Je kunt ook hele kleine bolletjes laten zetten hoeft niet gelijk zo extreem maar wat doet iedereen hier moeilijk over trouwens ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:31 schreef ukga het volgende:
[..]![]()
TS heeft onnatuurlijk shit onder zn huid laten zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit, wat de kanker tsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat smerig, daar gaat je kans op een baan.
Ja dat dacht ik ook al, heb het nog nooit in het echt gezien maar die foto's zijn wel wazig zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef the85mc het volgende:
Wat een leipe shit. Ik heb het wel es gezien, maar het lijkt me helemaal niks. Stel dat je iets in je armen ofzo hebt, en je beukt per ongeluk je arm ergens tegen aan, dan verga je toch van de pijn?
De beste doktoren zitten op fokquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef densha het volgende:
Al contact opgenomen met de toko die deze mutilatie heeft uitgevoerd?
Srsly...sommige mensen zijn zo achterlijk. Onnodige troep in je lichaam laten zetten en vervolgens een forum raadplegen als er iets goed mis is.
Nee dat zijn platjes..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
het schijnt dat veel surinamers het in hun penis hebben, was laatst op tv.
Voel je niks van, ik reed gewoon weg om mijn motor 5 min na het zetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef the85mc het volgende:
Wat een leipe shit. Ik heb het wel es gezien, maar het lijkt me helemaal niks. Stel dat je iets in je armen ofzo hebt, en je beukt per ongeluk je arm ergens tegen aan, dan verga je toch van de pijn?
Pics, anders geen verhaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef matchline het volgende:
Ik heb zelf 3 parels van 8 mm, ook in de schacht van mijn penis.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef matchline het volgende:
Ik heb net van een chemicus gehoord dat ik HCl en NaOH kan injecteren, eerst een zwak zuur (boel beschadigd) en dan de NaOH zodat de HCL neutraliseert in water en zout. Maar omdat nu in mijn piemel te injecteren..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef matchline het volgende:
[..]
Ik vertel ook geen verhaal, ik vraag advies.
Kan wondlijm onderhuids gebruikt worden?
Amateur.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Snowcold het volgende:
Waarom heb je die parels dan in je penis? Maakt dat seks lekkerder ofzo?![]()
Weet ik veel, ik ben een vrouw. Als ik bolletjes wil koop ik wel zo'n ding als op dat plaatje.quote:
Juist..maar voor vrouwen die wel een vent kunnen krijgen prefereren sommigen een lul met parels (quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:42 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben een vrouw. Als ik bolletjes wil koop ik wel zo'n ding als op dat plaatje.
Uhu. En wie zegt dat ik geen vent heb? Alleen niet met parels, maar tot nu toe mis ik ze niet...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:43 schreef densha het volgende:
[..]
Juist..maar voor vrouwen die wel een vent kunnen krijgen prefereren sommigen een lul met parels ()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef matchline het volgende:
Ik heb zelf 3 parels van 8 mm, ook in de schacht van mijn penis.
[...] maar door de vele beweging is het niet vastgegroeid.
Is dat niet gewoon scarificationquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
kan ook vrij subtiel hoor
[ afbeelding ]
quote:They also say it can take up to 3 months for the desired effect to be reached. As part of their philosophy, they encourage all to “Use common sense; know your body and listen to what it needs! Take care of yourself and your modifications.[3]” This can include seeing a medical doctor at the sign of infection or for help removing sutures. This emphasis is on making intelligent choices to keep body modifiers safe, before, during and after the process of getting a subdermal implant
quote:Rejection may cause the implant to work its way out of the body, which has the potential for leaving scars. Migration refers to what happens when the implant moves around under the skin, away from its original position
quote:Careful placement relative to anatomy can minimize migration, as can careful creation of the insertion pocket (it will affect the implant's ability and motivation to move a great deal). A pressure bandage holding the implant in place may help for the first few days, as will taking care not to sleep on the implant (which would push it out of place). In any case, some degree of migration should be expected.
Zooo ik hoop dat je hier wat aan hebtquote:In piercing, the term migration refers to the natural process by which the body rejects a foreign object. Splinters, thorns, shrapnel or other objects that are embedded in the surface of the skin, will over time be 'pushed' out by the body. Similarly, piercing jewelry may also be rejected by the body and 'pushed out' over time.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:31 schreef ukga het volgende:
[..]![]()
TS heeft onnatuurlijk shit onder zn huid laten zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid ik heb het niet TS welquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon scarification?
Wel vet dat je het hebt trouwens
Ik heb er totaal geen verstand van
Maar wat een lef
Ik kan dat wel waarderen
Hahaa verkeerd gelezen jwzzzquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid ik heb het niet TS wel(omdat je quote op mijn bericht)
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:01 schreef leeell het volgende:
WAAROM STOP JE PARELS IN JE LUL MAN, WAT IS DIT
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Parels in je pik. Het wordt steeds gekker.
Ja, dit was al wel bekend, maar ik ben niet de enige bij wie ze gezet zijn, ze zaten bij hem met 2 dagen vast. Ik hoopte dat ik doormiddel van wondlijm oid de genezingstijd kon verkorten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zooo ik hoop dat je hier wat aan hebt!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
kan ook vrij subtiel hoor
[ afbeelding ]
Nee klopt, die worden boegroes genoemdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door HappyGirl91 op 11-05-2011 22:52:58 ]
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef matchline het volgende:
[..]
Ja, dit was al wel bekend, maar ik ben niet de enige bij wie ze gezet zijn, ze zaten bij hem met 2 dagen vast. Ik hoopte dat ik doormiddel van wondlijm oid de genezingstijd kon verkorten.
Je gaat toch geen sterke zuren en basen in je lul spuiten? Ik zou nog even afwachten, heling duurt langer dan 2 weken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef matchline het volgende:
Ik heb net van een chemicus gehoord dat ik HCl en NaOH kan injecteren, eerst een zwak zuur (boel beschadigd) en dan de NaOH zodat de HCL neutraliseert in water en zout. Maar omdat nu in mijn piemel te injecteren..
Genezing is iets anders dan de vastgroeiperiode, die parels hadden eigenlijk al vast moeten zitten. het is nu dus al wel "genezen" maar niet vastgegroeid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:38 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Een genezingstijd is een genezingstijd
Daar moet je je gewoon aan houden
Dan zou ik ook niet gaan kloten met wondlijm etc
Dan opensnijden en opnieuw doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef luciferist het volgende:
[..]
Genezing is iets anders dan de vastgroeiperiode, die parels hadden eigenlijk al vast moeten zitten. het is nu dus al wel "genezen" maar niet vastgegroeid.
wat heeft degene gezegd die ze gezet heeft?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:18 schreef matchline het volgende:
Hallo,
Ik heb een kleine 2 weken geleden subdermal implantaten laten zetten, nu zijn deze tijdens het genezingsproces gaan bewegen waardoor nu de wond dus is geheeld maar zijn de implantaten (zoetwaterparels) niet vastgegroeid. Ze zitten nu dus in een soort van zakje als het ware en kunnen bewegen.
Mijn eigen kennis zegt doordat de parels bewegen en daardoor zal de huid niet uit zichzelf alsnog vastgroeien, onder de huid zal het beschadigd moeten worden zodat deze littekenweefsel aanmaakt waardoor het alsnog kan vastgroeien. Dit heeft natuurlijk niet een voorkeur omdat het nooit helemaal goed gedaan zou worden. Een ander mogelijkheid zal zijn lijmen met wondlijm, maar is er een wondlijm welke ook onderhuids kan worden gebruikt dus zonder dat het droogt aan de lucht?
Adviezen en suggesties om ze vast te krijgen zijn zeer welkom!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
[..]
Nee klopt, die worden boegroes genoemdwaarom weet jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
waarom dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 04:25 schreef aloe_vera het volgende:
Persoonlijk zou een man met piemelparels echt een enorme afknappper voor mij zijn trouwens.....
kan me er iets bij voorstellen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha grappig dat die penis ook echt uitschuift bij het klikken op de spoiler
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 04:50 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
kan me er iets bij voorstellen:
(vies plaatje in de spoiler)oeh, laat maarrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha grappig dat die penis ook echt uitschuift bij het klikken op de spoiler![]()
ik weet genoeg
Rustig aan.
Het zijn halve parels, met 2 gaten erin zodat ze echt vast konden groeien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 04:17 schreef Beetlebum het volgende:
waarom heb je niet halfronde parels gebruikt? die bewegen minder...
(van onder afgeplat)
edit: zoiets:
[ afbeelding ]
We kunnen aan bijna alles komen als we maar weten hoe het heetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 04:25 schreef aloe_vera het volgende:
Woondlijm, daar kom je zonder recept niet aan en de meeste soorten (ja, er zijn vele verschillende soorten) hebben of lucht of water of een ander tweede component nodig (afhankelijk vd lijm) om te plakken. Bovendien zal wondlijm geen gladde vreemde voorwerpen vastplakken onder je huid, het is bedoeld om menselijk weefsel op weefsel te plakken en dat lijkt me niet tof in je piemel. Bepaalde medische matjes zet die lijm al nauwelijks vast.
Dus...... ik denk dat je óf nog een tijdje kan afwachten en niet moet rukken óf dat je eruit moet laten halen en over een tijdje, als je nog wil, een nieuwe poging zou kunnen wagen.
Persoonlijk zou een man met piemelparels echt een enorme afknappper voor mij zijn trouwens.....
[..]
(vies plaatje in de spoiler)Ja, die vind ik ook lelijk.. ik heb gewoon 3 halve parels onder elkaar met hopelijk binnenkort 2 cm tussen elke parel, zit er een stuk anders uit dan die figuren op BME...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha grappig dat die penis ook echt uitschuift bij het klikken op de spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: deze dus, dan de Apadravya 90 graden draaien tot een Ampallangen de 2 de en 4de parel wegdenken. Tevens vallen die van mij minder op omdat ik halve parels heb en ze dus niet zo overkill uitsteken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:29 schreef matchline het volgende:
Deze week worden ze opnieuw gezet, ditmaal met plaatselijke verdoving..
[..]
Het zijn halve parels, met 2 gaten erin zodat ze echt vast konden groeien.
[..]
We kunnen aan bijna alles komen als we maar weten hoe het heet
[..]
Ja, die vind ik ook lelijk.. ik heb gewoon 3 halve parels onder elkaar met hopelijk binnenkort 2 cm tussen elke parel, zit er een stuk anders uit dan die figuren op BME...Waarom zou je zoiets doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: deze dus, dan de Apadravya 90 graden draaien tot een Ampallangen de 2 de en 4de parel wegdenken. Tevens vallen die van mij minder op omdat ik halve parels heb en ze dus niet zo overkill uitsteken.
![]()
[..]
(vies plaatje in de spoiler)Sorry maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha grappig dat die penis ook echt uitschuift bij het klikken op de spoiler![]()
![]()
Waarom in godesnaam?
[..]
Het zijn halve parels, met 2 gaten erin zodat ze echt vast konden groeien.
[..]
[..]
Ja, die vind ik ook lelijk.. ik heb gewoon 3 halve parels onder elkaar met hopelijk binnenkort 2 cm tussen elke parel, zit er een stuk anders uit dan die figuren op BME...Pics als je ze weer hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: deze dus, dan de Apadravya 90 graden draaien tot een Ampallangen de 2 de en 4de parel wegdenken. Tevens vallen die van mij minder op omdat ik halve parels heb en ze dus niet zo overkill uitsteken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:
Waarom niet?quote:
[..]
Gaat een arts ze dan zetten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:29 schreef matchline het volgende:
de algemene opinie over deze questie is dat het er walgelijk uitziet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef jodelahietie het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet?
Waarom wil iemand een tattoo?
Waarom nemen mensen een hond?
Waarom wil iemand per se naar een all-in reservaat op vakantie aan de Turkse Riviera?
Doe toch niet zo moeilijk allemaal zeg.
Hallo bekrompen medemens!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
de algemene opinie over deze questie is dat het er walgelijk uitziet.
wij kunnen er verder niks aan doen dat we niet open-minded genoeg zijn om dit niet walgelijk te vinden.. duidelijk meningsverschil.
jij zou overigens wel willen hebben dat je vriendje van die parels had?
Heeft niks met bekrompen te maken, mens.quote:
Als het goed gedaan is ziet het er niet uit als een ziekte. Geloof me, normale dicks zien er vaak zieker uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef steekhond het volgende:
[..]
Heeft niks met bekrompen te maken, mens.
Het ziet er op 1e oogopslag uit als een rare ziekte, waar alle mensen een ingebouwd walgingsmechanisme voor hebben zodat we bij die mensen uit de buurt blijven. Gewoon instinctief dus.
Daarbij, ook als je er nuchter over nadenkt, welk 100% gezond persoon laat een pijnlijke behandeling bij hem uitvoeren, waardoor zijn pik / arm er uitziet alsof hij een gruwelijke ziekte heeft opgelopen, zodat mensen die het zien denken 'wat een vreemde vent' / 'stoer dat hij dat gewoon laat doen en er gewoon schijt aan heeft!'
Kort: Wie verminkt zichzelf bewust voor aandacht / ego-gewin?
Iemand die niet goed bij zijn hoofd is inderdaad.
En ook daar hebben we allemaal een ingebouwd afweermechanisme voor, behalve dan mensen die zelf ook niet psychisch in orde zijn.
(dit verhaal is ook toepasbaar op mensen die hun tong laten splitsen, hun hele gezicht/lichaam laten tatoeëren, 100 piercings hebben, gothics, vrouwen die op extreem hoge (ongemakkelijke) hakken lopen en simpelweg iedereen die door grote pijn / ongemakkelijkheid heen gaat voor aandacht van anderen)
Dierenarts; deze hebben doorgaans meer ervaring als een huisarts, ze gaat verdoven en hechten. Het plaatsen wordt gedaan door dezelfde vriend als vorige keer.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef matchline het volgende:
[..]
Dierenarts; deze hebben doorgaans meer ervaring als een huisarts, ze gaat verdoven en hechten. Het plaatsen wordt gedaan door dezelfde vriend als vorige keer.
Ik had tape gebruikt om ze op hun plaats te houden waarmee ik waarschijnlijk de huid weer lostrok, nu ga ik haarelastieken gebruiken om de boel op plaats te houden.
Weer aan de rollade?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef matchline het volgende:
[..]
Dierenarts; deze hebben doorgaans meer ervaring als een huisarts, ze gaat verdoven en hechten. Het plaatsen wordt gedaan door dezelfde vriend als vorige keer.
Ik had tape gebruikt om ze op hun plaats te houden waarmee ik waarschijnlijk de huid weer lostrok, nu ga ik haarelastieken gebruiken om de boel op plaats te houden.
Serieus, jij bent de grootste mongool ever; niet bekrompen en dan dat zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef steekhond het volgende:
[..]
Heeft niks met bekrompen te maken, mens.
Het ziet er op 1e oogopslag uit als een rare ziekte, waar alle mensen een ingebouwd walgingsmechanisme voor hebben zodat we bij die mensen uit de buurt blijven. Gewoon instinctief dus.
Daarbij, ook als je er nuchter over nadenkt, welk 100% gezond persoon laat een pijnlijke behandeling bij hem uitvoeren, waardoor zijn pik / arm er uitziet alsof hij een gruwelijke ziekte heeft opgelopen, zodat mensen die het zien denken 'wat een vreemde vent' / 'stoer dat hij dat gewoon laat doen en er gewoon schijt aan heeft!'
Kort: Wie verminkt zichzelf bewust voor aandacht / ego-gewin?
Iemand die niet goed bij zijn hoofd is inderdaad.
En ook daar hebben we allemaal een ingebouwd afweermechanisme voor, behalve dan mensen die zelf ook niet psychisch in orde zijn.
(dit verhaal is ook toepasbaar op mensen die hun tong laten splitsen, hun hele gezicht/lichaam laten tatoeëren, 100 piercings hebben, gothics, vrouwen die op extreem hoge (ongemakkelijke) hakken lopen en simpelweg iedereen die door grote pijn / ongemakkelijkheid heen gaat voor aandacht van anderen)
Ja, is bekend, ik werk er regelmatig mee op mijn werk. De enige reden dat ik het verdoofd had laten doen was omdat ik wou weten hoe het voelt wanneer ik weer iets bij iemand zet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:15 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Te mooi voor woorden. Je weet dat een bepaald percentage mensen allergisch zijn voor lidocaine en andere verdovingsstoffen of er in ieder geval een snelle bloeddrukdaling van krijgen? Ik ben benieuwd welk paardenmiddel je dierenarts in gaat zetten dan
Volgens mij overtreed ze ook nog een boel beroepscodes, want dierenartsen mogen echt niet op mensen bijklussen.... mocht het uitkomen kan ik me voorstellen dat ze een serieus probleem heeft.
En dan nog, haarelastiekjes op je piemel.... nee zo geneest het goed. Je huid heeft wel bloed nodig om te herstellen.
Anyway, prachtig faalplan dit.Pics or it didn´t happen
1: doe je alsjeblieft voorzichtig (heb het hele topic gelezen)?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:18 schreef matchline het volgende:
Hallo,
Ik heb een kleine 2 weken geleden subdermal implantaten laten zetten, nu zijn deze tijdens het genezingsproces gaan bewegen waardoor nu de wond dus is geheeld maar zijn de implantaten (zoetwaterparels) niet vastgegroeid. Ze zitten nu dus in een soort van zakje als het ware en kunnen bewegen.
Mijn eigen kennis zegt doordat de parels bewegen en daardoor zal de huid niet uit zichzelf alsnog vastgroeien, onder de huid zal het beschadigd moeten worden zodat deze littekenweefsel aanmaakt waardoor het alsnog kan vastgroeien. Dit heeft natuurlijk niet een voorkeur omdat het nooit helemaal goed gedaan zou worden. Een ander mogelijkheid zal zijn lijmen met wondlijm, maar is er een wondlijm welke ook onderhuids kan worden gebruikt dus zonder dat het droogt aan de lucht?
Adviezen en suggesties om ze vast te krijgen zijn zeer welkom!
beetje jammer dat je mij bekrompen vindt terwijl ik slechts mijn mening geef, en hem niet door je strot duw...quote:
Nou nou wat overtrokken reactie. Ongelijke borsten op hetzelfde niveau plaatsen als onnatuurlijke lichaamsvreemde voorwerpen onder je huid laten zetten door middel van chirurgie... Dat gaat natuurlijk nergens over... Daar hoef ik hoop ik niet eens op in te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:25 schreef matchline het volgende:
[..]
Serieus, jij bent de grootste mongool ever; niet bekrompen en dan dat zeggen!, heb jij wel eens je piemeltje in een meisje gestopt?
Als 3 bultjes er uitziet als een gruwelijke ziekte, wat zie jij dan met je bekrompen hoofdje nog meer als enge ziekten? ongelijk borsten? uitstekende innerlabia? serieusly..
oeh...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef steekhond het volgende:
[..]
Nou nou wat overtrokken reactie. Ongelijke borsten op hetzelfde niveau plaatsen als onnatuurlijke lichaamsvreemde voorwerpen onder je huid laten zetten door middel van chirurgie... Dat gaat natuurlijk nergens over... Daar hoef ik hoop ik niet eens op in te gaan.
En iemand zei net dat je zoiets niet voor aandacht / status doet, maar 'voor jezelf'. Oh echt?
Zou je echt parels in je pik laten zetten als je de rest van je leven op een onbewoond eiland zou doorbrengen? Zou je dan echt stiletto hakken dragen en elke dag een uur voor een spiegel make-up opdoen? Zou je dan nog echt comfort inleveren voor pijn / gevaarlijke situaties?
Natuurlijk doe je het indirect voor andere mensen, want het resultaat is dat jij je prettiger voelt als je goedkeuring krijgt van andere mensen. Daar is overigens niks mis mee, want we zijn nou eenmaal sociale (kudde)dieren. Alleen als het buitenproportionele vormen aan gaat nemen, valt er natuurlijk wel wat van te zeggen.
En mij als bekrompen neerzetten omdat ik het ziekelijk vind dat mensen parels in hun pik laten aanbrengen dmv chirurgie, risico lopen op ontstekingen, etc etc, vind ik vreemd.
Maar in deze zieke wereld ben ik misschien wel weer de vreemde.
Ik heb geen dick.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef steekhond het volgende:
[..]
Nou nou wat overtrokken reactie. Ongelijke borsten op hetzelfde niveau plaatsen als onnatuurlijke lichaamsvreemde voorwerpen onder je huid laten zetten door middel van chirurgie... Dat gaat natuurlijk nergens over... Daar hoef ik hoop ik niet eens op in te gaan.
En iemand zei net dat je zoiets niet voor aandacht / status doet, maar 'voor jezelf'. Oh echt?
Zou je echt parels in je pik laten zetten als je de rest van je leven op een onbewoond eiland zou doorbrengen? Zou je dan echt stiletto hakken dragen en elke dag een uur voor een spiegel make-up opdoen? Zou je dan nog echt comfort inleveren voor pijn / gevaarlijke situaties?
Natuurlijk doe je het indirect voor andere mensen, want het resultaat is dat jij je prettiger voelt als je goedkeuring krijgt van andere mensen. Daar is overigens niks mis mee, want we zijn nou eenmaal sociale (kudde)dieren. Alleen als het buitenproportionele vormen aan gaat nemen, valt er natuurlijk wel wat van te zeggen.
En mij als bekrompen neerzetten omdat ik het ziekelijk vind dat mensen parels in hun pik laten aanbrengen dmv chirurgie, risico lopen op ontstekingen, etc etc, vind ik vreemd.
Maar in deze zieke wereld ben ik misschien wel weer de vreemde.
kkafknapperquote:
a zemmel, wrm gaan mensen shit implanteren mattiequote:
wat lul je poep dan waar implanterenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef leeell het volgende:
[..]
a zemmel, wrm gaan mensen shit implanteren mattie
kijk die TT dan, sub-dermale implants , kijk dat wijf met parel in borstkasquote:
jah drmquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
ooh nu zie ik het pas kk smerig
maar goed dat ding trek je er zo uit ja tog
Hoezo is dat smerig? Ik heb ook zo'n diamantje tussen mijn borsten zitten en nog niemand naar me toe gekomen dat ze het vies vonden, wel een beetje eng en ze vragen vaak of het pijn deed, daarna vinden ze het gaaf. Geloof mij nou maar mocht je een chick tegenkomen die dat heeft dan ga je het echt wel mooi vinden hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
ooh nu zie ik het pas kk smerig
maar goed dat ding trek je er zo uit ja tog
quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:19 schreef 2cv het volgende:
Hoe zit zo'n diamantje vast ? Het lijkt me niet dat dat ding dwars door je borstkas gaat en er aan de achterkant weer uit komt zodat je er een knopje ofzo op kan drukken.
[..]
(vies plaatje in de spoiler)BHAHAHAHAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha grappig dat die penis ook echt uitschuift bij het klikken op de spoiler![]()
.
Ik denk het wel. Maar heb je dan en gaatje in je huid of een soort zakje van huid waar het voetje dan in zit ? En kan je het dingetje ook makkelijk er even uit halen ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe het zit lijkt me logisch
Er zit een gaatje in en daar duwen ze dat plaatje in, ik kan het er niet uithalen neequote:Op woensdag 18 mei 2011 05:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar heb je dan en gaatje in je huid of een soort zakje van huid waar het voetje dan in zit ? En kan je het dingetje ook makkelijk er even uit halen ?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 06:01 schreef 2cv het volgende:
Bestaat er dan niet het risico dat er bacteriën langs het staafje onder je huid kruipen waardoor je een infectie krijgt ?
En hoe zou ze aan de juiste kennis moeten komen dan? Het is niet alsof je eerst basisarts wordt en daarna doorstudeerd naar dierenartsquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:38 schreef 2cv het volgende:
Dus als je dierenarts bent, mag je niet meer aan mensen sleutelen ? Als je de juiste kennis (papieren) hebt en alles doet zoals het hoort lijkt het mij geen probleem.
Die medicijnen zijn vast wel getest ook op mensen ofzo en weet je kwa anatomie zijn mensen en dieren hetzelfde, dingen zitten alleen op andere plaatsen. En je word niet eerst basisarts maar je begint wel op een basis. Je kunt eigenlijk bijna zeggen dat een dierenarts verder gestudeerd is dan een mensen arts. Dieren heb je in alle soorten en mten, mensen zijn allemaal hetzelfde gebouwd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En hoe zou ze aan de juiste kennis moeten komen dan? Het is niet alsof je eerst basisarts wordt en daarna doorstudeerd naar dierenarts. Ze heeft nooIt de bevoegdheid gehad om aan mensen te sleutelen, en al helemaal niet om mensen medicatie toe te dienen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die medicijnen zijn vast wel getest ook op mensen ofzo en weet je kwa anatomie zijn mensen en dieren hetzelfde, dingen zitten alleen op andere plaatsen. En je word niet eerst basisarts maar je begint wel op een basis. Je kunt eigenlijk bijna zeggen dat een dierenarts verder gestudeerd is dan een mensen arts. Dieren heb je in alle soorten en mten, mensen zijn allemaal hetzelfde gebouwd.
Toch heeft ze er blijkbaar al mee ingestemd. Dat ze shit in hem gaat spuiten ben ik het ook niet mee eens en vind het ook dom van hem, net zo dom als wondlijm in je piemel willen stoppen of zurenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:07 schreef Dzjonka het volgende:
] Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef Phantomesse het volgende:
Overigens is het geheel haar eigen keuze, zij heeft hierin meegestemd dus jullie kunnen TS wel aanvallen maar als zij zich er zelf ook niet druk om maakt wie zijn jullie dan om dat wel te doen?
Als een huisarts jou illegale zware medicijnen voorschrijft om zelf bij te klussen, moet iedereen dat ook maar laten gaan? Of mag een militair ook zichzelf met wapen als bijbaantje in laten huren als gewapende beveiliging voor een wietplantage?
Kom op zeg, beroepsethiek is wél belangrijk.
Dit strookt niet met je eerdere posts.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Toch heeft ze er blijkbaar al mee ingestemd. Dat ze shit in hem gaat spuiten ben ik het ook niet mee eens en vind het ook dom van hem, net zo dom als wondlijm in je piemel willen stoppen of zurenMaar al met al, het is zijn eigen keuze als hij met een verminkte pik rond wil lopen omdat de oplossingen iets anders reageerden dan hij had gehoopt. En dat zij haar diploma hiervoor op het spel wil zetten, moet ze ook lekker zelf weten. Dat is haar verlies en blijkbaar is alles al helemaal gepland, wij gaan hier niets meer tegen kunnen doen want ts doet het toch wel. Vandaar wat mij betreft einde discussie, leven en laten leven. Zij willen domme fouten maken dan ga ik me daar niet druk om maken laat hem zn pik maar verschrompelen of whatever ermee gebeurd en laat haar dr diploma maar kwijt raken, leren ze van
![]()
adhd'er.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit strookt niet met je eerdere posts.
kheb dat klein beetje, valt dat nog ehm recht te zetten ofzo?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef Dzjonka het volgende:
TS, je kent wel Pyronie, de rare geknakte piemelziekte die je soms krijgt na trauma van je zwellichamen (wat best mogelijk is bij verkeerde plaatsing) http://sexualmed.org/inde(...)ature/photo-gallery/
Geil![]()
Extra effect, wordt ze alleen maar blij van, onze gemuteerde medemensquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:12 schreef Aventura het volgende:
I am no spring chicken maar ik vind dit echt schokkend. Ik snap niet dat je zo met je lijf gaat aanrommelen. En vooral niet aan je penis. Wat gebeurt er als de boel gaat infecteren? Ril!
Tapen bij beadings is bij mijn weten vrij normaal.quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:51 schreef Phantomesse het volgende:
Je had ze niet moeten tapen, dat je het dan lostrekt lijkt mij niet meer dan logisch. Tapen zou evt best kunnen maar dan onder de douche gelijdelijk aan los laten weken ofzo niet trekken. Elastiekjes lijkt me beter.
Maar een genezingstijd verkorten bij een piercing gaat nou eenmaal gewoon niet... Dat duurt nou eenmaal een tijd
what the fuck?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Die medicijnen zijn vast wel getest ook op mensen ofzo en weet je kwa anatomie zijn mensen en dieren hetzelfde, dingen zitten alleen op andere plaatsen. En je word niet eerst basisarts maar je begint wel op een basis. Je kunt eigenlijk bijna zeggen dat een dierenarts verder gestudeerd is dan een mensen arts. Dieren heb je in alle soorten en mten, mensen zijn allemaal hetzelfde gebouwd.
Ook al heeft ze een leuk gezicht, die randdebielen-lichaams-piercings en shit moet uit als ik ooit met haar ga daten. Maar goed, ik geloof ook niet dat ik dat soort mensen ken/tegenkom in het dagelijks leven.quote:
Ik ben zelf dierenarts en nee je hebt geen enkele bevoegdheid om ook maar een hechting of iets bij een mens te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Want wat doe je dan concreet wel? Ondanks dat je misschien dan geen anesthetica toedient, ben je gewoon illegaal bezig op het moment dat je in het menselijk lichaam gaat snijden (dus ook als het 'alleen maar een tong is").quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:47 schreef Pan.da het volgende:
Ik ben zelf ook dierenarts en verricht bij vrienden ook modificaties toe. Gebruik daarvoor alleen geen verdovende middelen en alle andere illegale zooi. Wel gebruik ik mijn kennis over steriel werken en de werking en heling van de huid in mijn hobby. Wat ik doe is op het randje, maar ik zal nooit operaties uitvoeren op mensen. Ik doe aan conch piercings, tonguesplitting, branding en scarification, maar mij zul je nooit iemands lul doormidden snijden. Ik heb ook mijn grenzen
De vraag is, waar de grens tussen legaal en illegaal ligt. Wat zou ik, met een baan in de diergeneeskunde dan fout doen ten opzichte van een hobbyist met (uiteraard de benodigde papieren voor piercen, zie Ilya van FleshFactory in Alkmaar) interesse in de medische wereld. Wat is dan ethisch NIET verantwoord? Ben ik ook illegaal bezig als ik in mezelf snij?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:23 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Want wat doe je dan concreet wel? Ondanks dat je misschien dan geen anesthetica toedient, ben je gewoon illegaal bezig op het moment dat je in het menselijk lichaam gaat snijden (dus ook als het 'alleen maar een tong is").
Nog afgezien van de imagoschade voor de beroepsgroep.
Je snijdt jezelf toch niet?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Mensen die totaal geen opleiding in de medische richting hebben, doen dit soort dingen ook gewoon thuis. Lekker snijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |