Nou, daar twijfelde ik nog over. Maar vanmiddag bloedde ik ineens..!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:44 schreef Lijnloos het volgende:
Labelloo, wat irritant zeg! Ga je een nieuwe set halen/bestellen?
Kan een innestelling al zo snel, op dag 17?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef Frummeltje86 het volgende:
Calilov, wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen dat jij binnenkort een overduidelijk tweede streepje plast!
Labello, misschien een innestelingsbloeding? Inderdaad wel erg vroeg om al te bloeden...
Hier inmiddels op dag 24 van mijn cyclus. Ik heb zo het idee dat er een eisprong heeft plaatsgevonden deze week, maar dat is puur mijn gevoel. We proberen in ieder geval om de dag te klussen, zodat we hem niet missen. Ik hoop zo dat het deze maand gaat lukken...
LB, jouw NOD nadert zie ik. Over je temperatuurcurve durf ik niet zoveel te zeggen; heb ik weinig verstand van. Al symptomen die misschien op iets moois kunnen wijzen?
Ik weet niet hoeveel je hebt gebloed? Als het 1 dag een klein beetje is geweest kun je denken aan een eisprong (alhoewel dat volgens mij niet zovaak voorkomt, bloed bij een eisprong, maar ik had het vorige maand wel) of een innestelingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:47 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Kan een innestelling al zo snel, op dag 17?
Spannend hoor Frummeltje! Hopelijk is het raak deze ronde!
LB ik duim ook voor je mee!
!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp
Vanochtend weer een hoge temperatuur!Dus ik houd nog hoop, maar ik probeer dinsdag pas te testen zal morgen wel worden
. Had deze ronde mn eisprong pas laat, dus mn NOD is denk ik de 16e pas.
Gaan jullie wel met zn tweeën op vakantie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:28 schreef klavertje-4 het volgende:
spannend lb en calilov!
Ik ben idd ongesteld geworden, dag 3 van de nieuwe cyclus alweer. ga eind volgende week 1.5 week op vakantie en dan gaat de thermometer niet mee. Ik kom dan terug rond mijn volgende nod, best spannend omdat ik zonder temperaturen helemaal niets weet (ik voel geen eisprong en heb ook geen premenstruatie symptomen)
Ik duim voor iedereen die nog een kansje maakt deze ronde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |