Mja, maar ik moet soms drie keer op een dag, dan heb ik tussendoor alweer ontbeten etcquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doe maar PM Mini!![]()
Syrena: easy peasy, voor en na het poepen direct wegen
Net niet, internet deed raar.quote:
Begrijpend luisteren is nog best lastig!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:03 schreef loveli het volgende:
En net aan de foon een nitwit van de Eneco. Belde er gisteren eentje tijdens werk, dus ik gevraagd om rond 13 uur terug te bellen, omdat ik vanaf 14.30 moest werken. Gaat stipt om 14.30 de telefoon![]()
Dan pas je 'em aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
al staan daar wat mensen in die hier niet meer komen, zoals Siral en sararaatsik zou hem nog even filteren als ik jou was
Meid!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag Wieteke van Dort net bij de supermarkt.
Nou, geef mij maar nasi goreng!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag Wieteke van Dort net bij de supermarkt.
Benieuwd naar wie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
Handtekening gevraagd?
Ben ook benieuwd naar vmw.
die is van vroeger, toen de zee nog gemaakt was van waterquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehh zegt me wel wat maar niet veelVolgens mij mis ik niks
Jawel, Per Amore, niet Peer Amorequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
I wish, maar heb wel een groene appel bij
Of is per amore niet van mr broccoli?
Volgens mij doet ze niks meer voor de tv tegenwoordig. Ik ken haar van Het Klokhuis. En van de elpee over Indië: "Ach kassian het is voorbijijijij, kassiaaaan het is voorbijijijij, Den Haag, Den Haag, de weduwe van Indië ben jij"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehh zegt me wel wat maar niet veelVolgens mij mis ik niks
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze niks meer voor de tv tegenwoordig. Ik ken haar van Het Klokhuis. En van de elpee over Indië: "Ach kassian het is voorbijijijij, kassiaaaan het is voorbijijijij, Den Haag, Den Haag, de weduwe van Indië ben jij"
Ze zag er wel een stukje ouder en grijzer uit dan daar hoorquote:
Ah dat zal het probleem zijn, ik ben onder de zeespiegel geborenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:30 schreef MarMar het volgende:
[..]
die is van vroeger, toen de zee nog gemaakt was van water
En dus van het nummer, 'Doe mij maar nasi goreng'!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze niks meer voor de tv tegenwoordig. Ik ken haar van Het Klokhuis. En van de elpee over Indië: "Ach kassian het is voorbijijijij, kassiaaaan het is voorbijijijij, Den Haag, Den Haag, de weduwe van Indië ben jij"
Iig geen noedels.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef Syrena het volgende:
Ik eet vanavond kip & peultjes, moet nog even kijken of dat met noedels of met aerpels wordt. Of rijst.
Mijn innerlijke stem schreeuwt nu over mijn hoofdpijn heen: FRIET! Haal frietjesssss
Maar volgens mij zijn de snackchinezen in ons dorp dicht op dinsdag
Waarom niet met cashewnoten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef Syrena het volgende:
Ik eet vanavond kip & peultjes, moet nog even kijken of dat met noedels of met aerpels wordt. Of rijst.
Mijn innerlijke stem schreeuwt nu over mijn hoofdpijn heen: FRIET! Haal frietjesssss
Maar volgens mij zijn de snackchinezen in ons dorp dicht op dinsdag
En 'ik wil klapper-, klappermelk met suiker, want iets anders lust ik niet'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dus van het nummer, 'Doe mij maar nasi goreng'!
Wat is er allemaal mis met noodles en is het dan slechter dan gewone pasta ofzo? Ik eet vaak eier noodles want dat is me een partij lekker joh!quote:
Ik gokte dat Syrena met noedels gewoon pasta bedoelt maar dan op z'n Limburgs uitgesproken. Pasta ben ik geen fan van. Weet niet wat er precies anders is aan noodles, heb het idee dat er meer eiwie inzit, maar da's eigenlijk niet echt ergens op gebaseerd. Edit: waarschijnlijk op jouw opmerking dat er meer eieren in zittenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Wat is er allemaal mis met noodles en is het dan slechter dan gewone pasta ofzo? Ik eet vaak eier noodles want dat is me een partij lekker joh!
Maar jij bent nog niet zo in de zin voor eten atm? Eet je wel dan?
Ja,maar dan nog vind ik het troep. Komt waarschijnlijk omdat ik er standaard slecht op reageer.quote:
Waar en hoe laat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:07 schreef kwakz0r het volgende:
ipast niet zo goed bij t weer, maar ik ben in voor iets makkelijks. vanavond generale repetitie (op een onmogelijke locatie qua OV) en dan -vrijdag concert in Delft. Ik zing een solootje, jeej!
Niet??? O.quote:verder geen fluit te melden en ben zoals gebruikelijk de laatste tijd niet bijgelezen...
concert is om 20.15 in de Lutherse kerk aan Noordeinde 4quote:
ik bedoel dan altijd boterham.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef Perruche het volgende:
Wanneer jullie zeggen broodje he, bedoelen jullie dan echt broodje of een boterham?
Een broodje is bij mij hetzelfde als een sneetje brood! Wat sommigen een dubbele boterham noemen noem ik meestal gewoon twee sneetjesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef Perruche het volgende:
Wanneer jullie zeggen broodje he, bedoelen jullie dan echt broodje of een boterham?
Dat ja, saucijzenbroodje, frikandelbroodje, kroketbroodje, broodje kroketquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een broodje is bij mij hetzelfde als een sneetje brood! Wat sommigen een dubbele boterham noemen noem ik meestal gewoon twee sneetjes
Andere broodjes noem ik bij de naam: pistoletje, pita, kaiserbroodje, etc.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dat ja, saucijzenbroodje, frikandelbroodje, kroketbroodje, broodje kroket
Nee ik bedoelde miequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gokte dat Syrena met noedels gewoon pasta bedoelt maar dan op z'n Limburgs uitgesproken. Pasta ben ik geen fan van. Weet niet wat er precies anders is aan noodles, heb het idee dat er meer eiwie inzit, maar da's eigenlijk niet echt ergens op gebaseerd. Edit: waarschijnlijk op jouw opmerking dat er meer eieren in zitten
Ik eet wel, maar krijg het niet heel makkelijk weg. Het storinkje van vorige week lijkt nog niet helemaal over.
Heb ik niet in huisquote:
Op Bevrijdingsdag had ik patat gehaaldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb wel al best een tijd ineens zin in een saucijzenbroodje! Raar wel, ik eet die dingen nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |