Nou ja, jij zou kunnen vragen waarom ze dat vindt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
je mag het best zeggen, maar als ik het genoeg vind, dan vind ik het genoeg
Hij was niet zo leuk. Het duurde even voordat ik de moed had het uit te maken. Toen ik daaropvolgend letterlijk mijn eigen huis werd uitgeschopt wist ik zeker dat ik de juiste beslissing had genomen. Als ik er nu aan terugdenk is het alsof zich dit heeft afgespeeld in een ander leven... Staat nu zo ver van mij af.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn verschrikkelijke exen hadden tenminste nog een 'reden' om me lomp te behandelen, maar dit slaat alles
Ja, dat schoppen ken ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij was niet zo leuk. Het duurde even voordat ik de moed had het uit te maken. Toen ik daaropvolgend letterlijk mijn eigen huis werd uitgeschopt wist ik zeker dat ik de juiste beslissing had genomen. Als ik er nu aan terugdenk is het alsof zich dit heeft afgespeeld in een ander leven... Staat nu zo ver van mij af.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hij was niet zo leuk. Het duurde even voordat ik de moed had het uit te maken. Toen ik daaropvolgend letterlijk mijn eigen huis werd uitgeschopt wist ik zeker dat ik de juiste beslissing had genomen. Als ik er nu aan terugdenk is het alsof zich dit heeft afgespeeld in een ander leven... Staat nu zo ver van mij af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is natuurlijk ook nooit waar he, lomp behandelen is lomp behandelen. Zeker in het geval zoals jij het wel eens hebt verteldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn verschrikkelijke exen hadden tenminste nog een 'reden' om me lomp te behandelen, maar dit slaat alles
Jagar roept dat bij al mijn lijstjes en ik heb ze al 100 keer uitgelegd, zoals dat ik geen grammen weeg en uitreken enzo, dat houdt een keer op. Maargoed, ter illustratie: een soepkom vol met yoghurt en ik gok zo'n 60 gram bran flakes is écht een goed ontbijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, jij zou kunnen vragen waarom ze dat vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef Perruche het volgende:
Haha, jullie maken we wel aan het lachen.Oef, ja ik vermoedde al dat er meer was gebeurd... vervelend dat het zo escaleert!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte![]()
Het was een gut feeling. Ik vond de hoeveelheden bij de hoeveelheid sport. Maar goed, Mo heeft andere hoeveelheden nodig dan ik, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, jij zou kunnen vragen waarom ze dat vindt.
Waar een wil is is een weg. Wilnie ligt op het kerkhof en kannie ligt ernaast. (zo ging dat gezegde toch? )quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 neemt haar uitspraak over toch maar beter hetero zijn terug na al die verhalen.
Maar ik heb wel een lieve vent in huis, wat een schatje. Jammer dat ik niet verliefd op hem ben
.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef Perruche het volgende:
Haha, jullie maken we wel aan het lachen.Boos worden omdat jij huilt vind ik nog steeds niet erg sympathiek, maar okee. Nu maar even lekker ontspannen en er niet meer aan denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde voor Tink trouwens.
Know that while you sleep
Everything has changed
ik ga zo m'n bed in en ik moet écht niet denken aan kwark/yoghurt/watdan ook op 't moment. Zit nog écht goed vol van de fajita's!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef V1z0R het volgende:
Mo, misschien nog wat kwark voor het slapen? Casseine voor tijdens het slapen is wel nuttig zo na een sportdag. Is alleen maar ten gunste van je volgende training.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:18 schreef Perruche het volgende:
En co:Dat klinkt niet zo goed / fijn. Hopelijk kan je op termijn de juiste keuze maken, wat dat ook isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Venus in pocketformaat
Š loveli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |