Nee ik bedoelde miequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gokte dat Syrena met noedels gewoon pasta bedoelt maar dan op z'n Limburgs uitgesproken. Pasta ben ik geen fan van. Weet niet wat er precies anders is aan noodles, heb het idee dat er meer eiwie inzit, maar da's eigenlijk niet echt ergens op gebaseerd. Edit: waarschijnlijk op jouw opmerking dat er meer eieren in zitten
Ik eet wel, maar krijg het niet heel makkelijk weg. Het storinkje van vorige week lijkt nog niet helemaal over.
Heb ik niet in huisquote:
Op Bevrijdingsdag had ik patat gehaaldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb wel al best een tijd ineens zin in een saucijzenbroodje! Raar wel, ik eet die dingen nooit
M'n zus had dat als ze zwanger was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb wel al best een tijd ineens zin in een saucijzenbroodje! Raar wel, ik eet die dingen nooit
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Broodje = pistoletje/ciabatta/etc
Boterham = boterham
Opeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en stomme vraag misschien:
ik wou eens gnocci proberen, die hebben ze bij de AH in van die pakjes. Maar op de pakjes staat niet wat je ermee moet doenKoken, bakken, warmen, que? Iemand ervaring mee?
Ik weet nog niet hoe ik het moet uitsprekenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik wou eens gnocci proberen, die hebben ze bij de AH in van die pakjes. Maar op de pakjes staat niet wat je ermee moet doenKoken, bakken, warmen, que? Iemand ervaring mee?
Volgens mij moet je die koken. En ze zijn smerigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dat ze die dingen nooit at?
Dat! Tenminste, hoe wij het ooit op de camping hadden klaargemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die koken. En ze zijn smerig(tenminste die wat mijn moeder mij ooit voorschotelde).
http://nl.forvo.com/word/gnocchi/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik het moet uitspreken
Whehehe.quote:
Alrighty then! Klinkt gutquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Whehehe.
Wat ik ermee gedaan heb was koken en toen ze boven kwamen drijven waren ze gaar. Is al wel enige, lange, tijd geleden. Weet niet wat de nu geldende regels zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |