*komt uit lurkstand*quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef ymme het volgende:
Ik heb wel eens gehoord over een app voor de mobiel over cyclus.
Ik heb geen iphone maar een samsumg met android. Iemand een idee?
Is aan het downloaden: period and ovulation trackerquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
gewoon downloaden via de "appstore" zo heet dat tenminste bij Apple. Ik heb ook P-tracker op mn ipad.
Klinkt wel als een mogelijke eisprong!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sja LB, dan heeft het zo moeten zijn als dat gebeurt natuurlijkIk hoop dat je gelijk hebt wat betreft een mogelijke eisprong bij mij! Zou echt fijn zijn na een halfjaar....
Jammer dat jebent, Zoe...
Op naar een nieuwe poging.
Ik kan je gedachtengang heel goed voorstellen. En wie weet is het ook een heel goed idee om een paar maanden te wachten, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Speculoosje het volgende:
Thanks voor je reactie!!En maanden overslaan (of in ons geval, nog een maandje uitstellen) heeft ook niet per sé mijn voorkeur, maar ja, dit gaat niet over een vakantie ofzo, maar over het welzijn van m'n kind in een spannende periode in z'n leven. Of til ik hier te zwaar aan?
Zoon is trouwens een erg sociaal mannetje die met veel plezier drie dagdelen per week naar de peuterspeelzaal gaat.
Ik twijfel alleen of twee grote veranderingen in het leven van een kind niet moeilijk te verwerken is voor zo'n uk. Als ik dat kan voorkomen door het klussen nog een maandje (of twee) uit te stellen dan doe ik dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mee eensquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef winka het volgende:
Soms is het gewoon goed om dingen te laten gebeuren. En als het kindje dan wordt geboren op Eerste Kerstdag, Oud en Nieuw, of in de maand van de verjaardag van het zusje of broertje. Het zij zo en eigenlijk zou dit totaal onbelangrijk moeten zijn.
Ah, een startdatum!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mee eens
Ik zou allang blij zijn als ik EINDELIJK zwanger ben na al die maanden
Meiden in juli start ik met de IUI
Ja deze maand en volgende maand nog wel zelf proberen. Dus daarom ook nog even in dit topicquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een startdatum!
Mag je tot die tijd zelf proberen in het kader van jeweetmaarnooit?
Zo'n soort test zag ik ook bij de Etos liggen.quote:
Ik heb net zelf gisteren weer besteldquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n soort test zag ik ook bij de Etos liggen.![]()
Tijdens het inpakken van verhuisdozen kwam ik van Test-Point een verpakking tegen: 5 ovulatie testen. Ik had het gekocht uit nieuwsgierigheid, maar ben nooit aan het testen van m'n ovulatie toe gekomen. Misschien dat ik er hier iemand blij mee kan maken? Ik hoef er niks voor te hebben.![]()
En verder hoop ik op veel tweede streepjes deze maand.
Oh, sorryquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd!
Maar dan zit je hier eigenlijk in het verkeerde topicwij wachten nog op die streepjes, een deurtje verderop bij Zwangerschap en Geboorte kun je meekletsen over hoe nu verder
Fijne zwangerschap gewenst en hopelijk tot snel in het volgende topic!
Frustrerend!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:29 schreef calilov3 het volgende:
Ik kan er gewoon niet van slapen, net weer een test gedaan omdat ik het niet kan geloven... en jawel die is dus gewoon wit.... Maar die andere heeft dus echt een streepje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |