Je kunt ook hele kleine bolletjes laten zetten hoeft niet gelijk zo extreem maar wat doet iedereen hier moeilijk over trouwens ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:31 schreef ukga het volgende:
[..]![]()
TS heeft onnatuurlijk shit onder zn huid laten zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit, wat de kanker tsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat smerig, daar gaat je kans op een baan.
Ja dat dacht ik ook al, heb het nog nooit in het echt gezien maar die foto's zijn wel wazig zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef the85mc het volgende:
Wat een leipe shit. Ik heb het wel es gezien, maar het lijkt me helemaal niks. Stel dat je iets in je armen ofzo hebt, en je beukt per ongeluk je arm ergens tegen aan, dan verga je toch van de pijn?
De beste doktoren zitten op fokquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef densha het volgende:
Al contact opgenomen met de toko die deze mutilatie heeft uitgevoerd?
Srsly...sommige mensen zijn zo achterlijk. Onnodige troep in je lichaam laten zetten en vervolgens een forum raadplegen als er iets goed mis is.
Nee dat zijn platjes..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
het schijnt dat veel surinamers het in hun penis hebben, was laatst op tv.
Voel je niks van, ik reed gewoon weg om mijn motor 5 min na het zetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef the85mc het volgende:
Wat een leipe shit. Ik heb het wel es gezien, maar het lijkt me helemaal niks. Stel dat je iets in je armen ofzo hebt, en je beukt per ongeluk je arm ergens tegen aan, dan verga je toch van de pijn?
Pics, anders geen verhaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef matchline het volgende:
Ik heb zelf 3 parels van 8 mm, ook in de schacht van mijn penis.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef matchline het volgende:
Ik heb net van een chemicus gehoord dat ik HCl en NaOH kan injecteren, eerst een zwak zuur (boel beschadigd) en dan de NaOH zodat de HCL neutraliseert in water en zout. Maar omdat nu in mijn piemel te injecteren..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef matchline het volgende:
[..]
Ik vertel ook geen verhaal, ik vraag advies.
Kan wondlijm onderhuids gebruikt worden?
Amateur.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef Snowcold het volgende:
Waarom heb je die parels dan in je penis? Maakt dat seks lekkerder ofzo?![]()
Weet ik veel, ik ben een vrouw. Als ik bolletjes wil koop ik wel zo'n ding als op dat plaatje.quote:
Juist..maar voor vrouwen die wel een vent kunnen krijgen prefereren sommigen een lul met parels (quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:42 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben een vrouw. Als ik bolletjes wil koop ik wel zo'n ding als op dat plaatje.
Uhu. En wie zegt dat ik geen vent heb? Alleen niet met parels, maar tot nu toe mis ik ze niet...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:43 schreef densha het volgende:
[..]
Juist..maar voor vrouwen die wel een vent kunnen krijgen prefereren sommigen een lul met parels ()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef matchline het volgende:
Ik heb zelf 3 parels van 8 mm, ook in de schacht van mijn penis.
[...] maar door de vele beweging is het niet vastgegroeid.
Is dat niet gewoon scarificationquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
kan ook vrij subtiel hoor
[ afbeelding ]
het schijnt dat veel surinamers het in hun penis hebben, was laatst op tv.
quote:They also say it can take up to 3 months for the desired effect to be reached. As part of their philosophy, they encourage all to “Use common sense; know your body and listen to what it needs! Take care of yourself and your modifications.[3]” This can include seeing a medical doctor at the sign of infection or for help removing sutures. This emphasis is on making intelligent choices to keep body modifiers safe, before, during and after the process of getting a subdermal implant
quote:Rejection may cause the implant to work its way out of the body, which has the potential for leaving scars. Migration refers to what happens when the implant moves around under the skin, away from its original position
quote:Careful placement relative to anatomy can minimize migration, as can careful creation of the insertion pocket (it will affect the implant's ability and motivation to move a great deal). A pressure bandage holding the implant in place may help for the first few days, as will taking care not to sleep on the implant (which would push it out of place). In any case, some degree of migration should be expected.
Zooo ik hoop dat je hier wat aan hebtquote:In piercing, the term migration refers to the natural process by which the body rejects a foreign object. Splinters, thorns, shrapnel or other objects that are embedded in the surface of the skin, will over time be 'pushed' out by the body. Similarly, piercing jewelry may also be rejected by the body and 'pushed out' over time.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:31 schreef ukga het volgende:
[..]![]()
TS heeft onnatuurlijk shit onder zn huid laten zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid ik heb het niet TS welquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:19 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon scarification?
Wel vet dat je het hebt trouwens
Ik heb er totaal geen verstand van
Maar wat een lef
Ik kan dat wel waarderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |