kijk die TT dan, sub-dermale implants , kijk dat wijf met parel in borstkasquote:
jah drmquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
ooh nu zie ik het pas kk smerig
maar goed dat ding trek je er zo uit ja tog
Hoezo is dat smerig? Ik heb ook zo'n diamantje tussen mijn borsten zitten en nog niemand naar me toe gekomen dat ze het vies vonden, wel een beetje eng en ze vragen vaak of het pijn deed, daarna vinden ze het gaaf. Geloof mij nou maar mocht je een chick tegenkomen die dat heeft dan ga je het echt wel mooi vinden hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
ooh nu zie ik het pas kk smerig
maar goed dat ding trek je er zo uit ja tog
quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:19 schreef 2cv het volgende:
Hoe zit zo'n diamantje vast ? Het lijkt me niet dat dat ding dwars door je borstkas gaat en er aan de achterkant weer uit komt zodat je er een knopje ofzo op kan drukken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 04:50 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
kan me er iets bij voorstellen:
(vies plaatje in de spoiler)BHAHAHAHAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha grappig dat die penis ook echt uitschuift bij het klikken op de spoiler![]()
.
Ik denk het wel. Maar heb je dan en gaatje in je huid of een soort zakje van huid waar het voetje dan in zit ? En kan je het dingetje ook makkelijk er even uit halen ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe het zit lijkt me logisch
Er zit een gaatje in en daar duwen ze dat plaatje in, ik kan het er niet uithalen neequote:Op woensdag 18 mei 2011 05:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar heb je dan en gaatje in je huid of een soort zakje van huid waar het voetje dan in zit ? En kan je het dingetje ook makkelijk er even uit halen ?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 06:01 schreef 2cv het volgende:
Bestaat er dan niet het risico dat er bacteriën langs het staafje onder je huid kruipen waardoor je een infectie krijgt ?
En hoe zou ze aan de juiste kennis moeten komen dan? Het is niet alsof je eerst basisarts wordt en daarna doorstudeerd naar dierenartsquote:Op woensdag 18 mei 2011 03:38 schreef 2cv het volgende:
Dus als je dierenarts bent, mag je niet meer aan mensen sleutelen ? Als je de juiste kennis (papieren) hebt en alles doet zoals het hoort lijkt het mij geen probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |