Zoals wel vaker (minimaal 1 x per week) bestel ik iets op internet. Dit doe ik natuurlijk met meerdere redenen.
1. Omdat ik niet normaal ben en koopdrang heb.
2. Om de afhandeling van winkels te beoordelen.
3. Om de lieve mensen van TNT aan het werk te houden, ze hebben het al zo zwaar.
Nu was het vandaag al weer zover dat ik een pakketje verwachte van TNT welke gisterenmiddag al is verzonden. Hiervan heb ik ook bewijs gekregen. Aangezien ik tot op heden nog niets via track en trace kon zien of hij al ergens ingeboekt was ben ik maar (WEER) eens gaan bellen.
Van de 37 bestelde pakketten die door TNT geleverd moesten worden is dit nummer 32 welke niet afgeleverd is. We stoppen weer heel makkelijk een briefje in de bus. Het pakket zou om 13:15 uur zijn aangeboden en dit hebben we dus even gecontroleerd op de beveiligingstapes!
De lieve bezorger van TNT is uit zijn bus gestapt, is ZONDER pakket naar de deur gelopen, kijkt even een paar seconden om zich heen en stopt het briefje in de brievenbus. Heb vervolgens de tapes nog wat verder terug gekeken en zie dat hij na aankomst in zijn bus het briefje al aan het schrijven was!
Klacht: TNT heeft alleen maar luie bezorgers welke hun werk niet goed doen en ook nog eens gaan klagen als ze ontslagen worden.
Topic Backfire klacht: TS is een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting ivm TLDR!:
Zoveelste keer dat de lamme pakkettenboer geen pakket afgeeft maar gewoon een briefje in de bus stopt. Duidelijk zichtbaar op camera''s.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typevouten onder voorbehoud! Ook voor de komende posts![ Bericht 0% gewijzigd door Hydrogeny op 27-05-2011 14:38:41 ]
Jij bezorgt de postbezorger een hernia met al je kut pakketjes dus klacht ongegrond en volledig terecht dat hij meteen een briefje in je bus deed zodat je het lekker zelf mag gaan ophalen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
TS is een paranoide kluistenaar die alleen naar buiten kijkt via cameras en daardoor de deur niet open deed en de tnt bezorger nu de schuld probeert te geven.
BaBy-G
mini me...