigenlijk al wist dat het niet goed was...heb 3 jaar nodig gehad om er een streep onder te zetten
![]()
Dus I feel your pain.
Gisteraaf mijn auto voor 3 uur op Noordereiland gezet, kom ik terug is mijn autoruit gewoon kapotgeslagen (niet door), maar of er is een bowlingbal of een dude van 100 kg op terechtgekomen. En natuurlijk geen briefje niksIk was/ben er goed ziek van.
Lijstje:
Heel de waslijst die ik eerder gepost had naar binnen gewerkt. Maaltijd in de ochtend viel tegen, voelde me ontzettend vol. Eind van de middag had ik dan wel gierende honger. Vanaaf ook sporten, ben benieuwd
Dat was een heel goede vriend van me, tegen wie ik even al mijn zorgen kon spuien.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
He vertel jij eens wat over je leuke gezelschap? Dat ging vast niet over je poezels??
Ik gooi het wel in quiches. Is dat niks?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt V1z... maar ehm.. needat eet ik écht niet
![]()
ik denk dat ik 't maar gewoon weg gooi
Afdeling communicatie, teksten schrijven, website bijhouden etc?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als wat dan? Kopieermeisje?.
Voor mij bestaan er maar twee soorten banen: schrijven/redigeren of inpakken/schoonmaken/kofffie zetten etc.
Ik heb echt het gevoel dat ik een hoop over het hoofd zie.
En jullie zijn lief.
Hm... wellicht? Heb je een receptje?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gooi het wel in quiches. Is dat niks?
Had je al eens gezegd inderdaad. Vandaar ook het leuke antwoordquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:11 schreef progje het volgende:
[..]
Yep programeer (soms) nog in C++ en C#
Oh, ik ben niet zo van de receptjes. Deze lijkt me wel aardig? http://www.ah.nl/recepten/recept?id=555344quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm... wellicht? Heb je een receptje?
Ja! Graag!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, er zijn zoveel meer dingen! Zal ik mijn detacheringsmevrouw eens vragen of ze eventueel iets voor je heeft? Of weet waar je kunt beginnen?
Wat een horkquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
en blegh, nadat ik uit m'n oude huis ben gegaan is daar een collega ingetrokken. Komt die net naar me toe, bijna zonder hoi te zeggen: je hebt niet goed schoongemaakt. Ja, man, ik kon niet goed schoonmaken want jouw spul stond overal toen ik eruit trok. Bah, ik kan daar zo van balen..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een horkdat hij/zij lekker even zelf poetst. Of is diegene van plan nooit schoon te maken? In that case moet je je er al helemaaaaaaaaaaal niks van aantrekken want dan is het toch een vetvlek.
If all else fails: zak brownies voor de deur zetten en in de fik steken. Zelfde effect, maar niemand kan zeggen dat je smerig bent.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Muis006 het volgende:
If all else fails: zak brownies voor de deur zetten en in de fik steken. Zelfde effect, maar niemand kan zeggen dat je smerig bent.
Ik heb net contact met haar, zal 't wel eens even vragen straks!quote:
ja, dat vind ik dus echt fiesssssquote:
ach ja, tis wat jammer. We hebben samen verhuisd, en toen heb ik me de hele dag aan haar ge-ergerd omdat ik al het werk deed en zij niets, maar daar heb ik toen niets van gezegd, onder het motto de lieve vrede bewaren. En zij doet dat blijkbaar niet, daar moet ik toch eens wat van leren. Ik denk altijd ' ach, laat maar zitten' ...maar misschien moet ik dat eens laten..quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat een horkdat hij/zij lekker even zelf poetst. Of is diegene van plan nooit schoon te maken? In that case moet je je er al helemaaaaaaaaaaal niks van aantrekken want dan is het toch een vetvlek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |