abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96880401
LB :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 16 mei 2011 @ 11:59:04 #227
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96880503
Wat jammer..Ik lees wel vaker dat meiden later en heftiger ongesteld worden. Ik denk dan toch inderdaad dat er 'iets' is geweest. Daar heb je nu natuurlijk weinig aan, maar misschien helpt het toch wel om verder te gaan, dat je het idee hebt dat er dan toch iets kan gebeuren in je lijf.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:03:53 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96880688
Ja precies! Ik vind dat echt een heel fijn idee :Y Ik vond het echt zorgelijk dat ik in al die maanden nog maar één keer aanwijzingen had dat het raak was geweest (in februari, ook een iets langere cyclus en hogere temperatuur dan normaal).
  maandag 16 mei 2011 @ 12:07:19 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96880825
Ja ik hoop dat dat helpt! Ik volg je een beetje omdat jij en ik ong. tegelijk in dit topic begonnen te schrijven. Ik inmiddels alweer 32 weken zwanger. Soms denk ik weleens dat het gewoon pure willekeur is. De meeste stellen zijn prima vruchtbaar maar het is dan gewoon de timing: dat steekt echt zo nauw, blijkbaar. Stom en frustrerend. Maar het komt vast wel goed :)
pi_96882002
Hè LB, wat jammer... Het klonk zo goed! :* Maar ik snap wel dat je blij bent dat je lichaam nu wel iets gedaan heeft. Succes met de training, hopelijk geeft dat wat afleiding.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96882520
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en nou heb ik de foto's van Poppedein met dr 2 kinders gezien en nou zit ik toch nog te janken :'( :') Wat een liefde op die foto..... O+

Gelukkig ga ik straks een baby'tje van een maand oud knuffelen, dat helpt vast een beetje!
Jammer LB!,
een baby'tje knuffelen helpt wel *; haha, afgelopen weekend mn neefje (van schoonfamilie) ook verzorgt (gewassen,fles gegeven etc) echt super is dat O+
pi_96883389
LB :*
  maandag 16 mei 2011 @ 13:35:06 #233
30252 Soempie
Procreating
pi_96884044
LB, dikke knuffel voor jou. :*

En voor Cali ook natuurlijk. Goed dat je naar de dokter gaat om duidelijkheid te krijgen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 16 mei 2011 @ 13:51:22 #234
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_96884614
Calli, jeetje... nou wil je toch ook weleens weten waar je aan toe bent! Veel succes bij de huisarts! Je kunt evt. medicijnen krijgen om je ongesteldheid op te wekken als je zeker weet dat je niet zwanger bent.

LB -O- het leek zo mooi te gaan. Dikke knuffel :*
Make love, not war ☮
  maandag 16 mei 2011 @ 16:42:45 #235
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96891598
Het is zo fijn om hier te lezen O+

Mijn vriend weet dit natuurlijk wel, en ik heb het vandaag ook aan de vriendin met het kindje verteld, maar verder ga ik dit soort verhalen niet aan de grote klok hangen. Toch heel fijn dat er hier dan mensen zo lief meeleven :Y

Ik smolt echt trouwens, het meiske heeft een half uur volledig voor pampus op mn borst gelegen *; dr handjes hingen slap langs mn zij, en af en toe voelde ik wat vingertjes kriebelen O+
  maandag 16 mei 2011 @ 19:36:58 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_96900453
LB :*
pi_96903029
Balen LB!! :*
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:32:21 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96934786
En dan vertelt de vriendin met wie ik vorig jaar tegelijkertijd begon met proberen, me gisteravond ook nog dat zij inmiddels 6 weken zwanger is!! :'( Dat heeft me wel even een berg tranen gekost zeg.... Ik ben heus heel blij voor dr, maar ik vind het aan de andere kant ook echt vreselijk.... ;( :@ -O-

Twee jaar geleden ontstond het idee om met 3 tegelijk te starten in september 2010. De andere twee meiden hadden net bedacht dat ze eigenlijk wel kinderen wilden, en ik wilde al járen. Nu voelt het zo zuur dat ik degene ben die nog moet wachten :{ De derde is namelijk degene bij wie ik gisteren op bezoek was, met een dochtertje van een maand oud O+

Heb gisteravond nog heel lang in bed liggen praten (en huilen) met mn vriend. Hij vindt het echt heel erg dat ik elke maand verdrietiger word als het mislukt is... :{ Maar we hebben besloten dat het een goed teken is dat er deze maand waarschijnlijk wel wat gebeurd is, en dat het nu vast snel raak zal zijn!

[/egopost, moest het even kwijt]

[ Bericht 3% gewijzigd door LadyBlack op 17-05-2011 12:39:47 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:37:42 #239
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_96934990
Ach gos meid toch! Dat is ook best een heftig moment om te horen. Dikke knuffel :* :*
Make love, not war ☮
pi_96934998
Aww LB :* ! Dat moet ook gewoon erg confronterend zijn, zeker als jullie zo bewust tegelijk begonnen zijn. Dikke knuf, ik hoop zo dat we binnenkort voor jouw 2e streepje kunnen jompelen O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:40:58 #241
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96935110
Ja fuck, nu zit ik alweer te huilen :')

Ik hoop het ook Phaidra. Vriendje heeft weer alle medewerking beloofd, dus ooit moet het toch goed komen O+

Komende maand wel een stuk meer afleiding gelukkig.
pi_96935558
LB, ik heb er gewoon weinig woorden voor, ik gun jullie dat 2e streepje zo ontzettend dat ik me ook heel goed kan voorstellen hoeveel het je raakt op zo'n moment. En natuurlijk gun je het je vriendinnen ook, zeker als jullie er zo samen voor gaan, maar het is wel heel confronterend als het hun zoveel makkelijker lijkt af te gaan dan jullie. Ik duim hard voor jullie 2e streepje... :*
pi_96935749
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:51 schreef Lijnloos het volgende:
LB, ik heb er gewoon weinig woorden voor, ik gun jullie dat 2e streepje zo ontzettend dat ik me ook heel goed kan voorstellen hoeveel het je raakt op zo'n moment. En natuurlijk gun je het je vriendinnen ook, zeker als jullie er zo samen voor gaan, maar het is wel heel confronterend als het hun zoveel makkelijker lijkt af te gaan dan jullie. Ik duim hard voor jullie 2e streepje... :*
Idem! Hoop dat 't snel zover is
Wie weet..binnenkort :) :*
Fijn dat vriendjelief er voor je is, en je over dit soort dingen kunt praten!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:16:42 #244
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96936563
LB, :* kan me je gevoel erg goed voorstellen.

Calilov, heb je nog een afspraak gemaakt met de Ha?

Hier nog 5 pillen slikken en dan wachten op de onttrekkingsbloeding. Toch wel weer spannend :Y
pi_96937507
Oh happy, zullen we deze keer weer samen zwanger zijn?
Dat zou mooi zijn en het liefst zsm natuurlijk.

En dat geldt natuurlijk voor iedereen hier.
LB :* Sterkte! Heel begrijpelijk en goed dat je erover praat en je emoties laat gaan hoor!

Calli, weet je al wanneer je bij de huisarts terrecht kan?

Hier wordt het steeds spannerder. Over ongeveer 10-11 dagen ongesteld en daarna gaan we ervoor!
pi_96938341
LB, pfff wat heftig voor je! Dikke knuffel voor jou!

Hier alles gewoon :)
Probeer het een beetje van me af te zetten, lukt niet altijd. Gister op marktplaats al wezen kijken naar kinderwagens haha
Die we nu hebben is te oud, rijdt niet meer fijn.
4,5 jaar geleden 2ehands gekocht dus ik vind dat ik wel een andere mag :P
Verder net als jullie ook al aan het bedenken hoe te vertellen, hoe met vakanties, kerst en andere data.

Calilov, hopelijk kun je snel bij de huisarts terecht.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_96938549
Voor in het lijstje in de OP: mijn datum mag naar 6 juni

Ben benieuwd wat m'n cyclus dit keer gaat doen, deze datum is berekend op 36 dagen. Hopelijk ga ik eronder zitten, zodat m'n cyclus weer was zoals voor de pil.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:38:55 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96948258
Ohja, NOD :{ de mijne mag op 12 juni.
Da's op basis van een cyclus van 27 dagen. We gaan het zien....

Cali, heb je je huisarts al gebeld? :*
pi_96948352
Hallo Allemaal,

Ik weet niet of ik in de goede topic zit, anders hoor ik het wel waar ik dan terecht kan.

Sinds vorig zijn wij ook proberen om zwanger te worden, dit is tot op heden niet gelukt. Wat kan je lichaam je voor de gek houden dat is niet normaal.

Ik kan me helemaal in leven in het verhaal van LadyBlack een paar vriendinnen van mij zijn inmiddels zwanger dit is erg confronteert, heb er ook flink wat traantje om gelaten. Maar ik gun het hun enorm. Ik werk in de kinderopvang soms is het erg moeilijk als je een baby'tje ziet, dan denk je waarom is dit ons nou nog niet gegund. Maar met goede moet gaan we er weer voor. Hopelijk zal voor iedereen gauw een positieve test verschijnen.

Zouden jullie mij in de lijst willen zetten: voor NOD 30 mei
pi_96948492
Lieve LB. Koesje. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')