Oh dat heb ik ook heel erg hoor, verzinnen van gelegenheden en manieren om het aan diverse mensen te vertellen en zo. Maar tot nu toe is het nog niet ervan gekomen. Aan de andere kant lijkt het me ook wel heel leuk om het onze ouders allemaal tegelijk (als dat kan) via Skype te laten "vertellen" door Minke, en dan kijken of we de reactie ook kunnen vastleggen... Lijkt me zo grappig.
Cali, Dikke knuffel voor jou meid!

wat rot dat nu net als jullie er helemaal voor gaan je lichaam je zo loopt te bedriegen... En het kan ook heel goed zijn natuurlijk dat je dit "zelf" veroorzaakt door het zoooooo graag te willen. Natuurlijk hoop ik het niet voor je, maar een lange cyclus zoals Frummel wens ik ook niemand toe.
Het is hier bij ons in de omgeving ook baby-boom hoor... Vooral mijn hockeyteam is zich aan het vermenigvuldigen als een malle... t'is maar goed dat we geen kampioen zijn geworden, want we houden geen team over volgend jaar. Wat ik wel heel sneu vind is dat gisteren 1 van mijn teamgenootjes, die er na lang wachten op het juiste moment helemaal voor was gegaan met haar vriend en ook nog eens raak had geschoten, afgelopen week een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bleek te hebben en dus geopereerd is. Toen ze het vertelde aan ons stond echt iedereen in tranen, zo sneu... En toen moesten we nog een wedstrijd spelen...