oeh...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef steekhond het volgende:
[..]
Nou nou wat overtrokken reactie. Ongelijke borsten op hetzelfde niveau plaatsen als onnatuurlijke lichaamsvreemde voorwerpen onder je huid laten zetten door middel van chirurgie... Dat gaat natuurlijk nergens over... Daar hoef ik hoop ik niet eens op in te gaan.
En iemand zei net dat je zoiets niet voor aandacht / status doet, maar 'voor jezelf'. Oh echt?
Zou je echt parels in je pik laten zetten als je de rest van je leven op een onbewoond eiland zou doorbrengen? Zou je dan echt stiletto hakken dragen en elke dag een uur voor een spiegel make-up opdoen? Zou je dan nog echt comfort inleveren voor pijn / gevaarlijke situaties?
Natuurlijk doe je het indirect voor andere mensen, want het resultaat is dat jij je prettiger voelt als je goedkeuring krijgt van andere mensen. Daar is overigens niks mis mee, want we zijn nou eenmaal sociale (kudde)dieren. Alleen als het buitenproportionele vormen aan gaat nemen, valt er natuurlijk wel wat van te zeggen.
En mij als bekrompen neerzetten omdat ik het ziekelijk vind dat mensen parels in hun pik laten aanbrengen dmv chirurgie, risico lopen op ontstekingen, etc etc, vind ik vreemd.
Maar in deze zieke wereld ben ik misschien wel weer de vreemde.
Ik heb geen dick.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef steekhond het volgende:
[..]
Nou nou wat overtrokken reactie. Ongelijke borsten op hetzelfde niveau plaatsen als onnatuurlijke lichaamsvreemde voorwerpen onder je huid laten zetten door middel van chirurgie... Dat gaat natuurlijk nergens over... Daar hoef ik hoop ik niet eens op in te gaan.
En iemand zei net dat je zoiets niet voor aandacht / status doet, maar 'voor jezelf'. Oh echt?
Zou je echt parels in je pik laten zetten als je de rest van je leven op een onbewoond eiland zou doorbrengen? Zou je dan echt stiletto hakken dragen en elke dag een uur voor een spiegel make-up opdoen? Zou je dan nog echt comfort inleveren voor pijn / gevaarlijke situaties?
Natuurlijk doe je het indirect voor andere mensen, want het resultaat is dat jij je prettiger voelt als je goedkeuring krijgt van andere mensen. Daar is overigens niks mis mee, want we zijn nou eenmaal sociale (kudde)dieren. Alleen als het buitenproportionele vormen aan gaat nemen, valt er natuurlijk wel wat van te zeggen.
En mij als bekrompen neerzetten omdat ik het ziekelijk vind dat mensen parels in hun pik laten aanbrengen dmv chirurgie, risico lopen op ontstekingen, etc etc, vind ik vreemd.
Maar in deze zieke wereld ben ik misschien wel weer de vreemde.
kkafknapperquote:
a zemmel, wrm gaan mensen shit implanteren mattiequote:
wat lul je poep dan waar implanterenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef leeell het volgende:
[..]
a zemmel, wrm gaan mensen shit implanteren mattie
kijk die TT dan, sub-dermale implants , kijk dat wijf met parel in borstkasquote:
jah drmquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
ooh nu zie ik het pas kk smerig
maar goed dat ding trek je er zo uit ja tog
Hoezo is dat smerig? Ik heb ook zo'n diamantje tussen mijn borsten zitten en nog niemand naar me toe gekomen dat ze het vies vonden, wel een beetje eng en ze vragen vaak of het pijn deed, daarna vinden ze het gaaf. Geloof mij nou maar mocht je een chick tegenkomen die dat heeft dan ga je het echt wel mooi vinden hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
ooh nu zie ik het pas kk smerig
maar goed dat ding trek je er zo uit ja tog
quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:19 schreef 2cv het volgende:
Hoe zit zo'n diamantje vast ? Het lijkt me niet dat dat ding dwars door je borstkas gaat en er aan de achterkant weer uit komt zodat je er een knopje ofzo op kan drukken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 04:50 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
kan me er iets bij voorstellen:
(vies plaatje in de spoiler)BHAHAHAHAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha grappig dat die penis ook echt uitschuift bij het klikken op de spoiler![]()
.
Ik denk het wel. Maar heb je dan en gaatje in je huid of een soort zakje van huid waar het voetje dan in zit ? En kan je het dingetje ook makkelijk er even uit halen ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe het zit lijkt me logisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |