omdat het goed verkooptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom bestaan er zoveel ongezonde dingen?
Twee stuks fruit per dag moet eigenlijk wel en een kiwi of een mandarijn telt als een halve.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Maar veel fruit is toch ook weer niet goed??
Lijstjes ga ik ckr doen, kan veel leren van jullie zie
quote:
Klopt. Dat is het moeilijkste, de balans zien te vinden. Lijstjes maken zorgt ervoor dat je het totaalplaatje makkelijker ziet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef Mixende_match het volgende:
Maar veel fruit is toch ook weer niet goed??
quote:
Heb ik ook gehoord/gelezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Mini. het volgende:
[..]![]()
MarMar, waarom is een kiwi maar een half stuk fruit?
Elke dag is volgens mij niet per se nodig. In groenten zitten vaak meer vezels en vitaminen tegenover minder suikers. Maar dat betekent wel dat je meer dan de standaard 2 ons groenten zou moeten eten in dat geval. Als je niet zo'n fruitliefhebber bent, kan je het zo ook afwisselen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Twee stuks fruit per dag moet eigenlijk wel en een kiwi of een mandarijn telt als een halve.
Aarbeien kan je een stuk meer van hebben dan druiven kalorietechnisch gezien.. komkommer en wortenltjes achter de hand voor snaaibuien werkt ook goed (voor mij iig wel) en dat soort dingen meer.
Maar een kiwi zit juist bomvol gezonde dingen.quote:
Dan is 2 toch beter? Gaat denk ik meer om de hoeveelheid suiker die erin zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:47 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar een kiwi zit juist bomvol gezonde dingen.
Een beetje dezelfde reden als waarom 1 druif niet telt als een stuk fruit van de tweestuksfruitperdag, 't is niet zo groot.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Mini. het volgende:
[..]![]()
MarMar, waarom is een kiwi maar een half stuk fruit?
Salutations Cap'n Ultrapoop!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, ik ga even vergadering in. Tot vanavond
Zit er zoveel suiker in? Dan moet je er toch juist geen twee eten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan is 2 toch beter? Gaat denk ik meer om de hoeveelheid suiker die erin zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |