abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:02:55 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96622480
Het vorige deel : [Gezond Slank] #1463: met knokkie en gnotsjie

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:03:38 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96622550
Parkietjes kunnen heul goed kroelen! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:06:37 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96622822
Vinnik ook Maria, heb ook een liever plaatje gevonden O+.

Net drie kwartier op de hometrainer geploeterd, onderwijl een aflevering House gekeken. Morgen weer RPM, net als gister. Whoppa.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96622936
Zo, bijgelezen! :* voor Perrke! Sudderen is niet goed, heb ik ook altijd veel te lang gedaan.
Maar ik moet zeggen, ik had een keer enorm smerige couscous gemaakt en mijn ex bleef beweren dat het heel goed te eten was O+ terwijl ik dus ook half lag te brullen omdat het echt wel mislukt was.

Vond het alleen minder de dag erna toen hij weigerde om het weg te gooien _O- (dat heb ik hier toen nog verteld).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:08:08 #5
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96622958
ik viel net de trap op, ouch :'(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:08:13 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96622967
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vinnik ook Maria, heb ook een liever plaatje gevonden O+.

Net drie kwartier op de hometrainer geploeterd, onderwijl een aflevering House gekeken. Morgen weer RPM, net als gister. Whoppa.
Nawww O+

En way to go! *O*
pi_96622971
Oeh mijn eerste naamtopic! En nog wel zo'n lieve!

O+
pi_96622999
200 gram kwijt trouwens :7 Ik had niet gedacht dat het een meetbaar verschil zou zijn, wel dus :D
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:08:38 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96623005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:08 schreef Blurred86 het volgende:
ik viel net de trap op, ouch :'(
Koesje op maakt beter! :*
pi_96623057
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef Syrena het volgende:
Zo, bijgelezen! :* voor Perrke! Sudderen is niet goed, heb ik ook altijd veel te lang gedaan.
Maar ik moet zeggen, ik had een keer enorm smerige couscous gemaakt en mijn ex bleef beweren dat het heel goed te eten was O+ terwijl ik dus ook half lag te brullen omdat het echt wel mislukt was.

Vond het alleen minder de dag erna toen hij weigerde om het weg te gooien _O- (dat heb ik hier toen nog verteld).
:D die van mij heeft dingen ook wel eens opgegeten en dan de volgende dag "dat was eigenlijk best vies :@ ".

En oeps, blurred, hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik kijk een programma waar ze in Estland zijn O+. the memories.
pi_96623325
*O* voor mini!

Net een 2 handen roze cadillacs op :@ maar het was wel :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96623554
Best knap Blurred! *kusje op*

en nog maar een knuf voor perr..

En verder denk ik wel een boel, maar dat ga ik niet neerplempen. Mocht je wel prijs stellen op mijn mening dan mag je me gerust pm-en.

x
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:16:52 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96623771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D die van mij heeft dingen ook wel eens opgegeten en dan de volgende dag "dat was eigenlijk best vies :@ ".

En oeps, blurred, hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik kijk een programma waar ze in Estland zijn O+. the memories.
Dat zegt de mijne altijd meteen heel subtiel tijdens/na het eten :+ "Het is niet vies ofzo... *veelbetekenende stilte met ietwat theatrale bedachtzame blik* maar het zal niet m'n favoriet worden".
pi_96623796
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:14 schreef MarMar het volgende:
Best knap Blurred! *kusje op*

en nog maar een knuf voor perr..

En verder denk ik wel een boel, maar dat ga ik niet neerplempen. Mocht je wel prijs stellen op mijn mening dan mag je me gerust pm-en.

x
Ik stel dat altijd op prijs ;) maar weet niet of ik nu kan/ga reageren want ben nu wel moe :)
pi_96623925
Oh Syrena, ik ging vandaag dus stuccen en I suck at stuccen :D Ik had ook mezelf hier en daar gestuct. Nu is het heel hobbelig en bobbelig, maar goed genoeg voor ons. Ga het morgen nog even proberen te schuren. Wel leuk om een keertje te doen! Maar het is niet aan te raden mij in te huren.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:19:17 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96623997
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat zegt de mijne altijd meteen heel subtiel tijdens/na het eten :+ "Het is niet vies ofzo... *veelbetekenende stilte met ietwat theatrale bedachtzame blik* maar het zal niet m'n favoriet worden".
:')

Wij hebben wel eens gehad dat een van ons wat had gemaakt, ik weet echt niet meer wie of wat, en dat we een hap namen... zo twijfelend kauwend... "wat vind jij ervan?".... "nou.. ik vind het niet zo lekker geloof ik"...."nee...ik ook niet... eigenlijk is het best vies"... "eh ja". En het dan wegkieperen en shoarma halen :').
pi_96623999
quote:

[..]

Of zoals mijn vader tegen mijn moeder: "Eh. Dit hoef je voor mij niet te maken..."
(wel nadat drie gevraagd is wat ie ervan vindt)
pi_96624018
Quote ipv edit
pi_96624222
geeft niet, maar oke.. als je het echt op prijs stelt..

Ik heb een soort van motto voor mezelf gekregen (met heus ook genoeg flops tussendoor) van "als je genoegen neemt met minder, krijg je nooit meer".
Daarbij ben ik wel een tamelijk trots en temperamentvol persoontje en zou zo'n overtrokken reactie op zoiets kleins voor mij echt reden zijn om volledig klaar te zijn met iemand en toen kwam de maar: maar ik denk dat als bij iets kleins een grote reactie komt er meer aan de hand is. Iets waar jullie allebei niet over praten, maar wat jullie allebei wel voelen.. time to sit down and talk.. my two pennies.

en nog maar een *knuf* erbij
pi_96624236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef anna82 het volgende:
Oh Syrena, ik ging vandaag dus stuccen en I suck at stuccen :D Ik had ook mezelf hier en daar gestuct. Nu is het heel hobbelig en bobbelig, maar goed genoeg voor ons. Ga het morgen nog even proberen te schuren. Wel leuk om een keertje te doen! Maar het is niet aan geraden mij in te huren.
Oh crap :D Ik ben namelijk best wel een perfectionist jooooh, neeee, jij?!?!?! en dan ook nog eens ongelofelijk ongeduldig.

Dus als ik een poging ga wagen, dan doe ik dat in mijn eentje en in het diepste geheim. Anders gaan er dooien vallen oO< Bijschuren zou al moeilijk worden, ik ben allergisch voor stof :') (niet alleen als er huismijt inzit, maar echt alle stof).
pi_96624237
Slapen. Moe. Tot morgen allemaal O* :W
pi_96624282
trusten perr :*
pi_96624286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:22 schreef Perruche het volgende:
Slapen. Moe. Tot morgen allemaal O* :W
Trusten! :*
pi_96624315
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:18 schreef anna82 het volgende:
Oh Syrena, ik ging vandaag dus stuccen en I suck at stuccen :D Ik had ook mezelf hier en daar gestuct. Nu is het heel hobbelig en bobbelig, maar goed genoeg voor ons. Ga het morgen nog even proberen te schuren. Wel leuk om een keertje te doen! Maar het is niet aan te raden mij in te huren.
Erg hobbelig? Want dat spul van alabastine is geniaal om het glad te krijgen maar dan moet je niet meer dan een paar cm verschil hebben ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96624318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef MarMar het volgende:

Ik heb een soort van motto voor mezelf gekregen (met heus ook genoeg flops tussendoor) van "als je genoegen neemt met minder, krijg je nooit meer".
Daarbij ben ik wel een tamelijk trots en temperamentvol persoontje en zou zo'n overtrokken reactie op zoiets kleins voor mij echt reden zijn om volledig klaar te zijn met iemand en toen kwam de maar: maar ik denk dat als bij iets kleins een grote reactie komt er meer aan de hand is. Iets waar jullie allebei niet over praten, maar wat jullie allebei wel voelen.. time to sit down and talk.. my two pennies.

Ja. Ik was ook zo maar nu niet meer. Maar bedankt voor je 2 cent ;) Ik ga er maar eens een nachtje over slapen... :*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:23:41 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96624349
Goede nacht Prusj!
pi_96624843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Erg hobbelig? Want dat spul van alabastine is geniaal om het glad te krijgen maar dan moet je niet meer dan een paar cm verschil hebben ;)
Oh nee, het gaat zeker niet om meerdere cm's! Thanks, zal eens kijken bij de bouwmarkt morgen :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:32:31 #28
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_96625177
Zoo! Mijn eerste dag zit er op!
O: 2 lijnzaadcrackers met muisjes (jaa morgen wordt het wat anders ;) ) kop thee en kop lauw water
T: banaan, 1 kop thee
L: magere yoghurt met appel
T: ontbijtkoek en 1 pepermuntje :9 en 2 koppen thee
D: bietjes, gekookte aardappelen, en kipfiletstukjes
T: 1 glas chocomel van optimel en 2 koppen thee en 1 speculaasje
Vriendlief heeft gezondigd met 1 glas cola en bakje chips! ;(

Op naar morgen!!
~ Bonito La Risa ~
pi_96627793
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 22:21 schreef MarMar het volgende:

ik had het niet beter kunnen zeggen...

Inclusief de knuffel :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96628113
De trein gaat zo weer!
We zijn uiteindelijk indiaas gaan eten bij ganesh, lekker en snel als de chinees, daarna concert was leuk :s)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:10:28 #31
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96628212
lekker, indiaas :9 naar welk concert ben je geweest puff?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:19:46 #32
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96628884
Hoi. Wat is goed gezelschap fijn. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? dinsdag 10 mei 2011 @ 23:20:30 #33
70532 loveli
N
pi_96628923
*bijlezen gaat*
crap in = crap out
pi_96629024
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Wat is goed gezelschap fijn. O+
O+ O+
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:25:24 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96629178
Jemig Perruche, ik hoop dat je goed slaapt vannacht!
Zijn een hoop wijze woorden gezegd hier, ik kan me er alleen maar bij aansluiten :Y

Ewelina, wat voor leuk gezelschap? :9
quote:

[..]

You stole my boyfriend! :o _O-
pi_96629190
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef Blurred86 het volgende:
lekker, indiaas :9 naar welk concert ben je geweest puff?
Gorki :)

Ewelina wil ons vast iets vertellen!

Per, lastig joh. Gelukkig zijn er hele goeie dingen gezegd.
  Vis een optie? dinsdag 10 mei 2011 @ 23:38:20 #37
70532 loveli
N
pi_96629939
Sterkte Per!
crap in = crap out
  dinsdag 10 mei 2011 @ 23:40:13 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96630051
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ewelina wil ons vast iets vertellen!
Ik ben heel benieuwd! Maar ik ga het morgen lezen, ik ben bekaf!
Aan mijn lijstje kunnen overigens nog een tweede bord bobotie en 2 glazen cola worden toegevoegd :') Ik rammel de hele dag van de honger, terwijl ik niks minder eet dan normaal.... one of those days I guess :?
pi_96630112
Perruche :*. Slaap lekker.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_96631070
:W groetjes vanaf de laan van NOI!
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 00:07:53 #41
70532 loveli
N
pi_96631383
:W
crap in = crap out
pi_96631570
Hoi! Ik vind De laan van NOI een toffe naam.

Nu ik weet dat ik kan oefenen voor mijn IQ-test voorzie ik nachtelijke sessies vol analogieën, syllogismen, figuurreeksen en cijferreeksen, starting now!
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:39:06 #43
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_96632457
Ik heb avond gegeten met 8 paaseitjes :(. Laat werken en 'ik weet niet wat' met vriendje heeft slechte gevolgen!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_96632775
Heel slecht sjaapje! Je moet hard werken, dan moet je ook goed voor je lijf zorgen!

Zo. Nu ga ik verder slapen (was al begonnen in de metro). Trusten zij-die-nog-niet-slapen!
pi_96635525
Mogge!
Flink gesnoozed, maar nu ben ik er dan toch uit.
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:35:09 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96635600
En mijn trein hobbelt net het station uit :s).
pi_96635702
en ik stap zo op m'n ijzeren ross. Nog een paar uurtjes werken voordat m'n ouders komen!
pi_96635741
en ik zo op de motor O+

de zon schijnt O+ *O*
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:54:51 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96635775
w00t? Record! In 16 minuten naar Den Haag en de tram stond er nog *O*.
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2011 @ 07:57:58 #50
70532 loveli
N
pi_96635818
En ik lig lekker nog voor pampus op bed. Weekend FTW!
crap in = crap out
pi_96635906
Mogge!

Hondenren 1.7 heeft het gehouden, Hond2 zat om half zeven nog ín de ren. Volgens mij is het een kruising stabij/chimpansee, alle voorgaande ochtenden is ze rond een uur of zes ontsnapt.
Vanacht onweerde het flink hier (met regen *O* ), maar de honden hebben niet gepiept.
Kortom: alwéér een hele nacht geslapen.

Vandaag nog even wat zand opruimen van onze graafwerkzaamheden gister, buiten dat weinig plannen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96636065
Goeiemorgen!

Ik stap zo ook eens op de fiets, voor de verandering. 10km, ben benieuwd hoe dat gaat...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96636133
Morning :o

Mijn avondeten is gisteren gewijzigd in 5 volkoren crackers met beleg en toen bedacht ik dat ik ook nog maar wat groente moest eten, dus ongeveer 300 gram spinazie gegeten. Dusssss, vanavond maar even normaal eten _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96636234
o hai!
Hebben jullie nog recepten voor iets met spinazie a la creme?

Ik heb dus een tijdje geleden de verkeerde zak spinazieblokjes meegenomen: a la creme in plaats van gewoon :') En dat gebruik ik dus eigenlijk nooit... maar weggooien is ook zo stom, want het is een 1,5 kilo zak.
Ja doei.
pi_96636300
:z :z :z
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:46:00 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96636446
Huu spinazie a la creme. Nee geen recepten dus :').

En goeiemorgen. Gisteren was een slopende dag, vandaag voel ik me opgewekter :). Even een mailtje tikken, havermout eten en dan hardlopen :). En vanmiddag brieven schrijven!
Niet meer actief op Fok!
pi_96636447
mogguh
pi_96636486
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Viking84 het volgende:

En goeiemorgen. Gisteren was een slopende dag, vandaag voel ik me opgewekter :). Even een mailtje tikken, havermout eten en dan hardlopen :). En vanmiddag brieven schrijven!
:* ik hoop zo dat je snel wat vindt! Probeer het overigens ook eens bij woningcorporaties. Wellicht niet in een functie met huurderscontact, maar er zijn ook andere functies! :o
Ja doei.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:49:52 #59
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_96636535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Viking84 het volgende:

Klinkt als een goede planning! Ik vind het zo knap hoe jij een goed ritme vast kunt houden. Zodra ik een week vrij heb, lukt me dat al niet meer :')

Perr, lastige situatie hoor, kan me voorstellen dat je het lastig vindt om een knoop door te hakken.. En zoals je zelf al zei, niet kiezen is ook een keuze... Maar het is wel belangrijk dat je gelukkig kunt zijn in je relatie madame!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_96636616
Mogguh!

Vik, wat cali al zei ^O^

progje, jij mede-nerd O+ :D

Mo, wat dacht je van spinazie a la creme, met aardappelen en een slavink? (ouderwets eten smaakt vaak ook nog wel hoor :P)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96636657
Bedankt V1z... maar ehm.. nee :+ dat eet ik écht niet :@

ik denk dat ik 't maar gewoon weg gooi -O-
Ja doei.
pi_96636697
Maar spinazie is zo goed voor je! :X
quote:
• Spinazie bevat behoorlijk wat ijzer. IJzer is belangrijk voor de vorming van rode bloedlichamen en het zuurstoftransport in het lichaam. Een ijzertekort kan bloedarmoede veroorzaken.
• Spinazie is rijk aan de mineralen kalium, calcium, fosfor en magnesium.
• Spinazie is zeer rijk aan vezels!
• Spinazie bevat behoorlijke hoeveelheden vitamine E, A en foliumzuur [vit. B11 EU] [vit. B9 VS].
• Spinazie bevat antioxidanten zoals luteïne, zeaxanthine en caroteen (vit. A).
• Spinazie bevat belangrijke spoorelementen. Naast ijzer ook koper, zink, jodium en selenium.
• Spinazie is caloriearm.
• Spinazie verhoogt de weerstand.
• Spinazie vergroot lichamelijke prestaties.
• Spinazie helpt kanker voorkomen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 11 mei 2011 @ 08:59:40 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96636720
En, het fameuze studentenprakje?

Pasta, spekjes, champignons en dan een laag spinazie a la creme eroverheen?

At ik vaak voor ik ging stappen! Goede bodem :7.
pi_96636770
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:* ik hoop zo dat je snel wat vindt! Probeer het overigens ook eens bij woningcorporaties. Wellicht niet in een functie met huurderscontact, maar er zijn ook andere functies! :o
En niet onbelangrijk: een goede CAO. *)
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:03:16 #65
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96636795
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt V1z... maar ehm.. nee :+ dat eet ik écht niet :@

ik denk dat ik 't maar gewoon weg gooi -O-
:N geef het dan gewoon aan iemand die het wel lust!
Ik vind spinazie a la creme alleen lekker als pastasaus met ham en champignons en ui en heel veel knoflook :9 studentenrecept :7
moet je wel lekkere spinazie a la creme kopen en niet dat allergoedkoopste spul in kilozakken :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:03:54 #66
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_96636807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En niet onbelangrijk: een goede CAO. *)
He vertel jij eens wat over je leuke gezelschap? Dat ging vast niet over je poezels??
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_96636808
mogguh!

Sterkte Per :* in een vorig leven heb ik 7 jaar een relatie gehad, waar ik na 4 jaar eigenlijk al wist dat het niet goed was...heb 3 jaar nodig gehad om er een streep onder te zetten :') :X Dus I feel your pain.

Gisteraaf mijn auto voor 3 uur op Noordereiland gezet, kom ik terug is mijn autoruit gewoon kapotgeslagen (niet door), maar of er is een bowlingbal of een dude van 100 kg op terechtgekomen. En natuurlijk geen briefje niks :') Ik was/ben er goed ziek van.

Lijstje:

Heel de waslijst die ik eerder gepost had naar binnen gewerkt. Maaltijd in de ochtend viel tegen, voelde me ontzettend vol. Eind van de middag had ik dan wel gierende honger. Vanaaf ook sporten, ben benieuwd :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:03:58 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96636810
oh en goedemorgen :+
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:04:11 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96636816
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als wat dan? Kopieermeisje? :').

Voor mij bestaan er maar twee soorten banen: schrijven/redigeren of inpakken/schoonmaken/kofffie zetten etc :').

Ik heb echt het gevoel dat ik een hoop over het hoofd zie :').

En jullie zijn lief :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_96636824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Maar spinazie is zo goed voor je! :X

[..]

ja, spinazie, gewone normale spinazie O+

en ik ken niet zoveel mensen die het wel lusten/willen.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')