quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Lijnloos het volgende:
Cali, denk aan watervallen... druppelt regenwater in de dakgoot, stromende beekjes, kabbelende stroompjes, water uit de kraan, water in de fles, het regent....
*rent naar wc om zelf te plassen... hihi, het werkt
Is natuurlijk ook een optiequote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou nu testen en morgenochtend nog een keer.![]()
![]()
En dat jaquote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nu trouwens ook naar de wc. Bedankt Lijn
Ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou nu testen en morgenochtend nog een keer.![]()
![]()
Behalve wanneer je zelf getest hebtquote:Op maandag 9 mei 2011 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, dit is wel het meest live testmoment dat ik hier heb meegemaakt geloof ik
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)quote:
Oh, sorryquote:Op maandag 9 mei 2011 15:23 schreef calilov3 het volgende:
mja... als ik 1 meimoest worden, dan is dit mijn 9dpo toch?
Ja dat dacht ik eigenlijk al. Maar ik vond dat zo raar in verhouding met het wel of niet testen. Dat leek me niet logisch na 9 dagenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:24 schreef Cyntiaa het volgende:
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
Balen Calilove!Gewoon nog eens testen ?! Blijf hoop houden!
Ja, ik kan hem gewoon bellen wanneer ik wil.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je op dit soort momenten wel even met je vriend bellen/smsen/mailen calilov? Hartstikke rot natuurlijk, dat je zo ver uit elkaar zit! (je zit nu in Nederland toch?)
Hier is het maar goed dat ik volgende week begin met werken, want ik zit alweer de halve dag naar mn grafiekje op FF te staren, how pathetic
waarom laat je die gelegenheden voorbij gaan?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je wat ik soms nog veel deprimerender vind? Dat ik elke keer bij een NOD een gelegenheid verzin om het mijn moeder en schoonouders te vertellen, en dat al die gelegenheden steeds maar voorbij gaan....![]()
Plus inderdaad het feit dat de helft van mijn klasgenoten al kinderen heeft![]()
Maargoed, eerstkomende gelegenheid is over 2 weken, dan wordt mn schoonmoeder 60Over een week is mn NOD, dus dan kan ze een leuk cadeautje krijgen
Euh, misschien omdat ze dan niet zwanger is....?quote:Op maandag 9 mei 2011 19:27 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
waarom laat je die gelegenheden voorbij gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He getsie...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Jemig Calilov, wat een domper. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt.
Hier vandaag ongesteld geworden...na een crematie. Topdag dus..
Mag mijn nieuwe NOD op 4 juni?
Ik hoop het zo voor je! Zou echt een leuk cadeautje zijn!!quote:Maargoed, eerstkomende gelegenheid is over 2 weken, dan wordt mn schoonmoeder 60Over een week is mn NOD, dus dan kan ze een leuk cadeautje krijgen
![]()
Dank je lieverdquote:Cali, Dikke knuffel voor jou meid!wat rot dat nu net als jullie er helemaal voor gaan je lichaam je zo loopt te bedriegen... En het kan ook heel goed zijn natuurlijk dat je dit "zelf" veroorzaakt door het zoooooo graag te willen. Natuurlijk hoop ik het niet voor je, maar een lange cyclus zoals Frummel wens ik ook niemand toe.
En knuffel en eenquote:Zondagochtend was ik helemaal in tranen omdat de katten niet binnen waren en omdat ik geen ontbijt voor mijn vriend had gemaakt. Vooral dat laatsteHoe verzin ik het
quote:Hier vandaag ongesteld geworden...na een crematie. Topdag dus..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:25 schreef calilov3 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga niet meer testen. En ik ga het gewoon afwachten. Helaas zit het er denk ik deze ronde niet in voor mij. Nu mijn gedachten maar ergens anders op focussen...
haha dat is dus die cervixslijm.. had geen zin om te googlenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Calli, ja, dat lijkt wel duidelijk te zijn nu.Dikke knuffel
Zoë het klopt inderdaad van die draadjes. Noemen ze cervixslijm. En ja, je merkt het wel. Ik tenminste wel.
CM
Yeps. Als je het eenmaal weet, valt het ook meer op. Bij mij vaak wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha dat is dus die cervixslijm.. had geen zin om te googlenmaar 't heeft dus een naam.
ik had het nog nooit eerder 'bewust' mee gemaakt, maar wel goed om te weten denk ik!
Hier is de......
![]()
Geen januari kindje dus..
Maar weer druk aan de klus..
Dat ja...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Speculoosje het volgende:
Euh, misschien omdat ze dan niet zwanger is....?![]()
Wat fijn!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:01 schreef klavertje-4 het volgende:
even een egopostje tussendoor:
vandaag dag 23dat is al sinds december niet meer voorgekomen!
Zou het dan? zou het dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:44 schreef klavertje-4 het volgende:
ik hoop ook dat het nu weer normaal wordt! nog steeds een hoge temperatuur ook dus vandaag word ik ook niet ongesteld![]()
Vind je die niet veel te duur?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Labelloo het volgende:
Spannend Klavertje4!
Clauwheee wat jammer dat het deze keer niet raak is! Op naar de volgende ronde!
Ymme welkom!
Ik ben begonnen met de clearblue ovulatietesten. Nu 5 gebruikt, maar allemaal nog negatief. Ben benieuwd... nog 2 testen over!
Ze zijn vrij goedkoop via internet te bestellen hoorquote:
Ja eigenlijk wel, haha! Maar ik wilde het toch graag een maand proberen! Ik vind wel dat er te weinig staafjes in 1 pak zitten! En volgens mij kun je deze ook niet bijbestellen, ofniet?quote:
ik hoop het, ik hoop het! Durf er nog niet aan te denken haha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zou het dan? zou het dan?
Overigens lopen we exact gelijk met een paar dames geloof ikik zit ook op dag 23 vandaag! Maargoed, ik verwacht dit keer een cyclus van minstens 27/28 dagen. Dus nog even geduld hebben.
Eauuuhw.. aha. Wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ze zijn vrij goedkoop via internet te bestellen hoormaargoed, ik ben er wel weer mee gestopt omdat temperaturen duidelijker en bovendien gratis is.
Je hoeft er trouwens ook niet elke maand zoveel te gebruiken he, als je een beetje een idee hebt wanneer je eisprong is, kun je ook maar 3 dagen doen ofzo.
quote:
Ik vind Fertility Friend een hele fijne site, duidelijk in uitleg ook!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ga toch maar es beginnen vast met dat temperaturen... Zit nu nog (ruim) voor mijn menstruatie, maar gewoon om alvast wat inzicht op te bouwen en dan volgende maand door te trekken natuurlijk zodat we echt kunnen zien hoe of wat. Maar es effe inlezen wat alle temperaturen betekennen!
*komt uit lurkstand*quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef ymme het volgende:
Ik heb wel eens gehoord over een app voor de mobiel over cyclus.
Ik heb geen iphone maar een samsumg met android. Iemand een idee?
Is aan het downloaden: period and ovulation trackerquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
gewoon downloaden via de "appstore" zo heet dat tenminste bij Apple. Ik heb ook P-tracker op mn ipad.
Klinkt wel als een mogelijke eisprong!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sja LB, dan heeft het zo moeten zijn als dat gebeurt natuurlijkIk hoop dat je gelijk hebt wat betreft een mogelijke eisprong bij mij! Zou echt fijn zijn na een halfjaar....
Jammer dat jebent, Zoe...
Op naar een nieuwe poging.
Ik kan je gedachtengang heel goed voorstellen. En wie weet is het ook een heel goed idee om een paar maanden te wachten, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Speculoosje het volgende:
Thanks voor je reactie!!En maanden overslaan (of in ons geval, nog een maandje uitstellen) heeft ook niet per sé mijn voorkeur, maar ja, dit gaat niet over een vakantie ofzo, maar over het welzijn van m'n kind in een spannende periode in z'n leven. Of til ik hier te zwaar aan?
Zoon is trouwens een erg sociaal mannetje die met veel plezier drie dagdelen per week naar de peuterspeelzaal gaat.
Ik twijfel alleen of twee grote veranderingen in het leven van een kind niet moeilijk te verwerken is voor zo'n uk. Als ik dat kan voorkomen door het klussen nog een maandje (of twee) uit te stellen dan doe ik dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mee eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef winka het volgende:
Soms is het gewoon goed om dingen te laten gebeuren. En als het kindje dan wordt geboren op Eerste Kerstdag, Oud en Nieuw, of in de maand van de verjaardag van het zusje of broertje. Het zij zo en eigenlijk zou dit totaal onbelangrijk moeten zijn.
Ah, een startdatum!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mee eens
Ik zou allang blij zijn als ik EINDELIJK zwanger ben na al die maanden
Meiden in juli start ik met de IUI
Ja deze maand en volgende maand nog wel zelf proberen. Dus daarom ook nog even in dit topicquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een startdatum!
Mag je tot die tijd zelf proberen in het kader van jeweetmaarnooit?
Zo'n soort test zag ik ook bij de Etos liggen.quote:
Ik heb net zelf gisteren weer besteldquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n soort test zag ik ook bij de Etos liggen.![]()
Tijdens het inpakken van verhuisdozen kwam ik van Test-Point een verpakking tegen: 5 ovulatie testen. Ik had het gekocht uit nieuwsgierigheid, maar ben nooit aan het testen van m'n ovulatie toe gekomen. Misschien dat ik er hier iemand blij mee kan maken? Ik hoef er niks voor te hebben.![]()
En verder hoop ik op veel tweede streepjes deze maand.
Oh, sorryquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd!
Maar dan zit je hier eigenlijk in het verkeerde topicwij wachten nog op die streepjes, een deurtje verderop bij Zwangerschap en Geboorte kun je meekletsen over hoe nu verder
Fijne zwangerschap gewenst en hopelijk tot snel in het volgende topic!
Frustrerend!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:29 schreef calilov3 het volgende:
Ik kan er gewoon niet van slapen, net weer een test gedaan omdat ik het niet kan geloven... en jawel die is dus gewoon wit.... Maar die andere heeft dus echt een streepje!
Nou, daar twijfelde ik nog over. Maar vanmiddag bloedde ik ineens..!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:44 schreef Lijnloos het volgende:
Labelloo, wat irritant zeg! Ga je een nieuwe set halen/bestellen?
Kan een innestelling al zo snel, op dag 17?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
Calilov, wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen dat jij binnenkort een overduidelijk tweede streepje plast!
Labello, misschien een innestelingsbloeding? Inderdaad wel erg vroeg om al te bloeden...
Hier inmiddels op dag 24 van mijn cyclus. Ik heb zo het idee dat er een eisprong heeft plaatsgevonden deze week, maar dat is puur mijn gevoel. We proberen in ieder geval om de dag te klussen, zodat we hem niet missen. Ik hoop zo dat het deze maand gaat lukken...
LB, jouw NOD nadert zie ik. Over je temperatuurcurve durf ik niet zoveel te zeggen; heb ik weinig verstand van. Al symptomen die misschien op iets moois kunnen wijzen?
Ik weet niet hoeveel je hebt gebloed? Als het 1 dag een klein beetje is geweest kun je denken aan een eisprong (alhoewel dat volgens mij niet zovaak voorkomt, bloed bij een eisprong, maar ik had het vorige maand wel) of een innestelingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:47 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Kan een innestelling al zo snel, op dag 17?
Spannend hoor Frummeltje! Hopelijk is het raak deze ronde!
LB ik duim ook voor je mee!
!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp
Vanochtend weer een hoge temperatuur!Dus ik houd nog hoop, maar ik probeer dinsdag pas te testen zal morgen wel worden
. Had deze ronde mn eisprong pas laat, dus mn NOD is denk ik de 16e pas.
Gaan jullie wel met zn tweeën op vakantie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:28 schreef klavertje-4 het volgende:
spannend lb en calilov!
Ik ben idd ongesteld geworden, dag 3 van de nieuwe cyclus alweer. ga eind volgende week 1.5 week op vakantie en dan gaat de thermometer niet mee. Ik kom dan terug rond mijn volgende nod, best spannend omdat ik zonder temperaturen helemaal niets weet (ik voel geen eisprong en heb ook geen premenstruatie symptomen)
Ik duim voor iedereen die nog een kansje maakt deze ronde!
Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gaan jullie wel met zn tweeën op vakantie?Gewoon lekker van elkaar genieten!
Ik moest vanmorgen gelijk aan je denken. Hoop heel hard hier.quote:
Ja die heb ik welquote:Op zondag 15 mei 2011 10:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
LB, heb je nog ovulatietesten in huis? Ik heb 8 dagen na de eisprong met een ovulatietest positief getest.
De (gewone) clearblue testen zijn heel gevoelig. Ik kreeg daar al een streep op toen de andere testen nog maar heeeel licht waren.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Rocka, neeeeeik vind het doodeng allemaal....
Pffff, maar ook heel lief om dit allemaal te lezen
Ik wacht écht nog even tot morgen met een nieuwe test
Ah, ook aan het schilderen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
Vandaag het laatste stukje van de gang schilderenen vriendje is thuis, dus die houdt me wel van de testen af
I know, maar ik heb elke maand 3 dagen voor mn menstruatie komt, last van bruinverlies.... dus meestal weet ik dan al dat het over is.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef RockabeIIa het volgende:
LB, bruinverlies zegt niks. Daar kun je nog weken last van blijven houden. Innestelen is ook niet van het een op andere moment.
Spannend! Hoop op een goede afloopquote:Op zondag 15 mei 2011 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
Wat zijn jullie lief
Ik weet helemaal niet meer wat ik er van moet denkengisteravond vond ik het eerste bruinverlies, dus na een potje vloeken me er op ingesteld dat het afgelopen was. Vanochtend nog een redelijk hoge temperatuur, dus wel ff een testje gedaan. Eerst niks te zien, maar een halfuur later toen ik tegen beter weten in nog eens ging kijken een tweede streepje!
Kan een indrooglijntje zijn natuurlijk, of nog wat achtergebleven hcg? Maar anyway, ik vind het retespannend nu!!
Morgen weer testen
Spanned Calilov3! Moet maar snel meer duidelijkheid komenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:18 schreef calilov3 het volgende:
Wat een spannendheid hier LB!!
Ik hoop het zo voor je
Lijnloos: Hoe gaat het met jou?
Winka: nog veranderingen?
Zoe: met jou ook alles goed meis?
Ik ga nu weer even testjes scoren!!
Bedanktquote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef LadyBlack het volgende:
Zoe, ik heb geloof ik gemist wat er speelt in je familie, maar het klinkt wel heftigsterkte!
En hopelijk gaat het voor jou en je vriend allemaal voorspoedig!
Calilov, heb je je kunnen beheersen met je nieuwe testjes??? Kom es vertellen?!
Ja vond ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is altijd goed nieuws labelloo!!
Zoe, wel handig dat je nu van dit gegeven op de hoogte bent lijkt megoed dat je moeder het je verteld heeft! En ik hoop dat het mee blijkt te vallen!
Jemig.... goed dat je aan de bel gaat trekken hoor! Dit klopt niet. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt!!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef calilov3 het volgende:
Goedemorgen,
Net een test gedaan, en geen streepje.
Ik ga voor deze week een afspraak maken met de dokter.
Ik ben nu 16 dagen over mn NOD heen,
Jammer LB!,quote:Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en nou heb ik de foto's van Poppedein met dr 2 kinders gezien en nou zit ik toch nog te janken![]()
Wat een liefde op die foto.....
Gelukkig ga ik straks een baby'tje van een maand oud knuffelen, dat helpt vast een beetje!
Idem! Hoop dat 't snel zover isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:51 schreef Lijnloos het volgende:
LB, ik heb er gewoon weinig woorden voor, ik gun jullie dat 2e streepje zo ontzettend dat ik me ook heel goed kan voorstellen hoeveel het je raakt op zo'n moment. En natuurlijk gun je het je vriendinnen ook, zeker als jullie er zo samen voor gaan, maar het is wel heel confronterend als het hun zoveel makkelijker lijkt af te gaan dan jullie. Ik duim hard voor jullie 2e streepje...
Hij wil sowieso ooit. Wanneer, geen idee. We zijn ook eigenlijk nog maar zo kort samen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou en je Baard eigenlijk? Wil hij wel? Ooit? Snel?![]()
helaas heel herkenbaar... Ik begon na het stoppen met de pil met een cyclus van 29 dagen, en dat werden er 33, 35 en op een gegeven moment zelfs 76! Ik dahct dat ik gek werd. De huisarts kon verder niet zo veel doen. Ja eventueel een ontrekkingsbloeding opwekken maar meer ook neit. Ik ben nog bij de gyn geweest omdat ik bang was voor verklevingen nav een abortus maar dat was ook neit het beval. Gewoon een "gevalletje" ontregelde cyclus.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef calilov3 het volgende:
Goedemorgen,
Net een test gedaan, en geen streepje.
Ik ga voor deze week een afspraak maken met de dokter.
Ik ben nu 16 dagen over mn NOD heen,
Mijn NOD is inderdaad eendezerdagen... maar ik verwacht helemaal niks nee (*onbevlekte ontvangenis geloof ik niet inquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef Labelloo het volgende:
Hoe staat het met het klussen Clauwheee?
En Lijnloos, jouw NOD is ook in aantocht, maar je verwacht er niet zoveel van deze maand toch?
Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus. Normaal heb ik een cyclus van 28/29 dagen, dus nog even geduld!!
Je weet het niet, je weet het niet! Het schijnt eens gebeurd te zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:50 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mijn NOD is inderdaad eendezerdagen... maar ik verwacht helemaal niks nee (*onbevlekte ontvangenis geloof ik niet in)
Ben wel benieuwd wanneer het gaat gebeuren, maar dat terzijde.
Jij nog een weekje dus? Ik zet de duimen vast aan!
Goedzo!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:53 schreef calilov3 het volgende:
Soempie: ik ben nu wel een beetje blij hoor, het is even op me ingewerkt...
Ja, dat was vorige week inderdaad. Ik durf niet meer te testen eigenlijk...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
Had jij deze cyclus niet iets wat verdacht veel op vruchtbaar slijm leek? Hoe lang is dat geleden??
Anders zou ik het bezoekje aan de huisarts nog even uitstellen en eens een testje gaan wagen
Misschien morgenochtend testen, ik weet het niet. Vorige cycli waren 65 en 62 dagen. Voor ik met de pil begon (7 jaar geleden), was mijn cyclus tussen de 30 en 35 dagen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:41 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
LB wat balen dat je ongesteld bent geworden, het klonk en zag er hoopvol uit
Calilovik jompel voor je, ik snap best dat je dat zelf nog niet durft. Lijkt me ook best bizar, steeds negatief testen maar wel een goede bloeduitslag.
Frummeltje, hmm klinkt hoopvol, misschien toch maar een testje doen?? Wat is je gemiddelde cyclus??
Ymme 6 zw testenik durf ze niet meer in huis te hebben *iets met goden verzoeken*
Hier de vruchtbare dagen weer voorbij, had weer een mooie positieve ovu test, helaas niet gebruik van gemaakt. Allebei erg moe, volgende maand beter. Maartbabytjes zijn ook heeeeeeel leuk
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:32 schreef Frummeltje86 het volgende:
Testje gedaan vanmorgen, negatief. Nog geen beeb in aantocht dus. Laat ik maar uitgaan van een cyclus van 65 dagen, dan kan het alleen maar meevallen. Mocht ik dan niet zwanger zijn, dan houdt het op voor het komende halfjaar...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:01 schreef calilov3 het volgende:
ooooooooh weet je!!!!
wat ik vanmiddag plastte!!!!!!!!!!
*jubel jubel jubel*
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |