Nou ja ik weet niet, misschien heb je uitkering ofzo en dan heb je met iets van 20 uur per week vrijwilligerswek uitstelling van sollicitatieplicht. En met 20 uur per week wekren heb je toch nog genoeg tijd om te solliciteren denk ik. Maar goed ik ken niet precies jouw situatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan komt er helemaal niks binnen. Nee, ik ga morgen weer even sollibrieven schrijven, hopelijk helpt dat. Heb me er nog niet toe kunnen zetten.
Neehoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef Mini. het volgende:
Grappig, mijn zusje is ook "kleine <naam>", mijn tante is de grote.
Thanks Perruche!
Is het heel erg dat ik She's always a woman van Billy Joel mooi vind?Net als Dochters van Marco Borsato, elke keer weer janken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:18 schreef anna82 het volgende:
Mijn man is met pak en al in slaap gevallen op de bank en nu ligt hij een beetje te slijmen, haha. Ik ga even een foto maken
quote:
Toen moest ik hardop lachen en ook bij Maria haar paintskillsquote:
Maar zo heerlijk aanstekelijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perruche, Spaans Spaans vind ik ook maar gek, al dat geslis'Grasssiassss", nee doe mij maar Chileens Spaans
Veul minder poeha.
Portugees kon ik als ik het hoorde geen wijs uit en ik vond de Italianen in Rome maar een stelletje aanstellers ("Preeeeego!" "Ciao beeeella")
![]()
Was Perruche die het vroegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
rituals, het zijn cadeautjes, van duuf en van mn ouders.. Dus die doe ik toch maar niet weg.
Vik: het verbaast me niet heel erg eerlijk gezegd, maar desalniettemin
en zulks.
vandaag 2 x boodschappen gedaan bij de Lidl...quote:
Och Vik toch!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Nee, het verbaast mij ook niet. Dit is van tijd tot tijd gewoon een tranendal (wel steeds minder, geloof ik) en dat moet ik maar accepteren, geloof ik.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef Mini. het volgende:
Je moet natuurlijk niks hè...
Maria: ik vond Mexicaans Spaans ook veel mooier ja!
Mijnes? Ai, 600 is wel veel te weinig: Lijstje is nu zo:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
anna, je D mag wel wat bevatten, je komt nu nog niet aan 600 kcal.. pas op hoor
Ik ga nu ook even kijken wat er nog bie de Lidl in het schap ligt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
vandaag 2 x boodschappen gedaan bij de Lidl...
Oeps, bedoelde die van LB jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijnes? Ai, 600 is wel veel te weinig: Lijstje is nu zo:
O: kwark met fruit en havermout
T: boterham pindakaas
L: dubbele boterham appel en hazelnootjes
T: verdwaald paaseitje
T: 2 plakken roggebrood met kaas
T: manderijntje
D: curry met hele rits groenten (en kokosmelk) en rijst natuurlijk
T: koekje
Beter? Of bedoelde je LB?![]()
Hm, dit klinkt misschien een beetje lomp. Ik weet ook wel hoe het is als je gewoon geen weerstand aan iemand kunt bieden... Of het toch ergens niet wilt, misschien onbewust maar wat doe je daaraan.quote:
Correctie, volgens de eetmeter zit ik op 1335 calorieënquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeps, bedoelde die van LB ja
Jou lijstje is volgens mij behoorlijk perfect
dan heb ik niks gezegd... volgens mij heb ik 3 boterhammen met pindakaas gemist ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Correctie, volgens de eetmeter zit ik op 1335 calorieën
En D wordt waarschijnlijk bobotie, met vegetarisch gehakt, stukjes ananas en rijst. En nog een cappuccino toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |