quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:29 schreef matchline het volgende:
We kunnen aan bijna alles komen als we maar weten hoe het heet
[..]
Gaat een arts ze dan zetten?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:29 schreef matchline het volgende:
Deze week worden ze opnieuw gezet, ditmaal met plaatselijke verdoving..
de algemene opinie over deze questie is dat het er walgelijk uitziet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:44 schreef jodelahietie het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet?
Waarom wil iemand een tattoo?
Waarom nemen mensen een hond?
Waarom wil iemand per se naar een all-in reservaat op vakantie aan de Turkse Riviera?
Doe toch niet zo moeilijk allemaal zeg.
Hallo bekrompen medemens!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
de algemene opinie over deze questie is dat het er walgelijk uitziet.
wij kunnen er verder niks aan doen dat we niet open-minded genoeg zijn om dit niet walgelijk te vinden.. duidelijk meningsverschil.
jij zou overigens wel willen hebben dat je vriendje van die parels had?
Heeft niks met bekrompen te maken, mens.quote:
Als het goed gedaan is ziet het er niet uit als een ziekte. Geloof me, normale dicks zien er vaak zieker uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef steekhond het volgende:
[..]
Heeft niks met bekrompen te maken, mens.
Het ziet er op 1e oogopslag uit als een rare ziekte, waar alle mensen een ingebouwd walgingsmechanisme voor hebben zodat we bij die mensen uit de buurt blijven. Gewoon instinctief dus.
Daarbij, ook als je er nuchter over nadenkt, welk 100% gezond persoon laat een pijnlijke behandeling bij hem uitvoeren, waardoor zijn pik / arm er uitziet alsof hij een gruwelijke ziekte heeft opgelopen, zodat mensen die het zien denken 'wat een vreemde vent' / 'stoer dat hij dat gewoon laat doen en er gewoon schijt aan heeft!'
Kort: Wie verminkt zichzelf bewust voor aandacht / ego-gewin?
Iemand die niet goed bij zijn hoofd is inderdaad.
En ook daar hebben we allemaal een ingebouwd afweermechanisme voor, behalve dan mensen die zelf ook niet psychisch in orde zijn.
(dit verhaal is ook toepasbaar op mensen die hun tong laten splitsen, hun hele gezicht/lichaam laten tatoeëren, 100 piercings hebben, gothics, vrouwen die op extreem hoge (ongemakkelijke) hakken lopen en simpelweg iedereen die door grote pijn / ongemakkelijkheid heen gaat voor aandacht van anderen)
Dierenarts; deze hebben doorgaans meer ervaring als een huisarts, ze gaat verdoven en hechten. Het plaatsen wordt gedaan door dezelfde vriend als vorige keer.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef matchline het volgende:
[..]
Dierenarts; deze hebben doorgaans meer ervaring als een huisarts, ze gaat verdoven en hechten. Het plaatsen wordt gedaan door dezelfde vriend als vorige keer.
Ik had tape gebruikt om ze op hun plaats te houden waarmee ik waarschijnlijk de huid weer lostrok, nu ga ik haarelastieken gebruiken om de boel op plaats te houden.
Weer aan de rollade?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:10 schreef matchline het volgende:
[..]
Dierenarts; deze hebben doorgaans meer ervaring als een huisarts, ze gaat verdoven en hechten. Het plaatsen wordt gedaan door dezelfde vriend als vorige keer.
Ik had tape gebruikt om ze op hun plaats te houden waarmee ik waarschijnlijk de huid weer lostrok, nu ga ik haarelastieken gebruiken om de boel op plaats te houden.
Serieus, jij bent de grootste mongool ever; niet bekrompen en dan dat zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef steekhond het volgende:
[..]
Heeft niks met bekrompen te maken, mens.
Het ziet er op 1e oogopslag uit als een rare ziekte, waar alle mensen een ingebouwd walgingsmechanisme voor hebben zodat we bij die mensen uit de buurt blijven. Gewoon instinctief dus.
Daarbij, ook als je er nuchter over nadenkt, welk 100% gezond persoon laat een pijnlijke behandeling bij hem uitvoeren, waardoor zijn pik / arm er uitziet alsof hij een gruwelijke ziekte heeft opgelopen, zodat mensen die het zien denken 'wat een vreemde vent' / 'stoer dat hij dat gewoon laat doen en er gewoon schijt aan heeft!'
Kort: Wie verminkt zichzelf bewust voor aandacht / ego-gewin?
Iemand die niet goed bij zijn hoofd is inderdaad.
En ook daar hebben we allemaal een ingebouwd afweermechanisme voor, behalve dan mensen die zelf ook niet psychisch in orde zijn.
(dit verhaal is ook toepasbaar op mensen die hun tong laten splitsen, hun hele gezicht/lichaam laten tatoeëren, 100 piercings hebben, gothics, vrouwen die op extreem hoge (ongemakkelijke) hakken lopen en simpelweg iedereen die door grote pijn / ongemakkelijkheid heen gaat voor aandacht van anderen)
Ja, is bekend, ik werk er regelmatig mee op mijn werk. De enige reden dat ik het verdoofd had laten doen was omdat ik wou weten hoe het voelt wanneer ik weer iets bij iemand zet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:15 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Te mooi voor woorden. Je weet dat een bepaald percentage mensen allergisch zijn voor lidocaine en andere verdovingsstoffen of er in ieder geval een snelle bloeddrukdaling van krijgen? Ik ben benieuwd welk paardenmiddel je dierenarts in gaat zetten dan
Volgens mij overtreed ze ook nog een boel beroepscodes, want dierenartsen mogen echt niet op mensen bijklussen.... mocht het uitkomen kan ik me voorstellen dat ze een serieus probleem heeft.
En dan nog, haarelastiekjes op je piemel.... nee zo geneest het goed. Je huid heeft wel bloed nodig om te herstellen.
Anyway, prachtig faalplan dit.Pics or it didn´t happen
1: doe je alsjeblieft voorzichtig (heb het hele topic gelezen)?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:18 schreef matchline het volgende:
Hallo,
Ik heb een kleine 2 weken geleden subdermal implantaten laten zetten, nu zijn deze tijdens het genezingsproces gaan bewegen waardoor nu de wond dus is geheeld maar zijn de implantaten (zoetwaterparels) niet vastgegroeid. Ze zitten nu dus in een soort van zakje als het ware en kunnen bewegen.
Mijn eigen kennis zegt doordat de parels bewegen en daardoor zal de huid niet uit zichzelf alsnog vastgroeien, onder de huid zal het beschadigd moeten worden zodat deze littekenweefsel aanmaakt waardoor het alsnog kan vastgroeien. Dit heeft natuurlijk niet een voorkeur omdat het nooit helemaal goed gedaan zou worden. Een ander mogelijkheid zal zijn lijmen met wondlijm, maar is er een wondlijm welke ook onderhuids kan worden gebruikt dus zonder dat het droogt aan de lucht?
Adviezen en suggesties om ze vast te krijgen zijn zeer welkom!
beetje jammer dat je mij bekrompen vindt terwijl ik slechts mijn mening geef, en hem niet door je strot duw...quote:
Nou nou wat overtrokken reactie. Ongelijke borsten op hetzelfde niveau plaatsen als onnatuurlijke lichaamsvreemde voorwerpen onder je huid laten zetten door middel van chirurgie... Dat gaat natuurlijk nergens over... Daar hoef ik hoop ik niet eens op in te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:25 schreef matchline het volgende:
[..]
Serieus, jij bent de grootste mongool ever; niet bekrompen en dan dat zeggen!, heb jij wel eens je piemeltje in een meisje gestopt?
Als 3 bultjes er uitziet als een gruwelijke ziekte, wat zie jij dan met je bekrompen hoofdje nog meer als enge ziekten? ongelijk borsten? uitstekende innerlabia? serieusly..
oeh...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef steekhond het volgende:
[..]
Nou nou wat overtrokken reactie. Ongelijke borsten op hetzelfde niveau plaatsen als onnatuurlijke lichaamsvreemde voorwerpen onder je huid laten zetten door middel van chirurgie... Dat gaat natuurlijk nergens over... Daar hoef ik hoop ik niet eens op in te gaan.
En iemand zei net dat je zoiets niet voor aandacht / status doet, maar 'voor jezelf'. Oh echt?
Zou je echt parels in je pik laten zetten als je de rest van je leven op een onbewoond eiland zou doorbrengen? Zou je dan echt stiletto hakken dragen en elke dag een uur voor een spiegel make-up opdoen? Zou je dan nog echt comfort inleveren voor pijn / gevaarlijke situaties?
Natuurlijk doe je het indirect voor andere mensen, want het resultaat is dat jij je prettiger voelt als je goedkeuring krijgt van andere mensen. Daar is overigens niks mis mee, want we zijn nou eenmaal sociale (kudde)dieren. Alleen als het buitenproportionele vormen aan gaat nemen, valt er natuurlijk wel wat van te zeggen.
En mij als bekrompen neerzetten omdat ik het ziekelijk vind dat mensen parels in hun pik laten aanbrengen dmv chirurgie, risico lopen op ontstekingen, etc etc, vind ik vreemd.
Maar in deze zieke wereld ben ik misschien wel weer de vreemde.
Ik heb geen dick.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef steekhond het volgende:
[..]
Nou nou wat overtrokken reactie. Ongelijke borsten op hetzelfde niveau plaatsen als onnatuurlijke lichaamsvreemde voorwerpen onder je huid laten zetten door middel van chirurgie... Dat gaat natuurlijk nergens over... Daar hoef ik hoop ik niet eens op in te gaan.
En iemand zei net dat je zoiets niet voor aandacht / status doet, maar 'voor jezelf'. Oh echt?
Zou je echt parels in je pik laten zetten als je de rest van je leven op een onbewoond eiland zou doorbrengen? Zou je dan echt stiletto hakken dragen en elke dag een uur voor een spiegel make-up opdoen? Zou je dan nog echt comfort inleveren voor pijn / gevaarlijke situaties?
Natuurlijk doe je het indirect voor andere mensen, want het resultaat is dat jij je prettiger voelt als je goedkeuring krijgt van andere mensen. Daar is overigens niks mis mee, want we zijn nou eenmaal sociale (kudde)dieren. Alleen als het buitenproportionele vormen aan gaat nemen, valt er natuurlijk wel wat van te zeggen.
En mij als bekrompen neerzetten omdat ik het ziekelijk vind dat mensen parels in hun pik laten aanbrengen dmv chirurgie, risico lopen op ontstekingen, etc etc, vind ik vreemd.
Maar in deze zieke wereld ben ik misschien wel weer de vreemde.
kkafknapperquote:
a zemmel, wrm gaan mensen shit implanteren mattiequote:
wat lul je poep dan waar implanterenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef leeell het volgende:
[..]
a zemmel, wrm gaan mensen shit implanteren mattie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |