Trant!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef Shalimar het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/boom/1
trefwoord boom, maar ik zie nergens eentje waarvan de 5e een r is
ik wist overigens niet dat kers ook werd gezien als boom, dacht meer aan iets in de trend van kersenboom
......quote:Op zondag 22 mei 2011 10:00 schreef nexusje het volgende:
In mijn woonwijk schiekamp (spijkenisse) vroemen allemaal maloten met hun e46's met m3 stickers over de drempels heen. Nu heb ik mijn buurman al aangeklaat voor geluid overlast straks rijden een stelletje falende tering turken mijn flat binnen...
Zou ie net zo krom praten als schrijven?quote:Op zondag 22 mei 2011 @ 17:59 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het is gewoon hopeloos geval. Ze durven het niet toegeven.
Wij zijn gewoon aantal miljarden kwijt.
Straks is er aardbeving. Dan zijn het nog hopelozer daar dan nu.
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:16 schreef GeertJan88 het volgende:
ik keek vroeger altijd in het weekend op ik geloof villa achterwerk, sowieso nederland 1, 2 of 3 een kinderserie(?) over een vuilnisbelt of waar ratten en marmers en zo leefden en die volgde je dan, en er was een uil.
quote:Op maandag 23 mei 2011 02:07 schreef amenth het volgende:
komt als nog aan als jje het bij goed bedrijf bestaat hebt
Welke druppel bedoelt hij toch? De druppel die de emmer deed overlopen, de druppel op de gloeiende plaat, of...quote:Op zondag 22 mei 2011 15:19 schreef RanTheMan het volgende:
Hoi Hoi,
Na 2 jaar terug het mooie Groningse platteland ingeruild te hebben voor een appartementje in de Hofstad werd het nu wel ongeveer tijd om geen geld meer in een bodemloze put genaamd Huur te gooien en een eigen huis te kopen
Viel niet mee in de Hofstad om iets te vinden wat aan al onze eisen voldeed, maar uiteindelijk is het gelukt en krijgen we 4 juli de sleutel![]()
omdat het nog niet helemaal naar onze smaak is () moeten we nog wel 1 en ander aan kleine klusjes doen om het naar onze wensen te maken.
Maar iedereen hier is dol op foto's, dus laten we beginnen:
[...]
De spreekwoordelijke druppel om de woning te kopen, de zolder:
[ afbeelding ]
[...]
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:27 schreef svetan het volgende:
Typisch nederlands! Als men iemand niet in een kokje kan stoppen of de kop onder het maaiveld kan drukken heeft men een psychische aandoening.
Zou het niet zo kunnen zijn dat Laura een heel gewone, positief denkende puber is?
Luiaardsquote:Op maandag 23 mei 2011 21:56 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik ben moe, maar wat is hier niet goed aan?
Thanks, die had ik inderdaad niet door.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Moeskopje het volgende:
[..]
Luiaards
lui·aard de; -s 1 m,v zeer lui mens 2 m tandeloos zoogdier uit Z.-Amerika
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niveau 1 is een jarig traject, en stelt idd niks voor.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef Gulmez het volgende:
hahah mensen die bang zijn als iemand mij aanstoot in Overijsel daar in de disco, en ik hoef alleen maar scherp te kijken en ze zegge al sorry en gaan op de kniën
Bewijzen van spreken.
respect
Besmettelijk ?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:14 schreef Thomas B. het volgende:
Ik denk dat iemand zijn plaats in de politiek verdient of niet op basis van zijn meritis. Niet of ie een klein, triest regeltje uit de kieswet kent.
Bovendien kun je ook vraagtekens zetten bij hoe formeel deze verkiezingen zijn. Ik zie het eigenlijk meer als een groepje van 566 mensen die een ander groepje kiest. Vind ik een ander verhaal dan landelijke verkiezingen waar vanzelfsprekend strengere regels moeten gelden. Voor mijn part had ie het op de achterkant van een bierviltje geschreven.
edit
Zo beschouwd is het ook een hele goede zaak dat er nu een debat gevoerd wordt over het democratische gehalte van dit soort verkiezinkjes.
Blijkbaar de tel kwijtgeraakt na 38.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:56 schreef simmu het volgende:
[..]
weet je het zeker? ik wil best hoor, maar zo met mijn 38 en diverse zwangerschappen en keizersnee en alles is het wellicht niet helemaal wat je in gedachten had![]()
![]()
![]()
Ook een manier om koffie te drinkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef Simsfan88 het volgende:
De meeste vinden het sonde, maar ik drink alles als Lungo. Ik gebruik het andere knopje zelden, alleen als er iemand langs komt. De lungo die ik zet is 110 ml. Mijn favoriete smaken:
1. Roma
2. Dulsao do Brasil
3. Ristretto
4. Onirio (special 2011)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Fes1-2 het volgende:
Wat is nu de klacht? Dat je de bus misde terwijl je het eigenlijk wel best vond?
Best lastig, niet kunnen zien wat je eetquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef vegetassj4 het volgende:
mijn smaakpupillen zijn dood
heel vervelend, ik haat verkouden zijn
Lijkt me een contaminatie. Je eet mee of je blijft eten. Blijven mee-eten is meer eindeloos lang aan die tafel blijven hangen en maar mee-eten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:11 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geef binnenkort een feestje waar 12 volwassenen blijven mee-eten.
Het leek mij leuk om zelf tapas te maken.
[...]
Eensquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me een contaminatie. Je eet mee of je blijft eten. Blijven mee-eten is meer eindeloos lang aan die tafel blijven hangen en maar mee-eten.
Eens? Oneens?
Goeie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niet zo verkeerd klinken. "Blijven (om) mee (te) eten", alsof een groep zich bij een gezelschap aansluit dat al van plan was om samen te eten.
Duurde even voor ik doorhad wat hij wel bedoelde.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:12 schreef Re het volgende:
[..]
onder dreiging bijvoorbeeld, "als je dit niet toelaat/een kick geeft verkracht ik je dochter ook...."
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
TS is een paranoide kluistenaar die alleen naar buiten kijkt via cameras en daardoor de deur niet open deed en de tnt bezorger nu de schuld probeert te geven.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef GroeneGod het volgende:
Ik stond een tijdje terug voor het stoplicht om rechts af te slaan, op het fietspat stont een fietser ook te wachten, toen het groen werd trok ik op en sloeg rechts af.
Ik zag te laat dat het voor de fietser ook groen was en kreeg hem op mijn moterkap. de fietser had behalve wat schrammen niets..
We hebben samen zo'n schade formulier ingevuld, heb aangegeven dat we beide schade hadden, maar stiekem in de tekening wat lijntjes om het rode stoplicht van hem gezet en streepjes om het groene stoplicht van mij.
daar hebben we bijde voor getekent, ik had best veel schade, nieuwe lak, uitdeuken... zo'n 1800 euro, dat ga ik echt niet zelf betalen.
nu zegt zijn verzekeringsmaatschappij dat het voor hem ook groen was en dat ik schuldige ben, terwijl op het schade formulier (met handtekening!!!) staat dat hij door rood fietste.... kan dat zomaar?
Synesthesie.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:55 schreef stavast het volgende:
Onlangs heb ik een appartement gekocht en dan woon ik nu met veel plezier. blijkbaar zijn er in het verleden schilder werkzaamheden verricht waarover de VVE niet tevreden was en zij hebben dit blijkbaar proberen te verhalen op het schildersbedrijf. er is dus een rechtszaak geweest over dit voorval.
dit bovenstaande is mij de afgelopen tijd duidelijk geworden. ik zit nog steeds te wachten op de details vanuit de VVE. wat ik wel weet is dat de VVE de rechtszaak verloren heeft en nu moet betalen.
nou is mij laatst medegedeeld dat ik bijna 800 euro moet neerleggen voor de schilder werkzaamheden waar ik totaal geen weet van had. in de notulen van september 2010 word er wel iets vermeld over deze zaak, echter staat er niets over kosten oid. erger nog; er wordt een beetje luchtig over de zaak gedaan en lijkt het allemaal roze geur en maneschijn.
wat kan ik doen, of bij wie moet ik aankloppen. ik stel me altijd heel coulant op en ben bereid voor sommige dingen mee te betalen, maar dit grapje past totaal niet in mijn begroting van een huis kopen. er zijn trouwens meer mensen uit de VVE met dit probleem.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vriendlief wordt op stang gejagen, wordt wat abbrassief en voila daar is de stok al wanneer wat kontkruipers meelullen.
Ps: deze persoon heeft een master Electic Engineering....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef VangZeAllemaal het volgende:
[..]
Waarom zou niemand dat hier geprobeerd hebben of gedaan?
Of doen
Het is immers DE forum van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |