Zo daar ben ik weer. Moest het weekend werken en afgelopen dagen ook, dat ik helemaal niet meer de tijd heb genomen om op fok te komen..
Ik zag nieuwe aanwas. Ymme en Fenne welkom.
Winka, zou als jij erover denkt, denk ik er eigenlijk ook over, ik ben pas aan de ovutesten gegaan omdat we eigenlijk al een tijdje bezig zijn en ik nu wel wilde weten of ik überhaupt een eisprong heb en aangezien ik mij heb voorgenomen om in december, als het niet raak is, terug naar de gyn te gaan, wil ik wel met wat dingen aankomen. Verder probeer ik gewoon go with the flow, maar dat is soms best moeilijk, vooral als je zo graag wilt en iedereen in onze vriendengroep al kinderen hebben en zelfs al klaar zijn en geen meer willen. En idd als je echt gaat kijken komt het eigenlijk nooit uit, er is altijd wel een maand waarom het niet handig is of waarom liever niet ivm met feestdagen of veel verjaardagen of nare herinneringen of wat dan ook
LB ik heb geen verstand van temperaturen, maar volgens mij ziet het er goed uit toch?? Oh en voor goedkopen zwangerschapstesten, bij sensitest kun je dipsticks bestellen en die zijn echt niet duur, als je toch de ovu-testjes niet wilt gebruiken is dat misschien een idee.
C_A wat fijn dat je weet wanneer jullie verder kunnen met de IUI, stiekem hoop ik voor je dat het niet nodig is
Klavertje wat fijn dat je cyclus richting normaal gaat ipv zo kort
Calilov hoe gaat het met je??
voor alle meiden die ik vergeten ben, sorry
Hier verder nog niks te melden, komend weekend gaan we weer als het goed is mijn vruchtbare dagen is, dus dat word flink sexen, ik hoop stiekem op een dubbel feestje omdat we zaterdag alweer 1 jaar getrouwd zijn