Hij wil sowieso ooit. Wanneer, geen idee. We zijn ook eigenlijk nog maar zo kort samen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou en je Baard eigenlijk? Wil hij wel? Ooit? Snel?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

helaas heel herkenbaar... Ik begon na het stoppen met de pil met een cyclus van 29 dagen, en dat werden er 33, 35 en op een gegeven moment zelfs 76! Ik dahct dat ik gek werd. De huisarts kon verder niet zo veel doen. Ja eventueel een ontrekkingsbloeding opwekken maar meer ook neit. Ik ben nog bij de gyn geweest omdat ik bang was voor verklevingen nav een abortus maar dat was ook neit het beval. Gewoon een "gevalletje" ontregelde cyclus.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef calilov3 het volgende:
Goedemorgen,
Net een test gedaan, en geen streepje.
Ik ga voor deze week een afspraak maken met de dokter.
Ik ben nu 16 dagen over mn NOD heen,

Mijn NOD is inderdaad eendezerdagen... maar ik verwacht helemaal niks nee (*onbevlekte ontvangenis geloof ik niet inquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef Labelloo het volgende:
Hoe staat het met het klussen Clauwheee?
En Lijnloos, jouw NOD is ook in aantocht, maar je verwacht er niet zoveel van deze maand toch?
Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus. Normaal heb ik een cyclus van 28/29 dagen, dus nog even geduld!!

Je weet het niet, je weet het niet! Het schijnt eens gebeurd te zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:50 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mijn NOD is inderdaad eendezerdagen... maar ik verwacht helemaal niks nee (*onbevlekte ontvangenis geloof ik niet in)
Ben wel benieuwd wanneer het gaat gebeuren, maar dat terzijde.
Jij nog een weekje dus? Ik zet de duimen vast aan!

Goedzo!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:53 schreef calilov3 het volgende:
Soempie: ik ben nu wel een beetje blij hoor, het is even op me ingewerkt...

Ja, dat was vorige week inderdaad. Ik durf niet meer te testen eigenlijk...quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
Had jij deze cyclus niet iets wat verdacht veel op vruchtbaar slijm leek? Hoe lang is dat geleden??
Anders zou ik het bezoekje aan de huisarts nog even uitstellen en eens een testje gaan wagen

Misschien morgenochtend testen, ik weet het niet. Vorige cycli waren 65 en 62 dagen. Voor ik met de pil begon (7 jaar geleden), was mijn cyclus tussen de 30 en 35 dagen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:41 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
LB wat balen dat je ongesteld bent geworden, het klonk en zag er hoopvol uit
Calilovik jompel voor je, ik snap best dat je dat zelf nog niet durft. Lijkt me ook best bizar, steeds negatief testen maar wel een goede bloeduitslag.
Frummeltje, hmm klinkt hoopvol, misschien toch maar een testje doen?? Wat is je gemiddelde cyclus??
Ymme 6 zw testenik durf ze niet meer in huis te hebben *iets met goden verzoeken*
Hier de vruchtbare dagen weer voorbij, had weer een mooie positieve ovu test, helaas niet gebruik van gemaakt. Allebei erg moe, volgende maand beter. Maartbabytjes zijn ook heeeeeeel leuk

quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:32 schreef Frummeltje86 het volgende:
Testje gedaan vanmorgen, negatief. Nog geen beeb in aantocht dus. Laat ik maar uitgaan van een cyclus van 65 dagen, dan kan het alleen maar meevallen. Mocht ik dan niet zwanger zijn, dan houdt het op voor het komende halfjaar...

quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:01 schreef calilov3 het volgende:
ooooooooh weet je!!!!
wat ik vanmiddag plastte!!!!!!!!!!
*jubel jubel jubel*
[ afbeelding ]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |