quote:
Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef Speculoosje het volgende:Thanks voor je reactie!!

En maanden overslaan (of in ons geval, nog een maandje uitstellen) heeft ook niet per sé mijn voorkeur, maar ja, dit gaat niet over een vakantie ofzo, maar over het welzijn van m'n kind in een spannende periode in z'n leven. Of til ik hier te zwaar aan?
Zoon is trouwens een erg sociaal mannetje die met veel plezier drie dagdelen per week naar de peuterspeelzaal gaat.
Ik twijfel alleen of twee grote veranderingen in het leven van een kind niet moeilijk te verwerken is voor zo'n uk. Als ik dat kan voorkomen door het klussen nog een maandje (of twee) uit te stellen dan doe ik dat.
Ik kan je gedachtengang heel goed voorstellen. En wie weet is het ook een heel goed idee om een paar maanden te wachten, daar kan ik niet over oordelen.
Met mijn posts bedoel ik het volgende. We zijn soms zo bezig hier met het controleren van het zwanger worden, door middel van kalenders, ovulatietesten, pillen, of een maand overslaan omdat het misschien beter uitkomt. En eigenlijk geloof ik daar niet in met het idee dat controle en zekerheid niet bestaat.
Ik geloof dat de natuur het laatste woord heeft en niet wij. Ik kan hier nog veel meer over zeggen maar ik wil geen users kwetsen en waarschijnlijk kom ik nu toch te zweverig over
Soms is het gewoon goed om dingen te laten gebeuren. En als het kindje dan wordt geboren op Eerste Kerstdag, Oud en Nieuw, of in de maand van de verjaardag van het zusje of broertje. Het zij zo en eigenlijk zou dit totaal onbelangrijk moeten zijn.
Dit bovenstaande bedoel ik niet alleen op jouw post hoor Speculoosje. En ik doe trouwens zelf ook mee aan dit hele circus met mijn apps, menstrautiekalender.net en mijn bureaukalender die onder geklad is met kruisjes en de internetfora. En het is ook hartstikke leuk om er zo mee bezig te zijn
Maar ik denk dat dit alles en al die info die ook nog eens bekend is over zwanger worden mij niet eerder zwanger zal maken, maar het eerder vertraagt
Tot zover mijn relaas
Ik hoop in ieder geval dat je een goede keuze hierover kan maken
[ Bericht 0% gewijzigd door winka op 11-05-2011 21:57:12 (spelfout .. foei) ]