Je kunt ook hele kleine bolletjes laten zetten hoeft niet gelijk zo extreem maar wat doet iedereen hier moeilijk over trouwens ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:31 schreef ukga het volgende:
[..]![]()
TS heeft onnatuurlijk shit onder zn huid laten zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit, wat de kanker tsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat smerig, daar gaat je kans op een baan.
Ja dat dacht ik ook al, heb het nog nooit in het echt gezien maar die foto's zijn wel wazig zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef the85mc het volgende:
Wat een leipe shit. Ik heb het wel es gezien, maar het lijkt me helemaal niks. Stel dat je iets in je armen ofzo hebt, en je beukt per ongeluk je arm ergens tegen aan, dan verga je toch van de pijn?
De beste doktoren zitten op fokquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef densha het volgende:
Al contact opgenomen met de toko die deze mutilatie heeft uitgevoerd?
Srsly...sommige mensen zijn zo achterlijk. Onnodige troep in je lichaam laten zetten en vervolgens een forum raadplegen als er iets goed mis is.
Nee dat zijn platjes..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:
het schijnt dat veel surinamers het in hun penis hebben, was laatst op tv.
Voel je niks van, ik reed gewoon weg om mijn motor 5 min na het zetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef the85mc het volgende:
Wat een leipe shit. Ik heb het wel es gezien, maar het lijkt me helemaal niks. Stel dat je iets in je armen ofzo hebt, en je beukt per ongeluk je arm ergens tegen aan, dan verga je toch van de pijn?
Pics, anders geen verhaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef matchline het volgende:
Ik heb zelf 3 parels van 8 mm, ook in de schacht van mijn penis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |