quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:08 schreef Ewelina het volgende:
Als ik dat nou kon.... net zo heerlijk snurken zoals mijn katten....
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar je doet ook niet aan sport, toch? Miss is dat wel een idee?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Je sport niet hè Ewelina? Misschien dat het werkt om dat wèl te gaan doen? Ik merk iig dat ik een stuk beter slaap als ik genoeg beweging krijg
Structurele probleem zit ergens anders, hoewel ik weet dat het kan helpen. Overigens dans ik wel regelmatig (zij het niet in de sportschool).quote:
We hebben wel een rondleiding gehad, en ik heb o.a. dat circuitje uitgelegd gekregen. Dat was wel na de aanmelding.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
@mini: ik heb geen idee, ik heb dat hele kennismakingsgesprek nooit gehad. Heb me aangemeld en ben gewoon gaan sporten
.
Oeh, ik heb afgelopen weekend ook weer eens gedanstquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Structurele probleem zit ergens anders, hoewel ik weet dat het kan helpen. Overigens dans ik wel regelmatig (zij het niet in de sportschool).
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:16 schreef Perruche het volgende:
Morgen ga ik weer bodypumpenjeej. Wel iets minder gewicht want mijn knieen deden er zeer van
![]()
RPM durf ik niet meer aan, zo actief...
Ja, klinkt bekend. Het kost veel meer energie om na de wandelminuten weer op te starten en in een goed ritme te komen. Helaas is het in het begin even doorbijten, maar zodra ik 15-20 minuten achter elkaar kan lopen, is het exit tussenstopsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens: ik heb dus meer moeite met elke keer een klein stukje hardlopen + wat wandelen tussendoor dan in één keer een groter stuk lopen...dat vind ik echt heel stom/verelend, aangezien we tijdens de combinatietrainingen a la Evy zeg maar naar een half uur hardlopen toewerken voor die 5km
meer mensen hier ' last van '?
Oh, ik dans gewoon thuisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oeh, ik heb afgelopen weekend ook weer eens gedanst! Na afloop van een optreden van Kensington, en de bandleden bleven ook plakken op de dansvloer
.
Ja, maar ik zie ook mensen echt een 1-op-1 kennismakingsgesprek en rondleiding krijgen. Dat hebben wij nooit gehad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben wel een rondleiding gehad, en ik heb o.a. dat circuitje uitgelegd gekregen. Dat was wel na de aanmelding.
Hmm...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:35 schreef Perruche het volgende:
Bananenik eet er elke dag 1 bij het ontbijt. Njam! Zit ook een stofje in waardoor je goed slaapt btw
![]()
Ewelina, ik denk echt dat koffie minderen en regelmatig (elke dag?) bewegen vruchten afwerpt. Mijn vriendje geloofde me niet en nu hij elke dag een uur fietst en gezond eet volt ie zich hartstikke lekker
Broccoli, goeie! Daar kook ik er zo ook nog wat van voor bij de lunchquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:33 schreef conleche het volgende:
What's up with the banana's? Is dat het nieuwe broccoli?
Zeelucht helpt ook nog wel een beetjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef conleche het volgende:
Vooral fysiek bezig zijn werkt erg goed! Op vakantie viel ik echt als een blok in slaap, omdat ik de hele dag aan het bewegen en wandelen was. Als je studeert of een zittend beroep hebt, moet je misschien overwegen om iedere dag op zijn minst een uur te gaan wandelen. Na het avondeten of zo.
Yarp! Ik heb mega-lui werk (thuis, op m'n bolle bips voor de pc, voor zowel werk als studiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef conleche het volgende:
Vooral fysiek bezig zijn werkt erg goed! Op vakantie viel ik echt als een blok in slaap, omdat ik de hele dag aan het bewegen en wandelen was. Als je studeert of een zittend beroep hebt, moet je misschien overwegen om iedere dag op zijn minst een uur te gaan wandelen. Na het avondeten of zo.
Ik fiets elke dag en het maakt geen zak uit hoe moe ik ben. Probleem ligt ergens anders en de trucjes die hier genoemd worden doe ik al.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef conleche het volgende:
Dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Pak dan de oorzaak vh probleem aan Ewelina? Keertje naar huisarts ofzo?
Net lijstje uniek as everquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje:
Pre O: 250 magere kwark, 100 vla, trosje druiven, schep rabarber
S: 7 km hardlopen met 11.0 km/uur (jippie!)
O/L (nu net): boterham lever, volk. beschuit kaas, beschuit aardbeien
T's: appel, peer, paar aardbeien, tomaatjes, boterham lever, krentenbol, gekookt ei, blokje choco
D: 500 gr sperziebonen, kabeljauwfilet, rijst, sla
T: 250 kwark
Mee bezig, lang leve de wachttijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Pak dan de oorzaak vh probleem aan Ewelina? Keertje naar huisarts ofzo?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Net lijstje uniek as ever
nom-tip: kabeljauwfilet in (parma)ham gebakken
[ afbeelding ]
Uit ervaring weet ik helaas dat het best mogelijk is om shin splint aan één kant te ontwikkelen. Voorzichtig aan doen hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Na een bak magere kwark weet je weer waarom je normaal volle kwark eet
@ Sjaapje, weet niet of je dit leest maar ik vind je lijstje van gister abominabel
Das heul niet genoeg voor wie dan ook!
Heb het gevoel dat ik last krijg van shinsplints, wanneer ik m'n rechter voet zeg maar omhoog buig voel ik het trekken in m'n scheenbeen. Links echter geen last, dus kan ook een kleine overbelasting zijn van het benen trainen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik helaas dat het best mogelijk is om shin splint aan één kant te ontwikkelen. Voorzichtig aan doen hoor!
In banaan zit L-tryptofaan, da's een aminuzuur en is grondstof voor serotonine. Van serotonine (=neurotransmitter) word je zen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:33 schreef conleche het volgende:
What's up with the banana's? Is dat het nieuwe broccoli?
Yup. Mensen die geen fysiek werk doen moeten op een andere manier aan hun beweging komen, tijdens bewegen komt je hoofd ook nog eens tot rust. Mensen die sporten hebben minder last van depressieve gevoelens dan mensen die niet (voldoende) bewegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef conleche het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef V1z0R het volgende:
En van krachttraining wordt je gewoon rete-moe!
loveli, in bananen zit wel zo weinig l-tryptofaan dat het niet echt bijdraagt aan je zen gevoel.
Kun je beter Parmezaanse kaas of zonnebloempitten nemen.
Oi, en ik maar bananen eten voor m'n rijexamen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef V1z0R het volgende:
loveli, in bananen zit wel zo weinig l-tryptofaan dat het niet echt bijdraagt aan je zen gevoel.
Ik heb vandaag op een heel raar moment college (12.45 - 13.30), precies in mijn lunchmoment. Zit nu nog thuis, dus kan makkelijk lunch maken en etenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:34 schreef Perruche het volgende:
Hmm nog anderhalf uur tot mijn pauze.
Mo, nu al je lunch op? Hongerlap
Goedkope vitrage ergens scoren en zelf een hor fabriceren. Je hebt ook een "systeempje" met een soort klitteband dat je op je kozijn plakt en gaas dat je daarop vast zet zodat je raam afgedekt is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:26 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik ga vanavond eindelijk weer sporten, ben benieuwd of het werkt. En het huis laten luchten, het is een soort sauna-hok bij mij thuis maar als ik de deur open zet heb ik meteen 10 muggen binnen zitten (leuk, wonen naast een stilstaande sloot). Ik wil ramen die open kunnen
.
Bij mij werkt het wel. Kan ook met de koolhydraten te maken hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef V1z0R het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |