Awww... Het is maar eten he.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou het is helemaal mislukt want ik ben de aubergine vergeten te bakken. En nu is vriendje boos en ik zit jankend op de keukenvloerkansloos -1
Och arme. Leg het bij en improviseer wat lekkers!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou het is helemaal mislukt want ik ben de aubergine vergeten te bakken. En nu is vriendje boos en ik zit jankend op de keukenvloerkansloos -1
quote:
Kan niet. Ik wil het niet bijleggen want ik doe niets fout behalve 1 keer in het jaar iets laten mislukken. Ik ga de saus maar eten met brood en de salade dan maar morgen, vriendje is er toch al vandoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Och arme. Leg het bij en improviseer wat lekkers!
Altijd balen als dat gebeurt...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
halvarine -> echte boterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef intelligentieloos het volgende:
O: sneetje volkorenbrood met halvarine en jam, knäckebröd (volkoren) met halvarine en 48+kaas, kiwi, biologische magere yoghurt, beker karnemelk
T: pakje Evergreenkoekjes/pakje Time Out koekjes
L: drie sneetjes volkorenbrood met halvarine en appelstroop/pindakaas/honing
T: sinaasappel, appel, halve rode paprika, twee blokjes chocolade, handje nootjes (ongezouten)
D: twee opscheplepels gebakken aardappels, twee opscheplepels sperziebonen, kipfilet
Ik weet dat ik te weinig groente eet, maar ik woon nog thuis, dus op het avondeten heb ik niet heel veel invloed. Wel probeer ik tussendoor paprika, wortels en tomaatjes te eten (makkelijk mee te nemen). Feedback?
Wat, is je vriend serieus boos omdat het eten mislukt is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
Kan niet. Ik wil het niet bijleggen want ik doe niets fout behalve 1 keer in het jaar iets laten mislukken. Ik ga de saus maar eten met brood en de salade dan maar morgen, vriendje is er toch al vandoor.
Okquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
Kan niet. Ik wil het niet bijleggen want ik doe niets fout behalve 1 keer in het jaar iets laten mislukken. Ik ga de saus maar eten met brood en de salade dan maar morgen, vriendje is er toch al vandoor.
Sorry, maar wat een horkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
ik ivnd het eerlijk gezegd wat weinig, voor zoveel sporten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
Eindlijst hier:
O: kom bran flakes met volle yoghurt
T: roggebrood met pindakaas
L: omelet van 3 eieren met wat zalm, geitenkaas en broccli
S: 25 minuten naar de uni fietsen, flink door gefietst
T: heldere tomatensoep met quorn gehakt
T: banaan
S: combinatietraining: 1200 meter warmlopen, daarna 13.5 minuut hardgelopen met ongeveer 10km per uur
S: 20 minuten keihard naar huis fietsen
D: 3 niet al te grote fajita's. De vulling was (voor ons tweeën) 1 kipfilet, 3 paprika's, 1 rode ui, wat broccoli en wat kastanjechamps met daarbij ijsbergsla en griekse yoghurt
ik ben écht tevreden![]()
Mijn verschrikkelijke exen hadden tenminste nog een 'reden' om me lomp te behandelen, maar dit slaat allesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef anna82 het volgende:
Wel herkenbaar hoor. Ik had eens een pasta gemaakt die mijn vriend zo vies vond dat hij me helemaal stijf schold. Toen zat ik ook huilend naast de vuilnisbak waar hij demonstratief het eten in had gegooid. Dit betreft uiteraard een ex-vriend!
Het gaat niet echt lekker tussen jullie, he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ivnd het eerlijk gezegd wat weinig, voor zoveel sporten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |