SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Perruche op 10-05-2011 20:09:49 ]
Nou, ik ben ook een nieuwkomer, maar ik heb niet van die lijstjes hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ah! Het is duidelijk dat we weer nieuwkomers hebben. Duidelijk te merken an de magere lijstjes![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek! Had je deze al eens gezien?
http://mingle2.com/dating/unicorn
Misschien was 'ie hier al wel eens gepost hoor, zou kunnen.
De meesten hier eten eerder te weinig, dus ik zou me daar maar niet te veel zorgen over maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook een nieuwkomer, maar ik heb niet van die lijstjes hoor
Ik post ze niet omdat ik bang ben dat ik te veel eet.
Mijn filosofie is echter "gewoon eten als je honger hebt, maar geen rotzooi".
Ja maar wij hebben SPOILERTAGSquote:
Dat was vrijdag al! Maar goed ik zet het wel in een spoiler!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben SPOILERTAGS
Dank u
Ja weet ik, had het al gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat was vrijdag al! Maar goed ik zet het wel in een spoiler!
ik zat echt hardop van "neee!!!". Ik vond hem echt sympathiek. En leuk dat een amateur zo ver komt!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja weet ik, had het al gezien
Gisteren pas want rtlgemist was van slag ..
Vond het ook erg jammer ja.. Ik mag hem niet maar ik vind Han tot nu toe wel het beste.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik zat echt hardop van "neee!!!". Ik vond hem echt sympathiek. En leuk dat een amateur zo ver komt!
Die is 'gewoon' van de H&M!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Er had iemand een topic geopend hier in LIF over een maxidress, en die vond ik wel leuk, voor de verandering
Ik vind ze beide mooi en de tweede het mooistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze twee maxidresses besteld. Ben benieuwd!
Ophouden met jezelf met anderen te vergelijken. En cinnamongirl post in het dieettopic en jij hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Perruche het volgende:
Heb verder wel echt een vreetdag, post geen lijstje. Cinnamongirl zit trouwens in het dieettopic lijstjes te posten van 1500 kcal met "intensief sporten"... nu voel ik me helemaal een veelvraatmaar ja morgen weer een dag.
Sodabread?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb hier trouwens ein-de-lijk lekker brood gevonden![]()
ben er helemaal gelukkig mee
thanks, helemaal niet zo duur ook! ze verzenden zeker niet naar het buitenlandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)cmid=WEH&F=1&F=3&F=4
De tweede!
Ben heeeeeel benieuwd!
Nee. Maar als je m graag wilt, kan ik 'm natuurlijk voor je bestellen en dan versturenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
thanks, helemaal niet zo duur ook! ze verzenden zeker niet naar het buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |