He getsie...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef clauwheee het volgende:
Jemig Calilov, wat een domper. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt.
Hier vandaag ongesteld geworden...na een crematie. Topdag dus..
Mag mijn nieuwe NOD op 4 juni?
Ik hoop het zo voor je! Zou echt een leuk cadeautje zijn!!quote:Maargoed, eerstkomende gelegenheid is over 2 weken, dan wordt mn schoonmoeder 60Over een week is mn NOD, dus dan kan ze een leuk cadeautje krijgen
![]()
Dank je lieverdquote:Cali, Dikke knuffel voor jou meid!wat rot dat nu net als jullie er helemaal voor gaan je lichaam je zo loopt te bedriegen... En het kan ook heel goed zijn natuurlijk dat je dit "zelf" veroorzaakt door het zoooooo graag te willen. Natuurlijk hoop ik het niet voor je, maar een lange cyclus zoals Frummel wens ik ook niemand toe.
En knuffel en eenquote:Zondagochtend was ik helemaal in tranen omdat de katten niet binnen waren en omdat ik geen ontbijt voor mijn vriend had gemaakt. Vooral dat laatsteHoe verzin ik het
quote:Hier vandaag ongesteld geworden...na een crematie. Topdag dus..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:25 schreef calilov3 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga niet meer testen. En ik ga het gewoon afwachten. Helaas zit het er denk ik deze ronde niet in voor mij. Nu mijn gedachten maar ergens anders op focussen...
haha dat is dus die cervixslijm.. had geen zin om te googlenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Calli, ja, dat lijkt wel duidelijk te zijn nu.Dikke knuffel
Zoë het klopt inderdaad van die draadjes. Noemen ze cervixslijm. En ja, je merkt het wel. Ik tenminste wel.
CM
Yeps. Als je het eenmaal weet, valt het ook meer op. Bij mij vaak wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:30 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
haha dat is dus die cervixslijm.. had geen zin om te googlenmaar 't heeft dus een naam.
ik had het nog nooit eerder 'bewust' mee gemaakt, maar wel goed om te weten denk ik!
Hier is de......
![]()
Geen januari kindje dus..
Maar weer druk aan de klus..
Dat ja...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:10 schreef Speculoosje het volgende:
Euh, misschien omdat ze dan niet zwanger is....?![]()
Wat fijn!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:01 schreef klavertje-4 het volgende:
even een egopostje tussendoor:
vandaag dag 23dat is al sinds december niet meer voorgekomen!
Zou het dan? zou het dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:44 schreef klavertje-4 het volgende:
ik hoop ook dat het nu weer normaal wordt! nog steeds een hoge temperatuur ook dus vandaag word ik ook niet ongesteld![]()
Vind je die niet veel te duur?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Labelloo het volgende:
Spannend Klavertje4!
Clauwheee wat jammer dat het deze keer niet raak is! Op naar de volgende ronde!
Ymme welkom!
Ik ben begonnen met de clearblue ovulatietesten. Nu 5 gebruikt, maar allemaal nog negatief. Ben benieuwd... nog 2 testen over!
Ze zijn vrij goedkoop via internet te bestellen hoorquote:
Ja eigenlijk wel, haha! Maar ik wilde het toch graag een maand proberen! Ik vind wel dat er te weinig staafjes in 1 pak zitten! En volgens mij kun je deze ook niet bijbestellen, ofniet?quote:
ik hoop het, ik hoop het! Durf er nog niet aan te denken haha!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zou het dan? zou het dan?
Overigens lopen we exact gelijk met een paar dames geloof ikik zit ook op dag 23 vandaag! Maargoed, ik verwacht dit keer een cyclus van minstens 27/28 dagen. Dus nog even geduld hebben.
Eauuuhw.. aha. Wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ze zijn vrij goedkoop via internet te bestellen hoormaargoed, ik ben er wel weer mee gestopt omdat temperaturen duidelijker en bovendien gratis is.
Je hoeft er trouwens ook niet elke maand zoveel te gebruiken he, als je een beetje een idee hebt wanneer je eisprong is, kun je ook maar 3 dagen doen ofzo.
quote:
Ik vind Fertility Friend een hele fijne site, duidelijk in uitleg ook!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:06 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ga toch maar es beginnen vast met dat temperaturen... Zit nu nog (ruim) voor mijn menstruatie, maar gewoon om alvast wat inzicht op te bouwen en dan volgende maand door te trekken natuurlijk zodat we echt kunnen zien hoe of wat. Maar es effe inlezen wat alle temperaturen betekennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |