abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96647826
Ik heb de P-tracker voor de iphone, maar je hebt echt zat keuze voor dergelijke apps in de app-store van apple. Zal bij android ook vast zijn. Kan je alleen niet zeggen welke, want geen android...
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:19:01 #102
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96648540
Werkt de P-tracker een beetje goed?

Go klaver Go!! Ik hoop op een lange cyclus voor je dit keer!!!
pi_96649323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:00 schreef ymme het volgende:
Ik heb wel eens gehoord over een app voor de mobiel over cyclus.
Ik heb geen iphone maar een samsumg met android. Iemand een idee?
*komt uit lurkstand*
Ik heb de P and O Tracker (heb ook android). Ik vind 'm wel nauwkeurig, bij mij klopte ie wel altijd. Maar nu was mijn cyclus ook wel erg regelmatig...
*gaat weer lurken, ik wens iedereen heeeeeeeeeeeeel veel succes en ik wens jullie allemaal 2 streepjes toe!! :* *
Tralalalaaa
pi_96649513
Nou ja, je kunt wel redelijk makkelijk allerlei dingen bijhouden (zoals menstruatie, gemoedstoestand, pijntjes/symptomen, sexmomenten) en op basis daarvan rekent ie je verwachtte ovulatie-momenten uit en ook wanneer je ongeveer weer ongesteld moet worden. Bij mij is ie nu een beetje van slag door de enorme wisseling in cyclusduur, dus ik hanteer daarvoor mijn eigen berekeningen, maar als je enigzins regelmatige cyclussen hebt dan zou het denk ik best goed kunnen gaan.
pi_96649624
En hoe krijg ik die app op mijn telefoon?
(snap daar niet zoveel van hihi)
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:50:14 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_96649842
gewoon downloaden via de "appstore" zo heet dat tenminste bij Apple. Ik heb ook P-tracker op mn ipad.
Make love, not war ☮
pi_96651972
Je gaat naar de Market (is een app op je Android) en dan selecteer je het zoek-icoontje. Dan typ je dus de naam in van de app en dan kun je m downloaden :) Hoop dat het lukt!
Tralalalaaa
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:05:41 #108
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96656271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
gewoon downloaden via de "appstore" zo heet dat tenminste bij Apple. Ik heb ook P-tracker op mn ipad.
Is aan het downloaden: period and ovulation tracker
  woensdag 11 mei 2011 @ 17:09:08 #109
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96656491
Ymme, ik heb WomanLog voor Android. Kan ik mijn cyclus goed op bijhouden en ook mijn temperatuur en die geeft dan ook zo'n mooi grafiekje.
pi_96658620
Hoi allemaal,

Ook ik ga me hier aansluiten. Deze maand zijn we er al mee bezig, maar volgens mij ben ik op mn vruchtbare dagen in het buitenland (alleen wel te verstaan). Dus vanaf volgende maand pas echt echt.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:59:35 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96661720
Welkom Fenne :W

Jammer van de eerste ronde (waarschijnlijk), maar dan maar vlug door naar de volgende he!
Ben je net gestopt met de pil of had je een andere anticonceptie?
pi_96662881
Hoihoi

Ik ben sinds maart gestopt met de pil, wilde toch wel eens weten wat 14 jaar pil met mn cyclus deed. Gelukkig kwam alles snel op gang en sindsdien dus condooms.

Inderdaad, volgende ronde heeft een betere kans!
pi_96663080
Welkom Fenne :).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_96663655
AARGH! Ben ik zomaar ineens net ongesteld geworden, 5 dagen eerder dan gepland! Terwijl ik al meer dan een jaar regelmatig ongesteld ben, gaat m'n cyclus ineens raar doen nu we voor een tweede willen gaan! En het stomste is nog, dat we dan meteen het "proberen" in de maand juni kunnen afstrepen, want ik neem aan dat ik nu dus ook 5 dagen eerder mijn eisprong ga krijgen, en dan zijn we op familieweekend en slapen we niet samen... Grom. Minder kans dus.

En de maand daarop wilden we (misschien) overslaan. Want als het in juli zou lukken dan zou het een maart-kindje worden en we zijn bang dat dat misschien een beetje te heftig is voor ons zoontje (die van begin april is, en dan 4 wordt, dus dan voor het eerst naar school zou moeten in een periode waarin er een broertje/zusje geboren is). Hoe denken jullie daarover?
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:36:22 #115
279894 winka
There is no place like home..
pi_96663736
Nog steeds niks dus calilov -O- Wat irritant zeg! Het beste is inderdaad om het proberen los te laten zodat dat je ongi op gang komt. Hoop dat het gauw gebeurt..

Jammer dat je ongi bent geworden Clauwhee -O- En heftig zoveel sterfgevallen in korte tijd. Op nu naar een betere periode :*

Wat heerlijk Klavertje dat je weer een normale cyclus hebt! En wie weet gaat het nog wel veel langer duren voordat je ongesteld wordt ;)

En die home sementest _O- Hoe verzinnen ze het!! Hoe heb je die nu gevonden LB :P

Ik gebruik PinkPad als app.. heel handig zoiets. Er zullen inderdaad wel heel veel van die apps zijn. Ik heb ook alvast de app BabyBump geinstalleerd, kan je nooit te vroeg mee zijn O-)

En natuurlijk veel succes Speculoosje, Fenne en Ymme :)
Het wordt trouwens weer hoog tijd voor heelveelstreepjes tijd *O*

Oh mijn ongi is maandagavond doorgebroken dus ik kan weer een nieuwe NOD aanleveren: 6 juni
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:43:16 #116
279894 winka
pi_96664141
Balen Speculoosje.. Mijn cyclus is ook veranderd sinds ik ermee bezig ben, heel irritant is dat. En ook nog eens dat de maand juni afvalt..

Ik wil heel graag mijn mening geven over je vraag maar ik heb zelf nog geen kinderen :D Maar het lijkt mij niet iets om het daarom te laten. Of je kindje zou tekenen in het gedrag moeten hebben waarom het niet handig zou zijn? Het zal voor een zoontje wel een extra spannende tijd zijn maar niet iets wat hij niet aankan.
/einde mening van bijna-moeder ;)
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:15:21 #117
279894 winka
pi_96665936
Ik zeg dit eigenlijk meer omdat ik niet zo geloof in maanden overslaan om bepaalde redenen.. Want er is misschien altijd wel iets waardoor het niet uitkomt :)

En ik geloof ook niet in het plannen van een zwangerschap .. Maar wie weet is het wel heel zwaar voor jouw kindje maar dat kunnen andere dames hier wel zeggen
:)

[ Bericht 1% gewijzigd door winka op 11-05-2011 20:53:58 (opmaak) ]
pi_96667482
Thanks voor je reactie!! :) En maanden overslaan (of in ons geval, nog een maandje uitstellen) heeft ook niet per sé mijn voorkeur, maar ja, dit gaat niet over een vakantie ofzo, maar over het welzijn van m'n kind in een spannende periode in z'n leven. Of til ik hier te zwaar aan?

Zoon is trouwens een erg sociaal mannetje die met veel plezier drie dagdelen per week naar de peuterspeelzaal gaat.
Ik twijfel alleen of twee grote veranderingen in het leven van een kind niet moeilijk te verwerken is voor zo'n uk. Als ik dat kan voorkomen door het klussen nog een maandje (of twee) uit te stellen dan doe ik dat.
pi_96670371
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 18:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sja LB, dan heeft het zo moeten zijn als dat gebeurt natuurlijk ;) Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft een mogelijke eisprong bij mij! Zou echt fijn zijn na een halfjaar....

Jammer dat je }) bent, Zoe... :* Op naar een nieuwe poging.
Klinkt wel als een mogelijke eisprong!

ik had 't ook.. druk geklust maar geen positieve test dus.. helaas :(
achja we klussen vrolijk verder :9
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:54:13 #120
279894 winka
pi_96672310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Speculoosje het volgende:
Thanks voor je reactie!! :) En maanden overslaan (of in ons geval, nog een maandje uitstellen) heeft ook niet per sé mijn voorkeur, maar ja, dit gaat niet over een vakantie ofzo, maar over het welzijn van m'n kind in een spannende periode in z'n leven. Of til ik hier te zwaar aan?

Zoon is trouwens een erg sociaal mannetje die met veel plezier drie dagdelen per week naar de peuterspeelzaal gaat.
Ik twijfel alleen of twee grote veranderingen in het leven van een kind niet moeilijk te verwerken is voor zo'n uk. Als ik dat kan voorkomen door het klussen nog een maandje (of twee) uit te stellen dan doe ik dat.
Ik kan je gedachtengang heel goed voorstellen. En wie weet is het ook een heel goed idee om een paar maanden te wachten, daar kan ik niet over oordelen.

Met mijn posts bedoel ik het volgende. We zijn soms zo bezig hier met het controleren van het zwanger worden, door middel van kalenders, ovulatietesten, pillen, of een maand overslaan omdat het misschien beter uitkomt. En eigenlijk geloof ik daar niet in met het idee dat controle en zekerheid niet bestaat.
Ik geloof dat de natuur het laatste woord heeft en niet wij. Ik kan hier nog veel meer over zeggen maar ik wil geen users kwetsen en waarschijnlijk kom ik nu toch te zweverig over :)

Soms is het gewoon goed om dingen te laten gebeuren. En als het kindje dan wordt geboren op Eerste Kerstdag, Oud en Nieuw, of in de maand van de verjaardag van het zusje of broertje. Het zij zo en eigenlijk zou dit totaal onbelangrijk moeten zijn.

Dit bovenstaande bedoel ik niet alleen op jouw post hoor Speculoosje. En ik doe trouwens zelf ook mee aan dit hele circus met mijn apps, menstrautiekalender.net en mijn bureaukalender die onder geklad is met kruisjes en de internetfora. En het is ook hartstikke leuk om er zo mee bezig te zijn :)

Maar ik denk dat dit alles en al die info die ook nog eens bekend is over zwanger worden mij niet eerder zwanger zal maken, maar het eerder vertraagt :{

Tot zover mijn relaas :s)

Ik hoop in ieder geval dat je een goede keuze hierover kan maken :*

[ Bericht 0% gewijzigd door winka op 11-05-2011 21:57:12 (spelfout .. foei) ]
pi_96673012
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Maar als het op mijn kind aankomt word ik ineens een weekdiertje.
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:07:52 #122
279894 winka
pi_96673324
Dat zal ik ook wel hebben als ik een kleintje heb O+

Het is natuurlijk wel makkelijk gezegd van mij en ik ben dan ook benieuwd naar de reactie van de moeders :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:11:44 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96673621
Ik sluit me bij je aan winka! :Y

En inderdaad, gevoel en verstand liggen mijlenver uit elkaar soms... ik was ergens ook wel een beetje opgelucht dat ik geen december-feestdagen-kindje kreeg :@

En ik vind het eigenlijk alleen maar heel lief om te lezen dat speculoosje zo aan het welzijn van dr zoontje denkt als ie net naar school gaat O+ De timing kan op een ander moment ook niet ideaal zijn, maar dit weet je al, en je weet ook dat je zwanger kunt worden, dus dan lijkt het me ook minder eng om een maandje of wat over te slaan.

Voor mij is het toch nog: misschien lukt het nog laaaang niet, dan wil ik elke maand benut hebben!
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:26:15 #124
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_96692686
Goedemiddag lieverds,
Hier nog steeds geen })
Ik weet eigenlijk niet echt goed wat ik er van moet vinden....
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:32:46 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96692903
Balen joh..... -O-

Maar je kunt echt helemaal niks anders doen dan wachten, jezelf opvreten en er af en toe een testje tegenaan gooien he :{ Hou vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')