abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96619020
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar een wil is is een weg. Wilnie ligt op het kerkhof en kannie ligt ernaast. (zo ging dat gezegde toch? )
Kan Niet ligt op het kerkhof. Wil Niet leeft nog.

Dat is het hier tenminste ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:22:05 #277
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96619031
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jagar roept dat bij al mijn lijstjes en ik heb ze al 100 keer uitgelegd, zoals dat ik geen grammen weeg en uitreken enzo, dat houdt een keer op. Maargoed, ter illustratie: een soepkom vol met yoghurt en ik gok zo'n 60 gram bran flakes is écht een goed ontbijt.
100 gram roggebrood met een goede laag pindakaas, omelet van 3 (!!!!!) eieren met zalm, groente en geitenkaas... etc.

Zit nu ook nog echt goed vol en heb vandaag ook echt uitzonderlijk goed naar mijn lichaam geluisterd en gegeten wanneer ik trek had, terwijl ik eerder nog wel 's denk 'niet zo aanstellen, gewoon niet aan denken'.

De laatste tijd als ik 's ochtends m'n lijstjes post doe ik ook heel vaak nog ninja-edits als ik zie (gepost en wel) dat het wel wat weinig kan zijn, dus mčn, I rock op het moment!
Okay, ik trek m'n commentaar terug!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:22:23 #278
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96619065
aj, m'n huis maakt allemaal gekke geluiden...
pi_96619086
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Op een dag kiest het leven voor jou Perruche. En dat kan knap hard aankomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:23:34 #280
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96619154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb jij in je hoofd al heel lang een keuze gemaakt. Dat idee heb ik tenminste al heel lang, maar durf je de knoop nog niet helemaal door te hakken,.

Of je post hier alleen de negatieve dingen, dat kan natuurlijk ook...
pi_96619203
Hey jagar fijn trouwens dat het je goed bevalt in het nieuwe huis. Die spookgeluiden wen je vanzelf aan. En nu heb ik mijn saus gegeten, gaat de graffiti aubergine in de prullenbak (hij was zo mooi!) en de rest van de saus in een bakje voor bij de pasta, morgen.

Relativeren O+
pi_96619254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:18 schreef Perruche het volgende:
En co:
SPOILER
Ja, enigszins herkenbaar, maar besef wel dat het best zonde is van je tijd is om te blijven hangen in iets waar je zo vaak ongelukkig van wordt. En ik weet best dat hij voor jou uit het buitenland is gekomen en alles, maar in feite is dat toch maar bijzaak. Als jullie niet voor elkaar gemaakt zijn, dan zijn jullie niet voor elkaar gemaakt. :*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:25:28 #283
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96619280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:24 schreef Perruche het volgende:
Hey jagar fijn trouwens dat het je goed bevalt in het nieuwe huis. Die spookgeluiden wen je vanzelf aan. En nu heb ik mijn saus gegeten, gaat de graffiti aubergine in de prullenbak (hij was zo mooi!) en de rest van de saus in een bakje voor bij de pasta, morgen.

Relativeren O+
:*
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:25:31 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96619284
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

SPOILER
Dat het is sommige gevallen beter is zelf een beslissing te nemen voor het escaleert. Je geluk in eigen hand nemen enzo. Doorgaan op een doodlopende weg kan zo zinloos zijn. Ook al lijkt het nu makkelijker gewoon zo door te gaan (bekende weg enzo), een ander pad is soms beter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96619316
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij in je hoofd al heel lang een keuze gemaakt. Dat idee heb ik tenminste al heel lang, maar durf je de knoop nog niet helemaal door te hakken,.

Misschien een beetje van beiden. Maar ja eigenlijk is niet kiezen ook kiezen. Dus ik laat het lekker sudderen als een stoof die dan op een gegeven moment droogkookt en de prullenbak ingaat, of juist heel lekker is.

Ofzo.
pi_96619357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat werd tegen mij een paar maanden geleden ook gezegd, maar als je er middenin zit is het toch een stuk minder duidelijk. Ik weet soms nog steeds niet zeker of het echt nog niet klaar was, zoals iemand die ik ken het uitdrukte, of dat ik toch gewoon een watje ben dat geen keuzes durft te maken. :+
Hopelijk wordt het met de tijd duidelijker, en niet juist minder duidelijk.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96619473
Tink, ik zit voor mijn doen nu op een heel ander pad. Proberen een baan, een woning, vastigheid te vinden is echt compleet nieuw voor me :P maar al m'n vrienden en mn' pa enzo zijn ervan overtuigd dat het nu kut is maar dat ik er even doorheen moet, ofzo, wennen aan het leven, wennen aan emoties, nou ja dat laatste bedenk ik zelf. Ik heb ze nogal lang genegeerd en nu komen ze met zo'n kracht dat zelfs mijn super cement er niet tegen bestand is. En ik weet dus niet of mijn rot-voelen dus echt met vriendje te maken heeft, een normaal persoon zou niet zo reageren als ik doe enzo.
pi_96619507
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:26 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat werd tegen mij een paar maanden geleden ook gezegd, maar als je er middenin zit is het toch een stuk minder duidelijk. Ik weet soms nog steeds niet zeker of het echt nog niet klaar was, zoals iemand die ik ken het uitdrukte, of dat ik toch gewoon een watje ben dat geen keuzes durft te maken. :+
Hopelijk wordt het met de tijd duidelijker, en niet juist minder duidelijk.
Maar bij jou is alles toch nog zoals het was? of weer zoals het was?
pi_96619525
Wat zingt iedereen trouwens vals op het Songfestival... Straks winnen we nog echt!
Everything has changed
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:29:18 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96619553
Als ik iets heb geleerd over al die jaren is dat als het echt goed zit, je het wel weet. Zit het niet goed, dan is het verspilde moeite om er mee door te gaan. En een slechte relatie wordt zelden een goede relatie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96619589
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:18 schreef Perruche het volgende:
En co:
SPOILER
Ik snap het wel, maar als ik jouw verhalen lees maken jullie elkaar (vaak) niet gelukkig. Natuurlijk is het moeilijk, hartstikke, maar als je echt meent wat je in de spoiler schrijft en het is niet in the heat of the
aubergine, hou je dan niet jezelf en hem voor de gek?
pi_96619688
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik snap het wel, maar als ik jouw verhalen lees maken jullie elkaar (vaak) niet gelukkig. Natuurlijk is het moeilijk, hartstikke, maar als je echt meent wat je in de spoiler schrijft en het is niet in the heat of the
aubergine, hou je dan niet jezelf en hem voor de gek?
haha in the heat of the aubergine _O- ja joh ik weet het ook niet, vaak denk ik dat inderdaad. Maar ja quarterlife crisis he, niet zeuren maar poetsen zoals tink zegt.
pi_96619766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar bij jou is alles toch nog zoals het was? of weer zoals het was?
Ja, al is dat soms wel en soms niet een bewuste keuze.
Everything has changed
pi_96620344
Ach Perruche, ik gun jou gewoon een fijne vent die je ondersteunt in de fase van het leven waarin je nu zit en die hartelijk lacht als het eten mislukt is en dan roept: Kom lief (of amore) we gaan lekker uit eten!

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 10-05-2011 21:44:25 ]
pi_96620475
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:38 schreef anna82 het volgende:
Ach Perruche, ik gun jou gewoon een fijne vent die je ondersteund in de fase van het leven waarin je nu zit en die hartelijk lacht als het eten mislukt is en dan roept: Kom lief (of amore) we gaan lekker uit eten!
Ja, dat zou ik ook wel willen. Heb je er een in de aanbieding? :P
pi_96620620
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar een wil is is een weg. Wilnie ligt op het kerkhof en kannie ligt ernaast. (zo ging dat gezegde toch? )
:D :D
pi_96620771
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik ook wel willen. Heb je er een in de aanbieding? :P
Ik vind je lief, maar ga de mijne niet delen heur ;) O+
pi_96621318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind je lief, maar ga de mijne niet delen heur ;) O+
Naaah daar zou ik ook niet mee kunnen leven :P

Nou, even gedoucht, nu maar even chillen met een kopje thee.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:53:19 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96621632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Naaah daar zou ik ook niet mee kunnen leven :P

Nou, even gedoucht, nu maar even chillen met een kopje thee.
Rust goed uit maar ja! :* Pfff rotdag zo te horen. En als je je ergens rot van voelt moet je je maar afvragen of je daaraan moet willen wennen! Nouja anywai, koesje erop :*

En Anna, wat een hork! Gelukkig heb je nu een inpakopbankhangslijmerd die wčl lief voor je is *;
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_96621634
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!

@ Syrena (geloof ik), je eigen 'dump' wegen is very easy. Gewoon van tevoren en achteraf op de weegschaal gaan staan. Verschil = gewicht van je dump.

En ja, dat doe ik regelmatig :D
Dat ga ik dan zo even proberen O~)
Eerst even verder bijlezen :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')