quote:
Dat mag

Zodra het opgelost is.
Update van de situatie: Er lag dus zo'n briefje thuis. Ik ging er standaard van uit dat het de dag erna wel weer zou komen. Tegenwoordig kun je zelf aangeven op internet met zo'n nummer wat je wilt dat ze met het pakket doen. Kan ook eventueel bij de buren worden afgegeven. Mooi! Klikklik tntpost.nl enz... nummer ingevoerd... verrassing!:#!&*@!: werkt niet.
Vandaag (zojuist nog) even gekeken of het al op track en trace stond. Wederom niets. Pakket is ook nog niet afgeleverd. Dus maar weer een met tnt gebeld. Hun konden wel iets vinden met de tntcode. Echter wanneer zij dit probeerde via de particuliere weg werkte het ook niet. Goed, wachten dus. Vervolgens:
Ik: Klachtenafdeling a.u.b.
Zij: Waarom, zo erg is dit toch niet, of heb ik iets fout gezegd?
Ik: Nee, ik had al een klacht ingediend, blablabla
Zij: Momentje, vraag het even na.
Ondertussen hoor ik de luidspreker weggedrukt worden maar dit ging schijnbaar fout!
Zij: deze man vraagt naar de klachtenafdeling
Collega: Wie?
Zij: Dhr. *****
Collega: Ow die eikel van gisteren die zijn pakketje niet had gekregen, hahaha
Collega: Zeg maar dat je hem doorverbind en dan zet je hem maar in de wacht! (op een vervelende manier)
Zij: Ok
Er wordt op een knopje gedrukt en ik hoor plotseling niets meer... weer wordt er op een knopje gedrukt...
Zij: Hallo, hallo?
Ik: Hallo
Zij: Ik heb contact gehad met de afdeling en ga u nu doorverbinden.
Ik: Ok, met wie had ik nu gesproken?
Zij: Marie-Loise (of hoe je het ook schrijft)
Ik: Ok, bedankt Marie-Loise en waag het niet me in de wacht te zetten zoals je collega net aangaf! Ik verwacht direct de klachtenafdeling aan de lijn te krijgen en graag had ik de naam van je collega gehad die mij zojuist voor eikel uitmaakte.
Zij: Nee, dat moet u verkeerd verstaan hebben want....
Ik onderbrekend: Geef mij NU zijn naam en verbind met door!
tuut tuut tuut
Ze hadden opgehangen.
Dus nogmaals teruggebeld en kreeg natuurlijk (gelukkig) iemand anders er aan. Deze keer een man ( en mannen doen gelukkig niet zo moeilijk).
Ik: Ik had zojuist de collega van Marie-Loise aan de telefoon, ben zijn naam vergeten maar hij zat er naast te babbelen.
Hij: Dat zal dan wel Paul zijn geweest.
Hij roept: Hey Paul, had jij net ene **** aan de telefoon?
Paul: Ja, hij maakte ruzie met Loise
Hij:: Ik verbind hem even door, dan handel je het maar even af...
Hoor zacht een hoop gemompel op de achtergrond en vervolgens:
Hij: Paul moest dringend naar de w.c. of hoe moet ik het zeggen...
Ik: Jij begrijpt dat ik niet stom ben.
Hij: Klopt
Ik: Verbind me a.u.b. even door met de klachtenservice, gaat niet om het moeilijk doen van je collega's maar ik wil ze gewoon even spreken over een pakket.
Hij: Geen probleem, ga ik doen, prettig weekend voor zover dat nog lukt.
Ik: Gaat goed komen, werk de hele dag met verstandelijk beperkte jongeren dus dit kan ik ook nog wel aan. Jij in ieder geval bedankt voor de service en de naam van Paul.
Ben vervolgens netjes doorverbonden met de klachtenservice. Hier mijn hele verhaal gedaan en vervolgens een klacht ingediend tegen Paul vanwege zijn klantvriendelijkheid en het niet goed instrueren van zijn collega's. Binnen 5 werkdagen zou ik reactie krijgen.
Dus: Paul en Marie-Loise, hier zijn jullie 5 minutes of fame. Paul gun ik een botsing met de bus van de pakkettenman welke dit allemaal in eerste instantie schuld is.
zucht...