abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:01:18 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96617229
Tink wat is er toch allemaal?? :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:01:33 #227
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96617250
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink wat is er toch allemaal?? :*
Moe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96617289
@ uniek, yup...
Leefde 's middags van een pakje sultana en cola light. Af en toe een Mars als ik dreigde flauw te vallen. Daarom was m'n doel toen ook maar 85kilo, had geen spieren meer over bijna.

Gaat nu goed, zondag wel terugval gehad maar toch nog op -5. Vandaag rond 3200kcal en kon lekker sporten. Jij was ook weer lekker goed bezig zag ik vanmiddag? Netjes hoor!

Step brothers kijken nu! :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96617379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nou het is helemaal mislukt want ik ben de aubergine vergeten te bakken. En nu is vriendje boos en ik zit jankend op de keukenvloer :') kansloos -1
Awww... Het is maar eten he. :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96617424
quote:

[..]

Nou het is helemaal mislukt want ik ben de aubergine vergeten te bakken. En nu is vriendje boos en ik zit jankend op de keukenvloer :') kansloos -1
Och arme. Leg het bij en improviseer wat lekkers!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96617436
Eindlijst hier:

O: kom bran flakes met volle yoghurt
T: roggebrood met pindakaas
L: omelet van 3 eieren met wat zalm, geitenkaas en broccli
S: 25 minuten naar de uni fietsen, flink door gefietst
T: heldere tomatensoep met quorn gehakt
T: banaan
S: combinatietraining: 1200 meter warmlopen, daarna 13.5 minuut hardgelopen met ongeveer 10km per uur en half uur spinnen.
S: 20 minuten keihard naar huis fietsen
D: 3 niet al te grote fajita's. De vulling was (voor ons tweeën) 1 kipfilet, 3 paprika's, 1 rode ui, wat broccoli en wat kastanjechamps met daarbij ijsbergsla en griekse yoghurt

:o

ik ben écht tevreden :Y *)

[ Bericht 7% gewijzigd door motorbloempje op 10-05-2011 21:11:59 ]
Ja doei.
pi_96617466
Intelligentieloos, voor zover ik er verstand van heb vind ik het een prima lijstje! Alleen zou ik de Evergreen schrappen en ipv daarvan de kiwi en de yoghurt uit je O doen. En dan de O aanvullen met een extra boterham. Of gewoon als T de boterham ipv het koekje. Stop. Ik zet geen jokers in. :)
pi_96617639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Awww... Het is maar eten he. :*
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Och arme. Leg het bij en improviseer wat lekkers!
Kan niet. Ik wil het niet bijleggen want ik doe niets fout behalve 1 keer in het jaar iets laten mislukken. Ik ga de saus maar eten met brood en de salade dan maar morgen, vriendje is er toch al vandoor.
pi_96617685
quote:

[..]

Altijd balen als dat gebeurt... :* Ik zou snel iets makkelijks in elkaar draaien en lekker op de bank gaan zitten.

Sterker nog, dat ga ik nu ook doen. Misschien zelfs met het Songfestival. :+
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96617693
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef intelligentieloos het volgende:

O: sneetje volkorenbrood met halvarine en jam, knäckebröd (volkoren) met halvarine en 48+kaas, kiwi, biologische magere yoghurt, beker karnemelk
T: pakje Evergreenkoekjes/pakje Time Out koekjes
L: drie sneetjes volkorenbrood met halvarine en appelstroop/pindakaas/honing
T: sinaasappel, appel, halve rode paprika, twee blokjes chocolade, handje nootjes (ongezouten)
D: twee opscheplepels gebakken aardappels, twee opscheplepels sperziebonen, kipfilet

Ik weet dat ik te weinig groente eet, maar ik woon nog thuis, dus op het avondeten heb ik niet heel veel invloed. Wel probeer ik tussendoor paprika, wortels en tomaatjes te eten (makkelijk mee te nemen). Feedback? :@
halvarine -> echte boter
koekjes -> eet een appel, of worteltjes, of nootjes
appelstroop / honing -> pure suiker, pindakaas is beter
vervang 1 opscheplepel aardappels door een extra opscheplepel groente
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96617732
oh ja, de halvarine. Kun je beter roomboter gebruiken O+
Ja doei.
pi_96617779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

[..]

Kan niet. Ik wil het niet bijleggen want ik doe niets fout behalve 1 keer in het jaar iets laten mislukken. Ik ga de saus maar eten met brood en de salade dan maar morgen, vriendje is er toch al vandoor.
Wat, is je vriend serieus boos omdat het eten mislukt is? :o Dat slaat echt nergens op.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96617796
quote:

[..]

[..]

Ok :). Bijleggen was trouwens niet bedoeld als eenzijdige actie jouwerzijds ;).
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:08:34 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96617809
quote:

[..]

[..]

Sorry, maar wat een hork :X
pi_96617872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Sorry, maar wat een hork :X
Je neemt me de woorden uit de mond :@ sorry Per... :@
Ja doei.
pi_96617889
@motorbloempje, uniekhoorn en anna82
Dank jullie wel! Ja, ik vreesde al voor het oordeel over de koekjes (ik lees hier al enkele tientallen topics mee omdat ik het wel interessant vind en ik had de koekjes al in de grond gestampt zien worden :D ) Alleen fruit als tussendoortje op dat moment vind ik echter te weinig, yoghurt kan ik niet overal mee naartoe nemen en meer dan één broodje krijg ik niet op als ontbijt ;( Maar ipv die koekjes een broodje als T is natuurlijk geen slecht idee! Bedankt :)

edit: ook sigme bedankt! Appelstroop is goed voor mn ijzer (op advies van de huisarts) en ik eet ook al best veel nootjes gewoon. Verder heb je wel gelijk :) mijn broodbeleg varieert overigens wel per week, maar ik probeer het zo gezond mogelijk te houden
- δεν θ' αφήσω κανένα να σε πονέσεi «³
pi_96617902
Dat typen op de iPad gaat niet O snel, ik ben steeds spuit zoveel!

Perruche, is dit geen goede reden om iets lekkers te halen bij een fijn restaurantje in de buurt? Dan doe je dit gerecht toch een andere keer...

Wel herkenbaar hoor. Ik had eens een pasta gemaakt die mijn vriend zo vies vond dat hij me helemaal stijf schold. Toen zat ik ook huilend naast de vuilnisbak waar hij demonstratief het eten in had gegooid. Dit betreft uiteraard een ex-vriend!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:10:12 #243
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96617948
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
Eindlijst hier:

O: kom bran flakes met volle yoghurt
T: roggebrood met pindakaas
L: omelet van 3 eieren met wat zalm, geitenkaas en broccli
S: 25 minuten naar de uni fietsen, flink door gefietst
T: heldere tomatensoep met quorn gehakt
T: banaan
S: combinatietraining: 1200 meter warmlopen, daarna 13.5 minuut hardgelopen met ongeveer 10km per uur
S: 20 minuten keihard naar huis fietsen
D: 3 niet al te grote fajita's. De vulling was (voor ons tweeën) 1 kipfilet, 3 paprika's, 1 rode ui, wat broccoli en wat kastanjechamps met daarbij ijsbergsla en griekse yoghurt

:o

ik ben écht tevreden :Y *)
ik ivnd het eerlijk gezegd wat weinig, voor zoveel sporten...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:10:45 #244
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96617988
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef anna82 het volgende:

Wel herkenbaar hoor. Ik had eens een pasta gemaakt die mijn vriend zo vies vond dat hij me helemaal stijf schold. Toen zat ik ook huilend naast de vuilnisbak waar hij demonstratief het eten in had gegooid. Dit betreft uiteraard een ex-vriend!
Mijn verschrikkelijke exen hadden tenminste nog een 'reden' om me lomp te behandelen, maar dit slaat alles ;(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:10:51 #245
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96618000
quote:

[..]

[..]

Het gaat niet echt lekker tussen jullie, he?
pi_96618025
wtf? hij ging jou uit lopen schelden omdat de pasta niet lekker was?

:') ;(

Mr.Mo zou of keihard lachen of niets zeggen en dooreten als ik er zelf niets van zou zeggen. Maar ben zelf ook érg kritisch, dus dan wordt het lachen en daarna wat anders maken of als de koelkast écht leeg is wat halen.
Ja doei.
pi_96618061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ivnd het eerlijk gezegd wat weinig, voor zoveel sporten...
ik niet :)
Ja doei.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:12:14 #248
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96618129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik niet :)
nou, fijn. Als je geen commentaar wilt, post dan ook geen lijstje.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:12:23 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96618141
Wow V1zor heb wel respect voor je hoor _O_
Trouwens we moeten nog wel een bier drinken hoor!

Perruche toch...

Tink, mogelijkheid om moeheid weer snel te laten verdwijnen?
Snelle suikers lossen niks op he, dat weet je..
Eet gezond dat kan je meer aan maar dat hoef ik je niet te vertellen.

Mo, wat een mooi lijstje inderdaad! :9

Ipv dat ik mijn aanstaande nu uitzwaai voor zijn nachtdienst, gaan wij nu naar bed voor allebei een vroege dienst...
Hopelijk heeft iedereen hier een goede nachtrust :Z
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96618151
Pruusj toch. Damn. Is het niet tijd voor een pro-contra lijstje? :@

:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')