quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef Mini. het volgende:
Het is toch njokkie hè? Net als dat het brusketta is terwijl iedereen brusjetta zegt.
Ik vind ze wel lekker trouwens.
Yep, net zoals het spaghetti is en geen spagggetti. Of Lambourghini en geen Lambourzjini. Dat weet ik, want ik heb een Italiaanse cursus gehadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef Mini. het volgende:
Het is toch njokkie hè? Net als dat het brusketta is terwijl iedereen brusjetta zegt.
quote:
nog zo'n vreselijke: tekielja, ipv tekiejaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef Mini. het volgende:
Broccoli?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Ewelina het volgende:
Hoi. Ik krijg vanavond bezoek en wat ik ga eten weet ik nog niet.
Spreek je echt de h uit in spaghetti?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yep, net zoals het spaghetti is en geen spagggetti. Of Lambourghini en geen Lambourzjini. Dat weet ik, want ik heb een Italiaanse cursus gehadEn alleen etenswaren en auto's onthouden
We hebben een dove ( = Syrena) erbij, Muisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nog zo'n vreselijke: tekielja, ipv tekieja
het is idd njokkie. die vrouw zegt ook heul geen knokkie...
Nee, maar de g is daar wel zoals in het Engelse good.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek je echt de h uit in spaghetti?
Dat wist ik dan weer wel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yep, net zoals het spaghetti is en geen spagggetti. Of Lambourghini en geen Lambourzjini. Dat weet ik, want ik heb een Italiaanse cursus gehadEn alleen etenswaren en auto's onthouden
Join the club, we have napkins.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben een dove ( = Syrena) erbij, Muis.
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek je echt de h uit in spaghetti?
Wij fahieta's.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij eten vanaaf goorieatiekie! Oftewel, chriekzuh zaalaaduh!
De Spanjaarden zeggen ook alleen maar b ipv v omdat ze een koning met een spraakgebrek hadden, die ze niet wilden beledigenquote:
De Italianen hebben 'zachte' letters die ze 'hard' of kunnen maken met een hquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Waarom een Engelse g in een Italiaans gerecht?
Zou kunnen. Ik heb niet zo heel veel groente in huis, behalve diepvriesspul en mijn bezoek houdt daar niet van.quote:
Bij mijn weten is het redigeren. Maar dat associeer ik natuurlijk ook altijd met het dirigeren van een koorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Nu we het toch over uitspraak hebben.
Zeg je redigeren of rediezjeren? Mark zegt het eerste, maar je zegt toch ook corriezjeren?
Ok, gelukkig maar. Want tijdens een solligesprek zei ik 'redigeren' en toen dacht ik achteraf: omg, als ik het nu maar niet verkeerd gezegd hebquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Redigeren! Niet rediezjeren.
Je zegt idd wel corriezjeren.
I'm with Mark. Harde g dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Nu we het toch over uitspraak hebben.
Zeg je redigeren of rediezjeren? Mark zegt het eerste, maar je zegt toch ook corriezjeren?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar. Want tijdens een solligesprek zei ik 'redigeren' en toen dacht ik achteraf: omg, als ik het nu maar niet verkeerd gezegd heb![]()
.
Ik heb echt nog nea van "grutte gees" heard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
@ vik: t is natuurlijk geen engelse g, maar een stopklank op de achterkant van je gehemelte. in t engels gebruiken ze die, net als in vele andere talen, zoals fries en italiaans. (grutte gees!)
Ik alleen van Grutte Pier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nea van "grutte gees" heard.
Extra lullig, aangezien dat het werk is wat ik moet doen. Je eigen werkzaamheden niet goed kunnen uitsprekenquote:
Of 'zeenoks'. Echt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Of mensen die Xenos als Iksenos uitspreken.
Xenos is het Griekse woord voor 'gast', dacht ik (en voor vreemdeling)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Muis006 het volgende:
You just made that up! Bestaan ze echt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Tik 'm aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Extra lullig, aangezien dat het werk is wat ik moet doen. Je eigen werkzaamheden niet goed kunnen uitspreken.
Maar ik maak ongetwijfeld wel uitspraakfouten, want ik moet het vooral van schriftbeeld hebben en dat is soms heel anders dan het gesproken woord, dus dan ga ik wel eens de fout in, zonder dat ik het weet.
Hehehequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tik 'm aan
Ik zei, toen ik voor het eerst filosofie had, Des-car-tes ipv Deeeescaaaarts.
Oh ja, met een zakje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ken Spaantaligen die het altijd hebben over 'Die AlbèrtdehGggghajn"
Dat wou ik net zeggen ja! Lezen is blijkbaar moeilijk.quote:
Oh dat doen docenten ook! Er is een instituut oids wat ook zo heet, kwamen er ook wel eens mensen post brengen/halen voor Deskartesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tik 'm aan
Ik zei, toen ik voor het eerst filosofie had, Des-car-tes ipv Deeeescaaaarts.
Hoe gaat de uitspraak van vreemde talen bij jou eigenlijk? Da's al helemaal lastig zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehehe. Ik zou ook gewoon Descartes zeggen hoor
. En in sommige gevallen is het ook vrij hopeloos om mij duidelijk te maken hoe het wél moet, want dan hoor ik het verschil gewoon niet
.
Huh, ik dacht altijd dat je het uitsprak als Decarte? Met een imaginary accent grave op de e...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehehe. Ik zou ook gewoon Descartes zeggen hoor
. En in sommige gevallen is het ook vrij hopeloos om mij duidelijk te maken hoe het wél moet, want dan hoor ik het verschil gewoon niet
.
Dat en dan vooral zelfgemaakt. En het in Njokkie. En bruscetta. En parmigiano. Tssss.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef Mini. het volgende:
Waarom typ je dan broodje, dat is toch iets heel andersquote:
Zeg je niet Deekàrt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat hij Decarte heette? Met een imaginary accent grave op de e...
Net als dat mijn ouders hebben geleerd om "des" en "les", als in des enfants ofzo, uit te spreken als dès terwijl wij dé moesten zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef anna82 het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat hij Decarte heette? Met een imaginary accent grave op de e...
Ja. Om die reden hebben wij ook nooit Frans gehad op school. Wel jammerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hoe gaat de uitspraak van vreemde talen bij jou eigenlijk? Da's al helemaal lastig zeker?
Als je weet dat het Frans is gaat Descartes eigenlijk vanzelf wel goed.
Ik raak hier totaal van in taal-verwarring. Het is toch ook dès enfants? In ieder geval in dit voorbeeld omdat enfants met een klinker begint?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Net als dat mijn ouders hebben geleerd om "des" en "les", als in des enfants ofzo, uit te spreken als dès terwijl wij dé moesten zeggen.
Ja fonetisch typen is kutquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zonet stond er nog een s tussen: deeskart
Om zo'n zelfde reden is mij Grieks door de neus geboordquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Om die reden hebben wij ook nooit Frans gehad op school. Wel jammer. Toen ik naar Havo 4 ging op het regulier onderwijs, hebben ze nog aangeboden om mij de Franse lessen vanaf de brugklas te laten inhalen, maar dat werd me uit het hoofd gepraat, want de Tweede Fase zou zó zwaar zijn. Ik had m'n huiswerk altijd al af als ik thuiskwam, dus achteraf had het prima gekund
.
Dat zou hier echt zoiets zijn dat 1x gebruikt wordt en vervolgens verstoft in een kastje. Samen met de blender, het broodmes, chocofondueset, bakvormen, etc.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh door dat gepraat over italiaans eten moet ik weer denken aan de pastamachine die ik voor mijn verjaardag ga krijgen![]()
Jammer. Ik zou echt nog wel eens Frans willen leren. Maar goed, ik ga toch rentenieren in Frankrijk of Spanje over 40 jaar, dus dat komt nog wel eensquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Om zo'n zelfde reden is mij Grieks door de neus geboordIk deed tweetalig vwo, dus had een paar uur extra les (Engels). En Latijn kon wel, maar dat ene uurtje Grieks in de week, nee dat zou écht teveel worden.....
Hm, ik zou zeggen deez. Zal het eens aan mijn schoonvader vragen als ik hem zie/spreek, hij was mijn leraar Frans.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik raak hier totaal van in taal-verwarring. Het is toch ook dès enfants? In ieder geval in dit voorbeeld omdat enfants met een klinker begint?
Whehe, de blender staat hier ook te verstoffen. Evenals het koffiezetapparaatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zou hier echt zoiets zijn dat 1x gebruikt wordt en vervolgens verstoft in een kastje. Samen met de blender, het broodmes, chocofondueset, bakvormen, etc..
Mmmm, hier misschien ook wel een beetje, maar die paar keer dat ik m wil gebruiken kan het toch maar mooi!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zou hier echt zoiets zijn dat 1x gebruikt wordt en vervolgens verstoft in een kastje. Samen met de blender, het broodmes, chocofondueset, bakvormen, etc..
Amen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:08 schreef Perruche het volgende:
Maar meestal spreek ik dat soort dingen lekker op z'n Hollands uit. Spanjaarden zeggen toch ook La Haya ipv Den Haag? Wij zeggen ook Florence ipv Firenze, waarom dan moeilijk doen moet Majorca ipv Mallorca.
Haha, nu moet ik denken aan these enfants met een mega Engels accent. Ik wil weer op Franse les en ook wel op Italiaanse en ik wil vrije tijd om het in te doen en een studiefonds om het te bekostigenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hm, ik zou zeggen deez. Zal het eens aan mijn schoonvader vragen als ik hem zie/spreek, hij was mijn leraar Frans.
Echt waar?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:10 schreef Perruche het volgende:
XM, ik wil je blender en broodmes wel! Krijgt ie een goed huisje.
had ik zo een superscherp mes gekocht, gebruikt mn pa het om allerlei dingen mee op maat te zagendag duur goed mes.
Jammer, je had het toch kunnen proberen... Nou ja, als je echt wilt, met talen is het ook best leuk om het gewoon in je eigen tijd te leren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Om die reden hebben wij ook nooit Frans gehad op school. Wel jammer. Toen ik naar Havo 4 ging op het regulier onderwijs, hebben ze nog aangeboden om mij de Franse lessen vanaf de brugklas te laten inhalen, maar dat werd me uit het hoofd gepraat, want de Tweede Fase zou zó zwaar zijn. Ik had m'n huiswerk altijd al af als ik thuiskwam, dus achteraf had het prima gekund
.
Nee man, ik lul maar watquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb het als verliefd kunstgeschiedenisstudentje wel een tijd gedaan,Firenze
zeggen, maar het komt zo betweterig over, en de helft van de mensen vindt het al moeilijk genoeg waar Florence ligt ("O, niet in Frankrijk?
")
Ik dacht al!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man, ik lul maar wat. Cologne is niet eens het Duitse woord voor Keulen, dus dat zou wel heel debiel zijn
.
Zometeen komt Nachtwacht thuis en dan ga ik eerst even een potje janken.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man, ik lul maar wat. Cologne is niet eens het Duitse woord voor Keulen, dus dat zou wel heel debiel zijn
.
Dat dus. Soms doe ik wel even patsen mijn mijn immense buitenlandse talenkennis (uhuh) maar goed doe maar gewoon, ik vind het een beetje vreemd als mensenn stoer doen om die namen moeilijk uit te spreken. Maar ja. Toen ik veel in Italie vertoefde deed ik het ook hoor, en constant mensen verbeteren - Neeee niet ggggelaaato, djelato! Maar ja nu hou ik mn bakkus maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb het als verliefd kunstgeschiedenisstudentje wel een tijd gedaan,Firenze
zeggen, maar het komt zo betweterig over, en de helft van de mensen vindt het al moeilijk genoeg waar Florence ligt ("O, niet in Frankrijk?
")
Wel het Franse, dus het zou tres chic zijn van je. Waarom een potje janken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
dat kan kloppen. grutte gees is mijn oudtante geeske en haar dochter is lytse geesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nea van "grutte gees" heard.
Oh, iets met hoofd op hol laten jagen en teleurgesteld worden. Again. Ben net al even goed bezig geweest en zometeen nog even tegen hem uitrazen en dan is het klaar, hoop ik.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, iets met hoofd op hol laten jagen en teleurgesteld worden. Again. Ben net al even goed bezig geweest en zometeen nog even tegen hem uitrazen en dan is het klaar, hoop ik.
Grappig, mijn oudtante heet ook Gees(je), maar dan wel met een harde guhquote:Op
dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat kan kloppen. grutte gees is mijn oudtante geeske en haar dochter is lytse gees
Show up naked, bring in beer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
En echt, ik wou dat ik hetero was, want mannen zijn zo gemakkelijk vgl bij vrouwen.
Nog steeds de hal / trapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef Perruche het volgende:
LB wat ben je ana het schilderen, je woning of een shcilderij?
Dan komt er helemaal niks binnenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef Perruche het volgende:
Viksters heb je wel andere inkomsten? Zo ja, geen idee om een tijdje vrijwilligerswerk te gaan doen zodat je hoofd even ergens anders is?
Met een oude bekende of een nieuw iemand? Of werk? Wel heel fijn dat je bij Mark kan uitrazen/-huilen, maar het zou fijner zijn als het niet nodig was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, iets met hoofd op hol laten jagen en teleurgesteld worden. Again. Ben net al even goed bezig geweest en zometeen nog even tegen hem uitrazen en dan is het klaar, hoop ik.
En echt, ik wou dat ik hetero was, want mannen zijn zo gemakkelijk vgl bij vrouwen.
Nou ja ik weet niet, misschien heb je uitkering ofzo en dan heb je met iets van 20 uur per week vrijwilligerswek uitstelling van sollicitatieplicht. En met 20 uur per week wekren heb je toch nog genoeg tijd om te solliciteren denk ik. Maar goed ik ken niet precies jouw situatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan komt er helemaal niks binnen. Nee, ik ga morgen weer even sollibrieven schrijven, hopelijk helpt dat. Heb me er nog niet toe kunnen zetten.
Neehoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef Mini. het volgende:
Grappig, mijn zusje is ook "kleine <naam>", mijn tante is de grote.
Thanks Perruche!
Is het heel erg dat ik She's always a woman van Billy Joel mooi vind?Net als Dochters van Marco Borsato, elke keer weer janken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:18 schreef anna82 het volgende:
Mijn man is met pak en al in slaap gevallen op de bank en nu ligt hij een beetje te slijmen, haha. Ik ga even een foto maken
quote:
Toen moest ik hardop lachen en ook bij Maria haar paintskillsquote:
Maar zo heerlijk aanstekelijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perruche, Spaans Spaans vind ik ook maar gek, al dat geslis'Grasssiassss", nee doe mij maar Chileens Spaans
Veul minder poeha.
Portugees kon ik als ik het hoorde geen wijs uit en ik vond de Italianen in Rome maar een stelletje aanstellers ("Preeeeego!" "Ciao beeeella")
![]()
Was Perruche die het vroegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
rituals, het zijn cadeautjes, van duuf en van mn ouders.. Dus die doe ik toch maar niet weg.
Vik: het verbaast me niet heel erg eerlijk gezegd, maar desalniettemin
en zulks.
vandaag 2 x boodschappen gedaan bij de Lidl...quote:
Och Vik toch!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Nee, het verbaast mij ook niet. Dit is van tijd tot tijd gewoon een tranendal (wel steeds minder, geloof ik) en dat moet ik maar accepteren, geloof ik.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef Mini. het volgende:
Je moet natuurlijk niks hè...
Maria: ik vond Mexicaans Spaans ook veel mooier ja!
Mijnes? Ai, 600 is wel veel te weinig: Lijstje is nu zo:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
anna, je D mag wel wat bevatten, je komt nu nog niet aan 600 kcal.. pas op hoor
Ik ga nu ook even kijken wat er nog bie de Lidl in het schap ligt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
vandaag 2 x boodschappen gedaan bij de Lidl...
Oeps, bedoelde die van LB jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijnes? Ai, 600 is wel veel te weinig: Lijstje is nu zo:
O: kwark met fruit en havermout
T: boterham pindakaas
L: dubbele boterham appel en hazelnootjes
T: verdwaald paaseitje
T: 2 plakken roggebrood met kaas
T: manderijntje
D: curry met hele rits groenten (en kokosmelk) en rijst natuurlijk
T: koekje
Beter? Of bedoelde je LB?![]()
Hm, dit klinkt misschien een beetje lomp. Ik weet ook wel hoe het is als je gewoon geen weerstand aan iemand kunt bieden... Of het toch ergens niet wilt, misschien onbewust maar wat doe je daaraan.quote:
Correctie, volgens de eetmeter zit ik op 1335 calorieënquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeps, bedoelde die van LB ja
Jou lijstje is volgens mij behoorlijk perfect
dan heb ik niks gezegd... volgens mij heb ik 3 boterhammen met pindakaas gemist ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Correctie, volgens de eetmeter zit ik op 1335 calorieën
En D wordt waarschijnlijk bobotie, met vegetarisch gehakt, stukjes ananas en rijst. En nog een cappuccino toe
Puff, afhankelijk van wat je wilt: bij centraal zit op 5 minuten lopen de zeedijk, overal heerlijk thais en chinees eten voor een tientje PP. Vooral Thai jasmin en Bird zijn aanraders, en snel ook. Als je gaat lopen naar leidseplein (wat net zo snel is als de tram) kan je ook via de dam - linksaf, daar zitten veel pizza/pasta tentjes, wel toeristisch maar goed te doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hèhè, even werken en ik kan weer flink bijlezen!
Voor de fans van de late late lien show, morgenavond op groot scherm bij mij op het werk!
Nu in de trein, staand uiteraard, naar amsterdam voor concert. Wie weet een lekker, snel en goedkoop tentje bij centraal of de melkweg?
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee dan klopt het... volgens mij las ik 1 boterham pindakaas ofzo.
Milkshakes, die zijn zo evil!
Eerste klinkt goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Puff, afhankelijk van wat je wilt: bij centraal zit op 5 minuten lopen de zeedijk, overal heerlijk thais en chinees eten voor een tientje PP. Vooral Thai jasmin en Bird zijn aanraders, en snel ook. Als je gaat lopen naar leidseplein (wat net zo snel is als de tram) kan je ook via de dam - linksaf, daar zitten veel pizza/pasta tentjes, wel toeristisch maar goed te doen!
bij de melkweg heb je een wagamama (japans), een wok to walk (je kan er ook zitten) en een maoz (falafel - vegetarisch).
Ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Ik zou inderdaad naar de Zeedijk gaan. Je mag ook bij mij komen eten (15 minuten lopen van CSquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerste klinkt goed.
Wok to walk leidseplein ben ik weleens geweest geloof ik. Nou ja, het was eten en beter dan MacDo!
Bedankt voor het aanbod! Maar deze keer gaan we toch voor snelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Ik zou inderdaad naar de Zeedijk gaan. Je mag ook bij mij komen eten (15 minuten lopen van CS) maar dan duurt het wel wat langer
dat is verschrikkelijk weinig. Doe wat meer dan yoghurt met aardbeien, ONDANKS dat je laat op stond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:56 schreef norich het volgende:
Hoi, even een lijstje.
O. -- sliep tot 12 uur
L. 2 volkoren crackers hagelslag, thee
T. appel
D. zilvervliesrijst met courgette, ui, hamblokjes, vleestomaten, monchou en geraspte kaas
Zo even een uurtje body steppen en daarna nog een T. waarschijnlijk yoghurt met aardbeien.
Eens, vooral met sport erbij blijft er weinig over. Volgens mij is het sowieso geen heel goed idee om een volledige maaltijd over te slaan, hoe laat je ook opstaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is verschrikkelijk weinig. Doe wat meer dan yoghurt met aardbeien, ONDANKS dat je laat op stond.
We moeten haar poep etenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek! Had je deze al eens gezien?
http://mingle2.com/dating/unicorn
Misschien was 'ie hier al wel eens gepost hoor, zou kunnen.
oke, doe ik er nog een banaan en een boterham met kaas bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is verschrikkelijk weinig. Doe wat meer dan yoghurt met aardbeien, ONDANKS dat je laat op stond.
nee geen grapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
NOrich, is dit een grapje?
Mo, goed bezig!! Is het fijn om naar 1/8 te werken of vind je het moeilijk?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Op Bevrijdingsdag had ik patat gehaalden terwijl ik die patat at dacht ik: "Hmm, patat is echt nice ik heb al heel lang geen patat gehad beter ga ik morgen patat halen, ja morgen haal ik patat." en toen dacht ik daar over na dacht ik "wtf, ik eet nu gewoon patat" en toen was het op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Perruche op 10-05-2011 20:09:49 ]
Nou, ik ben ook een nieuwkomer, maar ik heb niet van die lijstjes hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ah! Het is duidelijk dat we weer nieuwkomers hebben. Duidelijk te merken an de magere lijstjes![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek! Had je deze al eens gezien?
http://mingle2.com/dating/unicorn
Misschien was 'ie hier al wel eens gepost hoor, zou kunnen.
De meesten hier eten eerder te weinig, dus ik zou me daar maar niet te veel zorgen over maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook een nieuwkomer, maar ik heb niet van die lijstjes hoor
Ik post ze niet omdat ik bang ben dat ik te veel eet.
Mijn filosofie is echter "gewoon eten als je honger hebt, maar geen rotzooi".
Ja maar wij hebben SPOILERTAGSquote:
Dat was vrijdag al! Maar goed ik zet het wel in een spoiler!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben SPOILERTAGS
Dank u
Ja weet ik, had het al gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat was vrijdag al! Maar goed ik zet het wel in een spoiler!
ik zat echt hardop van "neee!!!". Ik vond hem echt sympathiek. En leuk dat een amateur zo ver komt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja weet ik, had het al gezien
Gisteren pas want rtlgemist was van slag ..
Vond het ook erg jammer ja.. Ik mag hem niet maar ik vind Han tot nu toe wel het beste.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik zat echt hardop van "neee!!!". Ik vond hem echt sympathiek. En leuk dat een amateur zo ver komt!
Die is 'gewoon' van de H&M!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Er had iemand een topic geopend hier in LIF over een maxidress, en die vond ik wel leuk, voor de verandering
Ik vind ze beide mooi en de tweede het mooistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze twee maxidresses besteld. Ben benieuwd!
Ophouden met jezelf met anderen te vergelijken. En cinnamongirl post in het dieettopic en jij hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Perruche het volgende:
Heb verder wel echt een vreetdag, post geen lijstje. Cinnamongirl zit trouwens in het dieettopic lijstjes te posten van 1500 kcal met "intensief sporten"... nu voel ik me helemaal een veelvraatmaar ja morgen weer een dag.
Sodabread?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb hier trouwens ein-de-lijk lekker brood gevonden![]()
ben er helemaal gelukkig mee
thanks, helemaal niet zo duur ook! ze verzenden zeker niet naar het buitenlandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)cmid=WEH&F=1&F=3&F=4
De tweede!
Ben heeeeeel benieuwd!
Nee. Maar als je m graag wilt, kan ik 'm natuurlijk voor je bestellen en dan versturenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
thanks, helemaal niet zo duur ook! ze verzenden zeker niet naar het buitenland
weet het niet zeker eigenlijk, volgens mij niet.. iig niet die van de spar die jij aanraaddequote:
lief! maar dan zou ik hem ook wel naar mijn ouders kunnen laten sturen oidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Maar als je m graag wilt, kan ik 'm natuurlijk voor je bestellen en dan versturen.
Ik ga nu nog maar even op de hometrainer, want heb maat 38 besteld.
Ik eet sowieso niet echt gevarieerd, dat is wel iets wat ik echt moet veranderen. Avondeten is meestal wel redelijk gezond, maar lunch is meestal erg ongeïnspireerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ah! Het is duidelijk dat we weer nieuwkomers hebben. Duidelijk te merken an de magere lijstjes![]()
@LB, ik kreeg ook de indruk dat je echt te weinig at.Maar als jij zegt dat het voldoende is,geloof ik je direct.
De bakker? Werelduitvinding, echt waar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
Die is 'gewoon' van de H&M!
Ik had even een vraagje. Ik heb al een vrij gezond eetpatroon, alleen ik eet nu van dat luxe bruinbrood van de Albert Heijn. Ik wil eigenlijk volkorenbrood gaan eten (ivm zout vooral), maar hebben jullie nog aanraders voor lekker volkorenbrood?Bij voorkeur van de AH of de Natuurwinkel!
Die heb ik gisteren gedaan en echt zwaar! bereid je voor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef Mini. het volgende:
Wij hebben vaak Pain de Bastille van AH, die vind ik best lekker.
Jeej, ingeschreven bij de sportschool! Vrijdag kunnen we beginnen.
Ik heb me ook aangemeld voor een "afvallen"-plan, dinsdag is de intake. Zal wel confronterend worden, maar het is vast wel een goede stok achter de deur.
Heb jij nooit zo'n doorgeef-stukje deeg gehad? Dat was Herman toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap dat Herman-gebeuren niet. Ik ken Herman de Stier en Herman den Blijker, Herman van Veen, etc. Of bedoelen jullie Herman Brood?
Ik doe dat altijd zelf en dan lachen maar vriendjes nederlands is nog niet goed genoeg. Vanavond heb ik een rijke schotel gemaakt van dagverse groenten, met veel saus naar de smaak van Jaspers. Geserveerd met een frisse salade met een verfijnde dressing met goede zoet-zuur verhoudingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh leuk trouwens dat hier ook mensen Topchef kijken!
Mijn vriend en ik kijken dat ook altijd, en dan vervolgens commentaar leveren op ons eigen prakje'mooie smaken, goed gesneden, echt de handtekening van de chef'
aha! Hij zag er zo sjiek uit!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
Die is 'gewoon' van de H&M!
Ik had even een vraagje. Ik heb al een vrij gezond eetpatroon, alleen ik eet nu van dat luxe bruinbrood van de Albert Heijn. Ik wil eigenlijk volkorenbrood gaan eten (ivm zout vooral), maar hebben jullie nog aanraders voor lekker volkorenbrood?Bij voorkeur van de AH of de Natuurwinkel!
Wij zijn geen hippies.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef Viking84 het volgende:
Huh gaat het weer over Herman?
Ik snap t niet?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd zelf en dan lachen maar vriendjes nederlands is nog niet goed genoeg. Vanavond heb ik een rijke schotel gemaakt van dagverse groenten, met veel saus naar de smaak van Jaspers. Geserveerd met een frisse salade met een verfijnde dressing met goede zoet-zuur verhoudingen.
Kijk het nooit op tv.. haat reclames..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
Oh leuk trouwens dat hier ook mensen Topchef kijken!
Mijn vriend en ik kijken dat ook altijd, en dan vervolgens commentaar leveren op ons eigen prakje'mooie smaken, goed gesneden, echt de handtekening van de chef'
Ga jij ook het Fit Plan doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gedaan en echt zwaar! bereid je voor!
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kijk het nooit op tv.. haat reclames..
Wij eten dus: mooie smaakjes, lekkere zuurtjes, verfijnde zoetjes, een bittertje maar ook vooral heerlijke groentjes met natuurlijk een mooi vleesje
Herman Broodquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap dat Herman-gebeuren niet. Ik ken Herman de Stier en Herman den Blijker, Herman van Veen, etc. Of bedoelen jullie Herman Brood?
Doorgeefdeeg?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb jij nooit zo'n doorgeef-stukje deeg gehad? Dat was Herman toch?
Bonquote:
Eigenlijk deed mijn school niet aan Herman. Maar ik ken het van mijn nichtje en het is vooral blijven hangen door de naamquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:49 schreef Blurred86 het volgende:
haha dat was leuk ja, herman brood! deden jullie ook wel eens die kettingbrieven waar je sokken moest opsturenecht heel random was dat maar heb hem wel een paar keer gehad.. ik vond dat superleuk altijd
Die heb ik dus altijd, maar dat is geen volkorenbrood schijnt het? Sowieso geen dingetje met gezonde/bewuste keuze ook, terwijl alle andere broden op de site van AH het wel hebben!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef Mini. het volgende:
Wij hebben vaak Pain de Bastille van AH, die vind ik best lekker.
Doet me denken aan mijn omaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Dat vind ik nou een leuk woord, lummelen
Dat ja! Gelukkig weet je nu beterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bon
V1zOr... is dat echt een vroegere lijstje van jou??
En hoe gaat het nu? Lukt het een beetje?
vervang de evergreen/time out door iets nuttigs en probeer idd meer groente te eten als avondeten en dan is 't wmb best een mooi lijstje!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
Die heb ik dus altijd, maar dat is geen volkorenbrood schijnt het? Sowieso geen dingetje met gezonde/bewuste keuze ook, terwijl alle andere broden op de site van AH het wel hebben!
Maar bedankt allemaal, ik zal de broden eens gaan vergelijken en een kijkje nemen bij de bakker!
Toch even een lijstje, want volgens de Eetmeter krijg ik sommige dingen iets te weinig binnen. Ik probeer overigens niet af te vallen en ik ben niet zo van de voedingsupplementen, maar is hier nog iets aan te verbeteren?
O: sneetje volkorenbrood met halvarine en jam, knäckebröd (volkoren) met halvarine en 48+kaas, kiwi, biologische magere yoghurt, beker karnemelk
T: pakje Evergreenkoekjes/pakje Time Out koekjes
L: drie sneetjes volkorenbrood met halvarine en appelstroop/pindakaas/honing
T: sinaasappel, appel, halve rode paprika, twee blokjes chocolade, handje nootjes (ongezouten)
D: twee opscheplepels gebakken aardappels, twee opscheplepels sperziebonen, kipfilet
Ik weet dat ik te weinig groente eet, maar ik woon nog thuis, dus op het avondeten heb ik niet heel veel invloed. Wel probeer ik tussendoor paprika, wortels en tomaatjes te eten (makkelijk mee te nemen). Feedback?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maarre, waar zijn de Old Amsterdam en de Arla-producten?
Keurig!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
Die heb ik dus altijd, maar dat is geen volkorenbrood schijnt het? Sowieso geen dingetje met gezonde/bewuste keuze ook, terwijl alle andere broden op de site van AH het wel hebben!
Maar bedankt allemaal, ik zal de broden eens gaan vergelijken en een kijkje nemen bij de bakker!
Toch even een lijstje, want volgens de Eetmeter krijg ik sommige dingen iets te weinig binnen. Ik probeer overigens niet af te vallen en ik ben niet zo van de voedingsupplementen, maar is hier nog iets aan te verbeteren?
O: sneetje volkorenbrood met halvarine en jam, knäckebröd (volkoren) met halvarine en 48+kaas, kiwi, biologische magere yoghurt, beker karnemelk
T: sinaasappel, appel, halve rode paprika, twee blokjes chocolade, handje nootjes (ongezouten)
D: twee opscheplepels gebakken aardappels, twee opscheplepels sperziebonen, kipfilet
Ik weet dat ik te weinig groente eet, maar ik woon nog thuis, dus op het avondeten heb ik niet heel veel invloed. Wel probeer ik tussendoor paprika, wortels en tomaatjes te eten (makkelijk mee te nemen). Feedback?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben echt in een heel heel heel slecht humeur![]()
Als de winkel nog open was geweest had ik vandaag vanilleijs met pindakaas en slagroom gegetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef Blurred86 het volgende:
ivm ben en jerry's strawberry cheesecake ijs post ik vandaag maar geen lijstje
Oh nu je het zegt, het is inderdaad meergranen...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
<Spam> www.locklock.nl </spam>quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik eet sowieso niet echt gevarieerd, dat is wel iets wat ik echt moet veranderen. Avondeten is meestal wel redelijk gezond, maar lunch is meestal erg ongeïnspireerd.
Dus binnenkort ga ik me verdiepen in goeie lunchboxjes om mee te nemen naar mn werk
Awww... Het is maar eten he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou het is helemaal mislukt want ik ben de aubergine vergeten te bakken. En nu is vriendje boos en ik zit jankend op de keukenvloerkansloos -1
Och arme. Leg het bij en improviseer wat lekkers!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou het is helemaal mislukt want ik ben de aubergine vergeten te bakken. En nu is vriendje boos en ik zit jankend op de keukenvloerkansloos -1
quote:
Kan niet. Ik wil het niet bijleggen want ik doe niets fout behalve 1 keer in het jaar iets laten mislukken. Ik ga de saus maar eten met brood en de salade dan maar morgen, vriendje is er toch al vandoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Och arme. Leg het bij en improviseer wat lekkers!
Altijd balen als dat gebeurt...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
halvarine -> echte boterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef intelligentieloos het volgende:
Wat, is je vriend serieus boos omdat het eten mislukt is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
Kan niet. Ik wil het niet bijleggen want ik doe niets fout behalve 1 keer in het jaar iets laten mislukken. Ik ga de saus maar eten met brood en de salade dan maar morgen, vriendje is er toch al vandoor.
Okquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
Kan niet. Ik wil het niet bijleggen want ik doe niets fout behalve 1 keer in het jaar iets laten mislukken. Ik ga de saus maar eten met brood en de salade dan maar morgen, vriendje is er toch al vandoor.
Sorry, maar wat een horkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
ik ivnd het eerlijk gezegd wat weinig, voor zoveel sporten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
Eindlijst hier:
O: kom bran flakes met volle yoghurt
T: roggebrood met pindakaas
L: omelet van 3 eieren met wat zalm, geitenkaas en broccli
S: 25 minuten naar de uni fietsen, flink door gefietst
T: heldere tomatensoep met quorn gehakt
T: banaan
S: combinatietraining: 1200 meter warmlopen, daarna 13.5 minuut hardgelopen met ongeveer 10km per uur
S: 20 minuten keihard naar huis fietsen
D: 3 niet al te grote fajita's. De vulling was (voor ons tweeën) 1 kipfilet, 3 paprika's, 1 rode ui, wat broccoli en wat kastanjechamps met daarbij ijsbergsla en griekse yoghurt
ik ben écht tevreden![]()
Mijn verschrikkelijke exen hadden tenminste nog een 'reden' om me lomp te behandelen, maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef anna82 het volgende:
Wel herkenbaar hoor. Ik had eens een pasta gemaakt die mijn vriend zo vies vond dat hij me helemaal stijf schold. Toen zat ik ook huilend naast de vuilnisbak waar hij demonstratief het eten in had gegooid. Dit betreft uiteraard een ex-vriend!
Het gaat niet echt lekker tussen jullie, he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ivnd het eerlijk gezegd wat weinig, voor zoveel sporten...
Nou ja, jij zou kunnen vragen waarom ze dat vindt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
je mag het best zeggen, maar als ik het genoeg vind, dan vind ik het genoeg
Hij was niet zo leuk. Het duurde even voordat ik de moed had het uit te maken. Toen ik daaropvolgend letterlijk mijn eigen huis werd uitgeschopt wist ik zeker dat ik de juiste beslissing had genomen. Als ik er nu aan terugdenk is het alsof zich dit heeft afgespeeld in een ander leven... Staat nu zo ver van mij af.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn verschrikkelijke exen hadden tenminste nog een 'reden' om me lomp te behandelen, maar dit slaat alles
Ja, dat schoppen ken ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij was niet zo leuk. Het duurde even voordat ik de moed had het uit te maken. Toen ik daaropvolgend letterlijk mijn eigen huis werd uitgeschopt wist ik zeker dat ik de juiste beslissing had genomen. Als ik er nu aan terugdenk is het alsof zich dit heeft afgespeeld in een ander leven... Staat nu zo ver van mij af.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij was niet zo leuk. Het duurde even voordat ik de moed had het uit te maken. Toen ik daaropvolgend letterlijk mijn eigen huis werd uitgeschopt wist ik zeker dat ik de juiste beslissing had genomen. Als ik er nu aan terugdenk is het alsof zich dit heeft afgespeeld in een ander leven... Staat nu zo ver van mij af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is natuurlijk ook nooit waar he, lomp behandelen is lomp behandelen. Zeker in het geval zoals jij het wel eens hebt verteldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn verschrikkelijke exen hadden tenminste nog een 'reden' om me lomp te behandelen, maar dit slaat alles
Jagar roept dat bij al mijn lijstjes en ik heb ze al 100 keer uitgelegd, zoals dat ik geen grammen weeg en uitreken enzo, dat houdt een keer op. Maargoed, ter illustratie: een soepkom vol met yoghurt en ik gok zo'n 60 gram bran flakes is écht een goed ontbijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, jij zou kunnen vragen waarom ze dat vindt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef Perruche het volgende:
Haha, jullie maken we wel aan het lachen.Oef, ja ik vermoedde al dat er meer was gebeurd... vervelend dat het zo escaleert!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte![]()
Het was een gut feeling. Ik vond de hoeveelheden bij de hoeveelheid sport. Maar goed, Mo heeft andere hoeveelheden nodig dan ik, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, jij zou kunnen vragen waarom ze dat vindt.
Waar een wil is is een weg. Wilnie ligt op het kerkhof en kannie ligt ernaast. (zo ging dat gezegde toch? )quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 neemt haar uitspraak over toch maar beter hetero zijn terug na al die verhalen.
Maar ik heb wel een lieve vent in huis, wat een schatje. Jammer dat ik niet verliefd op hem ben
.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef Perruche het volgende:
Haha, jullie maken we wel aan het lachen.Boos worden omdat jij huilt vind ik nog steeds niet erg sympathiek, maar okee. Nu maar even lekker ontspannen en er niet meer aan denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde voor Tink trouwens.
Know that while you sleep
Everything has changed
ik ga zo m'n bed in en ik moet écht niet denken aan kwark/yoghurt/watdan ook op 't moment. Zit nog écht goed vol van de fajita's!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef V1z0R het volgende:
Mo, misschien nog wat kwark voor het slapen? Casseine voor tijdens het slapen is wel nuttig zo na een sportdag. Is alleen maar ten gunste van je volgende training.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:18 schreef Perruche het volgende:
En co:Dat klinkt niet zo goed / fijn. Hopelijk kan je op termijn de juiste keuze maken, wat dat ook isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Venus in pocketformaat
© loveli
Kan Niet ligt op het kerkhof. Wil Niet leeft nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. Wilnie ligt op het kerkhof en kannie ligt ernaast. (zo ging dat gezegde toch? )
Okay, ik trek m'n commentaar terug!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jagar roept dat bij al mijn lijstjes en ik heb ze al 100 keer uitgelegd, zoals dat ik geen grammen weeg en uitreken enzo, dat houdt een keer op. Maargoed, ter illustratie: een soepkom vol met yoghurt en ik gok zo'n 60 gram bran flakes is écht een goed ontbijt.
100 gram roggebrood met een goede laag pindakaas, omelet van 3 (!!!!!) eieren met zalm, groente en geitenkaas... etc.
Zit nu ook nog echt goed vol en heb vandaag ook echt uitzonderlijk goed naar mijn lichaam geluisterd en gegeten wanneer ik trek had, terwijl ik eerder nog wel 's denk 'niet zo aanstellen, gewoon niet aan denken'.
De laatste tijd als ik 's ochtends m'n lijstjes post doe ik ook heel vaak nog ninja-edits als ik zie (gepost en wel) dat het wel wat weinig kan zijn, dus mèn, I rock op het moment!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Op een dag kiest het leven voor jou Perruche. En dat kan knap hard aankomen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Perruche het volgende:
[..]Volgens mij heb jij in je hoofd al heel lang een keuze gemaakt. Dat idee heb ik tenminste al heel lang, maar durf je de knoop nog niet helemaal door te hakken,.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je post hier alleen de negatieve dingen, dat kan natuurlijk ook...
En co:Ja, enigszins herkenbaar, maar besef wel dat het best zonde is van je tijd is om te blijven hangen in iets waar je zo vaak ongelukkig van wordt. En ik weet best dat hij voor jou uit het buitenland is gekomen en alles, maar in feite is dat toch maar bijzaak. Als jullie niet voor elkaar gemaakt zijn, dan zijn jullie niet voor elkaar gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef Perruche het volgende:
Hey jagar fijn trouwens dat het je goed bevalt in het nieuwe huis. Die spookgeluiden wen je vanzelf aan. En nu heb ik mijn saus gegeten, gaat de graffiti aubergine in de prullenbak (hij was zo mooi!) en de rest van de saus in een bakje voor bij de pasta, morgen.
Relativeren
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Perruche het volgende:
[..]Dat het is sommige gevallen beter is zelf een beslissing te nemen voor het escaleert. Je geluk in eigen hand nemen enzo. Doorgaan op een doodlopende weg kan zo zinloos zijn. Ook al lijkt het nu makkelijker gewoon zo door te gaan (bekende weg enzo), een ander pad is soms beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Misschien een beetje van beiden. Maar ja eigenlijk is niet kiezen ook kiezen. Dus ik laat het lekker sudderen als een stoof die dan op een gegeven moment droogkookt en de prullenbak ingaat, of juist heel lekker is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij in je hoofd al heel lang een keuze gemaakt. Dat idee heb ik tenminste al heel lang, maar durf je de knoop nog niet helemaal door te hakken,.
Dat werd tegen mij een paar maanden geleden ook gezegd, maar als je er middenin zit is het toch een stuk minder duidelijk. Ik weet soms nog steeds niet zeker of het echt nog niet klaar was, zoals iemand die ik ken het uitdrukte, of dat ik toch gewoon een watje ben dat geen keuzes durft te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij in je hoofd al heel lang een keuze gemaakt. Dat idee heb ik tenminste al heel lang, maar durf je de knoop nog niet helemaal door te hakken,.
Maar bij jou is alles toch nog zoals het was? of weer zoals het was?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat werd tegen mij een paar maanden geleden ook gezegd, maar als je er middenin zit is het toch een stuk minder duidelijk. Ik weet soms nog steeds niet zeker of het echt nog niet klaar was, zoals iemand die ik ken het uitdrukte, of dat ik toch gewoon een watje ben dat geen keuzes durft te maken.
Hopelijk wordt het met de tijd duidelijker, en niet juist minder duidelijk.
En co:Ik snap het wel, maar als ik jouw verhalen lees maken jullie elkaar (vaak) niet gelukkig. Natuurlijk is het moeilijk, hartstikke, maar als je echt meent wat je in de spoiler schrijft en het is niet in the heat of theSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aubergine, hou je dan niet jezelf en hem voor de gek?
haha in the heat of the auberginequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar als ik jouw verhalen lees maken jullie elkaar (vaak) niet gelukkig. Natuurlijk is het moeilijk, hartstikke, maar als je echt meent wat je in de spoiler schrijft en het is niet in the heat of the
aubergine, hou je dan niet jezelf en hem voor de gek?
Ja, al is dat soms wel en soms niet een bewuste keuze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar bij jou is alles toch nog zoals het was? of weer zoals het was?
Ja, dat zou ik ook wel willen. Heb je er een in de aanbieding?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef anna82 het volgende:
Ach Perruche, ik gun jou gewoon een fijne vent die je ondersteund in de fase van het leven waarin je nu zit en die hartelijk lacht als het eten mislukt is en dan roept: Kom lief (of amore) we gaan lekker uit eten!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg. Wilnie ligt op het kerkhof en kannie ligt ernaast. (zo ging dat gezegde toch? )
Ik vind je lief, maar ga de mijne niet delen heurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel willen. Heb je er een in de aanbieding?
Naaah daar zou ik ook niet mee kunnen levenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind je lief, maar ga de mijne niet delen heur![]()
Rust goed uit maar ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Naaah daar zou ik ook niet mee kunnen leven![]()
Nou, even gedoucht, nu maar even chillen met een kopje thee.
Dat ga ik dan zo even proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
@ Syrena (geloof ik), je eigen 'dump' wegen is very easy. Gewoon van tevoren en achteraf op de weegschaal gaan staan. Verschil = gewicht van je dump.
En ja, dat doe ik regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |