Da's waar ja, nu je het zegt. Nou ja, die weergave daar zorgt mijn vriend hier wel voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Een audiofiel is toch iemand die geilt op een mooie weergave van geluid, ipv het geluid zelf. Dat je dus liever een cd hebt met een fantastische audio set dan 100 cd's met een draagbare radio/cd speler ofzo.
Ik houd van muziek, van geluid, alleen als ik slaap is het stil. Stilte is irritant, stilte geeft bij mij totaal geen rust.
Herkenbaar! Als ik moet inparkerenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef conleche het volgende:
Ik hou echt heel veel van muziek. Thuis heb ik het niet altijd aan, maar onderweg bijna altijd.
Wat ik wel heb en dat is ietwat ouwewijverig: als ik ergens rijd met de auto waar ik het niet ken en het is druk en onoverzichtelijk, dan doe ik de autoradio uit, of op zijn minst zacht.
Dat ook ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ikmuziek, kan ook echt niet zonder! Vooral tijdens het hardlopen en op de fiets, maar ook thuis, en dan heel hard meezingen en raar springen / dansen (alleen als ik écht alleen thuis ben
) enzo..
"de brocelli" --> ge-ni-aalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef Mixende_match het volgende:
Goed, Sonja gaat het niet worden merk ik? Haha. Excuses haha in dieėten en lijnen ben ik niet in thuis
Goed. Brood ben ik heel, heel slecht in. 'S ochtends 2 volkoren bechuit met thee is wel een goede start? Alleen dan geen muisjes en hagelsslag haha.
Pindakaasde 1 zegt nee en de ander ja? Wat is nou juist?
En tussendoortjes. Koekjes en snoepjes zijn al verbannen haha. Dus dat gaat goed, alleen wat voor tussendoortjes nu? Ontbijtkoek, evergreen en fruit.
En nee ben nog niet aan de brocelli. Las in de op dat het wel moet haha. Nou van de week maar eens kopen
Ga straks op de computer kijken naar die site
Ben vorig jaar eens naar een diėtiste geweest, en die raadde mij aan om vooral niet te gaan lijnen. Maar idd gezonder en bewuster eten. Maar sonja is dat dus niet haha.
Thx voor jullie tips!
wie paint 'm even?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
"de brocelli" --> ge-ni-aalAndrea Brocelli, de zingende broccoli
![]()
Anyway, men is hier wel heel goed in het gezond eten ende zoIk leer ook altijd weer bij
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
"de brocelli" --> ge-ni-aalAndrea Brocelli, de zingende broccoli
![]()
Anyway, men is hier wel heel goed in het gezond eten ende zoIk leer ook altijd weer bij
Ja mensen. Dat lezen jullie goed. 1.1 kiloquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
You made me LoLEn ik was al melig door de 1,1 kilo poep en V1z0R's nyan nyan cat filmpje
Wij ook niet. Je moet niet dieten of lijnen, maar je levenspatroon aanpassen. Tot aan je tachtigste. Anders ga je jojo-en.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef Mixende_match het volgende:
Goed, Sonja gaat het niet worden merk ik? Haha. Excuses haha in dieėten en lijnen ben ik niet in thuis
Geen pot per dag, maar pindakaas is ok. De vetten die erin zitten zijn geen slechte vetten. Vet is goed voor je, maar wel de juiste vetten en de juiste hoeveelheden.quote:Goed. Brood ben ik heel, heel slecht in. 'S ochtends 2 volkoren bechuit met thee is wel een goede start? Alleen dan geen muisjes en hagelsslag haha.
Mwah. Ik zie graag iets eiwittigs erbij, om je langer 'zoet' te houden. Beschuitjes zijn zo weg en dan ga je snaaien.
Pindakaasde 1 zegt nee en de ander ja? Wat is nou juist?
Neequote:En tussendoortjes. Koekjes en snoepjes zijn al verbannen haha. Dus dat gaat goed, alleen wat voor tussendoortjes nu? Ontbijtkoek, evergreen en fruit.
ok, ik ga wel even aan de slagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar hij leek niet![]()
.
Maar veel fruit is toch ook weer niet goed??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:27 schreef MarMar het volgende:
ontbijtkoek en evergreen vind ik gewoon ook koekjes..
Fruit dus en crackers/beschuit met (mager) vleesbeleg ofzo... gewoon een boterham als je trek hebt is ook een optie.
Lijnen en diėten is idd prut. (mijn bescheiden mening)
Basicly: bekijk wat je nodig hebt per dag aan kcal, ga er een beetje onderzitten, eet VEEL groente en fruit, zo weinig mogelijk suikers en pas op, dat zit ook volop in vruchtensapjes.
Lijstjes maken is het begin iigdan kunnen we hier wel kleine details met je versleutelen.
Maar veel fruit is toch ook weer niet goed??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:27 schreef MarMar het volgende:
ontbijtkoek en evergreen vind ik gewoon ook koekjes..
Fruit dus en crackers/beschuit met (mager) vleesbeleg ofzo... gewoon een boterham als je trek hebt is ook een optie.
Lijnen en diėten is idd prut. (mijn bescheiden mening)
Basicly: bekijk wat je nodig hebt per dag aan kcal, ga er een beetje onderzitten, eet VEEL groente en fruit, zo weinig mogelijk suikers en pas op, dat zit ook volop in vruchtensapjes.
Lijstjes maken is het begin iigdan kunnen we hier wel kleine details met je versleutelen.
en het is zeker, niet ckrquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Maar veel fruit is toch ook weer niet goed??
Lijstjes ga ik ckr doen, kan veel leren van jullie zie Ik
Waarom bestaan er zoveel ongezonde dingen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef loveli het volgende:
NeeOntbijtkoek is net zo goed als andere koek, alleen zitten er wat meer vezeltjes in. Evergreen, sultana idem dito. En cruesli ook, voor het geval je dacht dat dat gezond was.
Verder moet je er erg in houden dat je je patroon aan het veranderen bent, dat kost tijd. Koekjes/snoep bannen is goed, maar wat eet je dan als je snaaihonger krijgt? Haal vervangers in huis, nootjes bijvoorbeeld of andere dingen die je lekker vindt. Worteltjes
omdat het goed verkooptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom bestaan er zoveel ongezonde dingen?
Twee stuks fruit per dag moet eigenlijk wel en een kiwi of een mandarijn telt als een halve.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Lijstjes ga ik ckr doen, kan veel leren van jullie zie
quote:
Klopt. Dat is het moeilijkste, de balans zien te vinden. Lijstjes maken zorgt ervoor dat je het totaalplaatje makkelijker ziet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Mixende_match het volgende:
quote:
Heb ik ook gehoord/gelezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Mini. het volgende:
[..]![]()
MarMar, waarom is een kiwi maar een half stuk fruit?
Elke dag is volgens mij niet per se nodig. In groenten zitten vaak meer vezels en vitaminen tegenover minder suikers. Maar dat betekent wel dat je meer dan de standaard 2 ons groenten zou moeten eten in dat geval. Als je niet zo'n fruitliefhebber bent, kan je het zo ook afwisselen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Twee stuks fruit per dag moet eigenlijk wel en een kiwi of een mandarijn telt als een halve.
Aarbeien kan je een stuk meer van hebben dan druiven kalorietechnisch gezien.. komkommer en wortenltjes achter de hand voor snaaibuien werkt ook goed (voor mij iig wel) en dat soort dingen meer.
Maar een kiwi zit juist bomvol gezonde dingen.quote:
Dan is 2 toch beter? Gaat denk ik meer om de hoeveelheid suiker die erin zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:47 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar een kiwi zit juist bomvol gezonde dingen.
Een beetje dezelfde reden als waarom 1 druif niet telt als een stuk fruit van de tweestuksfruitperdag, 't is niet zo groot.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Mini. het volgende:
[..]![]()
MarMar, waarom is een kiwi maar een half stuk fruit?
Salutations Cap'n Ultrapoop!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, ik ga even vergadering in. Tot vanavond
Zit er zoveel suiker in? Dan moet je er toch juist geen twee eten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan is 2 toch beter? Gaat denk ik meer om de hoeveelheid suiker die erin zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |