Puff, afhankelijk van wat je wilt: bij centraal zit op 5 minuten lopen de zeedijk, overal heerlijk thais en chinees eten voor een tientje PP. Vooral Thai jasmin en Bird zijn aanraders, en snel ook. Als je gaat lopen naar leidseplein (wat net zo snel is als de tram) kan je ook via de dam - linksaf, daar zitten veel pizza/pasta tentjes, wel toeristisch maar goed te doen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hčhč, even werken en ik kan weer flink bijlezen!
Voor de fans van de late late lien show, morgenavond op groot scherm bij mij op het werk!
Nu in de trein, staand uiteraard, naar amsterdam voor concert. Wie weet een lekker, snel en goedkoop tentje bij centraal of de melkweg?
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee dan klopt het... volgens mij las ik 1 boterham pindakaas ofzo.
Milkshakes, die zijn zo evil!
Eerste klinkt goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Puff, afhankelijk van wat je wilt: bij centraal zit op 5 minuten lopen de zeedijk, overal heerlijk thais en chinees eten voor een tientje PP. Vooral Thai jasmin en Bird zijn aanraders, en snel ook. Als je gaat lopen naar leidseplein (wat net zo snel is als de tram) kan je ook via de dam - linksaf, daar zitten veel pizza/pasta tentjes, wel toeristisch maar goed te doen!
bij de melkweg heb je een wagamama (japans), een wok to walk (je kan er ook zitten) en een maoz (falafel - vegetarisch).
Ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Ik zou inderdaad naar de Zeedijk gaan. Je mag ook bij mij komen eten (15 minuten lopen van CSquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eerste klinkt goed.
Wok to walk leidseplein ben ik weleens geweest geloof ik. Nou ja, het was eten en beter dan MacDo!
Bedankt voor het aanbod! Maar deze keer gaan we toch voor snelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Ik zou inderdaad naar de Zeedijk gaan. Je mag ook bij mij komen eten (15 minuten lopen van CS) maar dan duurt het wel wat langer
dat is verschrikkelijk weinig. Doe wat meer dan yoghurt met aardbeien, ONDANKS dat je laat op stond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:56 schreef norich het volgende:
Hoi, even een lijstje.
O. -- sliep tot 12 uur
L. 2 volkoren crackers hagelslag, thee
T. appel
D. zilvervliesrijst met courgette, ui, hamblokjes, vleestomaten, monchou en geraspte kaas
Zo even een uurtje body steppen en daarna nog een T. waarschijnlijk yoghurt met aardbeien.
Eens, vooral met sport erbij blijft er weinig over. Volgens mij is het sowieso geen heel goed idee om een volledige maaltijd over te slaan, hoe laat je ook opstaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is verschrikkelijk weinig. Doe wat meer dan yoghurt met aardbeien, ONDANKS dat je laat op stond.
We moeten haar poep etenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek! Had je deze al eens gezien?
http://mingle2.com/dating/unicorn
Misschien was 'ie hier al wel eens gepost hoor, zou kunnen.
oke, doe ik er nog een banaan en een boterham met kaas bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is verschrikkelijk weinig. Doe wat meer dan yoghurt met aardbeien, ONDANKS dat je laat op stond.
nee geen grapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
NOrich, is dit een grapje?
Mo, goed bezig!! Is het fijn om naar 1/8 te werken of vind je het moeilijk?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Op Bevrijdingsdag had ik patat gehaalden terwijl ik die patat at dacht ik: "Hmm, patat is echt nice ik heb al heel lang geen patat gehad beter ga ik morgen patat halen, ja morgen haal ik patat." en toen dacht ik daar over na dacht ik "wtf, ik eet nu gewoon patat" en toen was het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |