abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:36:42 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96693033
Enneuhm, voor de dames die verstand hebben van temperaturen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96693038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef winka het volgende:

Soms is het gewoon goed om dingen te laten gebeuren. En als het kindje dan wordt geboren op Eerste Kerstdag, Oud en Nieuw, of in de maand van de verjaardag van het zusje of broertje. Het zij zo en eigenlijk zou dit totaal onbelangrijk moeten zijn.
mee eens :Y

Ik zou allang blij zijn als ik EINDELIJK zwanger ben na al die maanden ;)

Meiden in juli start ik met de IUI :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:37:28 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96693065
quote:
17s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

mee eens :Y

Ik zou allang blij zijn als ik EINDELIJK zwanger ben na al die maanden ;)

Meiden in juli start ik met de IUI :)
Ah, een startdatum!

Mag je tot die tijd zelf proberen in het kader van jeweetmaarnooit?
pi_96693164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 12:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ah, een startdatum!

Mag je tot die tijd zelf proberen in het kader van jeweetmaarnooit?
Ja deze maand en volgende maand nog wel zelf proberen. Dus daarom ook nog even in dit topic :)
Dus ik hoop zo dat het 1 van deze 2 maanden lukt :P
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:41:45 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96693203
Ja dat zou natuurlijk het allermooist zijn.

Hopelijk kunnen jullie met het veilige vooruitzicht van de IUI in juli lekker ontspannen ermee bezig zijn. Er zit sowieso schot in de zaak!!
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:04:07 #131
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_96694043
LB :o dát ziet er veelbelovend uit!

CA hopelijk lukt het in de komende 2 maanden!

Hier een temperatuurdip en wat rood bloed, dus ik ga ervanuit dat het vandaag doorzet. Hopelijk zet deze positieve trend qua cycluslengte door!
  donderdag 12 mei 2011 @ 13:05:00 #132
30252 Soempie
Procreating
pi_96694074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
En OMG, een home-sementest! 8)7
Zo'n soort test zag ik ook bij de Etos liggen. :D

Tijdens het inpakken van verhuisdozen kwam ik van Test-Point een verpakking tegen: 5 ovulatie testen. Ik had het gekocht uit nieuwsgierigheid, maar ben nooit aan het testen van m'n ovulatie toe gekomen. Misschien dat ik er hier iemand blij mee kan maken? Ik hoef er niks voor te hebben. :)

En verder hoop ik op veel tweede streepjes deze maand. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:50:26 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96700901
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zo'n soort test zag ik ook bij de Etos liggen. :D

Tijdens het inpakken van verhuisdozen kwam ik van Test-Point een verpakking tegen: 5 ovulatie testen. Ik had het gekocht uit nieuwsgierigheid, maar ben nooit aan het testen van m'n ovulatie toe gekomen. Misschien dat ik er hier iemand blij mee kan maken? Ik hoef er niks voor te hebben. :)

En verder hoop ik op veel tweede streepjes deze maand. :*
Ik heb net zelf gisteren weer besteld :') ook met het oog op het gerucht dat je ze ook als zwangerschapstest kunt gebruiken. Voor ovulatie geloof ik het wel, daar temperatuur ik voor, maar ze zijn natuurlijk een stuk goedkoper dan de zwangerschapstest. Als ik echt heel nieuwsgierig word kan ik zo'n dipstickje proberen :9
pi_96704291
Ik ben hier nog nieuw, maar dat is ook logisch :)
Vandaag was de tweede streepje zichtbaar, morgen langs de huisarts :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:08:22 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96704441
Gefeliciteerd!

Maar dan zit je hier eigenlijk in het verkeerde topic ;) wij wachten nog op die streepjes, een deurtje verderop bij Zwangerschap en Geboorte kun je meekletsen over hoe nu verder :)

Fijne zwangerschap gewenst en hopelijk tot snel in het volgende topic!
pi_96704582
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd!

Maar dan zit je hier eigenlijk in het verkeerde topic ;) wij wachten nog op die streepjes, een deurtje verderop bij Zwangerschap en Geboorte kun je meekletsen over hoe nu verder :)

Fijne zwangerschap gewenst en hopelijk tot snel in het volgende topic!
Oh, sorry :)

Tot in het volgende topic :)
  donderdag 12 mei 2011 @ 18:05:24 #137
343276 KleinKloonMeisje
Het zonnetje in huis
pi_96706526
Zo daar ben ik weer. Moest het weekend werken en afgelopen dagen ook, dat ik helemaal niet meer de tijd heb genomen om op fok te komen..
Ik zag nieuwe aanwas. Ymme en Fenne welkom.

Winka, zou als jij erover denkt, denk ik er eigenlijk ook over, ik ben pas aan de ovutesten gegaan omdat we eigenlijk al een tijdje bezig zijn en ik nu wel wilde weten of ik überhaupt een eisprong heb en aangezien ik mij heb voorgenomen om in december, als het niet raak is, terug naar de gyn te gaan, wil ik wel met wat dingen aankomen. Verder probeer ik gewoon go with the flow, maar dat is soms best moeilijk, vooral als je zo graag wilt en iedereen in onze vriendengroep al kinderen hebben en zelfs al klaar zijn en geen meer willen. En idd als je echt gaat kijken komt het eigenlijk nooit uit, er is altijd wel een maand waarom het niet handig is of waarom liever niet ivm met feestdagen of veel verjaardagen of nare herinneringen of wat dan ook

LB ik heb geen verstand van temperaturen, maar volgens mij ziet het er goed uit toch?? Oh en voor goedkopen zwangerschapstesten, bij sensitest kun je dipsticks bestellen en die zijn echt niet duur, als je toch de ovu-testjes niet wilt gebruiken is dat misschien een idee.

C_A wat fijn dat je weet wanneer jullie verder kunnen met de IUI, stiekem hoop ik voor je dat het niet nodig is

Klavertje wat fijn dat je cyclus richting normaal gaat ipv zo kort

Calilov hoe gaat het met je??

voor alle meiden die ik vergeten ben, sorry :*

Hier verder nog niks te melden, komend weekend gaan we weer als het goed is mijn vruchtbare dagen is, dus dat word flink sexen, ik hoop stiekem op een dubbel feestje omdat we zaterdag alweer 1 jaar getrouwd zijn
pi_96710626
Gefeciteerd alvast kleinkloonmeisje! 1jr getrouwd leuk :D
fijn klussen haha :9

Zelf vandaag ontdekt dat vruchtbaar zijn blijkbaar niet zo vanzelfsprekend is binnen ons gezin/fam.

Zelf de afgelopen maanden periode van 28dgn en eisprong voor zover op inet is beschreven leek het erop...

vind het wel spanned/eng.. schrok er wel van want ik wist niet dat het bij ons zo speelde.. ben zelf wel open maar ik snap dat mijn zussen die dingen niet op tafel gooien.
mijn moeder heeft veel kinderen op de wereld gezet, vandaar dat ik er nooit echt over
nagedacht heb,.
wil er ook niet teveel mee bezig zijn maargoed, kan er ook niet omheen..!

[ Bericht 11% gewijzigd door Zoë23 op 12-05-2011 19:39:35 (iets aangepast..) ]
  vrijdag 13 mei 2011 @ 00:44:59 #139
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96734618
heel even snel hoor... net een test gedaan...
en een licht streepje is ook een streepje toch?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 03:29:06 #140
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96736413
Ik kan er gewoon niet van slapen, net weer een test gedaan omdat ik het niet kan geloven... en jawel die is dus gewoon wit.... Maar die andere heeft dus echt een streepje! ;(
pi_96736768
Calilov, plaats eens een foto? Genoeg meiden hier die graag even meekijken!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 06:55:49 #142
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96736811
Misschien toch morgenochtend nog eens proberen, met ochtendurine?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_96736881
Hm, ja Calli, wat Susie zegt.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_96737065
Cali ik zou het ook nogeens vanmorgen proberen!

Hier de 7e (en laatste) ovutest gedaan vanmorgen, maar weer negatief...! Jammer!!!
pi_96737088
-O- Labelloo, wat irritant zeg! Ga je een nieuwe set halen/bestellen?

Calli, wat doe je??? Maak je het toch nog weer spannend joh! Ik ga hier weer F5-en vandaag... ben bneieuwd!

Ik wilde dus 2 dagen al beginnen met temperaturen, nou nog niet echt gelukt :|W Eerst vergeten thermometer klaar te leggen, en vanochtend kon ik mezelf er niet toe zetten om om kwart voor zes mezelf een thermometer in te brengen... *zucht* Komt goed ;)
pi_96737293
Calilov, pfff wat frustrerend voor je.
Is het teststreepje even dik als het controle streepje? Dus geen pennestreep met evt een schaduwlijntje? Dat had ik namelijk. En heb je getest met k2v5? ik hoor de laatste tijd steeds meer negatieve berichten over kruidvat 2v5.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_96737541
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 03:29 schreef calilov3 het volgende:
Ik kan er gewoon niet van slapen, net weer een test gedaan omdat ik het niet kan geloven... en jawel die is dus gewoon wit.... Maar die andere heeft dus echt een streepje! ;(
Frustrerend!

Wat bodpa09 zegt; plaats een foto, misschien dat iemand weet hoe en wat
pi_96739104
Calilov, probeer het eens met ochtendurine.
Wellicht dat je HCG gehalte nog te laag is. Dit zou dan elke dag moeten verdubbelen dus de streep zou per dag duidelijker moeten worden.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:52:22 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96741365
ik heb juist heel goede ervaringen van Kruidvat 2v5..... cavilov gewoon vandaag of morgen nog een testje doen??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:28:14 #150
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_96742626
Ik ben eigenlijk een onwijze lurker (met hier en daar een post), maar toch ff een tip voor Calilov3: misschien kun je eens een sensitest kopen? Hier http://www.sensitest.nl/i(...)schapstest-midstream te bestellen. Deze zijn heel gevoelig, schijnt dat je daarmee zelfs voor je NOD kunt testen. Misschien daar dan betere resultaten mee?

Enne mijn man en ik zijn trouwens ook weer aan het proberen zwanger te raken! Van onze tweede. Ik heb al een zoontje die is net 1 jaar. Spannend spannend spannend! Ben benieuwd wanneer het dit keer raak is. Vorige keer duurde het 8 maanden. Daarom zit ik ook heel erg te twijfelen of ik mee wil posten... aan de ene kant is het hartstikke leuk en gezellig, maar aan de andere kant wil ik het een beetje loslaten. Aangezien ik er de vorige keer echt te erg mee bezig was (als in: elke keer weer janken als ik ongesteld werd :-p).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')